Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Internetikaubamaja www.reset.ee (ettevõte taotleb pankrotimenetluse alustamist) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2019 10:10 vasta tsitaadiga

https://www.ttja.ee/et/tarbijale/tarbijaoigustest-ettevotjatele/e-kaubandus/e-poed-kes-ei-taida-seadusest-tulenevaid
_________________
HV valuutakalkulaator
HV kasutajate autode tabel
Kommentaarid: 448 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 344
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aeropiloot
HV vaatleja
aeropiloot

liitunud: 08.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2019 11:02 vasta tsitaadiga

Juulis oli ka Geenius Resetist kirjutanud. Siis olid kõiges süüdi ikka kliendid ja HV ning Reset "puhas nagu prillikivi" icon_lol.gif
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/tuntud-e-poodi-suudistatakse-tarneprobleemides-ja-raha-oigeaegselt-tagastamata-jatmises/
sry kui see link on juba teemast läbi käinud
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 13.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2019 12:21 vasta tsitaadiga

krdi koomikud...
Kommentaarid: 431 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.11.2019 11:49 vasta tsitaadiga

Njah seal artiklis lause:
tsitaat:

Kuigi esialgu kinnitas HinnaVaatluse foorumi ning veebilehe juht Tanel Raud, et ühtegi libakommentaari ei saa süsteemi ülesehituse tõttu olla, siis selgus hiljem, et kõnealune süsteem ei toiminud teatud ajavahemikul.


... on ikka puhas vale. Katki ei olnud seal midagi. Lihtsalt erinevad isikud (ID kaardiga autentituna) andsid sama IP pealt positiivseid kommentaare.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2019 11:51 vasta tsitaadiga

Jep, segadust tekitas see, et ID-kaardi logo polnud näha. Nüüd on sellega korras.
_________________
HV valuutakalkulaator
HV kasutajate autode tabel
Kommentaarid: 448 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 344
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lauriy
HV vaatleja
Lauriy

liitunud: 29.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2019 21:47 vasta tsitaadiga

Tellisin neljapäeval 31.10 AKG N60NC kõrvaklapid, reedel 8.11 öeldi, et võib järgi tulla, täna käisin järgi. Eks ise olin loll, et ilma märgitud tarneajata toote ostsin (ilmselt kaugemalt oleks sama ajaga tulnud), aga õige asi ikkagi mõistliku aja ja hinnaga käes ja biit on mahe. Kontoris nägin töötamas 9 inimest. Ei ürita väita, et teised ilmaasjata hädaldavad, aga mingi 100% scam koht see ka pole kindlasti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.11.2019 14:22 vasta tsitaadiga

https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/reset-ee-e-pood-lisati-tarbijakaitse-musta-nimekirja-ettevote-vedas-kliente-ninapidi/
tsitaat:
Reset.ee e-pood, millest oleme kirjutanud ka varem, lisati korduvate probleemite tõttu Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti (TTJA) musta nimekirja. Ei, mitte sellesse nimekirja, kuhu pannakse tarbijavaidluste komisjoni otsuseid mitte täitvad ettevõtted. Tegu on hoopis kraadi võrra karmima listiga, kus on ettevõtted, kelle kohta ütleb amet konkreetselt, et need firmad rikuvad seaduseid.

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alku
HV vaatleja

liitunud: 17.11.2002




sõnum 13.11.2019 19:42 vasta tsitaadiga

Tellisin sealt külmiku, lubatud tarneaeg oli 2-5 päeva. Viie päeva pärast võtsin ühendust, öeldi, et tarneaeg on 2-3 nädalat. Tühistasin tellimuse, palusin raha tagasi kanda. Lubasid raha tagastada 2-5 päeva jooksul. Ootan raha juba 3 nädalat. E-kirjadele ei vasta, telefoni teel ütlevad: "tänase või homse päeva jooksul kanname üle". Pöördusin Tarbijakaitseametisse. icon_evil.gif thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
B6
HV Guru
B6

