Tere,
küsiks targematelt nõu, et on plaan tellida tongshengi TSDZ2 keskjooksu mootor: http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2018-4c-h1fm
Ja juurde oleks vaja siis ka akut, et kas lasta see siit foorumist kellelegi teha või tellida näiteks see:
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2017-7m-d4mx
Põhiline küsimus on just kvaliteedil/ohutusel ja mugavusel.
Tahan just sellist varianti, kus oleks võimalik ka aku eemaldada ehk siis nö joogitopsi asemele.
Variant oleks ka tellida alist korpus ja lasta siis elemendid sisse laduda?
Tundub suht selline enam-vähem hind sellise aku kohta, vaevalt et keegi VÄGA odavamalt viitsib tegema hakata...
elemendid vähemalt 130, bms 30 minimaalselt, ja karp ka veel oma 35 raha ja laadija pole ka tasuta - niiet jah...
ega odavamalt vast ei tahakski, aga vb keegi pakub välja, et teeb ca sama hinnaga kvaliteetsema tüki, kui seal lingil olev aku.
Seda muidugi eeldusel, et lingil olevat akut ei soovitata ning mõistlikum oleks ise teha
Oh, see mulle meeldib - keegi teeb sama hinnaga aga KVALITEETSEMALT. Naer saalis. Nii väikseid käkatseid pole eriti mõtet ise teha, see tuleb kallim ja oluliselt kui just päris rämpsu sinna ei topi.
F45 kirjutas:
ega odavamalt vast ei tahakski, aga vb keegi pakub välja, et teeb ca sama hinnaga kvaliteetsema tüki, kui seal lingil olev aku.
Seda muidugi eeldusel, et lingil olevat akut ei soovitata ning mõistlikum oleks ise teha
IndrekM80,
Kvaliteedi all pidasin silmas seda, et ma ei tea, kas näiteks seal lingil toodud akud on originaalid nagu välja reklaamitud. Siinseid DIY meistreid usaldaks nagu pigem ennem.
Varasemalt oled just kommenteerides imestanud, et miks 500wh aku hind 950€ ja kui ma küsin, et kas ca 250€ saab ka kvaliteetse aku lasta teha, siis on naer saalis ning küsijal nägu häbist punane.
Et mis sinu arvates ise tegemisel siis analoogse aku tegemine maksma läheks? Kasutaja PAUKA tõi minu arust väga hästi umbkaudse hinna võrdluse välja
No kui näiteks teha Panasonicu NCR-PF purkidest 5 paralleelis 13 seerias aku koos 35/70A BMSi ja ~4A laadijaga selline asi kohapeal valmis siis on hind umbes 450€. Nagu näha on see oluliselt kallim, sellepärast ütlengi, et nii väikese mahtuvusega aku tegemine kohapeal pole üldjuhul mõistlik (BMS, laadija + töö hind aku koguhinnas on suhteliselt suur). Kui laduda rohkem purke paralleelis sisse siis kokkuvõttes tuleb soodsam. Ja see aku on ILMA kastita.
F45 kirjutas:
IndrekM80,
Kvaliteedi all pidasin silmas seda, et ma ei tea, kas näiteks seal lingil toodud akud on originaalid nagu välja reklaamitud. Siinseid DIY meistreid usaldaks nagu pigem ennem.
Varasemalt oled just kommenteerides imestanud, et miks 500wh aku hind 950€ ja kui ma küsin, et kas ca 250€ saab ka kvaliteetse aku lasta teha, siis on naer saalis ning küsijal nägu häbist punane.
Et mis sinu arvates ise tegemisel siis analoogse aku tegemine maksma läheks? Kasutaja PAUKA tõi minu arust väga hästi umbkaudse hinna võrdluse välja
Nagu sa ka eelmises postis kirjutasid, siis võib järeldada, et lahjemat akut pole mõtet nö eritellimusel teha vaid on mõistlik tellida valmis tükk hiinlaste käest, juhul, kui ei soovi umbkaudu 2x rohkem maksta.
Et kui nüüd sinu juttu võtta tõena, siis sain enda jaoks ammendava vastuse ja tellin sealt lehelt aku ka kohe juurde.
Nagu sa ka eelmises postis kirjutasid, siis võib järeldada, et lahjemat akut pole mõtet nö eritellimusel teha vaid on mõistlik tellida valmis tükk hiinlaste käest, juhul, kui ei soovi umbkaudu 2x rohkem maksta.
Et kui nüüd sinu juttu võtta tõena, siis sain enda jaoks ammendava vastuse ja tellin sealt lehelt aku ka kohe juurde.
Oled ise seda mootorit kasutanud ka, ehk oskad laita/kiita?
Internetti uurides peaks olema täitsa ok tükk, kui mõned toote vead välja arvata (vähene määre mõnel ja mingine hammasrattas, mis tuleks välja vahetada tugevama vastu)
Stock sisu all pead silmad just seda sama hammasratast, mis tuleks välja vahetada?
