Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1927, 1928, 1929 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 48 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 491

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
wiinanina
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2003




sõnum 14.01.2019 13:30:47 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
...
Tompa kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... hea küsimus, mul neid mõned veel töötamas, kuid boxile pakkumist tulnud ei ole, et kas peaks ise nuruma minema või kuidas see praegu käib?

Kas Telial on ikka sinu õige e-maili aadress ja telefon olemas? Mul sõbral samuti ei tulnud pakkumist kuna polnud õigeid andmeid. Soovitasin tal esindusse minna. Käis ennem jõule esinduses ja sealt öeldi, et see pakkumine lõppes 21. detsember. Sai lõpuks ikka boksi.
Soovitan ka sinul esinduses ära käia(või helistada) muidu jäädki boksist ilma.

... kõik arved ja muud teated tulevad kenasti kohale, ju siis ikka on icon_rolleyes.gif


Ära ole nii kindel.
Millalgi mitte väga ammu oli telefonikõne.
Lühikokkuvõte kõne algusest:

Telia: Te olete meie mobiiliteenuste klient, kas me võiksime Teile ka statsionaarset interneti- ja televisiooniteenust pakkuda.
Mina: Pakkuge.
Telia: Mis aadressil Te sooviksite teenust kasutada.
Mina: Minu kodusel aadressil, mis Teie andmebaasis.
Telia: Kahjuks ei ole mulle Teie aadressiandmed nähtavad.
Mina: Helistate Te ikka Teliast?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 13:32:31 vasta tsitaadiga

wiinanina, mul sarnane olukord olnud icon_lol.gif
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 13:58:52 vasta tsitaadiga

Operaatoritel on taoline telefonimüük tavaliselt outsource'itud alltöövõtjale. Seetõttu neil on ainult nimekiri numbritega antud, millele helistada ja teenust müügiks pakkuda. Nad ei näe kliendi täpsemaid andmeid. Andmekaitseseadused.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 14:00:54 vasta tsitaadiga

wiinanina, see näeb välja nagu müügikõne ehk nende juurdepääsud võivadki olla piiratud või kui on tegemist sisse ostetud teenusega, siis ilmselt puuduvad üldse ehk neile antakse lihtsalt ette nimekiri kuhu helistada ja skript, mida rääkida ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 14.01.2019 14:03:34 vasta tsitaadiga

aga sisseostu puhul on lausa lubamatu pettus "Te olete meie mobiiliteenuste klient...."
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 14:04:52 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
aga sisseostu puhul on lausa lubamatu pettus "Te olete meie mobiiliteenuste klient...."

... sa ootad odavalt massiteenuselt filigraanset formaalsust? Naiivitar icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 14.01.2019 14:11:04 vasta tsitaadiga

tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.01.2019 14:48:44 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama

GDPRi kohaselt on sul õigus esitada firmale küsimus selle kohta, milliseid andmeid nad sinu kohta omavad-talletavad ja kui kaua. Lisaks veel selle kohta, kes ja kuidas neid kasutavad. Soovi korral saad nende kustutamist nõuda. Aga siis pead arvestama, et firmal ei pruugi enam sulle võimalik olla teenust pakkuda.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 14.01.2019 15:10:02 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Mnator kirjutas:
tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama

GDPRi kohaselt on sul õigus esitada firmale küsimus selle kohta, milliseid andmeid nad sinu kohta omavad-talletavad ja kui kaua. Lisaks veel selle kohta, kes ja kuidas neid kasutavad. Soovi korral saad nende kustutamist nõuda. Aga siis pead arvestama, et firmal ei pruugi enam sulle võimalik olla teenust pakkuda.
icon_lol.gif kui telefonispämmifirma ei saa enam spämmida, siis see on vaid tervitatav nähe icon_wink.gif
end siin teema lõpposas on küsimuseks kust pärinesid spämmija andmed, kes neid talle jaganud oli icon_wink.gif icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raisum
HV vaatleja
Raisum

liitunud: 12.02.2011




sõnum 15.01.2019 10:59:27 vasta tsitaadiga

Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.01.2019 13:55:41 vasta tsitaadiga

Raisum kirjutas:
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.

hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ksms
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 14:59:14 vasta tsitaadiga

Mida ARRIS VIP5305 digiboksi all mõeldakse lausega "Vajalik on... stabiilne internetiühendus, mis jõuab digiboksi läbi võrgukaabli" Et mobiilse internetiga digiboks ei tööta?
Soomes lubab Telial 4G ja VIP5305 koostööd. Topeltstandardid valgetele inimestele ja ROW?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.01.2019 17:17:20 vasta tsitaadiga

ksms kirjutas:
Mida ARRIS VIP5305 digiboksi all mõeldakse lausega "Vajalik on... stabiilne internetiühendus, mis jõuab digiboksi läbi võrgukaabli" Et mobiilse internetiga digiboks ei tööta?
Soomes lubab Telial 4G ja VIP5305 koostööd. Topeltstandardid valgetele inimestele ja ROW?


mõeldakse seda, et võib aga ei pruugi toimida korrektselt läbi PLC, läbi Wifi repiiteri vms. lahendus kliendil võib veel peale kaabli olla. (miks mitte ka 4G aga mõeldi ilmselt lokaalset LAN kaablit)
Sama seis on täna ka varasemate boksidega olnud, lihtsalt parem on ette ära öelda, et muud variandid on tundlikud häiretele ja neid muid lahendusi ikka klientide juurest siit sealt leiab.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tompa
HV kasutaja

liitunud: 11.02.2014




sõnum 16.01.2019 09:25:22 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Raisum kirjutas:
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.

hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks.

