Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
aeropiloot
HV kasutaja
liitunud: 08.09.2005
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
08.11.2019 13:21:24
|
|
|
krdi koomikud...
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
11.11.2019 12:49:04
|
|
|
Njah seal artiklis lause:
tsitaat: |
Kuigi esialgu kinnitas HinnaVaatluse foorumi ning veebilehe juht Tanel Raud, et ühtegi libakommentaari ei saa süsteemi ülesehituse tõttu olla, siis selgus hiljem, et kõnealune süsteem ei toiminud teatud ajavahemikul.
|
... on ikka puhas vale. Katki ei olnud seal midagi. Lihtsalt erinevad isikud (ID kaardiga autentituna) andsid sama IP pealt positiivseid kommentaare.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
11.11.2019 12:51:29
|
|
|
Jep, segadust tekitas see, et ID-kaardi logo polnud näha. Nüüd on sellega korras.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Lauriy
HV vaatleja
liitunud: 29.08.2006
|
11.11.2019 22:47:26
|
|
|
Tellisin neljapäeval 31.10 AKG N60NC kõrvaklapid, reedel 8.11 öeldi, et võib järgi tulla, täna käisin järgi. Eks ise olin loll, et ilma märgitud tarneajata toote ostsin (ilmselt kaugemalt oleks sama ajaga tulnud), aga õige asi ikkagi mõistliku aja ja hinnaga käes ja biit on mahe. Kontoris nägin töötamas 9 inimest. Ei ürita väita, et teised ilmaasjata hädaldavad, aga mingi 100% scam koht see ka pole kindlasti.
|
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
13.11.2019 15:22:32
|
|
|
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/reset-ee-e-pood-lisati-tarbijakaitse-musta-nimekirja-ettevote-vedas-kliente-ninapidi/
tsitaat: |
Reset.ee e-pood, millest oleme kirjutanud ka varem, lisati korduvate probleemite tõttu Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti (TTJA) musta nimekirja. Ei, mitte sellesse nimekirja, kuhu pannakse tarbijavaidluste komisjoni otsuseid mitte täitvad ettevõtted. Tegu on hoopis kraadi võrra karmima listiga, kus on ettevõtted, kelle kohta ütleb amet konkreetselt, et need firmad rikuvad seaduseid. |
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Alku
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2002
|
13.11.2019 20:42:09
|
|
|
Tellisin sealt külmiku, lubatud tarneaeg oli 2-5 päeva. Viie päeva pärast võtsin ühendust, öeldi, et tarneaeg on 2-3 nädalat. Tühistasin tellimuse, palusin raha tagasi kanda. Lubasid raha tagastada 2-5 päeva jooksul. Ootan raha juba 3 nädalat. E-kirjadele ei vasta, telefoni teel ütlevad: "tänase või homse päeva jooksul kanname üle". Pöördusin Tarbijakaitseametisse.
|
|
tagasi üles |
|
|
B6
HV Guru
liitunud: 13.01.2003
|
14.11.2019 14:38:49
|
|
|
naiseõde ei usaldanud amazoni ja tellis pojale sellest poest Oculus Rift S
nüüd asi venib, laps jonnib muidugi
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
154 |
|
tagasi üles |
|
|
Vondur
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.01.2006
|
14.11.2019 15:17:37
|
|
|
Seesama Oculus Rift mida RESET siin HinnaVaatluses reklaamis? Ma pöörasin sellele reklaamile siinsamas teemas tähelepanu, aga mulle tehti selgeks, et poel pole mingeid probleeme, inimesed lihtsalt vinguvad ja et mina olen loll ja ei tea RESET-i majandusnumbreid...
_________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte... |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
14.11.2019 15:25:51
|
|
|
Nüüd, kus reset.ee HV hinnakirjades ei ole, kas kasutaja reset ka sõna veel soovib võtta?
