Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
01.09.2019 21:09:01
|
|
|
Süües kasvab isu, kunagi üheksakümnendatel tundus veider, kuidas mõned maksid tuhandeid kroone lisaks konditsioneeri eest - kas tõesti nii raske on aken alla lasta ja tasuta tuulel jahutada Täna on konditsioneer/kliima enamuse jaoks enesestmõistetav, isegi need kes sellest ei hooli lepivad selle lisaga, sest ilma jahutuseta autot on hiljem palju keerulisem järelturul realiseerida.
Sama teema kõlbab ka muude mugavus ja muude lisade kohta, isiklikult ei tahaks enam ühtegi autot manuaalkastiga, vähemalt vabatahtlikult mitte, soojendusega esiklaas, kui oled harjunud kasutama, no ei tahaks enam ilma.
Ei ütleks ära soojendusega roolist ja tahavaate- või kaameraringist, 10 aasta pärast ei tahaks enam ühtegi ilma varustuseta autot omada.
Võtmeta käivitus on ehk täna veel selline kahtlane teema, alles meedias manitseti, kuidas kurikaelad suudavad võtmeta autosid ilma võtmeta kenasti ära ajada.
Kuna elektriautod on suht kallid, on kõrgema varustustasemega neid kergem müüa, sest keksmisest rahakam klienti ei tohi elektriautost kehva varustusega eemale peletada. Kes auto soetamisele on nõus enam kulutama, see ka ootab enam, oleks keeruline päris varustusest tühjale elektriautole ostjat leida.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
stks
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
02.09.2019 21:17:48
|
|
|
Tux kirjutas: |
Ma ka arvan, et see Opel ei ole mingi läbimurre, aga lisavalik ikka. Mulle hakkas positiivsena silma 3-faasi AC laadimine.
Kui ma just viirastust ei näinud, siis Tartus Silberauto ees seisis täna Mercedes EQC, minu meelest ka Eesti numbrid küljes. |
See võib-olla ?
https://twitter.com/mercedessports/status/1135316512259170305
_________________ Minu loogika jääb minu loogikaks |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
02.09.2019 22:34:02
|
|
|
Ma aktsepteeriks 3x16A pardalaadimise võimalust ainult ja AINULT siis kui seade oskab
ümber lülituda 1x32A režiimile. Kui ei oska , siis pigem eelistada ühefaasilist pardalaadijat.
Opeli seadme võimekusest mul info puudub.
kjaups, kui sa nii tõesti arvad, et sulle sobib 500km ja ainult ABS, siis mis sa kostad selle kohta,
kui su elektriauto kaotab talvel 180km sõiduulatust, sest unustasid "tahta" soojuspumpa?
Või sulle pole salongisooja ka vaja, sel juhul jah, minu viga
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
02.09.2019 23:00:59
|
|
|
ABS võib ka olemata olla aga kärukonksu tahan.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
Tux
HV kasutaja
liitunud: 21.11.2004
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
04.09.2019 13:40:16
|
|
|
Võtmeta käivitus vms on kasulik jah kergem varastada ning viimati lõunaka parklas imesid selle süsteemi omajad näppu kuna autod ei käivitunud
Ma enda autole oleks ka saanud selle võtmevaba süsteemi olematu raha eest kuid eelistasin vana lollikindlat võtmelahendust. Sama nagu kässsriga
Meil siin ühel alles veeres toyots minema millel elektrooniline seisupidur. Lampi oli lahti lasknud selle piduri või mis iganes error ja käiku ka ofc sees polnud...
Pmst pole teab mis mugavused just ilma milleta hakkama ei saaks aga noh kellel kuidas, mõnel peab siin juba auto ise sõita suutma, muidu ei kõlba
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
04.09.2019 13:46:56
|
|
|
Võtmeta avamine - kahjuks on odava klassi autodel see tagaustel ei toimi. Ma avan tagumisi uksi tihtipeale enne esimesi...
