Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.01.2019 00:43:05
|
|
|
Gap kirjutas: |
Uued mängud hakkavad niipalju mälu õgima et turingu seeria kaardid jäävad hätta
Spoiler
|
ehk siis see on resident evil 2 remake.
proovisin demo.
mälukasutust reportib see settings menüü vist enamvähem korralikult. sitasti kirjutatud kräpp, ehk mälu üle olemasoleva eraldades on tulemuseks lihtsalt mängu crash.
texture quality on dünaamilise tekstuuride pooli setting. suurem hulk mälu sellele on tore aga mitte must-have.
keerates peale kõik peale:
- image quality (resolution sacaling factor = supersampling) jättes 100% peale
- texture quality 2gb
saab 1440p resol tulemuseks 7.10gb
reaalselt mängus ma üle 6.5gb kasutust kätte ei saanud. võib-olla pole demos lihtsalt piisavalt palju erinevaid keskkondi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
aff
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
13.01.2019 01:58:07
|
|
|
londiste kirjutas: |
Gap kirjutas: |
Uued mängud hakkavad niipalju mälu õgima et turingu seeria kaardid jäävad hätta
Spoiler
|
ehk siis see on resident evil 2 remake.
proovisin demo.
mälukasutust reportib see settings menüü vist enamvähem korralikult. sitasti kirjutatud kräpp, ehk mälu üle olemasoleva eraldades on tulemuseks lihtsalt mängu crash.
texture quality on dünaamilise tekstuuride pooli setting. suurem hulk mälu sellele on tore aga mitte must-have.
keerates peale kõik peale:
- image quality (resolution sacaling factor = supersampling) jättes 100% peale
- texture quality 2gb
saab 1440p resol tulemuseks 7.10gb
reaalselt mängus ma üle 6.5gb kasutust kätte ei saanud. võib-olla pole demos lihtsalt piisavalt palju erinevaid keskkondi. |
FPS?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
Le Inc
HV Guru
liitunud: 06.09.2002
|
13.01.2019 11:25:15
|
|
|
Eesti poed (Leedu, Poola vms laod) võiks ka Turingu hinna alla lasta .. loodame et "sula" jõuab ka siia. Gigabyte OC ja aourus on huvitavad, kus saab 100W TDP limiiti BIOS uuendusega tõsta
Siiski võiks Vega VII sõltumatud testid ära oodata enne kui otsustada kas 2080 või Vega VII.
Videomäluga on nii et kui alla 4K mängida ei tohiks 8GB küll väheks jääda .. ehk 2080 ei suuda uutes mängudes 4K@100FPS nii või naa saavutada seega probleemi justkui polekski. Kirvega kurge saab püüda, aga maru tülikas!
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.01.2019 12:00:20
|
|
|
60-80 paistis olema.
image quality 200% tegi 30 alla, image quality 50% oli 160 ja peale (mul ekraani refresh rate 165 ees).
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
13.01.2019 13:13:52
|
|
|
Auron kirjutas: |
Gap kirjutas: |
Uued mängud hakkavad niipalju mälu õgima et turingu seeria kaardid jäävad hätta
Spoiler
|
Olen 100% veendund, et ka 8GB kaardiga võib kõik need seaded peale surada ja ei teki mingit probleemi perfis. |
Okei. Lihtsalt imelik on et miks nad neid piiranguid panevad kui need otseselt ei mõjuta mängu jooksutamist. Ise proovisin ka seda demo ja graafika settingutes tahtsin ka neid texture quality panna 4GB aga ta näitas ka et videomälu saab otsa Ma ei hakanud nagu pongestama ,mõtlesin et mäng hakkab jõnksutama ja paha mängida. Huvitav kas teised asjad ka söövad niipalju et sellest 11GB-st ei piisa enam ? Kahju et rohkem momendil ei saa seda demo proovida muidu mässaks ja prooviks ka selle graafikaga jamada ja vaataks mis ta teeb kui põhja panna kõik .Samas näiteks on mul AC Odyssey ka ei saa seal ühte settingut vist maxed out panna näitab et videomälu saab otsa... aga osades mängudes pole sellist piirangut.Forza 4-s ma saan kõik põhja panna mis vähegi kannatab ja mäng jookseb hästi. seda siis 2560X1440 resol.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Braien
HV Guru
liitunud: 02.02.2009
|
13.01.2019 13:27:36
|
|
|
No kui jääb vram'ist puudu, hakkab system ram'i kasutama ja võib stutter tekkida kui midagi laeb.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
13.01.2019 14:09:21
|
|
|
Gap kirjutas: |
Samas näiteks on mul AC Odyssey ka ei saa seal ühte settingut vist maxed out panna näitab et videomälu saab otsa... aga osades mängudes pole sellist piirangut |
Mis soga sa ajad? Ma ise vaatasin järgi. Seadetest kõik max või siis ultra high/high valida sai ning 1080Ti peal 1440p resol va HDR ning mäng ei võta isegi pool VRAM'i kasutust ära.
