22.03.2019 13:06:34
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Sahinad käisid juba pikalt ja lõpuks siis ka asi ametlik.
Levitaja: Paradox Interactive
Arendaja: Hardsuit Labs
Väljalaske kuupäev: 2020 Q1
Platvormid: PC, PS4, XBOX ONE
Vaade: FPS ja osaliselt ka TPS
Hetkel veel väga palju infot ei ole aga osad ajakirjanikud on saanud demoga tutvuda.
Toon välja lihtsalt mõned nopped artiklist:
- Tegevus toimub tänapäeva Seattles. Linn on jagunenud nii, et maa all on vanad Seattle varemed ja peale on ehitatud uus linn. Ehk siis saab näha vanat 1800 aastate linna kui ka tänapäevast.
- Lubavad sügavat karakteri arendust. Ei pea kohe valima klänni vaid mängimise käigus teed ise vastavad otsused.
- Saad valida mineviku tausta, ehk mis elu elasid ja kellena töötasid enne vampiiriks saamist. Näiteks kui olid politseinik siis on võimalik, et politseijaamas osad tunnevad sind ära.
- Mängu stiiliks on segu õudusest ja noirist tänapäevasemas võtmes.
- Muidugi palju erinevaid võimed mida valida ja arendada.
- Ohvritel on ka enda tunded ja tujud. Kui neid tappa ja verd juua siis on võimalus, et saad ka ise emotsioonide osaliseks, ehk kui ohver oli vihane siis võid ka ise närvi minna.
Kingad kuhu sisse üritatakse astuda, on liiga suuured ... ehk siis kas hakataksegi üritama? Tehakse mingi keskpärane asi valmis ja kasseeritakse lihtsalt nime pealt rahad sisse. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kingad kuhu sisse üritatakse astuda, on liiga suuured ... ehk siis kas hakataksegi üritama? Tehakse mingi keskpärane asi valmis ja kasseeritakse lihtsalt nime pealt rahad sisse.
Ehk ootab ja näeb.
Algus on igatahes hästi alustatud kuna Brian Mitsoda on tagasi toodud, kes vist oli põhi kirjanik esimese osale. Lisaks veel Chris Avellone abiks talle. Story ja RPG osas on ootused kõrged, peamine et gameplay vastaks sellele.
Ma pidasin seda siiralt kellegi väga heaks naljaks - eriti palju lõbu pakkusid lisad "Damseli barett" ja "STOPP märk".
Siis lugesin, et arendajate seas Mitsoda ja Avellone ning tuju tõusis veelgi.
...
ja siis avastasin, et see esimene nali on reaalsus. See oli karm . _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Ajate siin mängu tegijaid stressi on graafikaga - 0/uLine on e7 Kaini v3ri r22giks M2lkaVi2niS _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Tundub, et seekord on peategelane "Thin Blood", ehk uusima generatsiooni vampiir kelle veri niivõrd lahja, et ei kõlba vanemate vampiiridega ühte kappi panna.
Küll aga annab see mängutegijatele suhteliselt vabad käed peategelane vägagi huvitavaks teha. Teadmata põhjustel on Thin Blood vampiiridel igasugu erinevad võimed, alates erilistest nägemustest kuni täiesti uute võimeteni välja. Võimed, mida ühelgi teisel vampiiril ei ole. Samuti suudavad osad taluda päikesevalgust teatud piirini ning isegi lapsi saada. Seega IMO annab peategelast päris huvitavalt arendada.
Seda tüüpi oli viimati Dishonored - süngete alatoonidega keskkonnas, üleinimlike jõududega (soovituslikult) varjudes liikuv tegelane. Ja kui googeldada neid kahte siis tuli selline link:
https://dailytech.page/2019/03/22/a-mixture-of-the-original-and-dishonored-the-main-of-the-first-previews-of-bloodlines-2/
Kui Dishonored musta- ja absurdihuumoriga üle kallata ning "õige" soundtrack panna siis ongi perfekto. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Paistab kena, samas selle mängu puhul oli nr.1 mitte graafika ega fight vaid õhustik ja feeling. Seda näeb paraku alles mängu ilmumisel. Kuskil väideti, et distsipliine on karakteritel (alguses?) üks. Sellest oleks muidugi kahju sest Malk + Obfuscate = hilarious walk in the park. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Üks väheseid mänge, mille jaoks kaalun arvuti upgrade'i. Kuna esimene mäng seadis meeletult kõrgele lati, siis peab oma ootusi hakkama vaikselt alla suruma.
Suht endiselt mängiks esimest Bloodlines'i veel. Mul ei ole kõik klannid läbi mängitud
Samas hämmastav sünkroonsus on jälle selle reliisiga. Esimene Bloodlines tuli 2004 ja pidi konkureerima Half-Life 2-ga ning loomulikult varjutas viimane selle mängu. Nüüd ajalugu tahab korduda ja reliis on sattunud samale perioodile, mis HL Alyx. Kuigi jah, on kinnitatud, et nad seekord samal ajal välja oma toodet ei lase
Ma küll ei ole fänn, kuid vana Bloodlines'i sai korduvalt ja korduvalt hommiku tundideni mängitud - niisiis ma kardan, et esimesest mängust nad paremini ometi ei saa teha
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.