Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
10.01.2019 11:49:13
|
|
|
Ega väga ei ole võrreldavad planeedi üks suurimaid veebipoode oma 100 000 töötaja ja gigantiliste ladudega ja pisikese Eesti netipood/jaekauplus kus kaup liigub tarnijatelt läbi mitmete ladude/ettevõtete ennem kui kliendini jõuab
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
10.01.2019 21:28:00
|
|
|
Slinky kirjutas: |
Ega väga ei ole võrreldavad planeedi üks suurimaid veebipoode oma 100 000 töötaja ja gigantiliste ladudega ja pisikese Eesti netipood/jaekauplus kus kaup liigub tarnijatelt läbi mitmete ladude/ettevõtete ennem kui kliendini jõuab |
Milline su väljatoodud põhjustest aga segab NORMAALSELT kliendiga asju ajada, kaasa arvatud garantii asju ?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
12.01.2019 20:57:57
|
|
|
OPollo kirjutas: |
Slinky kirjutas: |
Ega väga ei ole võrreldavad planeedi üks suurimaid veebipoode oma 100 000 töötaja ja gigantiliste ladudega ja pisikese Eesti netipood/jaekauplus kus kaup liigub tarnijatelt läbi mitmete ladude/ettevõtete ennem kui kliendini jõuab |
Milline su väljatoodud põhjustest aga segab NORMAALSELT kliendiga asju ajada, kaasa arvatud garantii asju ? |
Seda et paljusid kaubamärke eestis ei parandata ning need liiguvad tarnija hooldusesse, kuhu iganes Poola, Saksamaale, Rootsi jne. Millest tulenevad pikad ooteajad, mis siis, et kliendi silmis tegu vb lihtsa veaga, ala nutikella rihm katki jne. Köhige aga raha tagasi või andke uus varuosa nagu need poel kuskil vedelema peaks. Ma ei tea nüüd mida sa normaalse all mõtled, mul siiani nii palju kui garantii küsimusi on olnud, on asi väga viisakalt ja küllalt kiirelt lahendatud. Alati on ka erandjuhtumeid
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
12.01.2019 21:30:11
|
|
|
Tähendabki seda, refund ja majandagu siis varuosa ootamise ja katkise tootega ise, vahest kuude kaupa.
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
beljo91
HV kasutaja
liitunud: 05.08.2012
|
14.01.2019 12:28:29
|
|
|
Tere!
Tellisin UK amazonist stuffi ning pidi jõudma 10.
Kuhu see pakk jõuadma peab üldse, ilmselt postkontorisse?
Ilmselt lihtsalt hilineb, aga süda pisut valutab juba, et kuskile kadunud
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
14.01.2019 12:39:16
|
|
|
Täiesti võimalik, et kuigi tellisid uk'st pandi teele näiteks saksamaa laost, siis toob smartpost selle kohale. Muudel juhtudel omniva.
Trackingu numbrit ei saanud?
Amazoni puhul pole vast põhjust muretseda et jääd rahast või kaubast ilma.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
beljo91
HV kasutaja
liitunud: 05.08.2012
|
14.01.2019 12:56:49
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Täiesti võimalik, et kuigi tellisid uk'st pandi teele näiteks saksamaa laost, siis toob smartpost selle kohale. Muudel juhtudel omniva.
Trackingu numbrit ei saanud?
Amazoni puhul pole vast põhjust muretseda et jääd rahast või kaubast ilma. |
Kahjuks mitte jah:
"We expected Deutsche Post DHL to deliver your package by now. This package didn't have a tracking ID."
Aga selge tänud, ootan edasi
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
14.01.2019 13:04:51
|
|
|
Tuleb smartposti seljuhul jah.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
14.01.2019 13:25:32
|
|
|
Mine uuri postkontorist, nad vahest ei viitsi pakkidest teada anda.
Päris mitu korda olnud nii.
|
|
Kommentaarid: 486 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
394 |
|
tagasi üles |
|
|
beljo91
HV kasutaja
liitunud: 05.08.2012
|
15.01.2019 13:45:17
|
|
|
Kohalikku postkontorisse saabus ikka ning tuli isegi ka kiri neilt, jess!
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
20.01.2019 10:18:28
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Kellelgi veel amazon topelt taha võtnud on?
|
Just avastasin sama asja. Esimene broneering 18.01, teine eile õhtul.Üks tellimus, üks ese. Topeltsumma kinni pandud.
