Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
31.08.2019 00:23:38
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
arnis kirjutas: |
Võrdlesin vana eGolfi ja uut, kokkuvõttes.
Vana hind 38 197 €, uus 32 293 €.
Vanal aku 24.2kWh, uuel 35,8 kWh.
|
Sõidab ühe laadimisega kuni 300 km kaugusele? |
Ei. 200km, ehk Tallinn-Tartu peatusteta ja pisikese reserviga.
Linnasõiduga pooleks saab ka 250 km sõidetud kui mõistusega sõita.
Kui ainult "öist linna sõita", siis saab tõesti 300km kätte. Aga see on ... sürrealistlik stsenaarium.
Soojuspump, võtmeta kasutus ning parkimisandurid VÕI tagurduskaamera on MUST HAVE.
Ilma nendeta on väga halb mõte EGolfi soetada. Tavaliselt saab letihinnast alla ka küsida.
Järgmisel aastal Tallinn-Tartu saab arvatavasti ka esimese CCS kiirlaadija, sellest tulenevalt
sõidab ka vana Golf selle jupi ära.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
31.08.2019 01:05:15
|
|
|
Soojuspumbast saan aru aga miks võtmeta käivitus must have on, see jääb arusaamatuks
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
31.08.2019 01:27:51
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Soojuspumbast saan aru aga miks võtmeta käivitus must have on, see jääb arusaamatuks |
Kui korra kasutanud oled siis tagasi enam minna ei taha. Ma ka enne asja headusest aru ei saanud.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
31.08.2019 09:05:00
|
|
|
Aga tagurduskaamera ja parkimisandurid? Ilma ei suuda või?
Sellel golfil jääb range väheks ja tuleviku mõttes jääb väikseks ka.
Aga hea vaadata, kuidas kõik üritavad elektrikaid välja suruda
Varsti on hea hinnaga 500km võimekusega pereauto ka olemas
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
31.08.2019 09:56:43
|
|
|
Golf näeb vähemalt auto moodi välja.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
31.08.2019 10:43:46
|
|
|
Corsa ei näe?
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
31.08.2019 11:06:39
|
|
|
See e-Golf ei paista küll kuskilt otsast Leafist soodsam, hind suht samasse auku ju, kui hakata varustus võrdlema-lisama, et sõidukid võrreldavad oleks. Kui ka sümboolne hinnavahe jääb e-Golfi kasuks, on Leafi aku ja sõiduulatus kompensatsiooniks jällegi suurem.
Mõtlesin, et teen väikse exceli tabeli e-Golfi ja Leafi võrdluseks aga liiga keeruline tundub võrreldavaid andmeid kokku saada. Näiteks e-Golf reklaamib ametlikult ainult NECD meetodil saadud sõiduulatust, Leaf tõelähedasema WLTP metoodika järgi - netis on küll tabeleid, kus mõlemad näitajad välja toodud aga olenevalt allikast kipuvad need 20-30 km ulatuse erinema - tunduvad võrdluseks liiga hinnangulised arvud kui 10% sõiduulatusest siia sinna pakutakse.
Omajagu andmetega manipuleerimist tundub selle e-Golfi turunduses.
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
31.08.2019 11:18:14
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Corsa ei näe? |
Corsa Pologa samasse auku punn.
H_K kirjutas: |
Omajagu andmetega manipuleerimist tundub selle e-Golfi turunduses. |
Tundub, et tegu ongi elektriautode puhul tavaks saamas - teevad seda nii elektriautode müüjad kui ka kasutajad.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
31.08.2019 11:52:05
|
|
|
H_K, jah eGolf tundub olema veidi odavam, mitte räigelt odavam Leafist.
Kuid arvan et VW on parem valik kui väike hinnavahe ja sõiduulatus kõrvale jätta.
Leafi tehislik roolikeeraja lööb VW paugupealt pildituks - see on argument Leafi kasuks.
Sõiduulatustega on suht lihtne, eGolfile kirjutame maanteele 200km, Leaf 40KWh-le 230km.