Hetkel sõidan Boschi keskjooksu mootoriga rattaga ning see mulle täitsa sobib, aga teeks ühe ratta ise ka valmis
devean kirjutas:
Kui akud valid siis pea meeles, et stock sisuga see mootor väga üle 18 ampri ei kesta. Nii, et hirmsat peak powerit pakkuvat akut pole mõtet osta.
Minul 36v 6p10s 18Ah aku kola läks . Teoreetline Ah 19,2
203 elemendid,
bt bms 32
korpus 39
juhe 10
veider otsik 5
mingi mant veel
Tuleb sinna 300 ringi ära. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
https://www.ev-power.eu/EVBike-Battery/?cur=1
Mis nendest akudest arvata? Tunduvad mõistliku hinnaga akud olevat ja firma ise ka pikalt turul.
Kunagi avasin ühe nende branditud aku, lillad samsungid olid sees. Täpset koodi ei mäleta.
Olen aru saanud, nad asuvad Tsehhis, et peale transa muid kulusid ei tule.
Hind veidi kallim, kui ise tehes, kuid kvaliteet+garantii kaaluvad äkki selle hinnavahe üles.
Oled ise seda mootorit kasutanud ka, ehk oskad laita/kiita?
Internetti uurides peaks olema täitsa ok tükk, kui mõned toote vead välja arvata (vähene määre mõnel ja mingine hammasrattas, mis tuleks välja vahetada tugevama vastu)
Stock sisu all pead silmad just seda sama hammasratast, mis tuleks välja vahetada?
Hetkel sõidan Boschi keskjooksu mootoriga rattaga ning see mulle täitsa sobib, aga teeks ühe ratta ise ka valmis
devean kirjutas:
Kui akud valid siis pea meeles, et stock sisuga see mootor väga üle 18 ampri ei kesta. Nii, et hirmsat peak powerit pakkuvat akut pole mõtet osta.
Ei ole veel, aga kaalun, elukaaslase ratta BBS02 väljavehetamist tsdz2 vastu. Stock hammasratas toimib jah kaitsmena , ning originaal kontroller ei kesta väga üle 18 ampri. Soovitatakse jooksutada seda mootorit .52v@16A.
waux pannes ühe aku seal ostukorvi, tuli hinnaks 472€
Pole seal kirjas ka mis elementidega tegu.
Sama kogus paljaid korralikke elemente ise ostes tuleb hinnaks ~90€
Ehitamise ajakulu ja materjalid/tööriistad juurde. Saad arvutada kas tasub ise teha.
Aliexpressis tõenäoliselt soodsamad valmisakud aga seal ka suurem risk + käibekas ja toll juurde.
aliexpress akud on vufflid 60-70% lubatust ja kustuvad kiiremini hind on sama kui ise teha. Ajutise lahendusena sobib.
Thiti elemendid ilma igasuguste kirjadeta. Enamasti facebooki rataste seltskondades keegi ei soovita neid kes on võtnud laitnud kohe maha, kui siis ajutise lahendusena.
Just tellisin nkonist 80 elementi, et üks hiinakas ringi teha. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Tervitus kaasfoorumlased!
Tahaks ka ühe ratta valmis ehitada ja plaanis oli 1000 w ja ehk 48v 20 ah aku .
Mis arvate sellisest kooslusest ?
Rattal on mul 28 tollised rattad.
Kust oleks kõige lihtsam ja soodsam , kiirem tellida ?
Alist oleks vist soodsam aga mitte küll kiirem .
ise mõtlesin alguseks kasvõi kaks sellist akut :
link
Eks küsimus taandub hinnale, mina isiklikult sellist kola ei telliks. Täiesti tavaline kui tellid 15ah aku saad hoopis 12 või halvemal juhul 10ah.
tumbleweed kirjutas:
Tervitus kaasfoorumlased!
Tahaks ka ühe ratta valmis ehitada ja plaanis oli 1000 w ja ehk 48v 20 ah aku .
Mis arvate sellisest kooslusest ?
Rattal on mul 28 tollised rattad.
Kust oleks kõige lihtsam ja soodsam , kiirem tellida ?
Alist oleks vist soodsam aga mitte küll kiirem .
ise mõtlesin alguseks kasvõi kaks sellist akut :
link
Avestades aku hind koos kolaga on ise juba 300 ringis kui ise teed umbes 60 elemendiga korpus bms juba sees. Minul endal hetkel aku ehitused käsil. Üks tahtis hiinaka ringi teha elemendid peaksid saabuma homme nkonist. Alist korpuse tellimine anult piin ei taha ikka kohale jõuda minule saadeti korpus uuesti kuna tulid viperdused eelmise pakiga.
Sai siis üks valmis kellelegi.
