Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 48 ] |
Ei |
|
42% |
[ 208 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 491 |
|
autor |
sõnum |
|
wiinanina
HV kasutaja
liitunud: 27.02.2003
|
14.01.2019 13:30:47
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
...
Tompa kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
... hea küsimus, mul neid mõned veel töötamas, kuid boxile pakkumist tulnud ei ole, et kas peaks ise nuruma minema või kuidas see praegu käib? |
Kas Telial on ikka sinu õige e-maili aadress ja telefon olemas? Mul sõbral samuti ei tulnud pakkumist kuna polnud õigeid andmeid. Soovitasin tal esindusse minna. Käis ennem jõule esinduses ja sealt öeldi, et see pakkumine lõppes 21. detsember. Sai lõpuks ikka boksi.
Soovitan ka sinul esinduses ära käia(või helistada) muidu jäädki boksist ilma. |
... kõik arved ja muud teated tulevad kenasti kohale, ju siis ikka on |
Ära ole nii kindel.
Millalgi mitte väga ammu oli telefonikõne.
Lühikokkuvõte kõne algusest:
Telia: Te olete meie mobiiliteenuste klient, kas me võiksime Teile ka statsionaarset interneti- ja televisiooniteenust pakkuda.
Mina: Pakkuge.
Telia: Mis aadressil Te sooviksite teenust kasutada.
Mina: Minu kodusel aadressil, mis Teie andmebaasis.
Telia: Kahjuks ei ole mulle Teie aadressiandmed nähtavad.
Mina: Helistate Te ikka Teliast?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
14.01.2019 13:32:31
|
|
|
wiinanina, mul sarnane olukord olnud
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
14.01.2019 13:58:52
|
|
|
Operaatoritel on taoline telefonimüük tavaliselt outsource'itud alltöövõtjale. Seetõttu neil on ainult nimekiri numbritega antud, millele helistada ja teenust müügiks pakkuda. Nad ei näe kliendi täpsemaid andmeid. Andmekaitseseadused.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
14.01.2019 14:00:54
|
|
|
wiinanina, see näeb välja nagu müügikõne ehk nende juurdepääsud võivadki olla piiratud või kui on tegemist sisse ostetud teenusega, siis ilmselt puuduvad üldse ehk neile antakse lihtsalt ette nimekiri kuhu helistada ja skript, mida rääkida ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
14.01.2019 14:03:34
|
|
|
aga sisseostu puhul on lausa lubamatu pettus "Te olete meie mobiiliteenuste klient...."
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
14.01.2019 14:04:52
|
|
|
Mnator kirjutas: |
aga sisseostu puhul on lausa lubamatu pettus "Te olete meie mobiiliteenuste klient...." |
... sa ootad odavalt massiteenuselt filigraanset formaalsust? Naiivitar
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
14.01.2019 14:11:04
|
|
|
tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
14.01.2019 14:48:44
|
|
|
Mnator kirjutas: |
tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama |
GDPRi kohaselt on sul õigus esitada firmale küsimus selle kohta, milliseid andmeid nad sinu kohta omavad-talletavad ja kui kaua. Lisaks veel selle kohta, kes ja kuidas neid kasutavad. Soovi korral saad nende kustutamist nõuda. Aga siis pead arvestama, et firmal ei pruugi enam sulle võimalik olla teenust pakkuda.
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
14.01.2019 15:10:02
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
tasuks küsida mida helistaja tegelikult helistatavast teab, lõhnab ikkagi andmekaitseseaduste rikkumise suunas, kui tõepoolest sisseostetud teenus, sest tüüpiliselt kipuvad taolised helistajad isegi nimesid kasutama |
GDPRi kohaselt on sul õigus esitada firmale küsimus selle kohta, milliseid andmeid nad sinu kohta omavad-talletavad ja kui kaua. Lisaks veel selle kohta, kes ja kuidas neid kasutavad. Soovi korral saad nende kustutamist nõuda. Aga siis pead arvestama, et firmal ei pruugi enam sulle võimalik olla teenust pakkuda. |
kui telefonispämmifirma ei saa enam spämmida, siis see on vaid tervitatav nähe
end siin teema lõpposas on küsimuseks kust pärinesid spämmija andmed, kes neid talle jaganud oli
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Raisum
HV vaatleja
liitunud: 12.02.2011
|
15.01.2019 10:59:27
|
|
|
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.01.2019 13:55:41
|
|
|
Raisum kirjutas: |
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.
