Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
14.03.2019 00:38:23
|
|
|
LIPO oleks ka odav ja lihtne.
Või siis osta Li-ion 3x rohkem: kaal tuleb sama ja lubatud voolud ka juba LTO-ga samad. Tasuta saad 3x pikema distantsi ühe laadimisega.
LTO kaal on lihtsalt liiga hull, et kasutada mistahes sõidukis, pm pliiaku raskus juba IMHO.
|
|
tagasi üles |
|
|
j6ukur
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.06.2005
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.03.2019 19:10:37
|
|
|
misasi see tuunitud aku on?
seal pole kirjas, millest see tulekahju üldse algas ja miks. minumeelest pigem veidi imelik ehk see, et kõik tiimid hoiavad kõike oma kraami niimoodi koos mingisuguses "ajutises garaazis". muidu ikka testitakse ja arendatakse tehnikat võidusõidu tarbeks. nüüd aga terve sarja jagu rattaid lihtsalt seisab ühes garaazis koos ja enne võistluspäeva minnakse ja vaadatakse, et mis seal siis kah alles on
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
17.03.2019 09:43:57
|
|
|
Kas keegi Magic pie 3 tagumisest rummukast on huvitatud? Sel on suurem läbimõõt, rohkem magneteid. Seega on vääne parem ja rohkem kiirust. Pöida ja kodareid pole.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
17.03.2019 16:15:45
|
|
|
No mis kas elektrivelotamise osas läheb lusikas nurka?
Maidor kirjutas: |
Kas keegi Magic pie 3 tagumisest rummukast on huvitatud? Sel on suurem läbimõõt, rohkem magneteid. Seega on vääne parem ja rohkem kiirust. Pöida ja kodareid pole. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
17.03.2019 16:25:43
|
|
|
mis lusika hind kah oleks?
kahju, et koos veljega ei ole. ma pole 100% kindel, kas viitsiks sinna ümber midagi kodardama hakata
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
17.03.2019 16:57:56
|
|
|
Ei viska velotamist nurka, aga on lihtsalt kaks mootorit. Pole mul mõtet pakkuda 28`jooksu, mille pöid on tühja kummi sõitmise tõttu rikutud ja 12G kodrada nii roostes,et neid keerata enam ei saa. Hinnanägemust võib mulle postkasti pakkuda.
|
|
tagasi üles |
|
|
terminator
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
17.03.2019 17:11:59
|
|
|
Selline u 1-2a vana Haibike el. ratta aku YAMAHA 500W:
Kui ratta ostsin vist detsembris oli aku rattast eraldi ja laetuse taseme nuppu vajutades poles 3 taset 4-st normaalselt roheliselt.
Laadisin u 2 kuud hiljem kuna lugesin et seistes peaks ka seda u korra kuus veidi laadima (u 25% mitte rohkem kui pikaajaliselt hoida).
Enne laadimist pölesid vist 2-3 riba 4-st ühtlaselt punaselt-arvasin et pöhjuseks tühjenemine.
Pärast laadimist aga muutus vaid see et köik 4 riba 4-st pölesid ühtlaselt punaselt.
Kasutusjuhendist uurides ei anna ühtaselt pölevate punaste ribade kohta mingit veateadet.
Ainult siis kui nad vilguvad olid kirjas söltuvalt vilkumise mustrist erinevad vead.
Et mis teema vöiks olla-aku oleks nagu laetud kuid ribad peaks ju pölema roheliselt mitte punaselt ehk mingi viga ikka on?
Uus aku 950€ seega ei tahaks asjale kiiremas korral jälile saada.
Pole plaanis talvel söita-ainult soojemal perioodil.