Mis rakendus tulema peaks? icon_eek.gif

Millal Netflix äppide alla lisatakse? Siis oleks sellest 4K kasu ka, sest Netflix praegu vist ainus teenus kes Eestis 4K sisu pakub?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2019 11:42:23 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Raisum kirjutas:
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.

hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks.


See õnnetus paneb teleka tööle nüüd kui võrgus suvalises arvutis plex avada või telefonis youtube. Ei pea isegi valima cast to....

_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 16.01.2019 22:24:52 vasta tsitaadiga

ma hetkel pole veel täheldanud aga miks peaks youtube cast to stb arris võimalus digiboksi tarkvaras teleri ise tööle panema?
Isegi siis kui sa peaksid Cast võimaluse reaalselt digiboksis aktiivseks saama ehk digiboksis on Youtube, siis ei ole ka oluline see, et digiboks teleri tööle paneks sest mul on kõik standby või off ja ma ei tahagi sinna midagi castida.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 17.01.2019 10:24:18 vasta tsitaadiga

Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 17.01.2019 13:38:32 vasta tsitaadiga

xxlmaster kirjutas:
Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes.


esindus müübki pulte kohapeal...arvele nemad ei pane.
arvele pannakse kulleriga/postiga saabuvad puldid, arvet kontrollisid aga postkasti pole mingit üllatuslikku pulti tekkinud?

põhimõtte järgi saad sa oma raha nii ehk naa tagasi, tuli siis pult või mitte.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xxlmaster
HV Guru
xxlmaster

liitunud: 26.08.2008




sõnum 17.01.2019 13:44:21 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
xxlmaster kirjutas:
Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes.


esindus müübki pulte kohapeal...arvele nemad ei pane.
arvele pannakse kulleriga/postiga saabuvad puldid, arvet kontrollisid aga postkasti pole mingit üllatuslikku pulti tekkinud?

põhimõtte järgi saad sa oma raha nii ehk naa tagasi, tuli siis pult või mitte.

Arvel pole tarnet lisatud.
Kas see põhimõte oleks ka siis kehtinud kui poleks kisa teinud?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 17.01.2019 13:55:09 vasta tsitaadiga

xxlmaster, üldiselt vaatab ikka inimene ise mis arveid ta maksab ja ebakõldadega saab tegeleda.
põhimõtte järgi kui Telia arvetel on üldine viga, olgu siis miinus või pluss, lahendab Telia selle ise ilma kliendi pöördumiseta.

alustame sellest, et kus ja kes puldi arvele pani, Telia ilma teavitamata ja kokkuleppeta pulte ei saada.
juhul kui esinduses vormistaja ei kinnitanud mingit postiga saatmise tellimust ei kinnitanud.
samas on nende müük ja pakkumine kaks eri systeemi.

Telia ilmselt vastab su küsimusele.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taavi
HV veteran

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2019 14:03:41 vasta tsitaadiga

mulle üritati kaks korda pulti saata, kui vana menüü kinni pandi. ma ei tea kuhu need said, mina ei saanud midagi kätte. lõpuks suure hädaga anti esindusest.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
montez
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.12.2002




sõnum 17.01.2019 16:01:08 vasta tsitaadiga

Järjekordsed 3 salvestused, mis ei lähe käima. 3. jaanuar TV3 kell 12.30; 15.00(siis 16.00 käivitub) ja 16.30(uuesti 17.35 käivitub). Neist 2 viimast on ka praegu kontrollitavad. Motorola 1903 mudel, tõmbasin voolu välja, tööle ei saanud. Ühe varasema saatega oli nii, et umbes tund hiljem näitas teistkordsel käivitamisel(täpset saadet ja aega pole meeles, see on kusagil videos).
venekeelne 3+ 3. jaanuari ei käivitu 13.05; 14.45 ja 16.45. olen kaotanud usu salvestusteenuse kvaliteeti.
Lisaks olen märganud, et TV3 ja TV6 reklaamid Naabrist parem saatele hanguvad helikopteri saba pildiga kui kerida edasi 2x kiirusega(aeg liigub edasi u minuti ja siis tuleb muutuv pilt, tagasi kerides näeb kuni sama kohani. Ilmselt tootja poolne eripära/praak reklaami failis).

_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kamma
HV kasutaja
Kamma

liitunud: 19.12.2016



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2019 16:27:29 vasta tsitaadiga

Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 17.01.2019 16:31:22 vasta tsitaadiga

Kamma kirjutas:
Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba.


See on päris häiriv jah
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
timok
Kreisi kasutaja
timok

liitunud: 04.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2019 16:37:29 vasta tsitaadiga

Kamma kirjutas:
Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba.

+11
Eelmise Arrisega sai suht täpselt kerimisele pihta, sellega olen nüüdseks loobunud.
Lisaks endiselt see, et mõnda salvestust ei keri ilma nuppu all hoidmata üldse.
Hetkel ei näe ühtegi viga, mis uue Arrise väljatulekul olemas oli, et oleks parandatud. Tarkvara versiooninumber menüüs ka sama. Jõulupuhkus kestab veel?
Pult viskab samuti juba nädalaid (varsti kuid) aegajalt teadet, et kohe patareid tühjad, aga töötab probleemideta siiamaani. Vahetan, kui enam ei reageeri.
Kommentaarid: 127 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1927, 1928, 1929 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.