liitunud: 13.01.2003




sõnum 14.11.2019 13:38 vasta tsitaadiga

naiseõde ei usaldanud amazoni ja tellis pojale sellest poest Oculus Rift S
nüüd asi venib, laps jonnib muidugi
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vondur
Kreisi kasutaja
Vondur

liitunud: 31.01.2006




sõnum 14.11.2019 14:17 vasta tsitaadiga

Seesama Oculus Rift mida RESET siin HinnaVaatluses reklaamis? Ma pöörasin sellele reklaamile siinsamas teemas tähelepanu, aga mulle tehti selgeks, et poel pole mingeid probleeme, inimesed lihtsalt vinguvad ja et mina olen loll ja ei tea RESET-i majandusnumbreid... icon_biggrin.gif
_________________
Lugupeetud AHV, enne kui minuga vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi kas see ikka on hea mõte... icon_smile.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2019 14:25 vasta tsitaadiga

Nüüd, kus reset.ee HV hinnakirjades ei ole, kas kasutaja reset ka sõna veel soovib võtta?
Kommentaarid: 409 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 315
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rayer155
HV vaatleja

liitunud: 09.07.2009




sõnum 15.11.2019 10:10 vasta tsitaadiga

Hommikul oli raadios ka uudis, et Reset.ee e-pood petab kliente. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
umz
Uus kasutaja

liitunud: 15.10.2019




sõnum 15.11.2019 14:27 vasta tsitaadiga

Oeh olen ka kahjuks üks neist kes ootab oma kaupa mille tarnet on korduvalt edasi lükatud . Eks näis mis edasi saama hakkab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bmnd
Uus kasutaja

liitunud: 31.10.2019




sõnum 15.11.2019 21:31 vasta tsitaadiga

Ehk siis firma ei suuda luua partnerlepinguid kompetentsete tarnijatega, ei suuda arvet pidada kaupade saadavuse ja tarneaegade osas, ei suuda lepingust taganemise korral raha õigeaegselt tagasi kanda ning paistab ka, et tagatipuks süüdistatakse tihti hoopis kliente. Hea küll tõenäoliselt suurem osa kliente saab oma tooted korralikult kätte, aga see protsent, kes ei saa, saab ikka korralikult mööda pükse. Ootad kuu aega kaupa, mis lubati tarnida 2-5 päevaga, siis teatatakse, et kaupa üldse pole või pead veel ootama, ja kui siis viimaks raha tagasi nõuad pead jälle mitu päeva ootama. Firma omanik võiks aru saada kuidas see klienti tegelikult vihastab, selle asemel, et süüdistada halvas tagasisides "mõnda üksikut pahatahtlikku inimest". Nad võiks kogu selle energia, mis kulub kahjukontrolliks, suunata oma tootekataloogi tarneaegade korrastamisse ja paremate koostööpartnerite leidmisesse. Tegelikult ikka on veidi kahju ka, arvan, et väga suur osa nende müügiedust on tänu HinnaVaatlusele. Enne oli nii, et peaaegu iga tehnikakauba madalaim pakkumine viitas neile ja pole ka siis ime, miks neil nõnda suur klientuur järsku tuli. Nüüd aga kui siin lehel neid enam ei reklaamita ja google otsingus on esimesel lehel uudised firma tarnejõuetusest, on seis ikka päris sitt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bunny
HV vaatleja
Bunny

liitunud: 02.09.2018



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 19:50 vasta tsitaadiga

Eesti veebikaubamaja tegi salaja konkurendi poodi klientidele kasutajad ja tellis neile sealt kaupa
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/eesti-veebikaubamaja-tegi-salaja-konkurendi-poodi-klientidele-kasutajad-ja-tellis-neile-sealt-kaupa/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 22.11.2019 20:04 vasta tsitaadiga

Bunny, seda viidatud linki artiklile ei ole olemas
_________________
8370 猴 (hóu)
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 20:27 vasta tsitaadiga

15min tagasi veel töötas.
Kommentaarid: 409 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 315
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 13.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 22:41 vasta tsitaadiga

Õilsad kaupmehed ikkagi
Kommentaarid: 431 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 22:44 vasta tsitaadiga

keegi kusagilt pilvest leiab selle uudise?
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bunny
HV vaatleja
Bunny

liitunud: 02.09.2018



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2019 08:28 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
keegi kusagilt pilvest leiab selle uudise?