Laadimisega seda ei võrdleks, sest uksed saab juba kaugel lahti teha ja lisaaega ei kulu. Võtmeta käivitus muidugi mugavam kui ilma.
Tagumine kaamera hoiab ikka üsna palju närvirakke kokku - tundub pigem vajalik.
Isesõitmine - pole veel piisavalt hea. Juhtimisest loobumine tähendab ka sõiduoskuste ja tähelepanu kadu.
Muuseas tahaks kohe Arnist kiita, et on vahepeal mõistlikku teksti siia lisanud.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
04.09.2019 13:51:07
|
|
|
Võtmega avamist ja käivitamist küll ei taha enam. Hea mugav praegu, kordagi ei pea võtit taskust välja võtma.
Kaamerast on küll savi, kuigi 360 kraadi süsteem olemas, peeglitega nii harjunud ja parkimis andurid head. Ei istu see pildi vaatamine. Harjunud 6-7m masinatega manööverdamisega, seega parkimine probleem pole.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
stks
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
04.09.2019 14:15:15
|
|
|
njah, igaljuhul teeb kadedaks
_________________ Minu loogika jääb minu loogikaks |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
04.09.2019 16:28:49
|
|
|
Vaatasin siin huviga ringi autoturul, et peaks vahetama oma vananeva masina välja. Elektrikad tunduvad päris hea variant, aitaksid küttekulu kokku tõmmata. Praegu plekin iga kuu küttele ~250€, et saaks tööl käia jne.
Kahju, et järelturu Leaf-d tunduvad natuke riskantsed variandid olema arvestades, et nende akud natuke juba kulunud ja minu päevane sõit tähendab talvel aku täitsa tühjaks tõmbamist mis ei mõju just väga hästi aku kestvusele. Pole tööjuures laadimispesa ka.
Küll aga kui turule tuleb neid 30k kanti masinaid juurde, siis saab vist tõsisemalt kaaluda uue masina võtmist.
Tegin nalja pärast läbi kiire paberinurga arvutuse lähtudes sellest e-Golf hinnasulast ja kurjam, odavam on võtta tutikas elektrikas kui tutikas bensiinikas Golf.
Siin minu kiire arvutuskäik:
Spoiler
G
tsitaat: |
olf Business 1.5 TSI 26k€
e-Golf Comfortline 35k€, rakendada 5k€ toetus ehk tuleks 30k€ hinnaks
6k€ sissemakse elektrikal, 7k bensiinikal (1k erinevus soovist/vajadusest koju paigaldada laadija)
30% jääkväärtus liisingperioodi lõpus
60 kuud e nö traditsiooniline liisingperiood
Igakuine läbisõit võetud umbes 2500km (senimaani ta sinnakanti ka on, iga päev ~75km + vahel mõni lisa sõit ka otsa)
Bensiini hinnaks võetud 1.35€ (teab kaua sedagi hinda jagub, varsti nagunii üle 1.4€)
Golfi keskmist küttekulu kasutatud väikese veakoefitsendiga (spec järgi 5.2 aga kasutasin arvutamisel 5.4 juhuks kui spec liiga optimistlik)
Elektrikulu võetud spekist (15.7kwh/100km) ja lisatud väike koefitsient ehk 18kWh/100km (tundub adekvaatne seni internetist nähtu põhjal)
Elektri hinnaks võetud arvestuslik keskmine eelmistel kuudel tasutud elektri arve ja tarbitud kWh põhjal: ~0.14€ kWh (praktikas ilmselt peaks väiksem olema kuna enamus laadimisest toimuks öisel ajal odavama elektriga)
Bensiin oleks ~ 180€ kuus (See number tundub isegi optimistlik olema ma kardan :S)
Elekter oleks ~ 90€ kuus (arvestatud kodune laadimine + veamarginaal + vahel tasulised laadijad)
Kindlustus kulud ilmselt samad. Küll aga hooldus kulud ilmselt bensiinikal suuremad.
