Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 418, 419, 420  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 15.01.2019 00:40:07 vasta tsitaadiga

Jap, vana puhul veel, kui elad linnas tahad ökolt liikuda. Siis selle summa eest leaf väga okei.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 15.01.2019 00:48:25 vasta tsitaadiga

Ainivana kirjutas:
Mina igati pooldan leafi. Siin neid mingi ala 4-9 kilo vahel liikus my2012-14 masinaid. Aku pidas kah ala 120km.
Mida veel tahta?

Juba uuena ei sõitnud see 24kwh leaf 120 km ära (talvel). 4-9k eur maksev leaf sõidab pigem 60-100km sõltuvalt ilmast.
https://www.youtube.com/watch?v=9w_CCj8SC4E
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 15.01.2019 00:51:15 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Markos, sa vist ei tea, et auto soetamine ei ole majanduslikult efektiivse. Miks sa kirjutad siis seda lauset?


Kindlasti on, kui sa peaksid autoga näiteks äri ajama (töösõidud, transport), siis arvestad selle kindlasti ka oma teenuse sisse, et ikka ära tasuks. Ma võiks käia klientide juures helikopteriga, aga vähe oleks neid, kes oleksid selle teenuse eest siis nõus maksma. Erakasutuses on ta suures osas kulu, õigemini, mugavuskulu, kuid siin on ka vahe sees, kui suur see kulu on. Elektrikaga on paraku täna nii, et kulu on suurem, kui lexusel ja komfort sama, nagu aurisel.

tsitaat:
Esiteks Leaf on osavam, 40 sekundi möödudes tuleb samapaljus sooja nagu tulise mootoriga. Aga teiseks võib kasutada nii kella kui telefoni. Teed äpi lahti ja vajutad kliima nuppu, kõik.


Seda kõike aku laetuse arvelt, kui ta sul just nööri otsas ei ripu. Teine asi, vaene esiklaas, millise stressi selline kiirkuumutamine miinuskraadidega tekitab.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 15.01.2019 01:23:10 vasta tsitaadiga

Markos, kas sa oma esi parema rattalaagri stressile ei mõtle kui ringteel sõidad? Misasjadega te tegelete ma aru ei saa icon_lol.gif
Ja esiklaasi kraapimisel soojenev auto imeb sooja armastusest või icon_biggrin.gif See 15 minutit soojendamist maksab nii palju, et ma saan tööl käidud 2 korda ära.

Nalja kõrvadeni icon_lol.gif
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ainivana
HV veteran
Ainivana

liitunud: 30.05.2008




sõnum 15.01.2019 01:32:06 vasta tsitaadiga

markos, leaf on välja arvutatud inseneri teadus, mõistame et lexusel sellised lisad puuduvad.
taimeri või telefoniga/kontori arvutiga lülitad auto sooja ja vaatad aku täituvust jne jne...
Saad planeerida kalkuleeritud range järgi oma liikumised ja jutud. icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler



Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub!
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 01:58:16 vasta tsitaadiga


Link


thumbs_up.gif

Hakkab looma.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 15.01.2019 08:58:12 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Markos, kas sa oma esi parema rattalaagri stressile ei mõtle kui ringteel sõidad? Misasjadega te tegelete ma aru ei saa icon_lol.gif
Ja esiklaasi kraapimisel soojenev auto imeb sooja armastusest või icon_biggrin.gif See 15 minutit soojendamist maksab nii palju, et ma saan tööl käidud 2 korda ära.

Nalja kõrvadeni icon_lol.gif


Ma ei kraabi kunagi, vajadus puudub, sest küttesüsteemil on tenn sees ja aken puhas kahe minutiga, hübriidivärk noh.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 15.01.2019 10:22:26 vasta tsitaadiga

mu bensukal on ka see sees, lisaks esiklaasi võrgule icon_razz.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007



Online

sõnum 15.01.2019 10:38:29 vasta tsitaadiga

Mõnel autol pidi juba ilma võrguta esiklaasisoojendus olema, kuidas see töötab? Võrk häirib väljavaadet päris palju.
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 15.01.2019 10:55:49 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
Mõnel autol pidi juba ilma võrguta esiklaasisoojendus olema, kuidas see töötab? Võrk häirib väljavaadet päris palju.
mu superbi esiklaasil ei näe ühtegi võrku ega traati ja soojendus toimib hästi, reeglina paari minutiga on klaas sulanud, küljeklaase tuleb siiski vanamoodsalt kraapida.


