Kulu bensuka tasemel - tore teada, et sulle räägitakse s*tta ja sa usud ka seda
Või oli tehnilise töö teostaja veidi amatöör ja ei mõistnud vahet l/100km ja kWh/100km erinevusest rahakotile.
Kulu just hoolduste ja alghinna tõttu.
Ja müügiks on alati põhjus. Kasvõi see, et esindust pole.
ei imesta kui elektrikas seal kohati odavam kui bensukas vms
Sealne riik soosib elektrikaid, meil siin võibolla antakse paar senti ja öeldakse, et mine osta _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
ei imesta kui elektrikas seal kohati odavam kui bensukas vms
Sealne riik soosib elektrikaid, meil siin võibolla antakse paar senti ja öeldakse, et mine osta
Muidugi, miks peaks siin toetama nii räigelt? Ma saan aru, et firmadele, kellel kõvasti läbisõitu tuleb. Aga tava inimesele kes niigi vähe vb sõidab, no milleks?
Elektrit võib igal pool ja paljudest asjadest toota.
Diislit ja bena tarbivad riigid on nõela otsas. Neste initsiatiiv diisli osas on tervitatav, kuid seda suuremale süsteemile/tarbimisele skaleerides oleks tulemuseks jälle teistpidi tarbetu ületootmine kuskil selleks, et diislit toota.
Kulu bensuka tasemel - tore teada, et sulle räägitakse s*tta ja sa usud ka seda
Või oli tehnilise töö teostaja veidi amatöör ja ei mõistnud vahet l/100km ja kWh/100km erinevusest rahakotile.
Kulu just hoolduste ja alghinna tõttu.
Ja müügiks on alati põhjus. Kasvõi see, et esindust pole.
Millega ta alghinda võrdles, Superb'iga jälle? Ketra paar lehte tagasi.
Tesla hooldus, mis see on? Akuvedelikku vahetatakse vist.
Vabandus, et kontrolle ja hooldusi ei pea tegema amtlikus esinduses ei päde. Isegi Ladal oli ametlik esindus.
See ongi kogu teema, et nad pole esindus tahtnud teha ja järelikult see mõnele ei sobi. Pidurite kontroll tehakse ikka esinduses, kui mingi suvaline jorss teinud, siis kes vastutab.
//
Sinu poolikud võrdlused pole siin nagunii teema, nii et superbi võid endale foori all traumaks kujutada. Vanad leafid uimavad ikka samamoodi linnas ja teel.
Kulu bensuka tasemel - tore teada, et sulle räägitakse s*tta ja sa usud ka seda
Või oli tehnilise töö teostaja veidi amatöör ja ei mõistnud vahet l/100km ja kWh/100km erinevusest rahakotile.
Kulu just hoolduste ja alghinna tõttu.
Ja müügiks on alati põhjus. Kasvõi see, et esindust pole.
Millega ta alghinda võrdles, Superb'iga jälle? Ketra paar lehte tagasi.
Tesla hooldus, mis see on? Akuvedelikku vahetatakse vist.
No aga võrdleme siis võrreldavaid, ehk samasse klassi kuuluvaid asju. Näiteks Lexus ES'i orienteeruv amortisatsioon 5 aastaga on suurusjärgus 25k, Teslal, lähtudes hetkel müügilolevatest ca 30-35k. Kuna tesla alghind on kõrgem, siis on intressikulu suurem, ka kindlustus ei ole odavamate killast. Peab aastas vähemalt 20+kkm läbi sõitma, et Teslaga plussi saada, senikaua on hübriid soodsam. Kusjuures isegi Leaf saab IS'lt peksa, vahe ca 7k viie aasta jooksul viimase kasuks, ja need ei ole sama klassi masinad. IS ja superb on TCO'lt üsna sarnased, seega võib ka nii öelda, et Superb on Leafist soodsam pidada.
Mitte väga kaua aega tagasi oli tesla kasko seal 6k eur kandis aastas, selle eest saavad paljud inimesed auto ostetud ning veel palju kilomeetreid sõita ka. Mis säästust me räägime.
Oma kottis istmetega ongi tesla kvaliteedilt superbiga samal tasemel, kui hästi läheb. Lexusega võrdlemine on lexuse solvamine.
2012-2014 aasta Teslast Model S räägid siis võib-olla peab paika.
https://youtu.be/Ih7WqPFAx00
Istmete kvaliteedi mure oli allhankija praak ja ammu parandatud.
Mitte väga kaua aega tagasi oli tesla kasko seal 6k eur kandis aastas, selle eest saavad paljud inimesed auto ostetud ning veel palju kilomeetreid sõita ka. Mis säästust me räägime.
Oma kottis istmetega ongi tesla kvaliteedilt superbiga samal tasemel, kui hästi läheb. Lexusega võrdlemine on lexuse solvamine.
Päris 6k vist ei ole ikka, ma olen kuulnud 2k kandis need numbrid olevat aga jah, see annab üsna kõva osa TCO'le, mul on kütus + kasko ka väiksem summa kuus. Aga no kvaliteeti ei võrdlegi antud kontekstis, pigem siis klassi, kuhu see masin võiks paigutuda oma hinna ja suuruse tasemelt.
Teemast on jälle üle käinud sisutut ja ebadekvaatset prügi väljutavate mass... selge see, et väljas koerailm, palgapäevani ka veel aega ja kõik muu ka on halb, ent teemas võiks siiski teemakohast ja sisukat juttu ajada. Mis mõte on pidevalt unnata kuidas xyz on halb? Veelenam kui teemast väga midagi ka ei jaga _________________
Jah, 10a pärast sõidavad kõik uhkelt elektrileksustega ja tahavad ära unustada, kuidas too firma kunagi mingit totakat iselaadivate hübriidide reklaamjoru ajas.
Jah, 10a pärast sõidavad kõik uhkelt elektrileksustega ja tahavad ära unustada, kuidas too firma kunagi mingit totakat iselaadivate hübriidide reklaamjoru ajas.
Miks peaks ühe õnnestunud üleminekutehnoloogia ära unustama ? Elektrilexused on tulekul, see on ametlikult kinnitatud suund. Küsimus on selles, kas on vaja kiirustada, lähtudes sellest, et tänu hübriidtehnoloogiale suudab ettevõte ühena vähestest maailmas hetkel kehtivaid emissiooninorme täita.
Tehnoloogial pole viga, reklaamil on. Igaüks saab aru, et see on üleminekuetapp ja Toyota/Lexus ei taha/julge lihtsalt pioneere mängides liigseid riske võtta. Aga reklaamis hetkel puhtalt bashivad täiselektriautosid, kuigi pole ka neil endil tulevikus muud teed. Madal.
Iga tehnikainimene saadaks reklaamibüroost tulnud vaimuvälgatuse "iselaadiv hübriid" pikalt, aga turundustibid pani see ilmselgelt vaimustusest kilkama.
Tehnoloogial pole viga, reklaamil on. Igaüks saab aru, et see on üleminekuetapp ja Toyota/Lexus ei taha/julge lihtsalt pioneere mängides liigseid riske võtta. Aga reklaamis hetkel puhtalt bashivad täiselektriautosid, kuigi pole ka neil endil tulevikus muud teed. Madal.
Iga tehnikainimene saadaks reklaamibüroost tulnud vaimuvälgatuse "iselaadiv hübriid" pikalt, aga turundustibid pani see ilmselgelt vaimustusest kilkama.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.