|
hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
ksms
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2003
|
15.01.2019 14:59:14
|
|
|
Mida ARRIS VIP5305 digiboksi all mõeldakse lausega "Vajalik on... stabiilne internetiühendus, mis jõuab digiboksi läbi võrgukaabli" Et mobiilse internetiga digiboks ei tööta?
Soomes lubab Telial 4G ja VIP5305 koostööd. Topeltstandardid valgetele inimestele ja ROW?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.01.2019 17:17:20
|
|
|
ksms kirjutas: |
Mida ARRIS VIP5305 digiboksi all mõeldakse lausega "Vajalik on... stabiilne internetiühendus, mis jõuab digiboksi läbi võrgukaabli" Et mobiilse internetiga digiboks ei tööta?
Soomes lubab Telial 4G ja VIP5305 koostööd. Topeltstandardid valgetele inimestele ja ROW? |
mõeldakse seda, et võib aga ei pruugi toimida korrektselt läbi PLC, läbi Wifi repiiteri vms. lahendus kliendil võib veel peale kaabli olla. (miks mitte ka 4G aga mõeldi ilmselt lokaalset LAN kaablit)
Sama seis on täna ka varasemate boksidega olnud, lihtsalt parem on ette ära öelda, et muud variandid on tundlikud häiretele ja neid muid lahendusi ikka klientide juurest siit sealt leiab.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Tompa
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2014
|
16.01.2019 09:25:22
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Raisum kirjutas: |
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.
|
hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks. |
Mis rakendus tulema peaks?
Millal Netflix äppide alla lisatakse? Siis oleks sellest 4K kasu ka, sest Netflix praegu vist ainus teenus kes Eestis 4K sisu pakub?
|
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
16.01.2019 11:42:23
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Raisum kirjutas: |
Hmm, millegi pärast näitab YouTube, et on võimalik cast'ida Arrisse boksi. Hetkel see ei tee muud kui paneb teleka tööle.
|
hetkel on see firmware valmidus kui kunagi rakendus tulema peaks. |
See õnnetus paneb teleka tööle nüüd kui võrgus suvalises arvutis plex avada või telefonis youtube. Ei pea isegi valima cast to....
_________________ Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.01.2019 22:24:52
|
|
|
ma hetkel pole veel täheldanud aga miks peaks youtube cast to stb arris võimalus digiboksi tarkvaras teleri ise tööle panema?
Isegi siis kui sa peaksid Cast võimaluse reaalselt digiboksis aktiivseks saama ehk digiboksis on Youtube, siis ei ole ka oluline see, et digiboks teleri tööle paneks sest mul on kõik standby või off ja ma ei tahagi sinna midagi castida.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
17.01.2019 10:24:18
|
|
|
Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.01.2019 13:38:32
|
|
|
xxlmaster kirjutas: |
Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes. |
esindus müübki pulte kohapeal...arvele nemad ei pane.
arvele pannakse kulleriga/postiga saabuvad puldid, arvet kontrollisid aga postkasti pole mingit üllatuslikku pulti tekkinud?
põhimõtte järgi saad sa oma raha nii ehk naa tagasi, tuli siis pult või mitte.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
xxlmaster
HV Guru
liitunud: 26.08.2008
|
17.01.2019 13:44:21
|
|
|
indrpo kirjutas: |
xxlmaster kirjutas: |
Telia hakkab järjest minu puhul usaldust kaotama. Järjest tuleb igasugu jama.
19.11 ostsin esindusest uue S5 puldi mille eest ka maksin kohapeal 5.-. Nüüd täiesti juhuslikult jäin vaatama miks dets arve suurem on kui muidu ja selgub, et veel üks pult on soetatud 21.12 mida ma muidugi ei ole teinud.