Liisingute arvutamiseks kasutasin: https://www.kalkulaator.ee/et/liisingukalkulaator
2.4% intress (pankade lehti vaadates tundub arvutusvea puhvriga number olema)
Liising + küte = kulu kuus
elektrikas -> 284€ + 90€ = 374€
bensiinikas -> 214€ + 180€ = 394€ |
Ehk siis elektrika ostu ja sõidu kulu kuus oleks paarkümmend erui odavam. Kui hooldused ka on odavamad ja harvemad (praegu käin aastas 2 korda sest hooldusvälp on 15k, elektrikal vist suht ainult õhufiltri vahetus vms ja piisab aastas korra käimisest?), siis peaks sääst veel suurem olema või peaks mitmeid tuhandeud odavama bensiinika võtma, et igakuine kulu sama tuleks. Arvestades, et auto plaanis võtta pigem ~10 aastaks, siis lõpuks peaks elektrika võit märkimisväärne olema, kui liising ükskord lõplikult makstud ja ainult elekter vs bensiin erinevus on. Seda arvutust veel teinud pole.
Et vältida jaburaid võrdlusi, siis püüdsin siis võimalikult sarnase varustusega masinad kokku panna, mis sisaldaksid sama mugavust a'la ei ole vaja käigukangi pidevalt näppida ehk on automaat vms, lähevad linnas kohalt ära saranse kergusega/mugavusega, on adaptiivsed püsikiirushoidjad peal jne ning stuff mis on elektrikal baasvarustuses sai valitud ka teisele masinale peale, et oleks võrdsem.
Ilmselgelt olekts võimalik võrrelda suvalist elektrikat suvalise odavaima Daciaga mis juhul ei oleks tasuvusperiood inimlik, kui üldse eksisteeriks. Antud juhul võimalik võrrelda sama autot sama autoga, lihtsalt veoajam erineb.
Kui millegagi väga pange panin, siis oleks hea, kui välja tooksite.
Bensiinika varustus n stuff:
Spoiler
tsitaat: |
Volkswagen GOLF 45TH Anniversary Business 1.5 TSI ACT OPF 110KW (keskmine 5.2l/100km spec järgi)
0-100 spec järgi 8.3s
"45th Anniversary" märk
3-aastane garantii
4 ust (elektrilised aknatõstukid ees ja taga), luukpära
8 kõlarit (4 ees, 4 taga)
12 V pistikupesa pakiruumis
Asümmeetriliselt osadena kokkuklapitav tagaistme seljatugi, läbilaadimisluuk, keskmine käetugi
Bluetooth-telefonisüsteem
Eemaldatav tuhatoos ja sigaretisüütaja ees
Eesmised turvapadjad (eesmise kaasreisija poolel väljalülitatav), põlveturvapadi juhi poolel
Eesmised udutuled ja pöördetuled
Elektriliselt reguleeritavad soojendusega välispeeglid
Elektromehaaniline kiirustundlik roolivõimendi
Elektromehaaniline seisupidur koos funktsiooniga Auto Hold
Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS
Elektrooniline juhitavuskorrektor (ESC)
Eraldi LED-päevatuled
ISOFIX-kinnituspunktid (kinnitussüsteem 2 lapseistme kinnitamiseks tagaistmetele)
Jalakäijate jälgimine
Juhi väsimuse tuvastamise süsteem
Kasutusjuhend
Kerevärvi korpusega välispeeglid ja uksekäepidemed
Kliimaseade
Korduvkokkupõrget vältiv süsteem (mitmikkokkupõrke pidur)
Käetugi esiistmete vahel
LED-tagatuled (Basic)
Lugemisvalgustid ees ja taga
Multifunktsionaalnäidik Plus
Nahkkattega multifunktsionaalrool
New Brushed Dark Metal-ehisosad armatuurlaua kaasreisija-poolsel osal ja esiustel