Link _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Hei foorumlased. Hea lugeda, et siin maal elektriliikurite asjatundjaid leidub.
Oman Razor E300S elektritõuksi, mis on ka üsna populaarne platvorm edasiarendamiseks. Kuna praegune võimekus ja distants jääb minule lahjaks, siis plaanin ka seda täiendada.
Lugedes teie summasid nende ehitamiseks leian, et tegu pole just kõige odavama hobiga, samas on lõbus.
Praegu plaanis: esmalt vahetada pliiakud liitionaku vastu.
Tõsisem upgrade'mis plaan: vahetada välja ka mootor ja kontroller, ebays müüdavad overvolt kitid nii palju huvi mulle ei paku.
mootoriks plaanis leida 1000W vahelduvvoolumootor, näiteks see aliexpressise leiduv isend, kui keegi teab, kas kodumaal samasugust sarnade hinnaga müüakse, andke teada:
link
kontrolleriks midagi sarnast:
link
Oleks hea teada te arvamust, kas mootor ja kontroller võiksid omavahel kokku sobida. Speccide järgi ideaalis isegi võiksid.
Aku plaanin ise ehitada: kogun vaikselt vanemaid läpaka akusid, mida lammutan ja sealt 18650 celle kogun. Praegu tegelen cellide kontrollitud tühjakslaadimisega (tegin Arduino-põhise mahtuvusmõõtja) ning kontrollitud laadimisega (alulaadija loeb ka mahutavust), nendega saan teada cellide umbkaudsed mahutavused. kehvemad praagin välja, paremad jätan alles. Aku kõige kallim komponent saab vast BMS olema. Bracketid on tellitud ning punktkeevitus on DIY-stiilis ehitmisel, millega saan 18650 elemente omavahel läbi tsinkplaadi sulatama hakata.
Probleem tekib pigem uue akuploki suurusega: 48V akuplokk tahab saada 13 elementi järjestikku ning vähemalt 8Ah mahutavuse saavutamiseks on vaja 13*4 = 52 elementi, mis teeb loodava akuploki parajalt pirakaks. Pean mõtlema, kuidas siukest jurakat Razori olemasolevasse akuhoidikusse ära mahutada.
Lihtsam oleks teha 24V või 36V peale uus süsteem, kuid neiile on raskem 1000W mootorit ja ESC leida.
Igasugused kommentaarid ja mõtted teretulnud. _________________ [link]
5245jah, alusta vajadustele vastavast toorikust või tee korralik terviskindlustus, mis katab ise-ehitatud surmalõksudega juhtuvad õnnestused. Kuidas sa sellise asja pidama saad, kui äkitsi vajadus kerkib? Lühike teljevahe ja kõrge massikese ei ole üldse hea kombo kiireks peatumiseks.
Razer E300s omab masskeset üsna madalal, sellel tõukerattal on ka tagarattal trummelpidur, mille kindlasti ümberehituse käigus alles jätan. Eks kõigi nende liikuritega tekib terviseoht, kui kuskile matsu panna, kuid kui ainult hirmudele mõelda, siis ei jõuagi kuskile.
Turvalisuse suurendamiseks tuleb kindlasti kiivrit ja põlve- ning küünarnukikaitsmeid kanda, hilisemal ajal (kui aega ja mahti jääb) võin mõelda ka esipiduri lisamisele. Siiani pole pidamasaamisega probleeme tekkinud. _________________ [link]
Massikese sõltub sõitjast palju rohkem kui tõuksist ning tagapiduri efektiivsus on väga marginaalne (eriti trummelpiduril). Ainult üks pikk lohin ja muud ei midagi. Kiireks pidurduseks on vaja pidurdada esirattaga ja seda ilma, et tekiks hõõrdumine näo ja asfaldi vahel.
Läpaka akude elemendid reeglina pole nii suurte voolude jaoks tehtud. Need tavaliselt üle paari ampri voolu ei kannata per cell. Ehk siis kui tahad 48V juures kilovatist võimsust (25A) siis pead vähemalt 10 purki paralleelis panema. Loomulikult pole kõik läpaka akud ühesuguste elementidega aga selline tähelepanek mul on.
Kas kellelgi on 2 kontrollerit "ülearu"? Käiks välja paarkümmend eurorubla
Vaja tasakaaluliikuri mootorid tööle panna edasi/tagasi ja nullist suurt väänet vaja.
Ilma Halli anduriteta kontrollerid ei saa hakkama.
Rääkige mis lampe te oma e-ratastel kasutate. Esimese hooga jäid silma ainult mingid multi-LED juustud või kui CREE-ga, siis toide laetava aku pealt . Kas peab tõesti eraldi DC-DC konverterit kasutama hakkama?
EDIT: kui otsida mootorratta jaoks, siis midagi leiab aga need kipuvad jälle veidi liiga võimsad olema ...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.