Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
29.11.2019 15:38:04
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Mul on teliale ettepanek..... kui spämmite sms-idega, siis võiks nagu kirjutada ka millest jutt
tsitaat: |
Tere, olen Aljona Teliast. Mul on Teile kui Telia lojaalsele kliendile vòimalus kinkida 100€ uue seadme ostuks. Sooduskoodiga saate Telia e-poes sooritada just endale meelepärase jòuluostu. Selle jaoks vahetaksin Teie praeguse paketi uuema vastu. Kui soovite sooduspakkumisest osa saada vòi selle kohta rohkem infot, siis vastake palun sellele sònumile. Vastamine on Teile tasuta! |
Mobiilne nett, kodu nett, teleka pakett
Ja ei, vastama ma robot Aljonale ei hakka |
Aljona pole robot
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
29.11.2019 15:40:13
|
|
|
softis kirjutas: |
Mul emale kunagi saadeti sarnane teade aga e-mailile. Eeltingimus oli, et kahjulikum pakett võtta (tema seisukohast) |
kohe oota nüüd turmtuld meie kahelt teliasuuvoodrilt kes teevad sulle selgeks, et tegemist oli ülihea pakkumisega ainult juhtumisi soodustused ärajäetud igaveseks
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
29.11.2019 15:42:48
|
|
|
softis kirjutas: |
Mul emale kunagi saadeti sarnane teade aga e-mailile. Eeltingimus oli, et kahjulikum pakett võtta (tema seisukohast) |
No seda kindlasti
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
29.11.2019 15:53:08
|
|
|
Mnator kirjutas: |
kohe oota nüüd turmtuld meie kahelt teliasuuvoodrilt kes teevad sulle selgeks, et tegemist oli ülihea pakkumisega ainult juhtumisi soodustused ärajäetud igaveseks |
Lasku käia kui neil sellest patrioolik ja soe tunneb tekib
Minu poolest võib Telia sellised röövpakkumised endale sisse istuda.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Forss
HV kasutaja
liitunud: 11.04.2004
|
02.12.2019 20:06:13
|
|
|
Ettevaatust Telia iseteenindusega. See on nii vigane, et tähtsamaid toiminguid ei tasu küll seal teha.
Pidin firma numbri eraisikuks muutma.
Teoorias paar klikki ja tasuta muutmine hinnakirja järgi.
Reaalsuses 14h sim kaart ei toimi ja iseteenindus viskab ainult erinevaid veateateid.
Kõige tipuks siis 4 eur arve Telialt sellise jamamise eest, et klienditeenindaja saaks asjad ära teha.
Muidugi klienditeenindaja ei maininud sõnagi, et see muutmine on tasuline läbi klienditeenindaja.
Korralik raha väljapressimine käib vigase süsteemi taustal.
Muidugi telia infomeil ei vasta sellise tegevuse kohta mitte midagi.
0 vastust 3le meilile 24h jooksul.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
02.12.2019 20:19:20
|
|
|
Nende e-teenused on kohutavad jah.
Samas 4.- tasu ma küll ei maksnud.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Forss
HV kasutaja
liitunud: 11.04.2004
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
02.12.2019 20:40:13
|
|
|
pole sellist rida.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
02.12.2019 21:59:30
|
|
|
Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
02.12.2019 22:11:15
|
|
|
tsitaat: |
Neudorf lisas ka, et hetkel ei ole ettevõttel Online.ee klientidele hinnaüllatusi varuks. "Hetkel ei ole plaanis Online.ee e-posti teenust tasuliseks muuta, seega kuu lõpus saabuva arve pärast kasutajad muretsema ei pea," ütles Telia esindaja. |
Ei ole paremaid, halvemaid aegu.
On ainult hetk, milles viibime praegu.
A.Alliksaar
|
|
tagasi üles |
|
|
Forss
HV kasutaja
liitunud: 11.04.2004
|
02.12.2019 22:25:51
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta. |
Tekkis ootamatu süsteemiviga.
org.springframework.web.client.HttpClientErrorException: 400
Tekkis viga. Vabandame!
Tekkis tehniline viga, palun proovi natukese aja pärast uuesti.
Kui selliseid vigu pritsib iga tegevuse peale, siis pole väga midagi tasuta teha seal.