Nimmetugi esiistmetel
Originaalsuuruses varurehv plekkveljel, tööriistakomplekt, tungraud, välja arvatud TGI-mudelitele
Otsasõidu eest hoiatav lähiümbruse jälgimissüsteem Front Assist koos autonoomse hädapidurdussüsteemiga
Pakett 45th Anniversary Business: raadio Composition Media 20,3 cm puutetundliku ekraani ja Bluetooth-mobiiltelefoniliidesega (ZEC); talvepakett, sealhulgas soojendusega esiistmed (WW1); parkimisandurid ees ja taga (7X2); kahetsoonilise temperatuuriregulaatoriga automaatkliimaseade Climatronic (PH2); tahavaatekaamera (KA1); tumepunased LED-tagatuled, dünaamilised suunatuled (PED); App-Connect (9WT)
Pakett Lights & Vision: automaatne esitulede sisselülitamine, funktsioonid Leaving Home ja Coming Home, vihmaandur, isetumenev sisepeegel
Pikivaheregulaatoriga kiirushoidik (ACC), DSG-käigukastiga mudelitel ka funktsioon Stop & Go (ainult koos PU2-ga)
Polar Night Black-ehisosad armatuurlaua juhipoolsel osal ja keskkonsoolil
Raadio Composition Colour - 16,5 cm puutetundlik ekraan
Reguleeritava kõrgusega esiistmed
Rehvirõhu jälgimissüsteem
Rohelised soojusisolatsiooniga klaasid külg- ja tagaakendel
Soojusisolatsiooniga esiklaas
Start-stopp-süsteem koos pidurdusenergia taaskasutusega
Tahavaatekaamera
Tekstiilistmekatted Zoom
Turvakardinad ees- ja tagaistujatele koos eesmiste külgturvapatjadega
USB-liides, ka iPodile/iPhone'ile
Valgustusega meikimispeeglid päikesesirmides
Valuveljed Hita 6,5Jx16, rehvid 205/55 R16, ainult 1.5 TSI ja TGI mootoritele
Vargusvastane alarmsüsteem koos siseruumiseire ja kallutusanduriga, kesklukustus
0TD - 49€ - Põrandavaibad ees ja taga
4GW - 322€ - Traatideta soojendusega, infrapunakiirgust peegeldav esiklaas
4KF - 47€ - 65 % toonitud tagumised küljeklaasid ja tagaklaas
4X4 - 306€ - Külgturvapadjad ja turvavööpingutid taga
6XQ - 161€ - Elektriliselt kokkuklapitavad ja reguleeritavad soojendusega välispeeglid (lähiümbruse valgustusega)
EA8 - 305€ - Pikendatud garantii - 5 aastat või 100 000 km
P26 - 1037€ - Juhiabipakett: dünaamiline kaugtuleregulaator Dynamic Light Assist, ummikusõiduabiline Traffic Jam Assist, reahoidmisabiline Lane Assist, hädaabisüsteem Emergency Assist, pimeala jälgimissüsteem koos tagantläheneva sõiduki hoiatusega (ainult koos DSG-ga, ainult koos PX3-ga)
WW2 - 772€ - Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimeriga, soojendusega esiistmed
YOW - 0€ - Mobiilsed internetiteenused Car-Net Guide & Inform (3-aastane periood)
ZMH - 1631€ - Navisüsteem Discover Pro:
- 23,3 cm puutetundlik ekraan
- viipejuhtimine
- CD/MP3 ja DVD taasesitus
- 10 GB mälu kliendi andmetele, 2 SD-kaardipesa
- USB-liides ka iPodi/iPhone'i jaoks
- Bluetooth-mobiiltelefoniliides, 8 kõlarit
- Volkswagen Media Control ja App-Connect (ainult koos YOW-ga)
Kokku= 22003 + 4630 = 26633 ≃ 26k€ (ümardan alla arvestusega, et äkki saab natuke esindusest alla vms)