Sellelt kontorilt sellist jama küll ei oodanud.
Hakka või virtuaalkaarti kasutama nende jaoks.
Nende .de lehe supportiga inglist saab kasutada?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
20.01.2019 11:21:37
|
|
|
tcumen kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Kellelgi veel amazon topelt taha võtnud on?
|
Just avastasin sama asja. Esimene broneering 18.01, teine eile õhtul.Üks tellimus, üks ese. Topeltsumma kinni pandud.
Sellelt kontorilt sellist jama küll ei oodanud.
Hakka või virtuaalkaarti kasutama nende jaoks.
Nende .de lehe supportiga inglist saab kasutada? |
2 nädalat arvesta....
Panka pole mõtet pöörduda
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
20.01.2019 18:21:59
|
|
|
Nojah, amazoni vastus on üsna ümmargune:
Spoiler
tsitaat: |
Dear Client,
Thank you for contacting us. I understand that you say that you have been charged twice and you would like the amount refunded.
I sincerely apologise for the inconvenience caused to you.
I can see the amount was Authorised then cancelled instead of charged, therefore they tried again same story. You will only be charged for your order, when it leaves our fulfillment centre which it hasn't yet.
The status of your order has changed to " Will be shipped soon" which means, you will be charged now as it will be leaving soon, but after the Authorization it keeps getting cancelled so your order, will not be shipped till you get charged successfully, then your order will leave our Fulfillment centre.
I'm sorry that there has been a misunderstanding with the transaction for your order xxxxxxxxxxxx.
The invoice amount of €xxxx has only been debited once. I can happily explain why two debits are appearing on your credit card statement:
If you place an order at Amazon.de or Amazon Marketplace and you select the Credit Card payment method, we always initiate a query with your bank. We run a check to ensure that the details are valid and that the card has not been reported as lost or stolen.
In the process, we request that the full invoice amount is debited. Some banks save this request as a debit. However, we don't take this debit through to the end. It's just a security query. The query isn't actually charged to your credit card.
It is only really charged after that. The credit card company normally identifies the reservation and the debit accordingly.
Please ask them about it.
The time period within which the reservation is deleted differs according to the different banks and credit card companies.
Please contact the bank from which you received the credit card and ask about this time limit. If that period has already elapsed, give their customer service department the authorisation code for the reservation so that they can cancel it.
- Authorisation code: xxxxxx
For data protection reasons, it is unfortunately impossible for Amazon to delete reservations.
I hope this helps and hope that you will receive your order soon. |
SEB-ele teen ka päringu, kuigi krt. ega nemad ju seda bronni ei tee.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
20.01.2019 19:58:38
|
|
|
Ümmargusust ei näe, viisakas vabandav kiri. Äkki pöördudki panga poole ja küsid selgitust ?
Antud juhul saan ma aru, et pank ei vabasta esimest broneeringut, kui see on tõsi, siis vist ei pea seda Amazoni kraesse veeretama ?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
21.01.2019 04:06:24
|
|
|
Pm sama jutt mis mul, ma sain selle lihtsalt telefoni teel. Nemad väidetavalt canceldasid, nädala jooksul peaks raha vabanema jne.
Pank ütleb, et amazon peab tühistama ise , muidu ei saa midagi.
Võite vaidlustada tehingu bla bla bla.....
Lihtsam on 2 nädalat oodata kui just pankrotis pole
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
21.01.2019 07:36:10
|
|
|
No mina ei saa aru, miks on neil vaja kontrollimiseks tervet summat broneerida, tehku 1€ neid checke.
Pealt sott on ilmaasjata kinni.
Pangaga suhtlen ka igal juhul, kuuleb, mis need pajatavad.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
21.01.2019 13:35:15
|
|
|
Huvitav, kui nad nii teevad... Aga mul polnud kord Amazonist ostes kaardil raha ega krediiti nii palju, et sellist topelt-jama korraldada ja makse läks ikkagi läbi... Äkki mitte Amazoni häda, vaid panga või kaardiorgani protseduuride teema...?
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
21.01.2019 19:21:41
|
|
|
Ma olen mõni aeg tagasi amazon.co.uk tellinud ja korduvalt. Seal pole küll mingit topeltbronni märganud.
