Well...fuck. Ma ei tea miks aga ma tahan seda mängida. Vbl. hype and shit aga I want it
Pole Destiny, Warframe, TitanFalli jne. kordagi proovinud, nii et sellepärast vast.
Well...fuck. Ma ei tea miks aga ma tahan seda mängida. Vbl. hype and shit aga I want it
Pole Destiny, Warframe, TitanFalli jne. kordagi proovinud, nii et sellepärast vast.
Sama siin. Millegipärast tõmbab see mäng ikka täiega enda poole.
Gameplay järgi tundub ok aga arvan, et see enamus inimesi väga ei tõmba kui sul on vaja oma 30 min per raid pühendada ja koostööd teha. Iseasi kuidas randomitega see koostöö veel üldse toimib. Öeldi küll, et solo saab kah minna aga arvan, et see võib päris raske olla.
Vähemalt huvitavam kui destiny ja division mis on juba pealtvaadates nii igavad, et võib taustaks panna, et uni peale tuleks.
Kui mängus piisavalt Story't taga on siis mul ei oleks selle vastu midagi, et kasvõi 30 minutit iga võitluse vahel kaardil ringi uidata. Kaart tundub olevat suur ja ilus ning vertikaalis samuti avastamist palju.
But it’s also exciting to see people around the office (and at our partner studios) grouping together for adventures in this new world we’ve created.
Unfair bullshit advantage Aga jah, enne launchi peab vist uue arvuti soetama. Loodan, et juppide hinnad siis madalamad. Praegune ei vea seda monstrumit, mis on Anthem elu sees välja.
Kuna puldi tugi oli nii imelik poolkõva siis tänu sellele mängisin suht vähe. Visuaalselt meeldis rohkem kui Destiny 2, mis on lihtsalt nii boring mäng.
6a juba arenduses olnud, võiks nagu midagi oodata sellest.
Mecha päris ei ole, aga paremuselt järgmine- exosuits. Võiks Dead Space seerialt õppust võtta. Dead Space oli unikaalne- iga upgrade muutis ka välimuselt rüüd märgatavalt. Lõpuni täiendatud rüü nägi välja hoopis teine kui see millega sai alustatud. Lisaks rüü omadustest sõltus ellujäämine, raske õuduka ja vahva tulistaja vahel balansseeris see mäng hästi. Loomulikult oli iga leitud täiendus elu hinda väärt.
Seega kui leiab väärtuslikku manti tihti, siis tasub avatud maailmas ringi kolada.
Esimese traileri karakter paistis ka usutav, veel üks punkt kirjas.
(Jällegi koht, kus nVidia RT AI tuumasid kasutada, oleks näoanimatsioonid jne. Kuna mäng ammu juba arenduses olnud, siis vaevalt siin tuleb käiku. RT džungel\vesi oleks ka avastamist väärt, kui mäng näeks sama hea välja nagu RoTR lisaks veel RT täiendused, siis kolaks tegelt ilma korraliku jutustuseta avaras maailmas ringi. Aga väga ei looda, et külge enam poogitakse).
Aga jah, tundub, et ootused mängule ei vasta tegelikkusele. Silence mingi Relic ja looti ei tulnud üldse? -5 punkti. Oleks siis nagu Witcheris mingi aja peale täienduse saanud, või ühekordselt kasutatava relva vms.
Dead Space omadustega rüüga ringi möllata üksikosas, päris äge oleks olnud. Aga kuna open world on in ja Bioware siiani arvab, et nad oskavad ka seda teha, siis jah... Vaatab, kas saab demo proovida...
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
RAM: 8 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
GPU RAM: 2 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Anthem Recommended System Requirements
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM: 16 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
GPU RAM: 4 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Päris huvitav, nõuab vähem kui Destiny 2 ...ja see miinimum 2 GB RAM ja isegi soovitav 4 GB, ei tundu nagu reaalne, või (olen aus ma ei jälgi suuremosa mängudel ram nõudeid), et küsimus, kas see tundub loogiline?
Muidugi kergem massidesse viia, kui rohkem arvuteid seda mängida võimaldavad.
Tundub huvitav ja fun. Tahaks kindlasti ära proovida.
edit. 19.jaanuar.
Paar tähelepanekut mängust veel - nagu aru saan siis pole mängus mängijatevahelist teksti chati. On see hea või halb eks paistab, aga isegi mina kes olen selliste mängude puhul 99% solo vahel ikka tekib teiste mängijatega mängusituatsioone kus mingi sõna vahetad (kas või viisakusest tänad kui mingi abistamine vmt).
Mark Darrah tweetis ka Demo (mis on järgmisel ja ülejärgmisel nädalavahetusel) erinevusi täismängust:
tsitaat:
So how’s the Anthem demo different from the game?
- we start you in the middle
- no tutorials
- no pilot picker
- balance is super different (selgituseks kirjutas et demo raskusaste on lihtsam kui täismängul)
- economy is completely different
- 6 weeks less bug fixes
- with only 1 story arc, I think the mission/stronghold/freeplay balance will be off a bit
- slightly less nuanced PC controls
- we’ve renamed a few things for clarity in the main game
Arvan et jätan vahele ja ootan kuni 22.veebruarini.
Natuke teiste striime vaadanud (esimestel tundidel enamus aega serveriprobleemid, aga loodan et 22.veebruaril läheb palju paremini).
Ja seni päris meeldinud. Tundub fun ja huvitav. Selline scifi olustik läheb mulle päris hästi peale, ning demos nähtud story osad kaasatõmbavad. Kritiseeritakse PC klaviatuuri-hiire lennukontrolli, aga loodan et see on asi mida Mark Darrah mõtles et release versioonis parem on. Tahan 22.veebruaril ette võtta, ja vähemalt story osa läbi mängida (ja kui meeldib siis ehk ka rohkem).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.