Siis on küll pettumus jah. Oleks võinud vähemalt 16Gbps GDDR6-ga refreshe näidata vms.
põnev oleks teada, kas igasuguste rauateemaliste kuulutamiste puudumine tuleb sellest, et treitakse navile midagi vastuseks või lihtsalt leiavad, et saab praeguse lineupiga läbi ajada... põletavat kiiret sellega muidugi pole, 7. juuli on umbes pooleteise kuu pärast. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
No kui 100€ hinnast alla võtavad aga pakuvad selle eest kiiremate mäludega 5-15% kiiremaid kaarte, siis see on samm õiges suunas. Arusaamatuks jääb mida 2080 Ti-ga plaanitakse teha. Kui 2080S on 599 kas siis 2080 Ti tõesti jääb ~1100 peale?
See peaks siis olema lihtsalt 16MT/s GDDR6 kividega, eeldaks. Vaevalt et GPUst nii märkimisväärset võitu välja pigistatakse tootekvaliteedi paranemisest.
heretic666, Pigem loodaks vana mudeli EOL kukutamist ja uue 16Gbps mudeliga asendamist. Seda on ilmselt palju loota Nvidialt + hinnalangust samal ajal.
Ärge lootke kingitusi, eriti praeguses monopoolses seisundis hing endis. Tullakse ja müüakse sisuliselt sama asja uuesti sama absurdete hindadega.
E: tegelikult kuna Turing on väga kehvasti müünud, siis ilmselt serveeritakse väike hinnalangus kui meeletu ale. NVidia aktisa kah uute põhjade juures. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Jah eks see ole sama mis EA teeb MTX-ga. Alguses tehakse julm süsteem/hinnad ja pärast mängitakse heldet "langetades" hinda.
Samas 2060 ja 2070 võib muutusi tulla. Nvidia ei saa Navi lihtsalt ignoreerida. 2080 osas on kahtlane sest seal AMD ei konkureeri kui Radeon VII välja arvata.
Üldiselt graafika osas ma see aasta midagi erilist ei oota kummaltki firmalt. Samas järgmine aasta saab huvitav olema: 7nm Nvidia (või 6nm Samsung vms) ja full RDNA Vega 20.
Mis seis meil siis täna, s. t. pea 5 kuud hiljem kui RTX avaldati, mängudega on? Toona avaldati muljetavaldavad nimekirjad mängudest mis kõik RT ja DLSS peagi toetama hakkavad.
Täna aga.. ainult üks mäng (BF V) toetab RT ja ainult üks mäng DLSS teatud tingimustel (FF XV ainult 4k peal)? Seega pigem RT 1 ja DLSS 0
Spoiler
Et siis 8 kuud hiljem teeme jälle kokkuvõtte. Mängud mingit sorti RT toega:
- BF V;
- Shadow of Tomb Raider;
- Metro Exodus.
Lisaks on mõni demo - Quake II ja Reflections, Justice, Atomic Heart. Mitte RTX demod: Minecraft (SEIS PGTI, shader based) ja Neon Noir (Engine demo, AMD support).
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
AMD / Inteli RT lahendus on see tõenäoliselt mis massidesse jõuab ja sedagi aastate pärast. Nvidia hirmkallis lahendus jääb pisikeseks niššivärgiks nagu Gsync.
E2: just lugesin et AMD RDNA võtab Samsa telefonides kasutusele. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
AMD / Inteli RT lahendus on see tõenäoliselt mis massidesse jõuab ja sedagi aastate pärast. Nvidia hirmkallis lahendus jääb pisikeseks niššivärgiks nagu Gsync.
veame kihla, et see nii ei lähe?
eelkõige selle pärast, et intelil/amd-l pole rt lahendust olemas ja dxr on juba piisavalt standardne asi.
q2rtx on 6. juuni, stay in the light on early access ehk siis mängitav.
edit:
lisaküsimus ka, mis täpselt on sinu arusaam nvidia hirmkallist lahendusest? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kaartide hinnad tegid korraliku hüppe ja see ongi hirmkallis lahendus. Kaardi eest mis peaks maksma 250€ on lisatud kivid mis tegi kaardi hinnaks 400€, high-end hind hüppas x2, ja need kaardid ei suuda jooksutadagi tehnoloogiat talutava jõudlusega.