WLTP numbrid on mõlemal nüüdseks olemas. Need on realistlikud (90 maanteel ja veidi linna).
Võtmega kasutus säästab rohkem aega kui auto laadimapanek kulutab - sellega lisaga kaotab 4 operatsiooni
iga auto kasutuskorra kohta. Võrreldes katuseluugi või tagumise akna elektritõstukiga, on see nobrainer.
Parkimisandurid/või kaamera päästavad igasugustest kõksudest ja kraapsudest. Üksainus riivamine mida see
lisa pakub kompentseerib esimesest korrast enda investeeringu. Või ajavõit paarist aknakraapimisest talvel.
Lisaks tuleb arvestada auto järelturuväärtusega. Autod, millel on need 3 lisa on suuremas hinnas. Märgatavalt.
Kui ma peaksin praegu kahe vahel valima, oleksin nüüd küll plindris. Tahaksin pigem saksa rauda, samas
ProPilot, mida Leaf pakub, on maanteel lisa, mille eest käiks ma paar kilo välja küll. Samas Leaf ei paku seda
eraldi ja 40k€ on juba paljuvõitu. Ehk siis... eGolf saab minult kõrgema koha kui raha on piiratud ressurss.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
31.08.2019 21:41:13
|
|
|
See Nissani ProPilo-t ei paista imeasi olevat, youtube videote järgi tavaline eessõitjaga vahemaad jälgivast püsikiirusehoidjast ja teemärgistusjooni nägeva süsteemi kombinatsioon, mis on ka mu 3 aastat vana Superbi varustuses (auto sõidab pm ise, kuniks teejooni näha on ja muidugi kipub süsteem tänitama, kui käsi roolimas enam ei tunne), ja on tegelikult ka selle e-Golfile võimalik, kus tuleb lisavarustusest juurde võtta juhiabipakett, mis lisaks standardis olevale adaptiivsele püsikale sisaldab lisaks
- hädaabisüsteem "Emergency Assist"
- kaugtuleregulaator "Dynamic Light Assist"
- ümberreastumisabiline "Side Assist"
- tagantläheneva sõiduki hoiatus
- reahoidmisabiline "Lane Assist"
- ummikusõiduabiline "Traffic Jam Assis
967€
_________________ --------------- |
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
31.08.2019 23:18:04
|
|
|
kjaups kirjutas: |
Aga tagurduskaamera ja parkimisandurid? Ilma ei suuda või? |
Miks peaks ilma kaamerata auto ostma? Küllalt ju neid juhtumeid olnud, kus laps auto alla aetud, sest ei aknast ega peeglist teda näha ei ole, USA-s tagurdamiskaamera juba kohustuslik.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
01.09.2019 02:23:15
|
|
|
Olen sõitnud Leafi ProPilotiga. See töötab piisavalt ja ei pingpongita.
Bjorn YouTubist seletas et Golfi oma ei ole kindel piloot, tuleb täitsa hoida et sõidaks normaalselt.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
01.09.2019 07:40:30
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
kjaups kirjutas: |
Aga tagurduskaamera ja parkimisandurid? Ilma ei suuda või? |
Miks peaks ilma kaamerata auto ostma? Küllalt ju neid juhtumeid olnud, kus laps auto alla aetud, sest ei aknast ega peeglist teda näha ei ole, USA-s tagurdamiskaamera juba kohustuslik. |
Seepärast vaatadki ennem tagurdamist ala üle, mitte ei lahmi silmad kinni ringi. Vajadusel suure veosega tuled ka masinast korraks välja
Ja siis kaameratega ainult kaameraid vahitki, mitte reaalselt olukorda masina ümber. Näinud küll selliseid inimesi
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
01.09.2019 11:06:10
|
|
|
kjaups kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
kjaups kirjutas: |
Aga tagurduskaamera ja parkimisandurid? Ilma ei suuda või? |
Miks peaks ilma kaamerata auto ostma? Küllalt ju neid juhtumeid olnud, kus laps auto alla aetud, sest ei aknast ega peeglist teda näha ei ole, USA-s tagurdamiskaamera juba kohustuslik. |
Seepärast vaatadki ennem tagurdamist ala üle, mitte ei lahmi silmad kinni ringi. Vajadusel suure veosega tuled ka masinast korraks välja :!:
Ja siis kaameratega ainult kaameraid vahitki, mitte reaalselt olukorda masina ümber. Näinud küll selliseid inimesi (n) |
Laps jõuab auto taha selle ajaga, kui autosse lähed, mootori käivitad ja sõitma hakkad. Rääkimata olukordadest, kus näiteks kedagi ootad ja sõitma hakkad. Kas kaamerad ei näita reaalset olukorda?
