Ehitan töölekäimiseks ratast. Odav 26" mtb on toorikuks olemas ja pärisrattad pärissõitmiseks on eraldi olemas, et elektriratta eesmärk oleks ainult liikuda 5km hommikul ja 5km õhtul.
Ei pea olema midagi väga võimast. Odavuse idee on, et kui ära varastatakse siis poleks nii kahju.
Plaan teha raamiakuga ja esiratas välja vahetada.
Võta pigem mingi 1000W kitt ja tugevamat voolu kannatav pisem aku juurde. Endal on 14s3p vängemat voolu taluvad 18650 akuelementidest kompott. Hinnavahe väga palju suurem ei tule kui hiinast mootori kitt võtta, ent kiiruse saab mõnusalt parema. Põhjagaasiga 50km/h lasta siis mingi 15 kiltsa max kestab, ent sinu puhul peaks piisama. Linnavahel eriti hea, kui saab sõiduteel enamvähem autodega samal kiirusel lasta, kõnniteedel jobutamine ajaraisk, samas lahjema mootoriga sõiduteel 30+km/h jälle jubedalt jalus kõigil ja seetõttu võibolla isegi ohtlikum linnavahel.
Põhjagaasiga 50km/h lasta siis mingi 15 kiltsa max kestab, ent sinu puhul peaks piisama. Linnavahel eriti hea, kui saab sõiduteel enamvähem autodega samal kiirusel lasta...
Autojuhtide suhtumine on selline, et kui jalgrattur sõidab keset teed ees, siis temast tuleb mööda saada, olenemata sellest, et kiirus on piirkiirusest suurem. Lisaks veel vaja signaalitada ka.
Isegi 30 km/h alas kiirusel ~60 km/h sai seda tunda.
Olen täheldanud, et 50 km/h alas linnaliiklus kipub siiski sinna 60-70 km/h kanti jääma.
Kirsa, pakun, et suht ruttu hakkad mõtlema, et 48V aku oleks olnud parem variant. Kiiruse varu pole kunagi halb, näiteks peegelsiledal maanteel torm tagant.
Kirsa, pakun, et suht ruttu hakkad mõtlema, et 48V aku oleks olnud parem variant. Kiiruse varu pole kunagi halb, näiteks peegelsiledal maanteel torm tagant.
Selle jaoks on mul olemas maanteeratas mis läheb taganttuulega kasvõi 70km/h välja, et tänan ei.
See ront millele ma elektrit peale ehitan on nii odav ja nii kehvade juppidega (v-pidurid, tavapedaalid jne), et ma ei julgeks temaga elu sees üle 40-e sõita.
Hea oleks kui eelarve jääks alla 400 eur. Peab vist ikka amazonist vaatama midagi.
Plaanis on kindlasti ka teine elektriratas ehitada/osta, mis oleks keskmootoriga maastikuratas carbonjuppidega - kaaluga alla 15kg, aga sellist tehnoloogiat peab vist aastaid veel ootama.
Olen sõitnud korraliku rendi elektri maastikurattaga, aga kuna ta kaalus 25kg, siis kurvides ja laskumistel oli üsna juhitamatu tükk ja aeg tuli samal rajal oluliselt kehvem kui tavalise 9kg mtb-ga.
Ehk siis esimese vasika teeks odava, nagunii läheb natuke aia taha.
1000W kit maksis minul 250 ja aku kuskil 150 ise tehes, nipet näpet muidugi läks veel mingeid jubinaid ala BMS, nikliribad jms. Keegi jagas siin vist sama kitti ka 150 eur eest ali-s vms. Mul ka täielikul rondil see 1000W mootor peal, lamp V pidurid niisamuti, ei ole küll mingit häda sellega kuni 55km/h lasta täis akuga ja kergel langusel. Regen pidurdus muidugi oleks vajalik asi, mida selle odava kiti kontroller ei võimalda. 50 pealt hoog maha pidurdada mõnuga sööb ikka klotse, mul lisatud suht tugev regen pidurdus, sellega lust pidama saada, tavapidurdust põhimõtteliselt vaja polegi, ainult väga väikesel kiirusel. Ainult esiamortidest tunnen puudust, millalgi peaks lisama need, ahjaa ja mul muidugi tagaveoline, esivedu näeb nõme välja ja tundub ka päris ajuvaba, eriti võimsamate ja suuremate mootorite korral.
1000W kit maksis minul 250 ja aku kuskil 150 ise tehes, nipet näpet muidugi läks veel mingeid jubinaid ala BMS, nikliribad jms. Keegi jagas siin vist sama kitti ka 150 eur eest ali-s vms.
Oskad mingeid linke anda, ma ise hiinast leian ainult kallimaid hindu kui saksa amazonis.
Ausalt üteldes ei oska seda konkreetset linki enam leida, lappasin küll siin palju lehti tagasi, aga ei leidnud, äkki jagati hoopis lõustaka selles elektritataste teemas seda, ei meenu enam. Kui keegi mäletab/teab, siis võiks viidata.
Mul jah pm sama kitt ja maksis 250, millest järeldada et petuvärk? Keegi lubas ju ära tellida ja teada anda millega tegu, sina ise?
Ei olnud mina. keegi lubas jah tellida, aga teema jäi vaikseks. Järelikult ei jõudnud tellimuseni. Ma üldiselt loen tagasisiet ka. Poole odavamad asjad alist tavaliselt ei jõuagi kohale. Olen korduvalt proovinud õnne.
Mismoodi nende keskjooksu mootorite puhul see max 25 km/h piiraja üldse toimib? Eeldab kasutaja poolset ausust spidomeetrile õige ratta ümbermõõdu sisestamisel?
Mõned ongi nii teinud, et panevad näitama miile tunnis ning muudavad ratta ümbermõõdu nii ära, et näiteks 25kmph = reaalselt 25mph. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Ega söestunud aku võiks tõesti ära visata. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kergelt teemaväline küsimus, aga ilmselt siin teate paremini sellest:
Kes kus rattaraame keevitab? (raamil 4130 CR-MO kiri, vana Scotti ratas)
Vaja esimese käiguvaheti trossi kinnitus uuesti kinni keevitada, murdus küljest.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.