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
rayer155
HV kasutaja
liitunud: 09.07.2009
|
15.11.2019 11:10:24
|
|
|
Hommikul oli raadios ka uudis, et Reset.ee e-pood petab kliente.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
umz
HV vaatleja
liitunud: 15.10.2019
|
15.11.2019 15:27:00
|
|
|
Oeh olen ka kahjuks üks neist kes ootab oma kaupa mille tarnet on korduvalt edasi lükatud . Eks näis mis edasi saama hakkab.
|
|
tagasi üles |
|
|
bmnd
HV vaatleja
liitunud: 31.10.2019
|
15.11.2019 22:31:20
|
|
|
Ehk siis firma ei suuda luua partnerlepinguid kompetentsete tarnijatega, ei suuda arvet pidada kaupade saadavuse ja tarneaegade osas, ei suuda lepingust taganemise korral raha õigeaegselt tagasi kanda ning paistab ka, et tagatipuks süüdistatakse tihti hoopis kliente. Hea küll tõenäoliselt suurem osa kliente saab oma tooted korralikult kätte, aga see protsent, kes ei saa, saab ikka korralikult mööda pükse. Ootad kuu aega kaupa, mis lubati tarnida 2-5 päevaga, siis teatatakse, et kaupa üldse pole või pead veel ootama, ja kui siis viimaks raha tagasi nõuad pead jälle mitu päeva ootama. Firma omanik võiks aru saada kuidas see klienti tegelikult vihastab, selle asemel, et süüdistada halvas tagasisides "mõnda üksikut pahatahtlikku inimest". Nad võiks kogu selle energia, mis kulub kahjukontrolliks, suunata oma tootekataloogi tarneaegade korrastamisse ja paremate koostööpartnerite leidmisesse. Tegelikult ikka on veidi kahju ka, arvan, et väga suur osa nende müügiedust on tänu HinnaVaatlusele. Enne oli nii, et peaaegu iga tehnikakauba madalaim pakkumine viitas neile ja pole ka siis ime, miks neil nõnda suur klientuur järsku tuli. Nüüd aga kui siin lehel neid enam ei reklaamita ja google otsingus on esimesel lehel uudised firma tarnejõuetusest, on seis ikka päris sitt.
|
|
tagasi üles |
|
|
Bunny
HV kasutaja
liitunud: 02.09.2018
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
22.11.2019 21:04:49
|
|
|
Bunny, seda viidatud linki artiklile ei ole olemas
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
22.11.2019 21:27:11
|
|
|
15min tagasi veel töötas.
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
22.11.2019 23:41:16
|
|
|
Õilsad kaupmehed ikkagi
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
22.11.2019 23:44:28
|
|
|
keegi kusagilt pilvest leiab selle uudise?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Bunny
HV kasutaja
liitunud: 02.09.2018
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
23.11.2019 10:02:52
|
|
|
See pole ainuke kustutatud uudis
https://w3.ee/?id=51&action=find&sort=2&find=reset
tsitaat: |
15.11.2019 09:28 (1) Lugejad kaebavad: see veebipood jättis meid ilma nii rahast kui kaubast [Õhtuleht]
Nipiraamatule laekus kiri Priidult, kes on hädas veebipoega www.reset.ee. Nimelt ei ole mee e-poest, kust on võimalik tellida mitmeid erinevaid tooteid alustades kodumasinatest ning lõpetades mänguasjadega, enam kui kuu aja jooksul saanud kätte ei tellitud kaupa ega ka tagasi nõutud raha. Otsustasime asja uurida ning võtsime selguse saamiseks ühendust Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga. |
artiklile vajutades aga sisu ei leita
e: cache'ist leiab, aga asi paywalli taga
tsitaat: |
„Skeem on neil selline, et pakuvad poes olematut kaupa. Tellisin 13. oktoobril LG 65" Ultra HD OLED-teleri, kuid mida ei ole, on teler,“ on Priit nördinud. „Kui raha käes, algas venitamine. Küll pidi kaup minuni jõudma nädala lõpuks, esmaspäevaks või 2-5 tööpäeva jooksul,“ kirjeldab Priit kaupleja taktikat. Kui mees lõpuks raha tagasi saamiseks pretensiooni esitas, „leiti“ toode siiski „partnerlaost“. „Aga see jutt oli jällegi ainult venitamiseks! Mõne aja pärast selgus, et juba kohe-kohe kullerile üle antavat kaupa ei ole ikkagi olemas. Ja kui ma nüüd lõpuks enam rohkem oodata ei soovi ja raha tagasi nõuan, viitavad nad seadusandlusele, mille järgi on kauplejal veel kaks nädalat õigus mu raha kinni hoida,” on mees nõutu.