Hea ülevaatlik video akudest, Tesla näitel, põgusalt puudutab ka teisi elektriautode aku värki
Spoiler Spoiler Spoiler

Tesla akutehnoloogiast, jahutus-soojendus, akude kestmine, Tesla on samuti viimase 10 aastaga valdkonnas arenenud
Spoiler Spoiler Spoiler

Elektirauto saaste jalajäljest võrdluses fossiilipõletajatega, Tesla näitel, nõks tendentslik video, aga mingid suurusjärgud annab
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007



Online

sõnum 15.01.2019 11:02:09 vasta tsitaadiga

Eelmisel aastal käisin uue Octaviaga proovisõitu tegemas. Päris võrku ei paistnud, aga klaas oli tuhm, nagu läbi udu vaataks. Teatud nurga alt oli ühes suunas triipe ka näha. Ilmselt siis Superb on parem.
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 15.01.2019 11:12:27 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
Eelmisel aastal käisin uue Octaviaga proovisõitu tegemas. Päris võrku ei paistnud, aga klaas oli tuhm, nagu läbi udu vaataks. Teatud nurga alt oli ühes suunas triipe ka näha. Ilmselt siis Superb on parem.
Ma pole sedasi üritanud seda võrku otsida, aga vaateväljas midagi häirivat täheldanud küll ei ole.


Tesla elutsüklikulud võrdluses odavama (Honda Civic) ja kallimaga (BMW i330) fossiilipõletajaga - selline reklaamimaiguline võrdlus aga ümber ka keeruline lükata
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2019 19:28:45 vasta tsitaadiga

Tesla toimetusi Hiinas:
https://electrek.co/2019/01/14/tesla-sollution-avoid-gas-cars-icing-superchargers/amp/
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 15.01.2019 20:31:03 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
Tesla elutsüklikulud võrdluses odavama (Honda Civic) ja kallimaga (BMW i330) fossiilipõletajaga - selline reklaamimaiguline võrdlus aga ümber ka keeruline lükata
Spoiler Spoiler Spoiler
Seda on väga lihtne ümber lükata, 35000USD Model 3-e pole olemas, vähemalt praegu mitte.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 16.01.2019 16:29:31 vasta tsitaadiga

Norra asiaadilt võrdlus Leaf 3.zero e+, Model 3, Kona or e-Niro?
Spoiler Spoiler Spoiler

Huvitavaid nüansse tuleb välja, Model 3 pagasiava paistab päris nutune, või kas sain õigesti aru, et Kona'l ja e-Nirol puudub telefoni äpp - et auto on nagu öö otsa juhtma otsas aga äpist hommikuks autot soojaks lasta ei saagi? Leaf tundub olevat üldse nõks vanem tehnika, sõiduulatus ja uute elektrikate võrdluses uuena kallivõitu.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 16.01.2019 16:44:31 vasta tsitaadiga

Võtsime ka täna mitmekesi leafi proovida. 2014.a mudel. Täiesti mõttetu auto, jah okei, linnas elad vähe sõidad, tasuta parkimine. Muidu ei, kellelegi ei meeldinud. Seest odav, odavat plastikut täis, jalgadel kitsas, ebamugav. Sooja 5km jooksul ei puhunud absul, aknad sai udust ära. Diisel passat puhub ka salongi kiiremini soojaks. Lisaks 35km vähenes range.
Veermik ka jube, odava auto oma tunda.

Kiirendusest ka kasu pole, ratas kerib ringi, abid sekkuvad edasi ei lähe.
Ennem võtaks golfi, hulga mugavam masin.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk55
Aeg maha 1p
mikk55

liitunud: 27.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2019 16:47:23 vasta tsitaadiga

hkurujo88r, kas südalinnas ja vanalinnas ka tasuta parkimine?

Päris autot elektriautonahas pole proovinud? Näiteks BMW i8...

_________________
Tegelen autovõtmete lisamisega (peamiselt BMW ja Mercedes) ja osade autode puhul ka plokkide kodeerimisega jne.
M: W212 2012 e class sedaan varuosadeks, kere sile tehnika ok, euroopa auto
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 16.01.2019 16:55:38 vasta tsitaadiga

mikk55 kirjutas:
hkurujo88r, kas südalinnas ja vanalinnas ka tasuta parkimine?

Päris autot elektriautonahas pole proovinud? Näiteks BMW i8...

Vist küll
Kahjuks pole saanud proovida, leaf oli esimene elektriauto millega sõitnud nüüd.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tux
HV kasutaja

liitunud: 21.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2019 16:58:39 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
Norra asiaadilt võrdlus Leaf 3.zero e+, Model 3, Kona or e-Niro?
Spoiler Spoiler Spoiler

Huvitavaid nüansse tuleb välja, Model 3 pagasiava paistab päris nutune, või kas sain õigesti aru, et Kona'l ja e-Nirol puudub telefoni äpp - et auto on nagu öö otsa juhtma otsas aga äpist hommikuks autot soojaks lasta ei saagi? Leaf tundub olevat üldse nõks vanem tehnika, sõiduulatus ja uute elektrikate võrdluses uuena kallivõitu.

Mõlemad, Kona EV ja e-Niro on ilma äpita. Aasta lõpust millalgi pidi äpi võimekus lisanduma.
Soojendama saab hommikuks panna küll, aga siis peab juhe seinas olema. Aku pealt eelsoojendust ei saa panna.