Allikas: https://www.auto24.ee/new/model.php?id=3340&sr=1&car_id=3004436&step=3&m=5&sm=1 |
Elektrikka varustus n stuff:
Spoiler
tsitaat: |
Volkswagen e-Golf Comfortline 100kW (keskmine 15.7kwh/100km spec järgi)
0-100 interneti järgi 9.6s
4 ust
Valuveljed "Astana" 6,5J x 16, optimeeritud veeretakistusega suverehvid 205/55 R16, vargusvastased rattapoldid
Kerevärvi kaitserauad, välispeeglite korpused, uksekäepidemed ja tagaspoiler
LED-esituled (sinise ehisliistuga) ja eridisainiga LED-päevatuled
LED-tagatuled
INTERJÖÖR
Istmete tekstiilpolster "Zoom"
Reguleeritava kõrguse ja nimmetoega eesmised komfortistmed
New Brushed Dark Metal-ehisosad esiustel, Polar Night Black-ehisosad keskkonsoolil
Nahkkattega multifunktsionaalrool
Nahkkattega käigukanginupp
Panipaigaga käetugi esiistmete vahel, 2 tuulutusava taga
Valgustuse ja jahutusega kindalaegas
Valgustusega meikimispeeglid päikesesirmides
LED-lugemisvalgustid ees ja taga
Asümmeetriliselt (40:60) osadena kokkuklapitav tagaistme seljatugi, läbilaadimisluuk, keskmine käetugi topsihoidikuga
Põrandavaibad ees ja taga
12 V pistikupesa pakiruumis
TURVALISUS
Vargusvastane alarmsüsteem koos salongiseirega, kesklukustus
Elektrooniline juhitavuskorrektor (ESC)
Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS
Juhi väsimuse tuvastamise süsteem "Rest Assist"
Proaktiivne reisijakaitsesüsteem "Pre-crash"
Jalakäijate jälgimine
Lähiümbruse jälgimissüsteem Front Assist koos autonoomse hädapidurdussüsteemiga
Mitmikkokkupõrke pidur
Juhi ja eesmise kaasreisija turvapadi, kaasreisija poolel väljalülitatav, juhi põlveturvapadi
Turvakardinad ees- ja tagaistujatele, eesmised külgturvapadjad
Reguleeritava kõrguse ja pingutiga 3-punkti turvavööd esiistmetel
Optimeeritud turvalisusega eesmised peatoed
Kolm 3-punkti turvavööd tagaistmel
3 peatuge tagaistmetel (allalastavad)
ISOFIX-kinnituspunktid (kinnitussüsteem 2 lapseistme kinnitamiseks tagaistmetele)
Elektriline seisupidur koos paigaltvõtuabilisega
Isetumenev sisepeegel
Rehvirõhu kaudne jälgimissüsteem
Rehviparanduskomplekt (12 V kompressor ja tihendusaine)
FUNKTSIONAALSUS JA MUU VARUSTUS
Pikivaheregulaatoriga kiirushoidik (ACC), "Stop & Go"-funktsioon
2-tsoonilise temperatuuriregulaatoriga automaatkliimaseade "Climatronic"
Talvepakett (soojendusega esiistmed, esitulede pesurisüsteem, esiklaasipesuri pihustite automaatsoojendus)
Vihmaandur
Elektrilised aknatõstukid ees ja taga
Elektriliselt reguleeritavad soojendusega välispeeglid
Elektrisoojendusega esiklaas
Soojusisolatsiooniga klaasist külje- ja tagaaknad
Esitulede kõrguse automaatregulaator
Automaatne esitulede sisselülitamine koos, funktsioonid "Leaving Home" ja "Coming Home"
Navisüsteem "Discover Pro"
- 9.2-tolline puutetundlik ekraan
- CD/MP3 ja DVD-taasesitus
- 10 GB mälu kliendi andmetele
- kaks SD-kaardipesa
- USB- ja AUX-IN-liides
- Bluetooth-liides mobiiltelefonile
- 8 kõlarit
- App-Connect ja Volkswagen Media Control
