Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
sõnum |
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
16.01.2020 16:42:13
|
|
|
Rasmus, miks 50 aastat vana asja meelde tuletad?
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
16.01.2020 16:51:35
|
|
|
Kaheliitrine ei nurru. Teeb mingit pininat ja töötab selle 180KW saavutamiseks võimete piiril.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.01.2020 16:54:33
|
|
|
Kaheliitrine paljude kilovattidega turbokas on ikka ägedam kui NA V8. Turbo sound on mõnusam kui V8 nurrumine imo
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
16.01.2020 16:56:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kaheliitrine paljude kilovattidega turbokas on ikka ägedam kui NA V8. Turbo sound on mõnusam kui V8 nurrumine imo |
Turbot sa kuuled ju ainult pöördesse ajades, aga liikluses ei tohi kihutada. Otseväljalaskega V8 on ikka toredam.
Audi kolmene turbo poos mootori mitu korda täna kinni. Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
16.01.2020 16:57:50
|
|
|
Oleneb mis mootor on, kaheliitrine bmw r6 on hea heliga, aga mõnel neljasilindrilisel sa muud ei kuulegi kui väljalaske heli.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
16.01.2020 16:59:06
|
|
|
tsitaat: |
Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
Aga miks sa pead nii tegema? Kas sa ei leia ringrada üles?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.01.2020 17:00:24
|
|
|
Igaühele oma, ega mul V8 soundi vastu ka midagi pole.
Mul ka seda "kinni poomist" tihti juhtunud. Minuarust libedaga on see väga ohtlik kui tahad ala kiirelt üle ristmiku minna ja talda annad. Lõpuks lihtsalt umbes seisad keset teed, õnneks A4 ESP nupp käepärases kohas ja saab kiirelt maha lükata.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
16.01.2020 17:16:47
|
|
|
Võikse võimsusega chevy 5.7L mootorid on head. Saab pikalt lappi all hoida ja müdistada ilma et kiirusepiirangut rikuks. Sai võimsa 4.6L-ga sõidetud. Liiga kiiresti läheb edasi. Ainult paar sekundit saab müdinat nautida.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.01.2020 17:23:18
|
|
|
Janis kirjutas: |
Igaühele oma, ega mul V8 soundi vastu ka midagi pole. |
oste peugeott, seal salongi kõlaritest lastakse mootoriheli
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
16.01.2020 17:24:13
|
|
|
Maxim Puente kirjutas: |
tsitaat: |
Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
Aga miks sa pead nii tegema? Kas sa ei leia ringrada üles? |
Ei leia. Paldiski maanteel polnud. Aga oli vaja tagasipööre teha. Enamasti olen seal elegantse poogna teinud. Seekord unustasin nuppu vajutada.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.01.2020 17:28:10
|
|
|
raxz kirjutas: |
Maxim Puente kirjutas: |
tsitaat: |
Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
Aga miks sa pead nii tegema? Kas sa ei leia ringrada üles? |
Ei leia. Paldiski maanteel polnud. Aga oli vaja tagasipööre teha. Enamasti olen seal elegantse poogna teinud. Seekord unustasin nuppu vajutada. |
Õige AHV teeb kässariga 180-kraadise pöörde. Kus kohas sa seda tagasipööret üldse tegid - oli seal see lubatud?
viimati muutis Betamax 16.01.2020 17:28:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.01.2020 17:28:20
|
|
|
no tänapäeval käibki kässar nupuga
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
16.01.2020 17:28:47
|
|
|
Betamax kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Maxim Puente kirjutas: |
tsitaat: |
Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
Aga miks sa pead nii tegema? Kas sa ei leia ringrada üles? |
Ei leia. Paldiski maanteel polnud. Aga oli vaja tagasipööre teha. Enamasti olen seal elegantse poogna teinud. Seekord unustasin nuppu vajutada. |
Õige AHV teeb kässariga 180-kraadise pöörde. Kus kohas sa seda tagasipööret tegid? |
300km/h peab sees olema enne, et kässariga korrigeerida
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.01.2020 17:29:24
|
|
|
Vanu V8 ja V12 nutetakse taga, aga klassikalist kässarit mitte?
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.01.2020 17:30:03
|
|
|
ajaga tuleb kaasas käia
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
16.01.2020 17:31:43
|
|
|
Betamax kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Maxim Puente kirjutas: |
tsitaat: |
Andsin kurvis gaasi, aga igasugused kontrollid olid peale ununenud.