Edasi lugemiseks:
PROOVI DIGIPAKETTI
0,50 € /KUU
OSTA ARTIKKEL
1,49 € |
_________________ |
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
23.11.2019 16:27:12
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
keegi kusagilt pilvest leiab selle uudise? |
link
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
23.11.2019 17:04:33
|
|
|
See konkreetne juhtum on korralik GDPRi laks, kui mõni neist ohvritest viitsib avalduse sisse anda.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
ceemic
24/7@kalal
liitunud: 21.03.2005
|
23.11.2019 17:34:27
|
|
|
tsitaat: |
Veebruaris said mitu tarbijat korraliku üllatuse osaliseks, kui Reseti e-post tellitud kaup saabus Reseti asemel hoopis teisest veebikauplusest. Hiljem selgus, et Reset on tarneaukudest hoolimata tellimusi vastu võtnud ja seejärel kliendi andmetega loonud neile konto www.galador.ee veebikauplusesse ja kauba hoopis sealt tellinud. Seda kõike klientide ja Galadori teadmata.
Galador Grupp OÜ tegevjuht Sven Salmisto rääkis Geeniusele aasta alguses toimunud juhtumist, kui nende Tartu esindusse saabus klient, kes soovis Resetist ostetud kauba suhtes kasutada 14-päevast tagastusõigust. Lisaks eeldas klient, et saab tagastatud kauba eest raha tagasi Galadorist. Imestus oli Galadori poole pealt suur, kuna Resetist ostetud kauba peaks ikkagi Reseti esindusse tagastama. “Me mõtlesime alguses, et klient on asukohaga eksinud,” meenutas Salmisto.
Asja lähemal uurimisel selgus, et Reset on võtnud vastu klientidelt tellimusi ja raha, kuid seejärel loonud klientide andmetega (täisnimi, telefoninumber ja kodune aadress) neile Galadori e-poodi kasutajaid ja vastava kauba hoopis sealt tellinud. Kliendid polnud aga selleks oma nõusolekut andnud.
Tõsi, kauba eest tasus küll Reset ise, kuid pood küsis oma klientidelt ka transporditasu, kuigi tegelikult tegeles kauba transportimisega Galador, kellel säärane tasu puudub.
Kokku puudutas skeem Salmisto sõnul vähemalt kaheksat klienti, kelle eest Reset tellimuse hoopis Galadorist esitas. “Nad läksid liiga ahneks ja üritasid meile kaela lükata ka seda, et me kauba tagastamisega tegeleks,” märkis Salmisto. “Niimoodi saimegi asjale jälile.”
Reset: tellimegi tarneaukude tekkimisel mujalt
Reset OÜ tegevjuht Hans Erich Liivik selgitas, et kui toode on hulgilaost otsa lõppenud, siis on nad ka varasemalt täitnud tarneauke teiste e-poodidega ning suunanud neile müüki ja ostnud kaupa letihinnaga. “Üldiselt on kauplused olnud lisatellimuste üle õnnelikud,” märkis Liivik.
“Juhul, kui toode on olnud müügil ka kallima hinnaga kui meie kaupluses, siis oleme toote ostnud miinusesse, et kliendi tellimus siiski täidetud saaks ja kliendil oleks valutu,” lisas ta.
Liivik ütles, et kuna klient on ostnud oma kauba siiski nende käest, siis haldavad nad ka kliendisuhtlust, järelteenindust ja vajadusel garantiiremonti ise, sõltumata sellest kust kaup tuleb. “Klient pöördub vajadusel meie poole,” kinnitas ta.
Salmisto sõnul käis aga asi vastupidi: Reset suunas kliendi Galadoriga suhtlema ja sinna tellitud kaupa tagastama. Samuti eeldas Tartu esindusse tulnud klient, et kauba eest tagastab talle raha Galador, mitte Reset.
Alles siis, kui Galador esitas Resetile nõudekirja, lubas viimane järelteeninduse enda peale võtta. Galador Grupp on seisukohal, et teise isiku identiteeti ebaseaduslik kasutamine on eetiliselt täielikult vastuvõetamatu ja selline tegevus kahjustab nii Galadori kui ka e-kaubanduse mainet Eestis.
Andmekaitse inspektsiooni õigusdirektori Raavo Palu sõnul jääb esitatud informatsioonist mulje, et andmetöötluses ei ole järgitud teatud reegleid ning eksitud on eesmärgipärasuse, minimaalsuse ja läbipaistvuse põhimõtete vastu. Palu lisas, et AKI ei anna juhtumile menetluslikku hinnangut.
