See peaks olema selle aasta kataloog. Hetkel on nii, et justkui juurde tellida ei saa ja 2020 demo rattad peaksid jõudma aug-sept ja müük algab uue aasta algul...ma ei tea kui tõetruu info see muidugi on.
Kas saadavad raamisuurused S ja M on su kasvuga sobivad? M on kuni 178cm pikkusele. Kui see tingimus sobib siis vastab ratas su eesmärgile vabalt. Sram NX on piisavalt võimekas leebemates oludes (loe: ilma vihma ja mudata) ka võistlusi sõita. Miinuseks see, et Judy Silver TK amort on kaalult muidugi paras pomm
sakinaga, see vist nüüd sõltub, kuidas keegi endale mõisteid lühikest, maastikku ja intensiivsemat defineerib Kui näiteks sõita pühapäeval tund aega Valgehobusemäe XC radu, siis vist ikka pole overkill.
sakinaga, see vist nüüd sõltub, kuidas keegi endale mõisteid lühikest, maastikku ja intensiivsemat defineerib :) Kui näiteks sõita pühapäeval tund aega Valgehobusemäe XC radu, siis vist ikka pole overkill.
On ikka, pigem alu raamiga sarnaste komponentidega ratas sel juhul.
Võib-olla konkreetsel inimesel on raha jalaga segada, siis tõesti, on ka see hea valik, aga imo ei tasu hulluks minna.
Hinnavahe on aluraamiga mudeliga olematu ju. Rademar müüb samaväärse konfiga aluraamiga Trek ProCaliber 6 ratast, hind 1160€. see Scott oli 1250€. Ma ei näe mingit põhjust süsinikraam võtmata jätta.
Aga nagu ennegi mainisin, et valiku mõistlikkus sõltub siiski palju ja kus sõidetakse. Kuigi mina ei taha vist isegi pühapäeval sadat meetrit mõne 15 kilo kaaluva odavratta sadulas veeta.
Kas Eestis on valmiskomplektina saada selliseid esipakiraame, mis kinnituvad ratta raamile ja ei pööra koos lenksuga? Kui pakikas pöördub koos lenksuga, üritab juba 10-kilone koorem juhtimist üle võtta. Kuid Tartu rattaringluse ratta korvis seda kümmet kilo vedades on tunne, nagu polekski korvis midagi. Nendel ratastel on korvid raami küljes.
Oleks mugav variant, kui tahaks transada paarikümne kilo jagu manti, aga ei taha seljas miskit kanda ja ei viitsi iga kord käru rattale sleppi panna.
Oleneb võibolla sõitjast. Minu jaoks on nende elektrikate juhitavus vaata et parimate killast.
Vanakooli postijalgratastel on kah esipakikas raami küljes. On keegi nendega sõitnud ja saab jutustada, kui mugavad nad
üldse on? Eks tasub arvata, et nad on rasked, aga Tartu moodi linnas see ei häiri. Rattaringluse tavaratas ehk siis elektrimootorita
isend on kah roppraske ja ometi on selle käikude alumine ots nii hea, et rahulikult surudes lähen sellega Jakobi mäest üles. Küll aga oleks huvitav teada, kui head on postirataste käigud.
No ma eelistan ka vähe järsemalt liikuda ja nõnda sõidaks kurvist välja
Jakobi mäe juures alles üht elektrikat retsiti külksi lastes...pidur jooksis ka tüübil peale, nii et istus keset sõiduteed. Tõsine ajuhälvik ikka...peab ka rattale kaamera panema, ehk jääb mõni loll filmile.
//
Aga kaalust, ei teagi palju mul see kunagi 600.- maksnud Merida kaalub. Hetkel sellel märksa raskemad jupid küljes.
Kas Eestis on valmiskomplektina saada selliseid esipakiraame, mis kinnituvad ratta raamile ja ei pööra koos lenksuga? Kui pakikas pöördub koos lenksuga, üritab juba 10-kilone koorem juhtimist üle võtta. Kuid Tartu rattaringluse ratta korvis seda kümmet kilo vedades on tunne, nagu polekski korvis midagi. Nendel ratastel on korvid raami küljes.
Oleks mugav variant, kui tahaks transada paarikümne kilo jagu manti, aga ei taha seljas miskit kanda ja ei viitsi iga kord käru rattale sleppi panna.
Kas saadavad raamisuurused S ja M on su kasvuga sobivad? M on kuni 178cm pikkusele. Kui see tingimus sobib siis vastab ratas su eesmärgile vabalt. Sram NX on piisavalt võimekas leebemates oludes (loe: ilma vihma ja mudata) ka võistlusi sõita. Miinuseks see, et Judy Silver TK amort on kaalult muidugi paras pomm
... pikkus jääb selle numbri sisse, pigem tekitab küsimusi natuke see 1x vahetaja, varem sõitnud ainult sellistega, millel ees 3x hammakat, kas 1x ulatus on tõepoolest piisav? Muus osas on jah suund süsinikraamile, hinnavahe aluga on selline suhteline teema, millel antud kontekstis väga ei peatuks ... _________________
32T x 11-50T komplekt katab kenasti kogu vahemiku ära. Seinamäest päris üles ei sõida, aga kui jõudu ja oskust püsti sõtkuda on, siis saad pea igalt poolt üles ronitud. Natukene võib asfaldil laskudes kiirusest puudu tulla. Kalkulaator näitab, et 100 pööret minutis vändates (max, millega keskmine rattur võiks veel normaalselt toime tulla) on kiireima käiguga kiirus 41 km/h. Samas ei olegi see maanteratas ja saab kindlasti hakkama.
PEalegi esimese hammasratta vahetus suurema vastu on kõige lihtsam asi.
Mul on ees 34T ovaal ja taga 11-46T ning saan edukalt igast jamast läbi ja üle sõidetud ning ega haruarva nii kiirele lõigule sattudes allamägegi palju puudu ei jää, kui jalgadel kiiresti käia lasta. 1x vahetaja ees on tegelikult päris mugav, ei pea seal vaatama ja nuputama, mis kombinatsioonid on vaid paned ainult ühe käega käiku kõrgemaks või madalamaks. _________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
... mugavam vist võiks olla jah ehk ka natuke töökindlam, püsib paremini seades, eks tuleb ise järgi proovida maanteel tuima sõtkumist oleks üsna minimaalselt, seega ülemine ots ilmselt ära ei tapa ja päris ekstreemi ei pane, vähem või rohkem tavapärasel metsarajal või teedeta alal ukerdamine rohkem ... _________________
... plaan on minna metsa ja alati mitte tingimata otseses tähenduses lihtsalt selline explorerdamise ja aeg-ajalt pingete maandamise väljund, sõidaks autoga tüütuma osa maast kohale ja siis annaks edasi rattaga minna ... _________________
... plaan on minna metsa ja alati mitte tingimata otseses tähenduses lihtsalt selline explorerdamise ja aeg-ajalt pingete maandamise väljund, sõidaks autoga tüütuma osa maast kohale ja siis annaks edasi rattaga minna ...
Mõistlik, Voorel perega jalutades oli hea ka mõnda ratast näha. Nüüd ju sealse ala need kettamehed/puutapjad vallutanud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.