Sellist vairanti ei saagi tekkida, et VRAM otsas. Sul on mingi muu jama seal siis.
1440p resol
tsitaat: |
It's worth noting that Assassin's Creed Odyssey will use up to around 6GB of VRAM at maximum quality (the ultra preset) |
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
13.01.2019 14:12:03
|
|
|
Zonerman, ma ajasingi soga mitte vidomälu ei saa otsa vaid ta näitab et on üle lubatud piiri see setting on anti-aliasing kui panen viimase adaptive peale ja ja sealt lööb adaptive quality lukku ja näitab 60fps maximum ja mingid punakad tärnid on seal ka veel
viimati muutis Gap 13.01.2019 14:17:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.01.2019 14:12:21
|
|
|
Siinkohal ma arvan, et enamus mänge ei kasuta seda VRAM-i reaalselt ära mida nad settingute menüüs näitavad. Eks see ole oletatav kogus nii või naa. Pigem reserveerivad rohkem, et kui vaja siis saab kasutada.
Samas see on küll nõme kui mäng limiteerib mingi sätte kasutamist kui sul on raud mis seda jooksutab aga arendaja meelest pole see piisavalt võimas. Õnneks neid mänge on vähe. Enamus ikka lubab enda vastutusel sätted põhja panna ja kui perf pole rahuldav, siis saad ise vähemaks kruttida.
Ise võtan alati motion blur ja chromatic abberation maha kui need eraldi sätetena välja on toodud. Väga vähe mänge on kus need on maitsekalt implementeeritud nii, et iga liigutuse peale poleks kõike kolmekordselt.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.01.2019 16:10:00
|
|
|
Braien kirjutas: |
No kui jääb vram'ist puudu, hakkab system ram'i kasutama ja võib stutter tekkida kui midagi laeb. |
see on vaid osaliselt õige. on mingi hulk mälu, mis on mängule eraldatud ja kuhu käib pidevalt tekstuuride sisse-välja laadimine. jah, see laadimine käib läbi süsteemimälu aga otse tekstuuride jaoks süsteemimäölu ei kasutata (sest see oleks metsikult aeglane).
kui see süsteem on hästi tehtud, ei teki mängus stutterit.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
13.01.2019 16:21:09
|
|
|
Gap kirjutas: |
Zonerman, ma ajasingi soga mitte vidomälu ei saa otsa vaid ta näitab et on üle lubatud piiri see setting on anti-aliasing kui panen viimase adaptive peale ja ja sealt lööb adaptive quality lukku ja näitab 60fps maximum ja mingid punakad tärnid on seal ka veel |
Need tärnid näitavad muudatusi, mis tulevad custom seadistamisel kui ei vali preset pildikvaliteeti.
