Elon Musk on välja öelnud kaasaja kohta julgeid lubadusi Model 3 vastupidavuse kohta, kuid lubaduse Achilleuse kand on seni olnud elektriauto akupakk, mille eluiga jääb auto lubatud vastupidavusele 2-3 korda alla. Puhumas võivad olla muutuste tuuled - järgmisel aastal peaks Teslal välja tulema uus akupakk, mis peab vastu samuti miljon miili ning testid on paljulubavad.
Midagi on tõlkes ära kadunud.
Aku ametlik "hea mahtuvus" on 100% ja 70% vahel. Seega kui akumaht langeb originaalist üle 30%, siis on õige öelda, et tegemist on väsinud (kuid täiesti töökorras) akuga.
Hetkel kaob Teslal 10% 250 000km-ga (odavatel Nissani junnidel kaob 10% juba 150 000km-ga). Seega hetke Tesla akud kestavad umbes 750 000km.
Miks peaks numbrit tegema küsimuse üle, kas akud kestavad 750 000km või 1 600 000km. See on tarbetu. Tarbetu, et aku kestab üle 20 aasta ( uus kestvus 80 aastat).
Küll aga võiks aku kesta 15-20 aastat (selles 70% piiris). Kui see tingimus on täidetud, siis jääk on "tarbetu".
Peale seda kui auto jätab sõiduki maha, võib 60-75% aku minna edasi teenima elektrivõrgus. Parimad eksemplarid leiavad oma koha "veel mitte alla andnud autodel".
Elon Muski lubatud auto eluiga on natuke liiga palju lubatud. Ta ei ole selline mees, kes võib anda selliseid lubadusi. Vähemalt mitte veel. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
80kW'ne leaf on linnas sarnane 140kW-se automaatkastiga fosiiliga (normaalselt sõites) ja maanteel möödasõidul 100kWse fosiilikaga.
Tulenevalt väga kehvast reaktsiooniajast fosiilikad peavad omama rohkem piikvõimsust, et kompenseerida oma uimasus.
Elektrikas: roheline-PAUK, läheb, läheb, läheb, läheb, läheb, läheb, läheb, 55.
Fosiilikas: roheline-vunn, hakkas veerema, pöörded juba tõusevad, tõusevad, veab, veab-läheb, läheb, LENDAB, RAIUB, teinekäik,
võtab juba--LENDABRAAIUB, 55. pöörded kukuvad, veel üks käik alla, veel üks, sõidame mõnusalt nüüd edasi..aa pidur jubavilgub...jajaajaaa.
Tavaline viga. ARK-i meestel läksid ühikud väheke sassi
Telsa Model S: 75kWh, 592 kW
Olles elektriautode teemas suht loll, küsin, kas 75 kW mootoriga elektriauto oleks "väga lahja"? Sama võimsusega bensukas on ju ergas.
Ehk miks peab elektriauto mootor olema üle poole tuhande kW võimsusega?
600kW pole vaja selleks et see elektriauto on vaid selleks et 0-100 kmh kiirendus oleks 2.3 sekundit.
Ilmselt elektriauto 600kW tunduks isegi eksam/võimsam kui bensiiniauto 600kW.
Model 3 tellimine otse Eestis on nüüd avatud.
"Baas"mudel, mis sisaldab algsest rohkem sõiduulatust (400km, saavutatav),
18" valukad, valge pärlmutter, konks (880€), kõrgelt hinnatud autopilot,
parem heli, 12-suunalised istmed, 5,6sek sajani tagavedu
maksab 41 260€. Autosid hakatakse jagama 2020. aasta algusest. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Your order agreement will be entered into with Tesla Motors Netherlands B.V. Delivery of your vehicle will take place at our Tilburg factory in The Netherlands. We will not arrange any shipping for your vehicle other than recommending, as your delivery date nears, Tesla approved common carriers. You are responsible for coordinating pick up of your vehicle and subsequent transportation from our Tilburg factory to your address.
Et siis kui auto valmis on siis pead ise muretsema ka selle üle kuidas see Eestisse saada. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Mitu päeva Hollandist teslaga Eestisse sõidab (laadmised arvestame ka sisse) ?
6 korda peab vähemalt laadima _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Just, see KM on kuri lisa seal, mis lööb üle ka 5000€-se toetuse, mis lähiajal, lühiajaliselt, saadaval hakkab olema.
Kes tahab mu broneeringut kaaluda ja autot võimalikult vara saada, andke tuld
Loogiline on autoga lihtsalt kohale sõita Eestisse. Aga kuna autosid tuleb laevade kaupa, on kindlasti majanduslikult teostatav ka treileri koht ära tasuda, kes sõita ise ei viitsi. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Plaanitav toetus seotakse määruse kohaselt AMTELi poolt koostatud tunnustatud automüüjate nimekirjaga.
Kui Tesla ei ole "Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu" liige, siis toetus vist ei kohaldu.
Ma tegelikult ei tea, kas Tesla on liige, või kas liikmete hulgas on ametlikku Tesla maaletoojat/diilerit _________________ ---------------
See piirang on puuetega. Kel huvi tekib läheb kohe vaidlusesse, kasvõi kohtusse, sest mingi MTÜ ei ole pädev organ maksumaksa raha jagama. Liidu liikmed loomulikult tahaksid ENDA asju müüa ja teisi mitte. Seetõttu ongi olemas konkurentsiseadus. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.