Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
15.02.2019 11:54:44
|
|
|
Sul on õigus, kuna see EL määrus on seaduses 1:1 mainitud siis on need nõuded ka seaduslikult kohustuslikud!
Üldiselt on selline asi üliharuldane eesti seadusandluses (tean vaid paari seadust, kus standard oli 1:1 analoogselt sisse kirjutatud, millega kogu standard muutus seaduseks).
|
|
tagasi üles |
|
|
-vodafone-
HV Guru
liitunud: 26.04.2005
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
-vodafone-
HV Guru
liitunud: 26.04.2005
|
15.02.2019 13:07:56
|
|
|
Red Sony / Murata US18650VTC6 3000mAh - 30A
Neid vaja pmst 200tk?
Lihtsalt for fun jaoks jääb nali liiga kalliks... Tänud ja vb keegi Siberist leiab, et teeb siiski ära selle info põhjal
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
15.02.2019 14:19:16
|
|
|
Kart on indeed natuke ebapraktiline et sinna siukest raha sise kallata, aga ma arvan et mingi 125/250 krossika mootori võiksid saada isegi <500 euri eest, ja see suitsetab sul kõik rehvid ribadeks.
uuri võibolla http://www.motolammutus.ee/
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
15.02.2019 14:54:35
|
|
|
eks ta ole jah kus varsti hakatakse rohkem uurima 25km 250w teemat kus juures poe rattad kiiremini kui 25 ei lähe poer ratas saavautab küll 25 kui on mäest alla ja kiirus läheb suuremaks mootor lülitub välja.
Ilmselt see 50km tunnis sõitev elektriratas vajab varsti lube või tembeldatakse ohtikuks ja keelatakse ära
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.02.2019 14:56:34
|
|
|
vodafone, aga siiski...et milline see kardiraam sul täpsemalt on?
kui ta on pidurivaba ehk ainult tagapiduriga siis ausalt öeldes pole jälle väga soovitatav sinna ka eriti võimast mootorit peale aretada
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
-vodafone-
HV Guru
liitunud: 26.04.2005
|
15.02.2019 15:08:16
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
vodafone, aga siiski...et milline see kardiraam sul täpsemalt on?
kui ta on pidurivaba ehk ainult tagapiduriga siis ausalt öeldes pole jälle väga soovitatav sinna ka eriti võimast mootorit peale aretada |
Pidurid? Who?
Esiratastel/"sillal" tal peale rooste küll midagi ei olnud.
Kõlab nagu ohtlik mäng. Ongi.
Siin vana mingitest gaasitorudest raamile pannud jubinad külge: Spinnib küll veidi - tüüp ka vähe järsema kehaehitusega. Lisaks rasked autoakud kasutuses.
http://hight3ch.com/electric-go-kart/
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.02.2019 16:09:25
|
|
|
ma arvasin, et soovid ikka päriselt rehvi suitsetada sellist asja nagu seal videos näidatakse võib ka jalgrattaga teha, tavalise jalgrattaga...terve lapsepõlv on seda tehtud ka
aga nojah, suured pliiakud annavad ampreid välja muidugi kui selline hunnik sinna peale laduda. seda asja saab siiski nimetada heal juhul akukäruks, mitte aga kuskilt otsast kardiks.
aga jah, kuskilt vanu akusid saad siis võid ju täis laduda ning mõne eriti käreda starterimootoriga otse ära ühendada. lühiajaliselt sealt vast ~1000A ikka kätte saab, nii et paar spinni saad ära teha. paned juhtme kokku ja veab, võtad lahti ja ei vea. vene tanki starter näiteks peaks olema üsna võimekas, kuskilt ikka neid saada on vast
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
17.02.2019 21:24:51
|
|
|
Tundub, et väga vahet pole kas osta Hiinast mingi komplekt ja aku ning oma ratas ümber ehitada või valmis ratas Eesti poest, sinna kilo kanti rahakuluga peab ikka arvestama kui tahta korraliku kvaliteediga vähemalt 30km läbivat masinat sama tunnikiirusega? Hiinaka kvaliteediga võib aint alt minna...
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
17.02.2019 22:24:45
|
|
|
Tea, ma sain hiinakaga alla 500 hakkama(tollimaksust jms pääsemine oli muidugi joppamine), omajagu ise nokitsesin ka muidugi. Aku 7,5Ah 50,4V, paarkümmend kiltsa peaks ikka lasta saama põhjagaasiga, pole hetkel sedasi testida saanud.
E: Ja nendel poes müüdavatel 25kmh piirangud vist peavad peal olema, ilmselt saab lahti häkkida üsna lihtsalt, ent kui võimas see poes müüdav 1000eur oleks, tavaliselt 250W on, mis tegelt lahja.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
17.02.2019 22:52:13
|
|
|
päris korraliku aku saab ka euroopast tellida ja elemendid lihtsalt ise järjestikku ära ühendada. umbes 300. mis need mootorid maksavad...150-200 vist. ma ei mäleta hetkel, kas seal oli ka kontroller kaasas või mitte aga no igatahes mandi saab kätte ikka nii 600 kanti.
aku on aga stax parem, mootor võimsam ja kui oma rattast ehitad siis ikka eeldatavasti võtad mingi suht korraliku ratta ju toorikuks ka mitte suvalist juustu, mille keegi teine sinu eest nö. valinud on
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
18.02.2019 01:06:29
|
|
|
Kas keegi lisa akut vajab 24v, 8ah. Hind 55EUR.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
18.02.2019 10:08:14
|
|
|
endal selline ratas https://www.hansapost.ee/et/vaba-aeg-sport-ja-tervis/jalgrattad/elektrijalgrattad/elektrijalgratas-ecobike-city-l-28-36v-104-ah-lg-hall_b91841c9/
Ise ehitades poleks sugugi odavam tulnud
NEED Ratta hinnad seal pidevalt 800 ringis kas siis väga pointi ongi ise ehitada.
bafang mootor waterproof juhtmed kõik tuled lisavidinad, sinwave kontroller + tugevam raam. Uued liikuv osad.
ise ehitades oleks kindlasti midagi logisema jäänud vana ratta puhul. Laagrid, kett, hammasrattad oleks tulnud nigunii vahetada uued pidurid, trossid, käiguvahetajad lihtsal uus osta 800 eest oli parem lahendus.