Car-Net mobiilsed infoteenused
Paketi maksumus sõltub kasutusperioodi pikkusest
Värviline multifunktsionaalnäidik
Sõidurežiimi valik
Elektromehaaniline kiirustundlik roolivõimendi
Liitium-ioonaku (35.8 kWh)
Sõiduki pistikupesa kombineeritud laadimiseks (CCS), mõeldud vahelduvvoolu- ja kiireks alalisvoolulaadimiseks
Laadimiskaablid tavalise pistikupesa (2.3 kW) ja avaliku laadimispunkti (7.2 kW) tarvis
GARANTII:
Sõidukile - 5 aastat või 100 000 km
Kõrgepingeakule - 8 aastat või 160 000 km
4X4 - 301€ - Külgturvapadjad ja turvavööpingutid tagaistmel
P26 - 967€ - Juhiabipakett - hädaabisüsteem "Emergency Assist" - kaugtuleregulaator "Dynamic Light Assist" - ümberreastumisabiline "Side Assist" - tagantläheneva sõiduki hoiatus - reahoidmisabiline "Lane Assist" - ummikusõiduabiline "Traffic Jam Assist" ;ainult koos PXC-ga
6XQ - 160€ - Elektriliselt kokkuklapitavad ja reguleeritavad soojendusega välispeeglid (lähiümbruse valgustusega)
4KF - 48€ - Tumendatud tagumised küljeklaasid ja tagaklaas
WPU - 911€ - Energiasäästlik soojuspump sõiduulatuse optimeerimiseks
7X2 - 545€ - Parkimisandurid ees ja taga
KA1 - 209€ - Tahavaatekaamera
Kokku= 32293 + 3141 = 35434 ≃ 35k€ (ümardan alla arvestusega, et äkki saab natuke esindusest alla vms)
Allikas: https://www.volkswagen.ee/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/ee/price-lists/ee/e-golf/MA_VW_e-Golf_PriceList_A4_EE_30082019.pdf |
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
04.09.2019 16:47:08
|
|
|
Bensiini golfile muidu head soodukad praegu. 23800€ premium varustus juba(vaatasin mölleri varustuse ja hinna listi). Midagi pole vaja juurde võtta. Aga jah kümneks aastaks võtad, siis elektrikas tasub kindlasti rohkem ära.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2019 20:54:52
|
|
|
Spoiler
Päris kobe masin.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
04.09.2019 23:16:05
|
|
|
etk, arvestused enamvähem õiged. 2€/100km on suht täpne arv mis kulub... aastate keskmine.
24kWh-ne Leaf läbisõiduga kuni 150 000km on sulle jah lagi kui sul tööl laadida ei saa.
Sellisega saaksid veel 100 000km ära rännata ja siis läheb juba kitsaks talvel.
Kui on valida tutikas eGolf 30k€ või vana Leaf 15k€, siis sulle sobib eGolf paremini - saad 10-15a sellega hakkama sellise suure läbisõiduga.
viimati muutis arnis 07.09.2019 18:50:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
04.09.2019 23:25:36
|
|
|
Eelmine aasta kevad-suvi sai töökaaslane 5000€ kasutatud leaf-i. Ootan ja ootan, et hind langeks, aga ei ole mul vist lootust et 5 kiloga Leaf saada.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
05.09.2019 13:30:15
|
|
|
Kahjuks realistlik max range suuremal akupakil (79kWh) on 250km, mis on "halb start" auto kohta aastal 2020 - klassikaline Fiat.
30 minutiga 100km laadimist, see teeb 360st kilomeetrist (79kWh) 22kWh 30 minutiga, seega 44kW keskmine laadimisvõimsus.