“Eesmärgipärasus ja minimaalsus: kui andmetöötleja küsib inimeselt andmeid ühe toimingu jaoks, ei ole lubatud kasutada neid andmeid teiste toimingute jaoks. Läbipaistvuse põhimõte: andmetöötleja peab tegema inimesele info tema andmete kasutamise kohta kättesaadavaks ja kindlasti ka arusaadavaks,” selgitas ta.
Politsei ja piirivalveameti politseileitnanti Maarja Punaku sõnul pole kindlasti kirjeldatud andmekasutuse puhul kõik korrektne, kuid kas tegemist on identiteedivargusega, on olemasolevate andmete puhul keeruline hinnata. “Selleks peaks tutvuma lepinguga, mille loob veebipood kliendiga,” ütles ta.
Punaku sõnul mängib andmete edasise kasutuse osas samuti rolli see, missuguste tingimustega klient oma esialgset kontot luues nõustub. “Iseenesest ei ole kauplejal keelatud kliendini toimetada kaupa, mis on ostetud kolmanda kaupleja käest,” märkis ta.
Must nimekiri hoiatab
Reset OÜ lisati oktoobris tarbijakaitse ja tehnilisejärelvalve ameti musta nimekirja. Amet märgib oma kodulehel, et poe suhtes avastati neli seadusrikkumist: Reset ei tarni kaupa, ei taga asjakohast klienditeenindust, ei tagasta lepingust taganemisel raha ja esitab eksitavat lepingueelset teavet.
Samuti tekitab inimestes kahtluseid fakt, et Reseti eelmine Google’i arvustuste leht on nüüd teise nimega ja seal asub nüüd väidetavalt Beauty by Betty ilusalong, mille kohta muud infot Eestist ei leia, küll on aga kõik arvustused seal all Reseti kohta. Geeniuse poole pöördunud lugejad kahtlustavad, et pood on ise meelega aadressi muutnud, et negatiivseid arvustusi peita.
Liivik vastas selle peale, et nende ettevõtte õige lehe leiab guugeldades üles ja seal on nii negatiivseid kui ka positiivseid arvustusi. “Klientidel on võimalik sinna meile kirjutada ja vabalt tagasisidet avaldada,” ütles ta.
Selles osas, et ettevõte mustas nimekirjas on, tunnistas Liivik, et TTJAs pöördus vaidlus Reseti kahjuks. “Oleme TTJA-ga suhelnud sellel teemal ning andnud ka oma ettevõtte muudatustest ülevaate, mis on vaja teha ning mille oleme läbi viimas,” ütles ta.
Tema sõnul on Reset sel aastal väga tugevalt kasvanud (ta tõi näiteks Äripäeva Gaselli TOP-i jõudmise) ja selle tõttu on nad pidanud oma meeskonda laiendama ja ettevõtte protsesse ladusamaks tegema.
“Oleme muudatused tänaseks ellu viinud ning peaksime detsembriks mustast nimekirjast olema ka eemaldatud,” märkis Liivik.
Amet määras sunniraha
TTJA kommunikatsioonieksperdi Anne-Mai Helemäe sõnul eemaldatakse ettevõte mustast nimekirjast juhul, kui ta kõrvaldab ohust teavitamise aluseks olevad õigusrikkumised ja teavitab sellest TTJA-d. Ent kuna Reset pole seda teinud, siis ei näe amet nende nimekirjast eemaldamiseks alust.
“Kaupleja peaks lahendama tarbijate pöördumised enne kui tarbijad ameti poole pöörduvad ja samuti tagastama tarnimata kauba eest tarbijate tasutud rahad viivitamatult,” ütles Helemäe.
Helemäe kinnitas, et paraku on kaupleja rikkumised jätkunud ning kuna neid ei ole tähtaegselt kõrvaldatud, määras TTJA eile Reset Eesti OÜ-le sunniraha. “Seega on TTJA endiselt seisukohal, et Reset.ee veebilehe musta nimekirja lisamine ja nimekirjast mitte eemaldamine on põhjendatud,” ütles ta. |
|
|
Kommentaarid: 418 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
321 |
|
tagasi üles |
|
|
4ips
HV vaatleja
liitunud: 15.11.2008
|
26.11.2019 14:30:22
|
|
|
Nüüd on mul nendega vaidlus, kaeban nii tarbijakaitseosakonda kui ka politseisse. Nad võlgnevad 1799 eurot
|
|
tagasi üles |
|
|
|