Scart, vaata/loe nüüd uuesti - Epic'uga pole sellel midagi pistmist... _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Scart, vaata/loe nüüd uuesti - Epic'uga pole sellel midagi pistmist...
Peale selle, et mitte ükski teine pood ei moneyhatti omale eksklusiivseid mänge, you mean? Kui publisher teeb oma mängudele poe ja müüb neid ainult siis seal, siis on see täiesti fine ja selle publisheri õigus senikaua, kuni ei reklaamita omi mänge teiste poodide kaudu, kuhu need aga kunagi ei jõua või tõmmatakse päev enne release'i maha. Kuidas on aga hiinlaste rahaga oma poodi mängude lukustamine tarbijale kasulik, jäägu teiste seletada.
Konsooli ekslusiivid, mis on Sony/Nintendo enda disainimajade poolt toodetud ongi normaalne viis, kuidas oma platvormile luua lisaväärtust.
Ei nõustu. See ei paranda olukorda mänguritele vähimalgi moel, ei kvaliteedi ega hinnaga konkureerimise moel. See lihtsalt sunnib mängureid valima kas üht või teist platformi või kulutama mitmele platformile.
Ja miks see ilmtingimata halb on
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Scart, vaata/loe nüüd uuesti - Epic'uga pole sellel midagi pistmist...
Loe Epic Store EULA-t, süvene, ja ehk saad aru, mida Epic Store endast kujutab ja miks ta halb on. Väike hint, jälgi Epicu poolseid vastutamisi ja kohustusi ja siis arva ära, miks hiinlased Epicut nii heldelt toetavad.
https://www.epicgames.com/store/en-US/eula
Vondur, loe/vaata, kelle postitusele ma vastasin ja mida tsiteerisin _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Keegi võiks selle Epicu EULA olulised kohad paari lausega kokku võtta. Aitäh. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Keegi võiks selle Epicu EULA olulised kohad paari lausega kokku võtta. Aitäh.
Spoiler
Ei ole ju pikk tekst läbi lugeda? aga ok, huvitavamad pärlid... Esimene copy/paste Redditist.
1. User Generated Content. The thing that we automatically assume is allowed, when we think of Streams, Let's Plays, Guides, Tutorials and other stuff. Epic allows making content but is its sole owner, and everything you do is owned by Epic and can be monetized and sold to a 3rd party without the users knowledge.
2. Epic can save your OPINIONS but also display in public, sell or license, modify, adjust for marketing purposes. You also allow all other use of your Opinion including ways they havent figured out yet, to anyone, in any country now and till end of times. Non-negotiable. You do not own any word you post in the forum. There is even a statement that you knowingly give up any right given by any other Law to claim otherwise. So potentially your negative review of a game can be sold/given to the developers and they can freely change the review to a positive to drive sales.
3. By making a purchase (quick reminder: that is a license and not ownership) of a game you are knowingly getting it in a state thay are in, with all bugs/glitches/crashes/etc, without any warranty. Both Epic and their Partners take no responsibility for claims, ensurances and guarantees given to the customer. The list of potential issues that NO ONE is taking responsibility consist of, but is not limited to: programs working incorrectly, not working at all, may contain bugs, errors or malicious software (such as viruses). Epic and their partners are not required to inform, contain, prevent or fix any and all of those as long as they will not be forced by law.
4. Epic EULA dos not in any shape or form acknowledge the European Law (or any other region) and claims it is not binded by it, but only by USA Law.
1. ei ole sole owner. küll aga võtab õiguse seda kõike kasutada. muuseas, user-generated content on vaid see, mis on epicu äpis tehtud.
2. feedback, mitte opinions. taas, ei ole sole owner. küll aga võtab õiguse seda kõike kasutada.
3. kui see malware osa välja arvata, peaks üsna standardne punkt olema.
4. eula sõlmitakse epicu šveitsi haruga. pealegi, kohalikud seadused üldiselt overridevad ja muudavad kehtetuks igasuguseid huvitavaid punkte lepingutes. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mingid üldised õigusriigi jne nõuded sõidavad üle nende EULAst.