Helistasin, võetakse menetlusse ja menetletakse kuni 10 päeva. Poleks arvet kontrollinud oleks naksti 5.- üle saanud. Pole teab mis summa aga asi jällegi põhimõttes. |
esindus müübki pulte kohapeal...arvele nemad ei pane.
arvele pannakse kulleriga/postiga saabuvad puldid, arvet kontrollisid aga postkasti pole mingit üllatuslikku pulti tekkinud?
põhimõtte järgi saad sa oma raha nii ehk naa tagasi, tuli siis pult või mitte. |
Arvel pole tarnet lisatud.
Kas see põhimõte oleks ka siis kehtinud kui poleks kisa teinud?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.01.2019 13:55:09
|
|
|
xxlmaster, üldiselt vaatab ikka inimene ise mis arveid ta maksab ja ebakõldadega saab tegeleda.
põhimõtte järgi kui Telia arvetel on üldine viga, olgu siis miinus või pluss, lahendab Telia selle ise ilma kliendi pöördumiseta.
alustame sellest, et kus ja kes puldi arvele pani, Telia ilma teavitamata ja kokkuleppeta pulte ei saada.
juhul kui esinduses vormistaja ei kinnitanud mingit postiga saatmise tellimust ei kinnitanud.
samas on nende müük ja pakkumine kaks eri systeemi.
Telia ilmselt vastab su küsimusele.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
17.01.2019 14:03:41
|
|
|
mulle üritati kaks korda pulti saata, kui vana menüü kinni pandi. ma ei tea kuhu need said, mina ei saanud midagi kätte. lõpuks suure hädaga anti esindusest.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
montez
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.12.2002
|
17.01.2019 16:01:08
|
|
|
Järjekordsed 3 salvestused, mis ei lähe käima. 3. jaanuar TV3 kell 12.30; 15.00(siis 16.00 käivitub) ja 16.30(uuesti 17.35 käivitub). Neist 2 viimast on ka praegu kontrollitavad. Motorola 1903 mudel, tõmbasin voolu välja, tööle ei saanud. Ühe varasema saatega oli nii, et umbes tund hiljem näitas teistkordsel käivitamisel(täpset saadet ja aega pole meeles, see on kusagil videos).
venekeelne 3+ 3. jaanuari ei käivitu 13.05; 14.45 ja 16.45. olen kaotanud usu salvestusteenuse kvaliteeti.
Lisaks olen märganud, et TV3 ja TV6 reklaamid Naabrist parem saatele hanguvad helikopteri saba pildiga kui kerida edasi 2x kiirusega(aeg liigub edasi u minuti ja siis tuleb muutuv pilt, tagasi kerides näeb kuni sama kohani. Ilmselt tootja poolne eripära/praak reklaami failis).
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Kamma
HV kasutaja
liitunud: 19.12.2016
|
17.01.2019 16:27:29
|
|
|
Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
|
Cloner
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2004
|
17.01.2019 16:31:22
|
|
|
Kamma kirjutas: |
Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba. |
See on päris häiriv jah
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
timok
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.08.2005
|
17.01.2019 16:37:29
|
|
|
Kamma kirjutas: |
Speaking of, kas see kerimise jama parandamine on kah käsil? Nüüd juba ikka väga pikka aega viskab mööda pidevalt. Korraks midagi tahad kerida siis viskab sinna tagasi kust kerimist alustad. Keri yhte 5-10 sekist osa palju tahad, edasi ei lähe. Näiteks mõne saate intro. Peab normaalajas ära kannatama. Suht närvidele käib juba. |
+11
Eelmise Arrisega sai suht täpselt kerimisele pihta, sellega olen nüüdseks loobunud.
Lisaks endiselt see, et mõnda salvestust ei keri ilma nuppu all hoidmata üldse.
Hetkel ei näe ühtegi viga, mis uue Arrise väljatulekul olemas oli, et oleks parandatud. Tarkvara versiooninumber menüüs ka sama. Jõulupuhkus kestab veel?
Pult viskab samuti juba nädalaid (varsti kuid) aegajalt teadet, et kohe patareid tühjad, aga töötab probleemideta siiamaani. Vahetan, kui enam ei reageeri.
|
|
Kommentaarid: 127 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
|