On see mingi sakslaste erikiiks äkki?
Pangalt sain vastuse:
"Palun täitke tehingu vaidlustamise avaldus."
Tegin ära ja selle peale lubati 10 päeva jooksul vastata.
Näis siis.
Kui uudiseid on, hoian kursis.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
21.01.2019 19:22:24
|
|
|
Ma tellisin ca 3 nädalat tagasi Saksa amazonist ning mingit topeltbroneerimist polnud.
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
shushlik
HV vaatleja
liitunud: 26.09.2014
|
21.01.2019 20:12:47
|
|
|
Neil käib ühe tellimuse eest summa broneerimine ja vabastamine ülepäeviti kuni saatmiseni. Jama on selles, et broneeringu vabastamisega võib minna nädal või kauem. Mul oli kord 4x sama summa broneeritud ülepäeva. Panga kaudu sain esimese broneeringu kiiresti tagasi, teiste jaoks oleks vaja olnud müüja nõusolekut. Kandsin siis järjest krediitkaardile raha juurde. Kõigi broneeringute tagasi saamine läks üle nädala. Amazoni tugi ajas täielikku jama, üks väitis, et ma olen tellimuse tühistanud ja mingit raha pole võetud. Teise samaaegse tellimusega läks libedalt, nii kui summa broneeringust vabanes, võeti see uuesti maha kuni paki välja saatmiseni.
|
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
21.01.2019 21:53:20
|
|
|
Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis blokki saab ainult pank panna, ei lase makset läbi, kuna kõik eestis kardavad nii öelda "rahapesu skandaali" ...
Ma ei saa loogiliselt mõeldes aru, kui Amazon saab makse kätte, mis jama seal veel korraldada saab ja miks peaks ta oma töölistele lisakoormust tekitama makse üle vaidlustega jne.
Pank loomulikult ajab sellist jama kõigile, kel probleemid, nii öelda script. Sry aga ma panustan siiki panga villasele siin.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
borru
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
24.01.2019 10:14:33
|
|
|
Eks füüsilist osa on kõige lihtsam kopeerida - starshipi laevukesed on ju ka tegelikult kokku pandud lihtsatest ja odavatest juppidest.
Softi osa on see, mis määrab kuivõrd asi tegelikult töövõimeline on.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
25.01.2019 10:54:17
|
|
|
Niisiis, minu topeltbronni saaga sai siis nüüd lahenduse.
Ülearu broneeritud summa vabastati. Kahte nädalat ei läinud, aga töönädal kulus ikka ära.
Kirjas pangale küsisin ka nendepoolset arvamust sellise olukorra tekkepõhjuste kohta, kuid sellest vastuses juttu ei tehtud.
Ja ma ei viitsi sel teemal praegu rohkem jaurata ka, on oma ajaga targematki teha.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Märt.
HV Guru
liitunud: 17.01.2004
|
25.01.2019 12:25:06
|
|
|
beljo91 kirjutas: |
Tere!
Tellisin UK amazonist stuffi ning pidi jõudma 10.
Kuhu see pakk jõuadma peab üldse, ilmselt postkontorisse?
Ilmselt lihtsalt hilineb, aga süda pisut valutab juba, et kuskile kadunud |
Kui hilineb, anna teada neile, mul kord pandi välgukiirusel uus kaup ja kulleriga teele selle peale.
Kui iaup seisab ja pole teele pandud ning saabumise tärmin kukkumas, tasub ka teatada. Nii oli UK Amazoniga, 1 päev oli jäänud. Viisaka pöördumise peale tehti välkkiirelt- Saksast leiti sama kaup ja UPS tõi järgmisel päeval ukse taha.
jeesus188 kirjutas: |
tcumen kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Kellelgi veel amazon topelt taha võtnud on?
|
Just avastasin sama asja. Esimene broneering 18.01, teine eile õhtul.Üks tellimus, üks ese. Topeltsumma kinni pandud.
Sellelt kontorilt sellist jama küll ei oodanud.
Hakka või virtuaalkaarti kasutama nende jaoks.
Nende .de lehe supportiga inglist saab kasutada? |
2 nädalat arvesta....
Panka pole mõtet pöörduda |
Mina pöördusin panka. Teise bronni nad toona vabastasid, ei läinud päevagi.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
|