Sa võid oma lepingusse kirjutada mida iganes, aga päeva lõpuks, if push comes to shove, tulevad suured onud ja ütlevad, et need üldised direktiivid kehtivad tarbite/inimõiguste jne kaitseks ja täida või pane pood kinni/korista lootboxid oma mängudest ära või paneme ealise piirangu 18 jne.
Mitte ,et industry püüd kasutajaid exploitida ei oleks häiriv... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Üsna huvitav teooria - post-PS5 APU'd hakkavad mõne aasta jooksul pakkuma paremat perfi kui diskreetsed graafikakaardid. Põhjendus on väga teaduslik - mida lähemal erinevad compute komponendid on üksteisele, seda energiaefektiivsem kogu asi on, ja tänapäeval on võimalik jõudlust kasvatada ainult TDP'd tõstes. Kellel kulub lihtsalt info ringisaatmise peale vähem energiat, see saab seda rohkem computesse pumbata ja sealt tuleb perf eelis.
Videos on hea näide, et 64bit DSP peal operatsiooni sooritamine võtab 20 pikodžauli, sama info saatmine 10mm kaugusele võtab 256 pikodžauli, ja RAM pulkadesse saatmine juba 16 nanodžauli ehk üle 100x rohkem energiat.
jumal hoidku meid selle tulemuse eest.
amd ei ole vastupidiselt seal räägitule konsoolikividele sarnaseid asju pc-le välja lasknud. samuti on vastupidiselt nende väitele ps5 apu just soc, mitte ühel kivil.
infovahetus on küll energiamahukas aga compute on jätkuvalt palju energiamahukam. cpu/ram ja gpu/vram vaheline tegevus on täna võrdlemisi nõrgalt seotud ja välja arvatud apude puhul ei tundu olevat olulist vajadust seda kõvemini siduda ning ka apude puhul on probleemiks vaid mäluhaldus.
üsna julgelt ütlen, et teevad valesid järeldusi valedel alustel.
see 2400g põhjal tehtud igpu/apu perf graafik on huumor kuubis. 2400g igpu on täna üle 2x suurem kui inteli gt2, suurusjärk 100mm². vahe arvutusüksuste osas on nii üksuste arvu kui pindala osas 3x aga igpud on piisavalt väikesed, et fixed-function ja toetav loogika võtab päris korraliku osa ruumist. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, ta on päris pädev. Ma ei kannaks tema juttu niisama lihtsalt maha. Võid ta kanalilt vaadata ka teisi videosid, tal on väga tugev research seal taga ikkagi ja elektroonikas/füüsikas on vend kodus.
Mu arust ta ei kasutanud oma graafikutes Inteli GPUsid üldse. Olulisim graafik on ju see:
Spoiler
Eespool põhjendab tehnoloogia ajaloole viidates ära ka selle, miks just see S-kujuline kurv oluline on, sest nii on välja surnud enamik kunagist tipptehnoloogiat. Muidugi võib vastu argumenteerida, et GPUde ajalugu on ju palju pikem, kindlasti seal on neid S-kurve väga palju, vastavalt sellele, kuidas tulevad välja uued arhitektuurid, küpsevad kuni enam perfi välja ei pigista rohkem, ja siis tuleb jälle mingi uus hüpe uue arhitektuuriga. Samas RTX seeria keerab seda loogikat veidi peapeale, sest täiesti uue arhitektuuri kohta pakub see (peamiselt raytracingu toe lisamise tõttu) väga väga madalat perf increase'i.
Sinu pindala-argument ei näita ju suurt midagi. Uus loogika on ju chipletid, see lahendab palju probleeme, mis muidu võivad tekkida ühe suure monoliitse kiibi tootmisel. _________________ WoT StatsTwitch Stream
llano gpu on max 400:20:8@600mhz ja 65/100w sees. 2011 ja 32nm. 4-core cpu-ga kivi on 228mm².