Ma olen kuskil 700-800km läbinud juba sellega kuskilt pole lagunema hakanud. Tava rattaga 30+km otsasid naljalt ette ei võta.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.02.2019 01:16:53
|
|
|
kui meeldib sellise vanadaamide kruiseriga selg tikksirgelt p[sti ringi s]ita siis ehk t]esti
aga no siis saab 2x suurema mahtuvusega, parema tehnoloogia aku ~300ga naiteks https://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/LiFePO4-High-Power-Cell-3-2V-20Ah-Alu-case-CE.html?force_sid=a3u1p3gfj3c7lk403q615r3g12
tagaratas kuus korraliku mootoriga ala 750w maksab 150 kanti ja mingi enamv'hem okei kasutatud maastikuratta saab umbes 200ga. ja ikka on kokku odavam...
v]rrelda ei saa sest k]ik need 36v 250w mootoriga daamik'rud on ikkagi abimootoriga jalgrattad, mitte elektrirattad millega saab vajadusel ka ainult elektri joul ja korraliku kiirusega s]ita. pointi ise ehitada on siis kui tead t'pselt, mida tahd ehitada ja mida ning kust pead selleks hankima. kui tahad millegi selge istuda ja s]ita siis vb toesti ei ole erilist pointi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
19.02.2019 09:01:00
|
|
|
natuke vórreldamatud asjad tóesti. 1k€ eest saaks 1kW keskmootori kiti, aku ja kasutatud maastikuratta. natuke rohkema eest isegi kóik uued. Pealegi saaks sellest mootorist üsna lihtsalt 2-3kW kätte, ainult 20 lisaeuro eest.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
20.02.2019 16:50:29
|
|
|
tavaliselt on sellisel puhul throttlel 2 juhet lisaks(kui throttle küljes on laetuse näitaja), ja sinna tegelikult vist tuleb küll akupinge....aga pead päris ei anna, uuri äkki selle display dokumentatsioonist, mida ta sinna ootab?
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
21.02.2019 09:50:40
|
|
|
link :: Display
Aku on 60V ja laetuna siis reaalselt rohkem. Display on lingil ja valitud 60V 72V mudel (ühendatud kaabiga on 72V ja lahti ühendatuna 60V)
Hetkel meenub, et see kaabel jäi jah ühendatuks kuna arvasin et mudel oli 48V 60V. Eks ühendan kaabli lahti ja vaatan mis näitab. Pinget näitab õigesti st sama mis läbi Bluetoothi äpist.
_________________ Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul. |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
21.02.2019 10:46:19
|
|
|
60V akusid tehakse 16S ka (hiina 60V aku), peaks olema 18S... ühel juhul lõpp-pinge 67.2V, teisel juhul 75.6V
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
22.02.2019 07:37:29
|
|
|
link :: Aku
Ühendasin selle kaabli lahti ja korras. Aku on 67,2V, Hiinast.
IndrekM80 kirjutas: |
60V akusid tehakse 16S ka (hiina 60V aku), peaks olema 18S... ühel juhul lõpp-pinge 67.2V, teisel juhul 75.6V |
_________________ Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul. |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
05.03.2019 18:01:36
|
|
|
"Fuell’s new electric bicycle is innovative in its own right.
It sports not one but two 500 Wh batteries for 1 kWh of total on-board energy storage. Fuell claims that should be enough for 125 mi (201 km), though we’re assuming that’s in ECO mode with pedal assist. Even so, that’s some serious range.
Fuell also says the bike should be able to charge in just 30 minutes on a public charger. That would make it one of the fastest charging e-bikes out there, but we’ll withhold judgement until we can get more tech specs."
https://electrek.co/2019/03/05/motorcycle-pioneer-erik-buell-launches-new-electric-motorcycle-brand-fuell/
Ei tea, kas pealkirja võiks ära muuta, st. eemaldada "DIY " ?
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
05.03.2019 20:06:39
|
|
|
miks seda pealkirja muutma peab? siin käib ju jutt peamiselt ise tegemisest?
seoses ise tegemisega, kas keegi on juba teinud omale akupaki ka liitium titanaatidest? seda vist veel küsida ei saa, et kas teevad siis 10k tsüklit ära ka väga kõva tehnoloogia paistab vähemalt paberil. kasvõi juba see ülikiire laadimine, noh 10c ilmselt vähedab massiivself celli eluiga siiski, aga ka 5c või 3c laadimine oleks ikka major gain igasuguste elektrisõidukite mõistes. sõidad kasvõi el-mootorrattaga ja vaatad, et hakkab tühjaks saama siis kuskil tanklas ~15 min laadimispaus teha pole just eriline mure
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
05.03.2019 20:58:59
|
|
|
Neil energiatihedus suht väike vist ju, leidsin miski 18650 cell-id, mis 2,4V ja 1500mAh kõigest. 3500mAh tavaliselst kõrge energiatihedusega 18650 pulgast 3,5 korda kehvema mahuga.
|
|
tagasi üles |
|
|
|