Suurem probleem ongi, et Telia ei vasta meilidele ja teeb vigase iseteeninduse tõttu kliendile lisaarveid ja ei ütle sellest mitte midagi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
02.12.2019 22:47:21
|
|
|
Forss kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
Tundub lihtne asi klindlasti ärikliendi teenus erakliendile ringi vormistada aga iseteenindus ei ole jah vist paraku kõigels valmis, pole ise sedapidi proovinud.
Ma ise küll loovutasin numbri oma eraisiku nimelt ettevõtte nimele ning vormistasin uue simiga kohe aktiivseks sest era melu pakett pole sama mis äripaketis ja sim vahetus tundus veebis teostatav, toimis vist 15min jooksul, tasuta. |
Tekkis ootamatu süsteemiviga.
org.springframework.web.client.HttpClientErrorException: 400
Tekkis viga. Vabandame!
Tekkis tehniline viga, palun proovi natukese aja pärast uuesti.
Kui selliseid vigu pritsib iga tegevuse peale, siis pole väga midagi tasuta teha seal.
Suurem probleem ongi, et Telia ei vasta meilidele ja teeb vigase iseteeninduse tõttu kliendile lisaarveid ja ei ütle sellest mitte midagi. |
Ei no ma saan aru, ma usun, et sa suudad ikkagi kontaktid Teliaga luua ja misiganes sul Telial või sinul katki läks, sa ei pea mingit raha maksma. Isegi vaidlema ei pea, ütle sama jutt mis siia ja sinu käest ei võeta mingit teenustasu.
Lihtsalt antud juhul tundub, et turvalisema ja kiirema lahenduse jaoks oleks selveri uksest olnud mõistlik ka teliast läbi astuda.
Mina sain puhtalt vaba aja ja huvi tundmise tõttu viisakalt liigutusega hakkama.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Forss
HV kasutaja
liitunud: 11.04.2004
|
02.12.2019 23:07:20
|
|
|
Paar fakti:
Telia iseteenindus oli vigane, mis ei võimaldanud tegevusi lõpetada.
Telia klienditeenindaja kirjutas kliendile arve, olles teadlik et iseteenindus keskkond on vigane ja ei tööta korrektselt.
Klient peab ise võitlema, et Telia üleliigselt raha välja ei pressiks.
Reaalsus on see, et kui ise ära ei tõesta, et sa kaamel pole, siis Telia pressibki tuimalt raha välja.
Tarbijakaitse jms ähvardamine ainult aitab.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
02.12.2019 23:18:36
|
|
|
Ju nad mulle ei julgenud
Liigutus oli äriklient->diil .
Telia enda asjad oli jaburalt kallid.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
02.12.2019 23:33:44
|
|
|
Forss kirjutas: |
Paar fakti:
Telia iseteenindus oli vigane, mis ei võimaldanud tegevusi lõpetada.
Telia klienditeenindaja kirjutas kliendile arve, olles teadlik et iseteenindus keskkond on vigane ja ei tööta korrektselt.
Klient peab ise võitlema, et Telia üleliigselt raha välja ei pressiks.
Reaalsus on see, et kui ise ära ei tõesta, et sa kaamel pole, siis Telia pressibki tuimalt raha välja.
Tarbijakaitse jms ähvardamine ainult aitab. |
millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.
mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Forss
HV kasutaja
liitunud: 11.04.2004
|
02.12.2019 23:47:41
|
|
|
indrpo kirjutas: |
millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.
mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa. |
Telial on see internetichat, kus saab klienditeenindajaga suhelda.
Seal copy-pastesin talle veateateid iseteenindusest, et miks ei toimi.
Lõpuks saatis pdf lepingu mille allkirjastasin id kaardiga.
Selle jooksul ei mainitud kordagi, et tegu on tasulise teenusega.
Pärast sain alles vaadata, et oli ümbervormistamise tasu määratud.
Jutu point ongi selles, et kui ise tähelepanelik pole, siis Telia petabki julmalt.
Aasta tagasi oli sama lugu mul Telia koduinternetiga. Lubati reklaamis ühte, aga sai hoopis teise hinnaga.
Pärast pidi mitu kuud tõestama, et Telia eksib. Ja siis tehti korda ja kuu möödas, jälle valesti. Nii mitu kuud järjest kestis see trall.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
03.12.2019 09:48:33
|
|
|
Forss, ikkagi anna Teliasse teada, annulleerivad ära kui ei teavitatud.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
03.12.2019 10:02:27
|
|
|
Forss kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
millal ja miks see teenindaja arve kirjutas? siis kui ta sind teenindas?
kui jah, siis ilmselt oli hinnakiri sul ees, palju miski maksab.
iseteeninduses, kui midagi ei toimi, või pole veel toimima ette nähtud, siis sa ka ei maksa.