_________________ 2023 QULBIX Q140 12kW 280Nm el.ratas 6300€
MB W124 1996 facelift universaal diisel 3200€
Jura C50 250€ |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
17.03.2019 17:22:45
|
|
|
Aku võib täitsa vabalt ka ~50% peale laadida ja seisma jätta, pole mõtet seda üle tähtsustada. Kui aku mahtuvus on OK, siis IMHO pole mõtet nende tulede pärast ennast liigselt vaevata. Omaette teema on see, miks 500Wh aku eest 950€ makstakse.
terminator kirjutas: |
Selline u 1-2a vana Haibike el. ratta aku YAMAHA 500W:
Kui ratta ostsin vist detsembris oli aku rattast eraldi ja laetuse taseme nuppu vajutades poles 3 taset 4-st normaalselt roheliselt.
Laadisin u 2 kuud hiljem kuna lugesin et seistes peaks ka seda u korra kuus veidi laadima (u 25% mitte rohkem kui pikaajaliselt hoida).
Enne laadimist pölesid vist 2-3 riba 4-st ühtlaselt punaselt-arvasin et pöhjuseks tühjenemine.
Pärast laadimist aga muutus vaid see et köik 4 riba 4-st pölesid ühtlaselt punaselt.
Kasutusjuhendist uurides ei anna ühtaselt pölevate punaste ribade kohta mingit veateadet.
Ainult siis kui nad vilguvad olid kirjas söltuvalt vilkumise mustrist erinevad vead.
Et mis teema vöiks olla-aku oleks nagu laetud kuid ribad peaks ju pölema roheliselt mitte punaselt ehk mingi viga ikka on?
Uus aku 950€ seega ei tahaks asjale kiiremas korral jälile saada.
Pole plaanis talvel söita-ainult soojemal perioodil. |
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
17.03.2019 20:59:03
|
|
|
Asi on see ,et need akud pannakse kokku kõik käsitsi 1 inimene mässab ühe akuguga 2 päeva ja selle aku pealt peab veel kasumit teenima. Kui on liimitud aku siis 1 inimene peab neid veel asetama ja liimima ka käsitsi. Keevitamine kolmanda inimese poolt. Suurem aeg kulub ilusa kokkupaneku juures balanseerimis juhtmete paigaldus korpusesse asetamine kõik peab olema turvaliselt paigaldatud.
Muidugi 900 eur on küll overpiced aku ilmselt eestis pannaks kohe 40% otsa kui mitte rohkemgi. Kui aku poes sesab 2 aastat kuskil laos ja sellise ostad 900 eks siis muigele kisub küll kui aku on seismisest halvenenud. Terve soov kuuulutused on vanu akusid 60 euriga kui poodi lähed siis jooksed tagurpidi välja kui sama asja eest 130 küsitakse. Siis ongi inimene ostab selle seisnud aku 60 eest ja on õnnelik mõne aja möödudes kurdab näed ostsin pooldeist aastat tagasi aku ja juba läbi.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
terminator
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
17.03.2019 22:42:56
|
|
|
Järsku siin keegi kellel konkreetse akuga kogemusi?
Seda jah olen lugenud et pikemalt seistes ei tasu täitsa täis laadida vaid nii 25-50% peale ja siis u korra kuus taas veidi laadida.
Siiski ostes 4 kuud tagasi olid ledid rohelised. Nüüd punased-millest selline muutus?
Loogiliselt muutuks punaseks nt siis kui tase langenud viimase ledini aga aku ei jöudnud selleni tühjeneda.
iPhone omahind ka 200€ aga näed poes maksab 1679€ ja inimesed magavad tänaval et neid esimesena osta.
Ratta ostsin kasutatuna siitsamast foorumist kuid laadijat kaasas polnud ja sain orig. laadija mitu kuud hiljem. Ratas 2017 mudel nii et vaevalt et aku 1-2a läbi.
950€ on selle mudeli ametlik poehind.