2400g gpu on 704:44:16@1250mhz ja 65w sees. 2018 ja 12nm. 4-core cpu-ga kivi on 210mm².
me ei tea sellest arvatavast ps5 kivist midagi. arhitektuurist (navi, ikka veel gcn?), arvutusüksuste hulgast, taktist (1ghz?), sellega seonduvalt ka kivi suurus ja voolutarve.
eritellimusel asjadest on alati põnevaid tulemusi saanud, ma ei paneks seda igpudega sama joone peale. veel enam kui tegu eraldi kividega.
chiplet ei lahenda kaugeltki kõiki probleeme. tore on teoretiseerida, aga paned 100w cpu ja 250w gpu samale alusele, sinna juurde hbmi ja mille kuradiga sa seda asja jahutada kavatsed? 50w ja 150w on juba parem aga ikka nadi ja perfis annad palju tagasi. mina juba põhimõtteliselt seda lahendust näha ei tahaks. ja nagu öeldud, ei näe ka sisulist põhjust, miks see peaks kõige parem või vältimatu lahendus olema.
graafik... need projektsioonid on kõverad. miks gpude areng seisma peaks jääma ja miks igpude jõudlus niimoodi püstloodis liikuma peaks? hinna küsimus sinna otsa.
chiplet gpu-sid on pikki aastaid uurinud nii amd, intel kui nvidia ja täna ei arva ükski neist, et see oleks hea ja tehtav mõte. tulevikus võib-olla aga täna ja homme ei ole see üldse teema.
midrange gpu pindala on jätkuvalt 200mm² ja üles. pakun julgelt, et selle eeldatavalt ps5 gpu on ka sealsamas ja natukene peale (võimalik, et palju peale sest ilmselt tuleb taga ajada efektiivsust, seega laiem gpu ja väiksem takt). sealt jõudlust üles ajada tähendab kõrgemat takti (mis tõstab voolutarvet ja kiiresti) või lihtsalt suuremaid kive.
edit:
vaatasin selle power jutu ka ära. soc ja chipletid ei muuda seda olukorda ju märkimisväärselt. kivi sees liikumine võtab ikka voolu, kivist välja liikumine võtab ikka palju rohkem voolu. kas liikumine toimub kivide vahel või kivi ja mälu vahel on siin juba teisane küsimus. see tegelikult räägib väga chipletide vastu ja monoliitsete kivide poolt kui neid vähegi on võimalik monoliitsetena teha.
muide, see andmete liigutamise ja operatsiooni tegemise voolukulu on täpselt sama asi, lihtsalt operatsioon sisaldab andmete liikumist väiksemal pindalal _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
"We'll be able to see framerates never seen before, up to 120 fps"
"The combination of the SSD and the Solid State Drive are really what gives you a new experience.'" _________________ WoT StatsTwitch Stream
beastbeats, lugesin seda artiklit ja leidsin ainult ühe üllatava asjaolu, nimelt variable refresh rate toe. Eeldan, et see midagi sarnast nagu Freesync. Kuigi minu teada ei eksisteeri Freesync toega telekaid, on see featuur siiski huvitav. G-synciga igal juhul tundub 50-70 fps objektiivselt nagu 500 fps, nii smooth on input kui iga mängu framerate matchitakse monitori värskendussagedusega.
See võiks olla päris tugev argument konsoolide kasuks - kui ainult oleks telekaid, mis seda toetaksid!
SSD tugi on rohkem nagu "get on our level", isegi kui nad teevad PCIe 4.0 NVME SSD, mis suudab seal 4-6GB/s andmeid liigutada. _________________ WoT StatsTwitch Stream
;D
Mis mängud Ubisoftil sinu arvates PS4'l välja tulid sel perioodil? ;D
Nice cherry picking igatahes, aga muud ei ootakski sinult vist.
täpselt samad mängud mis PCl miinus Anno, tsitaadid artiklist:
tsitaat:
"led notably by Assassin's Creed Odyssey, Rainbow Six Siege, and Player Recurring Investment."
tsitaat:
"The 34 percent was pushed by Anno, which is a PC-specific game, but even with that launch, we had a very good performance on PC overall," Ubisoft CEO Yves Guillemot said during an investors call.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.