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
01.09.2019 12:21:36
|
|
|
sakinaga, siis on tegu sita kasvatuse või sita vanemaga, kes laseb oma lapsel auto taha ronida ja sinna jääda!
Kunagi saadi kõiksugu lisadeta hakkama, mis nüüd siis viga? Ei tagurdatud pedaal põhjas vaid vaadati ringi ja rahulikult.
Lisaks seda kaamerat jõllitajad ei vaata enam ümbrust!
Mõttetu ot, keegi võib prügisse toimetada, kui soovib.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
01.09.2019 12:25:42
|
|
|
Kaamerast näebki ümbrust, ilma pimedate nurkadeta. Tõesti ei saa aru, miks võidelda millegi vastu, miks ilmselgelt parandab turvalisust.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
01.09.2019 12:32:35
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Kaamerast näebki ümbrust, ilma pimedate nurkadeta. Tõesti ei saa aru, miks võidelda millegi vastu, miks ilmselgelt parandab turvalisust. |
Mingi google 360 kaamera sul taga koos liikuva käpaga nurga taha vaatamiseks? Sellist ilma pimedate nurkadeta kaamera süsteemi olen näinud ainult sõjatehnikal, tsiviilkäibes ikka kella kuue suunas ja natukene 5 ja 7 suunda otsa. Sealt edasi ilma ringi vaatamata võid end sodiks sõita pedaali tallates.
Sain, et sa ei suuda ilma lisadeta liikluses osaleda.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
viimati muutis kjaups 01.09.2019 12:33:10, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
01.09.2019 12:34:50
|
|
|
Klassikaline "Vanasti Saadi Hakkama Ilma ...." jutt.
Esiteks, saadi jah, aga inimesi sai ka rohkem surma liikluses.
Teiseks, saadi jah, aga autod olid märksa rohkem "akvaarium".
Kolmandaks, kui on 360 kaamera, siis see ongi ümbrus. Tagurduskaamera puhul siis tahavaade.
Neljandaks, teatud osas näeb ka välja, kui ei vaata, on operaatori süü, mitte lisavarustuse olemasolu.
Viiendaks, võtame vaikimisi teadmiseks, et tagurduskaamera/parkimisandurid aitavad ohutumalt tagurdada.
Kui vastupidist ei ole tõestatud/mõõdetud/uuritud, siis ei ole arukas tühjast kohast "vanastisaadihakkama" progageerima,
kui see faktiliselt on halvem variant. Põhjusega on kaamera mõnes kohas nõutud standardvarustus.
Võib ju lisada, et mõnel autol ei ole küljepeegleid ja/või tahavaatepeeglit. Kas siis ka on ekraanide jõllitamine patt?