Telia eesmärk on luua maksimaalselt ise teenindav veeb, et vähem kulutada tasulist ressurssi esinduste ja töötajate näol, see on ainult telia kahju, et keegi ei saa iseteeninduses kõiki toiminguid teostada. Seega tee mis sa teha soovid, tarbijakaitse, politsei ja kõik muud jõud.
mulle eriti meeldib hesburgeri "iseteenindus", ainult burgerile tuleb ise järele minna ja ka ise seda süüa. |
Telial on see internetichat, kus saab klienditeenindajaga suhelda.
Seal copy-pastesin talle veateateid iseteenindusest, et miks ei toimi.
Lõpuks saatis pdf lepingu mille allkirjastasin id kaardiga.
Selle jooksul ei mainitud kordagi, et tegu on tasulise teenusega.
Pärast sain alles vaadata, et oli ümbervormistamise tasu määratud.
Jutu point ongi selles, et kui ise tähelepanelik pole, siis Telia petabki julmalt.
Aasta tagasi oli sama lugu mul Telia koduinternetiga. Lubati reklaamis ühte, aga sai hoopis teise hinnaga.
Pärast pidi mitu kuud tõestama, et Telia eksib. Ja siis tehti korda ja kuu möödas, jälle valesti. Nii mitu kuud järjest kestis see trall. |
Seal taga on automaatika. Kui teenindaja teeb ümbervormistamise, siis lisatakse arvele juurde 4€. Kui iseteeninduses teed, siis 4€ lisaks ei tule või lisatakse arvele -4€ soodustust.
Soovitan, et tee veel üks chat Telia teenindajaga, teavita olukorrast ja oma soovist mitte teenustasu maksta, sest sind pandi sundolukorda. Nad teevad soodustusrea sulle ära ja elu läheb edasi.
Tavaliselt teenindajad unustavad ümbervormistustasu teavitamise ära, sest vormistamise käigus neile seda ei kuvata.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
03.12.2019 17:17:56
|
|
|
Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta .
Telia TV 6€
Internet 16€
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
03.12.2019 17:19:40
|
|
|
tulema kirjutas: |
Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta .
Telia TV 6€
Internet 16€ |
Kust selline info?
Viimati kui uurisin siis küll öeldi, et ei pea võtma Telia netiühendust.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
03.12.2019 17:33:24
|
|
|
Ma käisin esinduses, et isale vormistada Telia TV aga seal öeldi, et juunist on paketid muudetud ärilisel eesmärgil. Ära on kaotatud alusühenduse tasu 6€ ja öeldi, et telepilt tuleb läbi interneti, siis peab ka interneti lisaks võtma.
Kui praegu kasutad Telia TV ilma internetita (11-12€) ja otsustad lisaks võtta interneti, siis hiljem enam sellest loobuda ei saa.
Draqula kirjutas: |
tulema kirjutas: |
Huvitav, et Telia TV põhipaketiga peab lisaks juurde võtma interneti aga seda viimast ei kasuta. Absurd maksta 22€, kui internetti ei kasuta .
Telia TV 6€
Internet 16€ |
Kust selline info?
Viimati kui uurisin siis küll öeldi, et ei pea võtma Telia netiühendust. |
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
03.12.2019 17:34:19
|
|
|
tulema, loogiline ju, et sul peab olema internetiühendus IPTV kasutamiseks. Kuidas sa muudmoodi seda ette kujutaksid?
Aga see ei pea olema Telia pakutav ühendus. Kasuta selle teenusepakkuja oma mis sulle kõige sobivam on.
Kuigi muude teenusepakkujate ühenduste otsas on pildikvaliteet kehvem.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
03.12.2019 17:45:03
|
|
|
Renka, kõik on loogiline aga varem said edastada telepilti 12€ eest ja nüüd enam mitte... nagu öeldud... äriline eesmärk.
Emal on vana pakett ja maksab TV eest 12€ ja telepilt tuleb samuti interneti kaudu.
Praegu on kampaania ka, kus pakuvad 2 kuud tasuta internetti, kui võtad, siis hiljem hakkad maksma topelt.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
03.12.2019 18:12:47
|
|
|
Kusjuures, kunagi maksis isegi veel vähem, kui 12€
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
|