libe, olen järelturul silma peal hoidnud ning ega ei leia küll. Kui sa tead mõnda siis viita, on endalgi soov oma vana mtb vokk välja vahetada. 1.3k FS-i eest oleks päris magus diil. Jutt et meil pole künkaid on ka paras hülgemöla ning näitab et sa pole metsas käinudki
libe, olen järelturul silma peal hoidnud ning ega ei leia küll. Kui sa tead mõnda siis viita, on endalgi soov oma vana mtb vokk välja vahetada. 1.3k FS-i eest oleks päris magus diil. Jutt et meil pole künkaid on ka paras hülgemöla ning näitab et sa pole metsas käinudki
nood sõideti ka vanade ülekannetega ära, aga nüüd on järsult tekkinud neid ees 20 hammast ja taga 52 hammast komplekte _________________ ☠
Jah, kui eesmärgiks on tõsisem metsas müttamine siis mina paneks nende Merida ja Scotti hinna sissemaksuks ning võtaks Rademarist 0% järelmaksuga hoopis Trek Procaliber 6. Üks sõitis just Jõelähtme maratoni ära ilma probleemideta
Aga kui ratas veedab enamuse ajast asfalt- ja kruusateel või siledal metsarajal siis on suurim viga selleks maastikuratta soetamine. See võrreldes maantee-, linna-, tsüklo- või fitness rattaga ikka ei veere üldse.
Enamus ajast pigem jah linnas ja asfaldil aga tahaks sellist ratast millega ka metsas sambla ja liiva peal hätta ei jääks. Äärekividest olen ka harjunud ikka kolinal otse üles ja alla sõitma.
libe kirjutas:
meridal on deore/xt vahetajad, samas scottili mingi alivio, ei ole küsimustki - merida on targem valik - hinnaerinevust ei tea küll
Scott on 600€, Merida 700€, mis valikuid sellises hinnaklassis veel võiks olla?
Sel juhul oleks parim lahendus ilmselt kaks ratast - mtb ja sõltuvalt sportlikkuse määrast maantekas või hübriid/linnakas Muide, linnarattana näiteks on Cube Hyde (Pro või Race) päris sümpaatne kontseptsioon. Aga optimaalne on siiski ühe rattaga hakkama saada ja mina soovitaksin hübriidi - näiteks Merida Speeder 300 või Cube SL Road Race.
Rattale läksid Shimano PD-T8000 pedaalid alla lõpuks. Juba peale esimest sõitu (pole mitte kunagi enne kingaga sõitnud) tekkis kohe tunne, et "miks ma seda juba varem teinud ei ole". Ikka hoopis teine asi on sõita nüüd.
Samas vaja vahel ka suvalise plätuga sõita ja seepärast ka kahepoolsed valituks osutusid. Kvaliteet tundub väga korralik ning mõlemad pooled hoiavad jalga väga hästi paigal.
Kuidas nende kahepoolsetega kinga pedaali külge vajutamine sujub? On nad alati õiges asendis, et saab ka pimesi kinga kinni lükata või peab vaatama pedaale?
Pedaal vajub alati pildil kuvatavasse asendisse. Kinga ühendamine on üsna mugav aga tavalise ketsiga sõites peab õiget poolt paika timmima. Ilmselt harjumise küsimus.
Scottil kett oli ribadeks. Sai veloteeki mindud vahetama. Scott jäi sinna. Ära tulin BMC Alpenchallenge AC02 one-iga. Rihmülekanne ikka mõnusalt vaikne. Alguses arvasin, et 8 käiguline Nexus jääb väheks. Aga täitsa asjalik on.
Scottil kett oli ribadeks. Sai veloteeki mindud vahetama. Scott jäi sinna. Ära tulin BMC Alpenchallenge AC02 one-iga. Rihmülekanne ikka mõnusalt vaikne. Alguses arvasin, et 8 käiguline Nexus jääb väheks. Aga täitsa asjalik on.
Kuidas kett ribadeks läks ja mis kuradi teenus see on, et asendusratta saad või wtf ma just lugesin
ja see rihmülekanne suurematel kiirustel ka aitab? 40+
ma läksin täna vokiga tagarummu lõtkuga hooldusse ja lisaks vahetati ka kett ära, seda kõike ootetööna
kokku läks vast küll ~30 min
aga lisaks sain tehnikult palju lihtsaid vastuseid lollidele küsimustele
aga nagu tellitud, siis GCN värske klipp keti kohta
libe, kett läks imelikult katki. Eelviimane sõit kuulsin kahte kõva raksatust/plõksu. Nagu oleks kivi vastu raami tulnud. Alguses ei saanud midagi aru. vedas ilusti koju välja. Kodus hakkasin vaatama. Ketil lüli ühelt küljelt tükk väljas (pinnid olid sees veel). Raske seletada. Pole ennem sellist asja näinud, et keti lüli ühe külge pealt tuleb tükk välja. Ratta viisin sinna. Endal pole vajalikke tööriistasid. Ratta jätsin sinna ja ostsin BMC omale. Said vanast scottist vähem kui nädalaga lahti. Pakkusid head hinda mulle ja nii see tehing tehtud sai. Kusagil 35km/h on selline lagi rihmaga. Ega see pole mõeldud väga mingiks hulluks kiirusepilliks.
Kusagil 35km/h on selline lagi rihmaga. Ega see pole mõeldud väga mingiks hulluks kiirusepilliks.
Pead silmas, et käigud saavad otsa ehk kadents jookseb piirajasse? Rihma kui sellise taha ei tohiks väga midagi jääda, kuigi juppe ja hinnaklasse on ka selles maailmas seinast seina ja sealt veel edasi.
Ülekanne on vast sättitud keskmisele commuterile sobivaks; rihma hammakad ei ole siin vast päris letikaup, aga kui huvi on ülekannet nihutada, siis Gates'il on sama sarja vändakomplekte 46, 50 ja 55 hambaga. _________________ 0xDEAD
0xBEEF
Kusagil 35km/h on selline lagi rihmaga. Ega see pole mõeldud väga mingiks hulluks kiirusepilliks.
Pead silmas, et käigud saavad otsa ehk kadents jookseb piirajasse? Rihma kui sellise taha ei tohiks väga midagi jääda, kuigi juppe ja hinnaklasse on ka selles maailmas seinast seina ja sealt veel edasi.
Ülekanne on vast sättitud keskmisele commuterile sobivaks; rihma hammakad ei ole siin vast päris letikaup, aga kui huvi on ülekannet nihutada, siis Gates'il on sama sarja vändakomplekte 46, 50 ja 55 hambaga.
mis see miinimum raadius tagumisele hambale on? _________________ ☠
marqs, Jah just. Tekib vajadus rohkemate käikude järgi. Minu jaoks täiesti piisav. Enamasti 6-7 käiguga. Vahel harva 8-daga. Pole hetkel seda häda, et tahaks hakata hammaste arvuga mängima. Hetkel piisab.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.