EDIT: aa lihtsalt pole näinud. No siis näiteks see:
https://www.youtube.com/watch?v=q43umm8UgYM
või see
https://youtu.be/S-ntR185l58?t=30
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.09.2019 12:37:36
|
|
|
Või siis BMW eelmise generatsioon lahendus: https://youtu.be/HkNIXDcMnOk?t=21
Väga mõnus abi parkimisel
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
01.09.2019 12:40:41
|
|
|
Väga ohutud lahendused tõesti. Kogu tähelepanu läheb mingi ekraani vahtimisele. Samahästi võid FBs istuda ja samal ajal tagumist käiku raiuda
Samal ajal sõidab küljelt masin sisse, kui sellega lased liiklusesse ja vahid seda.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
01.09.2019 13:07:02
|
|
|
See, et videos kaamera on pingsalt ekraanile suunatud ei tähenda nüüd, et juht peaks samamoodi kullipilguga ekraani jälgima. Liikluses suudad jälgida teed, kaasliiklejaid, kõrvalisi tegureid ning loodetavasti ka liiklust reguleerivaid märke ja ehk aegajalt ka telefoni, miks siis targurdades raiud oma dogmat ning arvad et ainult ekraani jälgitakse ja mitte ka ümbritsevat?
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
01.09.2019 13:14:36
|
|
|
tsitaat: |
Samal ajal sõidab küljelt masin sisse, kui sellega lased liiklusesse ja vahid seda.
|
Isegi selle vastu on minu autol abimees olemas, Rear Cross Traffic Alert Eriti kasulik lisa nt lasteaia parklas.
Aga ma ei saa tõesti aru sellest kaamerate vastu sõdimisest. Et õige mees sõidab manuaaliga ja kasutab ainult peegleid, eks?
Igasugused ohutust tõstvad (kuidas sellele üldse vastu vaielda saab?) võimalused on igati teretulnud.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
01.09.2019 17:25:21
|
|
|
Eks ikka klassikaline oma arvamuse netisõdur.
Noh, käsitööna valitud foorumistaatus "MeesKesTuliMetsast" on veidi vihjav, milline suhtumine võib olla
keskluku nuppudesse auto võtmel - "VANASTI SAI VÕTME LUKUAUKU TOPITUD, NÜÜD EI SAADA ISEGI NUPPUDEGA HAKKAMA!"
Palju õnne, karbussiga saab ka sõidetud. Edu. Kellele neid VANOSEID ja VALVETRONICUID vaja on. Saab ka ilma hakkama.
Saab ka ilma naiseta hakkama. Saab ka ilma viinata hakkama. Aga kuskilt maalt hakkab kukal sügelema. P*sal käid ikka paberiga ju
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
01.09.2019 20:33:18
|
|
|
arnis kirjutas: |
Soojuspump, võtmeta kasutus ning parkimisandurid VÕI tagurduskaamera on MUST HAVE.
Ilma nendeta on väga halb mõte EGolfi soetada. Tavaliselt saab letihinnast alla ka küsida. |
Siit sai kogu p*sk alguse. Masin pole auto, kui tal pole neid lisasid. Suht kitsas silmaring peaks mainima.
Palju on inimesi, nii palju on ka arvamusi ja maitseid. Ma arvan, et VW ei ole väga kurb, kui sa ühe EGolfi jätad ostmata.
arnis kirjutas: |
Eks ikka klassikaline oma arvamuse netisõdur.
Noh, käsitööna valitud foorumistaatus "MeesKesTuliMetsast" on veidi vihjav, milline suhtumine võib olla
keskluku nuppudesse auto võtmel - "VANASTI SAI VÕTME LUKUAUKU TOPITUD, NÜÜD EI SAADA ISEGI NUPPUDEGA HAKKAMA!" |
Toas hoian plakatit ja olen neandertaal, võtmega käivitan siiani. 2000 alguses käivitasin üldsegi juhtmetega, sest süütelukk oli pekkis.
arnis kirjutas: |
P*sal käid ikka paberiga ju |
Kui paber kaasas on, vastasel juhul tuleb peene oksaga küünealune puhtaks tõmmata.
Lisad ei tee autost auto!
Ma olen nõus võtma ligi ka elektrika, millel on lisadeks ainult ABS ja roolivõim, range min 500km, kiire laadimise tehnoloogia, silmale ilus, turvaline, ruumikas ja ohutu.
Või siis teie mõistes ilma tagurduskaamerata MASIN
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
|