Kasutatuna liigub neid tõesti ka 400-500€
_________________ 2023 QULBIX Q140 12kW 280Nm el.ratas 6300€
MB W124 1996 facelift universaal diisel 3200€
Jura C50 250€ |
|
tagasi üles |
|
|
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
18.03.2019 00:17:32
|
|
|
Margus kirjutas: |
Asi on see ,et need akud pannakse kokku kõik käsitsi 1 inimene mässab ühe akuguga 2 päeva ja selle aku pealt peab veel kasumit teenima. Kui on liimitud aku siis 1 inimene peab neid veel asetama ja liimima ka käsitsi. Keevitamine kolmanda inimese poolt. Suurem aeg kulub ilusa kokkupaneku juures balanseerimis juhtmete paigaldus korpusesse asetamine kõik peab olema turvaliselt paigaldatud.
Muidugi 900 eur on küll overpiced aku ilmselt eestis pannaks kohe 40% otsa kui mitte rohkemgi. Kui aku poes sesab 2 aastat kuskil laos ja sellise ostad 900 eks siis muigele kisub küll kui aku on seismisest halvenenud. Terve soov kuuulutused on vanu akusid 60 euriga kui poodi lähed siis jooksed tagurpidi välja kui sama asja eest 130 küsitakse. Siis ongi inimene ostab selle seisnud aku 60 eest ja on õnnelik mõne aja möödudes kurdab näed ostsin pooldeist aastat tagasi aku ja juba läbi. |
Ma ei saa aru kuidas sellise lolli jutu peale tulla, et keegi kuskil ühe akuga 2 päeva nikerdab.
Siin väike stiilinäide akutehasest. See on isegi pool käsitöö. Shimano/Yamaha/Bosch/Brose müügimahtude juures akude tegemine on täielikult automatiseeritud
https://www.youtube.com/watch?v=wyB7aGSYJ0k
Endal isiklkult on Em3ev aku, ka nemad on väiksed tegelased. Ja neilgi on cnc punktkeevitused jne.
https://www.youtube.com/watch?v=oNfTEHBz_bg
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
18.03.2019 01:10:19
|
|
|
erinevatel inimestel on väga erinevad fantaasiad selles osas, kuidas täpselt see elu maailmas käib ega imestada pole midagi. kindlasti on võimalik ka 2 päeva kulutada, 3 inimesega tehes ühte akut. keevitaja 2 päeva loeb puulehti ja papp jookseb senikaua kuni "liimija" liimib jne. sellised "akutootjad" toodavad tõepoolest ühe aku ja siis ongi selle tehase päevad loetud.
mis punaseid ribasid puudutab siis ilmselt sisemine loogika miskipärast kas arvab, et akuga on midagi juhtunud või akuga tõepoolest ongi midagi juhtunud. midagi väga uskumatut seal ju tegelt ei oleks, arvestades kui suurest pundist cellidest see pakk ilmselt koosneb
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
18.03.2019 09:05:21
|
|
|
te ei ole vaadanud theases tootmist mis puudutab E-BIKE akut mis hiinas kokku pannakse ja üldse mis puudutab kaabeldamist sellega kulub tublisti aega ei tasu hakata lolli juttu puhuma suured akud tõesti võtavad tublisti aega. Liim juba kuivab 1 päev. Siin ei tasu ohkida palju. Põlve otsas teed aku päevaga valmis juhtmed vead kuidas juhtub siis jah kulub peaaegu päev sellega. 6 tundi vähemalt mässad kui nullist alustad. Need kes lolli juttu minule ültlesid teil pole õrna aimugi palju midagi aega võtab.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
18.03.2019 17:40:13
|
|
|
Seeriatootmise tasemel tootjad ei liimi akuelemente, on spetsiaalsed cnc.tatud plastist elemendihoidjad/korpused. Balanseerimisjuhtmete jootmine võttis videos aega alla minuti.
|
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
20.03.2019 16:19:44
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
kas keegi on ehitanud ka (üli)võimast laadijat liitiumakule? pean silmas üle 100A+ laadimisvooluga aparaati.
on häid ideid, mõnda kasulikku linki või õpetust jagada selle kohta? endal sisetunne ütleb, et igasugused serveri ja bitmain PSU'd võiksid kuidagimoodi selleks sobida. need suudavad anda väga suurt voolu välja ja on hea efektiivsusega...ainult, et ma ei tea kuidas panna sellised asjad laadima CC'ga psu rohkem nigu CV seadmeks ehitatud |
100 A pole ehitanud aga 40 A küll.
Siiski on 100 A nii karm vool, et tõsised probleemid. Esiteks pole trafotki saada, mis nii palju välja annaks, vajalik keevitustrafo või midagi paremat. Üldse olin tõsises hädas - asjad kuumenevad üle jne.