Samas Kona EV soojeneb juba niigi kiirelt, nii et väga ei tunne äpist puudust. Mugav muidugi oleks, aga kindlalt kiiremini sulatab aknad kui MK4 Mondeo. Esiklaasi sai Mondeo tänu klaasis olevatele traatidele suht kiirelt puhtaks, aga küljeaknaid pidi ikka kraapima. Kona EV-l pole veel aknaid kraapinud.

Tehnikamaailma võrdlusvideo termokaameraga ICE Kona vs EV Kona soojenemise kiirusest:
https://tekniikanmaailma.fi/kumpi-lampenee-nopeammin-sahko-vai-bensamoottorilla-varustettu-hyundai-kona-tmn-video-paljastaa/

Mõlemad osalevad praegu Lapimaal läbiviidavas talvetestis. Seal pidi seekord kokku 21 autot olema, millest 6 on täiselektrilised (Model S, i3 42 kWh, Leaf 40 kWh, e-Niro, Kona, i-Pace). Ootan põnevusega selle testi tulemusi, siiani TM-i võrdlustestid on päris head ja põhjalikud olnud, kuigi mulje on siiani jäänud, et TM on üsna skeptiline EV-de osas.

_________________
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 16.01.2019 21:04:20 vasta tsitaadiga

mikk55 kirjutas:

Päris autot elektriautonahas pole proovinud? Näiteks BMW i8...


i8 on hübriid, premiumi-mees võiks seda teada.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk55
Aeg maha 1p
mikk55

liitunud: 27.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2019 21:11:28 vasta tsitaadiga

softis, ta ongi ju päris auto elektriautonahas, ehk siis tava auto + elekter. sõidab ju mõnikümmend kilomeetrit elektri pealt nagu teisedki elektriautod.
_________________
Tegelen autovõtmete lisamisega (peamiselt BMW ja Mercedes) ja osade autode puhul ka plokkide kodeerimisega jne.
M: W212 2012 e class sedaan varuosadeks, kere sile tehnika ok, euroopa auto
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 16.01.2019 23:04:40 vasta tsitaadiga

mikk55 kirjutas:
softis, ta ongi ju päris auto elektriautonahas, ehk siis tava auto + elekter. sõidab ju mõnikümmend kilomeetrit elektri pealt nagu teisedki elektriautod.


Ei, PHEV on.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 17.01.2019 10:26:54 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
Tesla toimetusi Hiinas:
https://electrek.co/2019/01/14/tesla-sollution-avoid-gas-cars-icing-superchargers/amp/
See laadimiskohtade hõivamine võib olla ka tahtlik tegevus https://cleantechnica.com/2018/12/25/what-motivated-north-carolina-rednecks-to-block-tesla-superchargers/ , USA näitel suurte katikatega maakad kiusavad elektriautode omanikke.

Eestis ei saa ka välistada, et "egr off + dpf off+ swirl off + katalüsaator off" 3.0L diisli preemjum vennad ei neela seda peale pressivat elektriteemat ära ja hakkavad laadimiskohtadel kogunemisi korraldama, protestiks kummi ja diislit tossutama icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 17.01.2019 14:08:54 vasta tsitaadiga

Björn Nyland leidis 50% degradatsiooniga suhteliselt vähesõitnud Leafi - link
Eestlased tõttasid ringkaitsele:
Spoiler Spoiler Spoiler

Ma arvan, et taksokilomeetrid ei ole kõige parem võrdluspunkt eratarbija jaoks, kes ei kasuta autot enamjaolt 10-80% vahemikus.
Kommentaaridest leiab mitu Leafiomanikku, kel 50-100kkm-ga degradatsioon 18-26%.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 17.01.2019 18:11:28 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:

Ma arvan, et taksokilomeetrid ei ole kõige parem võrdluspunkt eratarbija jaoks, kes ei kasuta autot enamjaolt 10-80% vahemikus.

Kaua sa seda vinüülplaati mängima jääd? Mine uuri milles asi, siis latra. Häirib see prügi siin teemas icon_rolleyes.gif


hkurujo88r kirjutas:
Sooja 5km jooksul ei puhunud absul, aknad sai udust ära.
Veermik ka jube, odava auto oma tunda.

Kiirendusest ka kasu pole, ratas kerib ringi, abid sekkuvad edasi ei lähe.


Mis sel soojal viga oli? Valisid ise mingeid režiime käsitsi?
Milline veermik on kalli auto oma? Kaua see "proovitud veermiks" veerenud on? Kas proovisid mõnd l*tsauto veermikku?
Abi ei meeldi, lülita välja. Pidavus ei meeldi, soeta rehv. Mis sa seda auto süüks ajad?

Pole esimene kord kui kuulen, et halb kiirendus kehvades teeoludes aetakse auto süüks icon_lol.gif
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 418, 419, 420  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.