|
Aga miks sa pead nii tegema? Kas sa ei leia ringrada üles? |
Ei leia. Paldiski maanteel polnud. Aga oli vaja tagasipööre teha. Enamasti olen seal elegantse poogna teinud. Seekord unustasin nuppu vajutada. |
Õige AHV teeb kässariga 180-kraadise pöörde. Kus kohas sa seda tagasipööret üldse tegid - oli seal see lubatud? |
Kässariga igav. Kui kõik rattad ringi käivad, on parem. Koht siin: https://goo.gl/maps/BJ7NUq2w1nVnqsmdA
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.01.2020 17:33:46
|
|
|
Majaomanikul vedas, et su sõiduvahendil ohutust tagavad funktsioonid rakendusid.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
kuldar-daniel
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.07.2010
|
16.01.2020 17:40:21
|
|
|
Fabiasse mahtus 100l boiler kenasti ära oleks veel saanud taha ühe inimese istumagi panna.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
16.01.2020 17:46:57
|
|
|
ka-la kirjutas: |
Fabiasse mahtus 100l boiler kenasti ära oleks veel saanud taha ühe inimese istumagi panna. |
100l boileriga saad ühe korra duši all omale sooja sisse ja kogu lugu.. siis oota kuni järgmine laar soojeneb.
|
|
Kommentaarid: 1145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
854 |
|
tagasi üles |
|
|
kuldar-daniel
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.07.2010
|
16.01.2020 17:59:50
|
|
|
yerba kirjutas: |
ka-la kirjutas: |
Fabiasse mahtus 100l boiler kenasti ära oleks veel saanud taha ühe inimese istumagi panna. |
100l boileriga saad ühe korra duši all omale sooja sisse ja kogu lugu.. siis oota kuni järgmine laar soojeneb. |
Ei tea, meile maal täitsa piisab, saab ka kolm inimest käidud väga edukalt, ei pea üldse tormama (või oli see 150 liitrit... hmm)
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
krist2an
HV veteran
liitunud: 24.08.2008
|
16.01.2020 18:14:30
|
|
|
ka-la kirjutas: |
yerba kirjutas: |
ka-la kirjutas: |
Fabiasse mahtus 100l boiler kenasti ära oleks veel saanud taha ühe inimese istumagi panna. |
100l boileriga saad ühe korra duši all omale sooja sisse ja kogu lugu.. siis oota kuni järgmine laar soojeneb. |
Ei tea, meile maal täitsa piisab, saab ka kolm inimest käidud väga edukalt, ei pea üldse tormama (või oli see 150 liitrit... hmm) |
Suured boilerid tuleks ka maksu alla panna, sarnaselt suurtele autodele. 60 liitrit on Eesti oludes täiesti piisav. Pole vaja mõttetult vett kuumutada ja energiat raisata.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
16.01.2020 18:19:40
|
|
|
2 x 200l on hea paras. Mõnus ju, keerad duši jooksma, lased parajalt kuuma vee ja siis istud duširuumis põrandal duši all ning rüüpad 3-4 õlut ära tunni ajaga.
krist2an kirjutas: |
ka-la kirjutas: |
yerba kirjutas: |
ka-la kirjutas: |
Fabiasse mahtus 100l boiler kenasti ära oleks veel saanud taha ühe inimese istumagi panna. |
100l boileriga saad ühe korra duši all omale sooja sisse ja kogu lugu.. siis oota kuni järgmine laar soojeneb. |
Ei tea, meile maal täitsa piisab, saab ka kolm inimest käidud väga edukalt, ei pea üldse tormama (või oli see 150 liitrit... hmm) |
Suured boilerid tuleks ka maksu alla panna, sarnaselt suurtele autodele. 60 liitrit on Eesti oludes täiesti piisav. Pole vaja mõttetult vett kuumutada ja energiat raisata. |
|
|
Kommentaarid: 1145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
854 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.01.2020 18:21:16
|
|
|
No paigaldage need instant heaterid kui boiler autosse ära ei mahu, need mingi kingakarbi suurused ja lõputult kuuma vett
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
16.01.2020 18:50:24
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Suured mootorid on toredad jah aga miks neid taga nutma peab kui tunduvalt väiksemad suudavad ka sama töö ära teha? Odavamalt ka veel |
Sest Ameerika 5,7-liitrine imetabane 110kw arendav V8 on kordades parem, kui 2-liitrine 180kw-ne |
jänkustani engineerid ei suutnud väiksemat mootorit korralikult tööle panna. iizi.
Võikse võimsusega chevy 5.7L mootorid on head. Saab pikalt lappi all hoida ja müdistada ilma et kiirusepiirangut rikuks.
hea näide. võta selle meerika vanni jagu penssu, kalla kolmveerand maha ja ülejäänud veerandiga teed kahe masinaga sama töö. viid 10 inimest kusagile nt. meerika engineerid arvasid väga pikka aega, et võimsust tuleb juurde vaid kuuptollide lisamisega.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
16.01.2020 18:58:57
|
|
|
No seal oli ikka rohkem põhjuseid kui lihtsalt võimsus. Suurel mootoril väänet rohkem, millegi pärast on neil kõigil pickupe vaja. Siis oli odavam ilmselt vähem mootoreid tehases hoida, peab vähem erinevaid varuosasid tegema. Aga suhteliselt igavesed ja pommikindlad need suured vanad mootorid ju
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
|