Kuidas see dxr standardne on? Intel/AMD tuleb seeditavate hindadega välja sarnaste lahendustega. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
rt lahendus ei seondu hindadega. die cost on võrdlemisi väike, saadav perf boost on karm.
dxr on dx12 osa, see on nii standardne kui veel olla saab.
millist lahendust täpselt sa amd/inteli käest ootad? stiilis tehku, mis tahavad, aga hind olgu hea? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Jah nii ongi. Inteli detaile 2020 tuleva graafika osas ei tea aga Radeon liigub RDNA peale kus on oodata taskukohast RT lahendust. Lisaks konsoolidele liigub Radeoni peale ka maailma suurim nutitelefonide müüa (Samsa) ja ma ei imestaks kui mõne aasta pärast on väike RT ka mobla mängudes. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Killhoven, millist taskukohast lahendust rdna-st oodata on? tõsine küsimus. amd ei ole rääkinud mitte midagi. intel veel vähem. "meil on hardware-accelerated ray-tracing" on standardlause kuna rt on praegu haibis. tehniliselt on see lause kõigil neil olnud tõsi juba pikalt. optix, prorender ja intel rendering framework (eeldatavasti konkreetsemalt ospray) - aastaid, kui mitte 10+ aastat.
mida nvidia turingusse (rt)rt osas uut tõi on spetsialiseeritud rt tuumad. suures plaanis teevad need kaht operatsiooni - bhv traversal ja intersection test. need operatsioonid on kasutatavad põhimõtteliselt enamiku rt implementatsioonide juures. real-time toodi teemaks kuna see võimaldab lõpuks mingil määral mängimise kontekstis asja kasutada. eeldada võib, et amd/inteli lahendus on midagi sarnast aga pigem keerulisem kui lihtsam.
rt on kogu aeg võinud mängudes olla. ainukene probleem on jõudlus. senise põhjal - turingu rt tuumad teevad neid operatsioone, milleks nad on mõeldud, tõesti 6-10x kiiremini kui üldotstarbelistel shaderitel jooksutatav optimeeritud kood. midagi teha ei ole, spetsialiseeritud raud on efektiivsem. see ei väljendu samas suurusjärgus fpsis kuna rt on kõigest hoolimata piisavalt väike osa kaadrist ja suures osas tehakse seda asünkroonselt.
neon noir kui palju kisa teinud amd rt showcase (mida see kunagi tegelikult ei pidanud olema) susises üsna kurvalt tühjaks. vega56 peal 1080p ja 30 fps. see on sama jõudluse suurusjärk, mida gtx1080 battlefield v näitab. iseenesest loogiline tulemus kuna tegu on enam-vähem võrdsete kaartidega (ma eeldan, et crytek kasutab võimaluse korral fp16, mis annab vega56-le tubli eelise) ja rt osas mõlemad renderdavad peegeldusi. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
selline marketing chicken mäng. amd suudab oma lõplikke hindu ja võib-olla ka specce piisavalt saladuses hoida, et nvidia ei taha ennetavat liigutust teha. samal ajal on tagantjärele reageerimisel oht hiljaks jääda ja news cycle konkurendile anda. kehtib mõlemat pidi. sinna juurde see, et suvi muidugi on tehnika mõttes enamalt jaolt vaikne aeg.
Q: I tried Quake II RTX (Ray Tracing) on my GTX 1060 6 GB and i have black sky and dark textures.
A: were you playing at night? the default enviroment setting is "current time" for where the sun is.
ma pikalt ei viitsinud vaadata. esimene tüüp keerab 2160p, kõik mis võimalik põhja ja siis imestab, et asi on 19fps. teine räägib küll juba vähe asisemalt.
q2rtx ei ole hübriidlahendus nagu bf5, metro või sotr. see on täielikult raytraced. reaalajas raytracing sellisel kujul on väga suur asi. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.