Ainult osa sellest uudisest https://www.uudis.eu/eesti-veebikaubamaja-tegi-salaja-konkurendi-poodi-klientidele-kasutajad-ja-tellis-neile-sealt-kaupa
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Early Access
 
Early Access

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2019 09:02 vasta tsitaadiga

See pole ainuke kustutatud uudis

https://w3.ee/?id=51&action=find&sort=2&find=reset
tsitaat:
15.11.2019 09:28 (1) Lugejad kaebavad: see veebipood jättis meid ilma nii rahast kui kaubast [Õhtuleht]
Nipiraamatule laekus kiri Priidult, kes on hädas veebipoega www.reset.ee. Nimelt ei ole mee e-poest, kust on võimalik tellida mitmeid erinevaid tooteid alustades kodumasinatest ning lõpetades mänguasjadega, enam kui kuu aja jooksul saanud kätte ei tellitud kaupa ega ka tagasi nõutud raha. Otsustasime asja uurida ning võtsime selguse saamiseks ühendust Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametiga.
artiklile vajutades aga sisu ei leita

e: cache'ist leiab, aga asi paywalli taga
tsitaat:
„Skeem on neil selline, et pakuvad poes olematut kaupa. Tellisin 13. oktoobril LG 65" Ultra HD OLED-teleri, kuid mida ei ole, on teler,“ on Priit nördinud. „Kui raha käes, algas venitamine. Küll pidi kaup minuni jõudma nädala lõpuks, esmaspäevaks või 2-5 tööpäeva jooksul,“ kirjeldab Priit kaupleja taktikat. Kui mees lõpuks raha tagasi saamiseks pretensiooni esitas, „leiti“ toode siiski „partnerlaost“. „Aga see jutt oli jällegi ainult venitamiseks! Mõne aja pärast selgus, et juba kohe-kohe kullerile üle antavat kaupa ei ole ikkagi olemas. Ja kui ma nüüd lõpuks enam rohkem oodata ei soovi ja raha tagasi nõuan, viitavad nad seadusandlusele, mille järgi on kauplejal veel kaks nädalat õigus mu raha kinni hoida,” on mees nõutu.

Edasi lugemiseks:
PROOVI DIGIPAKETTI
0,50 € /KUU
OSTA ARTIKKEL
1,49 €

_________________
Kommentaarid: 323 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tulema
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2019 15:27 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
keegi kusagilt pilvest leiab selle uudise?

link
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2019 16:04 vasta tsitaadiga

See konkreetne juhtum on korralik GDPRi laks, kui mõni neist ohvritest viitsib avalduse sisse anda.
_________________
Motorola VIP1003: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=773405 ThinkPad X220: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=767495
Protsessorid: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=774182 & https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=773147
Kommentaarid: 454 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 361
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ceemic
24/7@kalal
ceemic

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2019 16:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Veebruaris said mitu tarbijat korraliku üllatuse osaliseks, kui Reseti e-post tellitud kaup saabus Reseti asemel hoopis teisest veebikauplusest. Hiljem selgus, et Reset on tarneaukudest hoolimata tellimusi vastu võtnud ja seejärel kliendi andmetega loonud neile konto www.galador.ee veebikauplusesse ja kauba hoopis sealt tellinud. Seda kõike klientide ja Galadori teadmata.