Eespool on siiski õige vastus - tuleb ehitada klassikaline impulsstoiteplokk sulle sobiva väljundpingega. Kui tahad voolupiiramist siis see on samuti lihtne - sundilt võtad pinge ja samamoodi selle alusel piiradki.
Akusi ei pea laadima 100A. Võid ka laadida 1 A lihtsalt laadimisaeg on 100 korda kauem.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2019 16:44:14
|
|
|
ei pea jah, aga kui laadimisaeg on piiratud ehk siis näiteks aku PEAB 20 minutiga täis saama või siis vähemalt 90% mahtuvusest sisse tagasi ajama siis tuleb akut laadida 100A'ga
Trafosid isenesest on ju kõikvõimalikke. näiteks mingid tõsisemad võimendite toroidtrafod. ütleme võimendi tööpinge kuskil 45v peale dioodsilda. trafo väljund siis vist umbes 32v vms. Kui tegu on nüüd näiteks 2-3kw trafovõimuga siis seal on ilmselt vähemalt 4kw trafo sees. Seega kuskil 125A võimekkusega peab see trafo olema.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
20.03.2019 18:08:30
|
|
|
Vooluvõrk peab ka vastava võimekusega olema, 5kW+ siis ilmselt kolmefaasiline? Siis annaks ehk midagi juba tavalise sagedusmuunduriga ära teha?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2019 18:26:00
|
|
|
kodus iseenesest on 3x25A olemas täitsa jah. kardiraja ääres oleva ühenduse kohta pean täpsemalt uurima aga ausalt öeldes see oleks päris imelik ikka kui seal oleks üks faas ja näiteks 16A...samas mina sa hullu tea
kodus mul on 6kw läbivoolusoojendeid 2tk'i, kumbki siis ühe faasi peal. need toimivad kenasti ja korke välja pole kunagi visanud.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
22.03.2019 19:38:04
|
|
|
Tellisin nkonist 60tk elemente arvatavasti tollimaksud lendavad ka otsa pole kunagi tellinud sealt.
300 eurot oli nagu plaanitud projekti Korpus 43eur bluetooth bms seal 30 lisaks veel sigrimigri otsa kipub lõhki minema.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
22.03.2019 20:19:17
|
|
|
Margus, asud väljaspool EL'i?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
22.03.2019 20:52:06
|
|
|
Nope käibemaks siis ka pole vaja maksta kui eestisse tuleb?
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
22.03.2019 21:19:16
|
|
|
kakoi bluetooth bms, mis sealt siis timmida saab?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
22.03.2019 22:33:21
|
|
|
Saab aku laadimist ja mahalaadimist reaalajas jälgida + discharge cutoff muuta ja laadimis cutoffi muuta laed 4.10v peale näiteks. Kui tahad cutoffi mahalaadimisel panna 2.80v näiteks oleneb täitsa elemendist Seal saab Kõike elemente jälgida mis iga S on. Selline asi on igati turvalisem kui tavaline BMS. Tavaline võib seal 4.25v ka sisse pumbata ennem kui safety kui üldse midag teeb.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
22.03.2019 22:39:41
|
|
|
Margus kirjutas: |
Nope käibemaks siis ka pole vaja maksta kui eestisse tuleb? |
Olen sealt tellinud 96tk 18650 elementi ja ei mingi tollimaksu.
|
|
tagasi üles |
|
|
|