Igaljuhul 11GB kaardiga ei saa kuidagi mälu otsa ,et ei lase valida max seaded ka customi valikutena. Isegi 4K resol saab selles mängus vabal hakkama max seadetel ja jääb VRAM'i ülegi. Kuidagi moodi ei lähe üle lubatud piiride.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
13.01.2019 17:35:22
|
|
|
Gap, vram kasutus oleneb mitmetest nüanssidest. Esiteks küll seaded aga ka mängumootorist, sellest kuidas mäng progetud mälu kasutama jne. Ehk siis on mängud mis kasutavad praktiliselt ainult kriitilist vram hulka (ehk pildis mida mängja näeb ja tolle vahetus läheduses) mille lõhkiajades tekib stutter probleem kui siis mängud (tihtipeale open world shuuterite multiplay, GTA, SoW) mis on progetud niipalju tekstuure vrami kribama kui mahub ehk kus võib ka 10GB kasutust tekitada aga samas kriitiline hulk on seal 3-4GB ehk ka 4GB kaardiga probleeme ei teki. Näiteks GTA V'l sai ka linnukese panna, et ignoreerid mängu pakutud seadeid. Antud juhul RE2E puhul on tõenäoliselt samamoodi olukord kus laeb paljude ümberkaudsete ruumide tekstuurid asjad vram'i ära ja seetõttu kasutus suur aga perfi mõttes mitte hädavajalik.
Lühidalt - vram hulk mida on vaja kasutada, et ei tekiks probleeme ja vram hulk mida saab kasutada on kaks iseasja.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
13.01.2019 18:41:30
|
|
|
Mis seis meil siis täna, s. t. pea 5 kuud hiljem kui RTX avaldati, mängudega on? Toona avaldati muljetavaldavad nimekirjad mängudest mis kõik RT ja DLSS peagi toetama hakkavad.
Täna aga.. ainult üks mäng (BF V) toetab RT ja ainult üks mäng DLSS teatud tingimustel (FF XV ainult 4k peal)? Seega pigem RT 1 ja DLSS 0
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
13.01.2019 18:50:46
|
|
|
3DMark on ka nüüd RTga
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
13.01.2019 19:32:23
|
|
|
BFV poogiti jooksujalu asi külge, ülejäänd asjad tulevad alles see aasta - Mechwarrior ja Metro vist esmased mis tulemas.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
13.01.2019 19:47:42
|
|
|
sotri patchi lubati enne.
ausalt öeldes on sotr (varjud) ja metro (ao) palju huvitavamad use cased siinkohal.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
14.01.2019 17:36:13
|
|
|
londiste kirjutas: |
sotri patchi lubati enne.
ausalt öeldes on sotr (varjud) ja metro (ao) palju huvitavamad use cased siinkohal. |
Metro on paras thriller? Varjude mäng võib seal tõesti elamuse pakkuda.
SOTR lubati suure suuga algul, hiljem pole piiksugi kuulda, isegi TBA kp mitte. Kahtlane tunne, et ei aimanud millise tüki haukasid endile.
Kui tagantjärgi saab ka pätsi kirjutada, siis ise oleks RT rongile hüppamas Mirrors Edge pewgeldused ja Dead Space varjud pärast.
Ega RT remastered programmist pole vist juttu olnud?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
|
Kommentaarid: 353 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
14.01.2019 21:05:53
|
|
|
Kas rtx kaardid ka coilwhinevad nagu metslased?
|
|
Kommentaarid: 487 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
395 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
14.01.2019 21:18:58
|
|
|
pots4t4j4 kirjutas: |
Kas rtx kaardid ka coilwhinevad nagu metslased? |
See vast sõltub AIBst, GTX 1080 Ti sirises valjemalt kui praegune RTX
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
metallika
HV Guru
liitunud: 05.06.2006
|
15.01.2019 10:57:21
|
|
|
Kas on mõistlik vaadata vaikselt RTX kaartide poole pefi/hinna kohalt?
või siiski parem jääda eelmise põlvkonna tippude poole?
|
|
Kommentaarid: 386 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
311 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
15.01.2019 11:20:57
|
|
|
Mindfactory ja nende teised poed viimati siia ei saatnud aga kasuta https://www.mailboxde.com/ nemad saadavad siia edasi.
|
|
Kommentaarid: 487 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
395 |
|
tagasi üles |
|
|
|