Galador Grupp OÜ tegevjuht Sven Salmisto rääkis Geeniusele aasta alguses toimunud juhtumist, kui nende Tartu esindusse saabus klient, kes soovis Resetist ostetud kauba suhtes kasutada 14-päevast tagastusõigust. Lisaks eeldas klient, et saab tagastatud kauba eest raha tagasi Galadorist. Imestus oli Galadori poole pealt suur, kuna Resetist ostetud kauba peaks ikkagi Reseti esindusse tagastama. “Me mõtlesime alguses, et klient on asukohaga eksinud,” meenutas Salmisto.

Asja lähemal uurimisel selgus, et Reset on võtnud vastu klientidelt tellimusi ja raha, kuid seejärel loonud klientide andmetega (täisnimi, telefoninumber ja kodune aadress) neile Galadori e-poodi kasutajaid ja vastava kauba hoopis sealt tellinud. Kliendid polnud aga selleks oma nõusolekut andnud.

Tõsi, kauba eest tasus küll Reset ise, kuid pood küsis oma klientidelt ka transporditasu, kuigi tegelikult tegeles kauba transportimisega Galador, kellel säärane tasu puudub.

Kokku puudutas skeem Salmisto sõnul vähemalt kaheksat klienti, kelle eest Reset tellimuse hoopis Galadorist esitas. “Nad läksid liiga ahneks ja üritasid meile kaela lükata ka seda, et me kauba tagastamisega tegeleks,” märkis Salmisto. “Niimoodi saimegi asjale jälile.”
Reset: tellimegi tarneaukude tekkimisel mujalt

Reset OÜ tegevjuht Hans Erich Liivik selgitas, et kui toode on hulgilaost otsa lõppenud, siis on nad ka varasemalt täitnud tarneauke teiste e-poodidega ning suunanud neile müüki ja ostnud kaupa letihinnaga. “Üldiselt on kauplused olnud lisatellimuste üle õnnelikud,” märkis Liivik.

“Juhul, kui toode on olnud müügil ka kallima hinnaga kui meie kaupluses, siis oleme toote ostnud miinusesse, et kliendi tellimus siiski täidetud saaks ja kliendil oleks valutu,” lisas ta.

Liivik ütles, et kuna klient on ostnud oma kauba siiski nende käest, siis haldavad nad ka kliendisuhtlust, järelteenindust ja vajadusel garantiiremonti ise, sõltumata sellest kust kaup tuleb. “Klient pöördub vajadusel meie poole,” kinnitas ta.

Salmisto sõnul käis aga asi vastupidi: Reset suunas kliendi Galadoriga suhtlema ja sinna tellitud kaupa tagastama. Samuti eeldas Tartu esindusse tulnud klient, et kauba eest tagastab talle raha Galador, mitte Reset.

Alles siis, kui Galador esitas Resetile nõudekirja, lubas viimane järelteeninduse enda peale võtta. Galador Grupp on seisukohal, et teise isiku identiteeti ebaseaduslik kasutamine on eetiliselt täielikult vastuvõetamatu ja selline tegevus kahjustab nii Galadori kui ka e-kaubanduse mainet Eestis.

Andmekaitse inspektsiooni õigusdirektori Raavo Palu sõnul jääb esitatud informatsioonist mulje, et andmetöötluses ei ole järgitud teatud reegleid ning eksitud on eesmärgipärasuse, minimaalsuse ja läbipaistvuse põhimõtete vastu. Palu lisas, et AKI ei anna juhtumile menetluslikku hinnangut.

“Eesmärgipärasus ja minimaalsus: kui andmetöötleja küsib inimeselt andmeid ühe toimingu jaoks, ei ole lubatud kasutada neid andmeid teiste toimingute jaoks. Läbipaistvuse põhimõte: andmetöötleja peab tegema inimesele info tema andmete kasutamise kohta kättesaadavaks ja kindlasti ka arusaadavaks,” selgitas ta.