Kokkuvõttes, prügikasti, keegi seda akujahutuseta s***a ei osta
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
05.09.2019 14:00:07
|
|
|
arnis, kaubikutel on see kõik suht samasse auku. Need on ka peamiselt linnasõiduks planeeritud.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
05.09.2019 15:05:52
|
|
|
Mis loogikaga Porschel laadimispistiku asukoht selline valitud on, niigi on neid küljepeal pistikutega lahendusi kritiseeritud, Porschel veel juhist teispoole autot pistik pandud. Meie kliimas ja kitsastes parkimis-laadimisoludes saab paras nikerdamine autode vahel porise kaabliga olema
Boiler ei mahu ka peale, suht kasutu saan..
Omniva pidavat ju hulgim elektrikaubikuid soetama, järelikult napivõitu läbisõiduulatus ei ole probleem
https://forte.delfi.ee/news/auto/omniva-votab-kasutusele-70-elektrikaubikut-postimaailmas-on-see-ainuoige-samm?id=85667275
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.09.2019 15:10:02
|
|
|
Linnas ongi mõttekas, sest laadida hea ja kütusekulu linnasõidul märksa kõrgem võrreldes elektriga.
tsitaat: |
“Elektrikaubikute sõiduulatus on hetkel selline, mis igale postiringile ei sobi, kuid siiski on leidub üksjagu linnaringe, kus sõiduulatus ei ole probleemiks ning millega elektrikaubik saab väga hästi hakkama,” on Kalv optimistlik.
Tulevased elektrikaubikud antakse Omniva linnapiirkondade kullerite kasutusse, lisaks kullerpakkide kohale viimisele hakkavad need teenindama ka pakiautomaate. |
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
05.09.2019 15:17:22
|
|
|
Linnas muidugi asjalik. Seda enam, et rohkem kaubandust on netis ja ise kuhugi järgi minek on tüütu st. ilmselt omniva müüb ka lisateenust lähimas tulevikus - nn. 5 korrusele toomine
Superbiga saan ma ka 3m toru vedada ja 2,2m külmik mahtus ka ära, aga päris igapäeva asi siiski pole.
Minu mugavus, et lähen järgi kuna tahan ja siis tassin ise koju.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.09.2019 15:36:54
|
|
|
tsitaat: |
Võtmeta käivitus vms on kasulik jah icon_lol.gif kergem varastada ning viimati lõunaka parklas imesid selle süsteemi omajad näppu kuna autod ei käivitunud icon_lol.gif
Ma enda autole oleks ka saanud selle võtmevaba süsteemi olematu raha eest kuid eelistasin vana lollikindlat võtmelahendust. Sama nagu kässsriga beer_yum.gif
Meil siin ühel alles veeres toyots minema millel elektrooniline seisupidur. Lampi oli lahti lasknud selle piduri või mis iganes error ja käiku ka ofc sees polnud... |
See pole küll otseselt elektriautodega seotud, kuid 13a jooksul, mil ma olen võtmevabu masinaid pruukinud, meenub ainult juhtu, kus sellega jama on olnud tänu mingile segajale. Ühel korral ei saanud masinat käima, teisel juhul uksest sisse, käivitus normaalselt (erinevad staged). Sulle soovitaks vändaga varianti, see on kõige kindlam.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
05.09.2019 15:41:18
|
|
|
Eks nendega jamasid ikka on. Audidel oli võtit vaja käivituseks, sõitsid objektile, aga käima enam ei saanud
Üldiselt mõttetu lisa... Sellelt ajavõitu pole.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
05.09.2019 16:28:52
|
|
|
Magic kirjutas: |
Eks nendega jamasid ikka on. Audidel oli võtit vaja käivituseks, sõitsid objektile, aga käima enam ei saanud
Üldiselt mõttetu lisa... Sellelt ajavõitu pole. |
Ei ole mõttetu, mingit tobedat pulti ei pea näppima.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|