Politsei ja piirivalveameti politseileitnanti Maarja Punaku sõnul pole kindlasti kirjeldatud andmekasutuse puhul kõik korrektne, kuid kas tegemist on identiteedivargusega, on olemasolevate andmete puhul keeruline hinnata. “Selleks peaks tutvuma lepinguga, mille loob veebipood kliendiga,” ütles ta.

Punaku sõnul mängib andmete edasise kasutuse osas samuti rolli see, missuguste tingimustega klient oma esialgset kontot luues nõustub. “Iseenesest ei ole kauplejal keelatud kliendini toimetada kaupa, mis on ostetud kolmanda kaupleja käest,” märkis ta.
Must nimekiri hoiatab

Reset OÜ lisati oktoobris tarbijakaitse ja tehnilisejärelvalve ameti musta nimekirja. Amet märgib oma kodulehel, et poe suhtes avastati neli seadusrikkumist: Reset ei tarni kaupa, ei taga asjakohast klienditeenindust, ei tagasta lepingust taganemisel raha ja esitab eksitavat lepingueelset teavet.

Samuti tekitab inimestes kahtluseid fakt, et Reseti eelmine Google’i arvustuste leht on nüüd teise nimega ja seal asub nüüd väidetavalt Beauty by Betty ilusalong, mille kohta muud infot Eestist ei leia, küll on aga kõik arvustused seal all Reseti kohta. Geeniuse poole pöördunud lugejad kahtlustavad, et pood on ise meelega aadressi muutnud, et negatiivseid arvustusi peita.

Liivik vastas selle peale, et nende ettevõtte õige lehe leiab guugeldades üles ja seal on nii negatiivseid kui ka positiivseid arvustusi. “Klientidel on võimalik sinna meile kirjutada ja vabalt tagasisidet avaldada,” ütles ta.

Selles osas, et ettevõte mustas nimekirjas on, tunnistas Liivik, et TTJAs pöördus vaidlus Reseti kahjuks. “Oleme TTJA-ga suhelnud sellel teemal ning andnud ka oma ettevõtte muudatustest ülevaate, mis on vaja teha ning mille oleme läbi viimas,” ütles ta.

Tema sõnul on Reset sel aastal väga tugevalt kasvanud (ta tõi näiteks Äripäeva Gaselli TOP-i jõudmise) ja selle tõttu on nad pidanud oma meeskonda laiendama ja ettevõtte protsesse ladusamaks tegema.

“Oleme muudatused tänaseks ellu viinud ning peaksime detsembriks mustast nimekirjast olema ka eemaldatud,” märkis Liivik.
Amet määras sunniraha

TTJA kommunikatsioonieksperdi Anne-Mai Helemäe sõnul eemaldatakse ettevõte mustast nimekirjast juhul, kui ta kõrvaldab ohust teavitamise aluseks olevad õigusrikkumised ja teavitab sellest TTJA-d. Ent kuna Reset pole seda teinud, siis ei näe amet nende nimekirjast eemaldamiseks alust.

“Kaupleja peaks lahendama tarbijate pöördumised enne kui tarbijad ameti poole pöörduvad ja samuti tagastama tarnimata kauba eest tarbijate tasutud rahad viivitamatult,” ütles Helemäe.

Helemäe kinnitas, et paraku on kaupleja rikkumised jätkunud ning kuna neid ei ole tähtaegselt kõrvaldatud, määras TTJA eile Reset Eesti OÜ-le sunniraha. “Seega on TTJA endiselt seisukohal, et Reset.ee veebilehe musta nimekirja lisamine ja nimekirjast mitte eemaldamine on põhjendatud,” ütles ta.
Kommentaarid: 409 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 315
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
4ips
HV vaatleja

liitunud: 15.11.2008




sõnum 26.11.2019 13:30 vasta tsitaadiga

Nüüd on mul nendega vaidlus, kaeban nii tarbijakaitseosakonda kui ka politseisse. Nad võlgnevad 1799 eurot
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Internetikaubamaja www.reset.ee (ettevõte taotleb pankrotimenetluse alustamist) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.