Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
22.02.2017 19:43:25
|
|
|
Offftopic - lillatäpimees, kustuta
virx, kõik garantiikohad vist samasugused. Palju aastatid tagasi tegi Servicenet mulle sarnase, aga siiski julmema nalja: Läks ilus läpats garantiisse, vastuvõtu akti kirjtati - kaas kriibtud. Mõned juuksekarv-kriimud tõesti olid. Tagasi sain korralikult kratsitud kaanega selle läpatsi. Protsessida polnud midagi, ise ju nõustusin vastuvõtuaktiga, et kaas kribitud.
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
virx
HV Guru
liitunud: 23.11.2002
|
22.02.2017 20:23:55
|
|
|
Lord Ami kirjutas: |
On ikka õigus nõuda. Ise nad ajavad näpuga igat kraapsu taga.
Aga kuidas sa selle ära tõestad? Kõige kindlam oelks enne saatmist toodet pildistada. Ma ei usu, et sa sellise hinnaga arvutit kilekotis saatsid (ehk et kuller/transport süüdi oleks olnud). |
Arvuti oli pakitud turvaliselt ja pildid olid ennem tehtud. Saates oli välimus uueväärne, esmakordsel vastuvõtul RMA lehele ei märgitud kriimu/e-kui arvuti vastu võeti. Teisel saatmisel juba märgiti üles ka kaanel olev kriim, mis oli nende endi hoolimatusest tulnud. Mul on 2 RMA lehte kus seisukorda kirjeldatakse erinevalt, kuigi arvutit vahepeal kasutatud ei oldud. Teistkordsel tagastusel oli kriime juba ohtralt, 2 suurt ja omajagu väiksemaid üle terve kaane. Iga kord ma vaatasin , et mulle nagu saadetakse mõni teine arvuti tagasi.
MaXakas kirjutas: |
Offftopic - lillatäpimees, kustuta
virx, kõik garantiikohad vist samasugused. Palju aastatid tagasi tegi Servicenet mulle sarnase, aga siiski julmema nalja: Läks ilus läpats garantiisse, vastuvõtu akti kirjtati - kaas kriibtud. Mõned juuksekarv-kriimud tõesti olid. Tagasi sain korralikult kratsitud kaanega selle läpatsi. Protsessida polnud midagi, ise ju nõustusin vastuvõtuaktiga, et kaas kribitud. |
Ma ei ole millegagi nõustunud, posti teel asju aetud, kuidas ma kohapeal üle vaatan. 0 hoolimatus töötajate poolt, ikka julm rotipesa
~pardon my english kui tekst on vigane~
viimati muutis virx 23.02.2017 01:29:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 353 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
23.02.2017 00:14:20
|
|
|
Saatsin uuesti neile oma Lenovo, seekord LCD vahetusse.. eks ole näha, kas pealtnäha uuevääriline masin tuleb ka sellisena tagasi (vastuvõttes ei täheldatud ühtegi iluviga).
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Dreamlover
HV Guru
liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1709 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
1217 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
23.02.2017 17:05:09
|
|
|
Läks nii nagu kardetud - läpaka kaanel olid paar lisakriimu (kuid mis on nii väljapaistmatud, et ei saa ka välistada muid faktoreid, võib-olla transpordi käigus), aga mind ennast nad väga ei kõiguta (peab ikka pingutama, et näha). Muus osas kõik korras .
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
A5DK
HV kasutaja
liitunud: 07.08.2005
|
07.09.2017 13:14:51
|
|
|
Saatsin DELL XPS 15 9560 garantiisse sinna. Arvuti ei laadinud enam(Voolu võttis taha aga signaali osa voolupesas oli viga saanud seega ei laadinud). Paari päeva jooksul anti teada, et pesa viga saanud ja garantii alla ei lähe ja garantii on seadmel lõppenud. Ma ei tea, et mul see pesa oleks enda käe järgi kannatada saanud aga ei viitsinud vaielda nendega ka. Anti valida, et kas saadavad tagasi või tellivad jupi ja remondivad seal. Jupi tellimine pidi võtma aega 2-5 nädalat. Otsustasin lasta neil remondi ära teha arvates, et ilmselt 2-3 nädala pärast saab vast korda. Kui 5 nädalat läks sellest ajast mööda kontrollisin RMA seisu nende kodulehel: "Varuosade ootel". Saatsin siis emaili neile uurimaks, mis toimub. Järgmine päev(Reede) vastust ei olnud, saatsin uue emaili. Peale seda tellisin ebayst ise voolupesa mõeldes, et kui jõuab minu tellitud jupp enne kohale siis lasen sülearvuti tagasi saata ja vahetan ise. Esmaspäev ka vastust ei olnud siis saatsin veel ühe emaili. Neljapäeval sai sülearvuti korda seal Servisas ja oli ka minu ebayst tellitud jupp kohal. Servisa kaudu võttis jupi tellimine aega 6 nädalat ja ebayst tuli nädalaga.
Kriime ega midagi sellist ei täheldanud(ilmselt tänu sellele, et sülearvuti suuresti alumiinium korpusega).
Kui vähegi võimalik soovitan kuhugi mujale remonti saata oma asju.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
monomakk
HV kasutaja
liitunud: 18.01.2012
|
18.01.2018 13:01:21
|
|
|
Viisin enda iphone 6s akuprobleemi tõttu garantiiremonti.. 10ndast saadik siis varuosa ootel (uus aku), kas tõesti ei ole ametlikus hooldukeskuses neil nii elementaarset asja kohapeal nagu aku. (pidavat olema telitud ja aega läheb 10päeva)
Kasutavad nad ikka originaale seal?
|
|
tagasi üles |
|
|
s231
HV vaatleja
liitunud: 08.02.2018
|
19.02.2018 17:27:25
|
|
|
Minu arvuti käis seal garantiis edukalt ära.
Kulleriga saatsin ja servisa lehel täitsin "registreeri remont" ka ära. Mõnda aega oli arvuti seal ja siis teistkordsel helistamisel sain töönumbri mille alused tööjärge jälgida.
Nüüd arvuti käes, emaplaat vahetatud ja tagasi sain täpselt samas konditsioonis nagu oli sinna saates ehk siis väliste defektide ja kriimude vaba.
Kobiseda pole midagi, kui siis ainult see tööjärjekorra numbri saamine oleks võinud kuidagi lihtsamalt tulla, jäi mulje, et see "registreeri remont" läks tühja kohta. Õnneks printisin eraldi lehega kaasa probleemi kirjelduse, kui seda poleks lisanud siis ei ole kindel, et oleks teatud mis värk on. Muidu rahul
|
|
tagasi üles |
|
|
faustus
HV vaatleja
liitunud: 14.08.2012
|
06.03.2018 20:04:50
|
|
|
Huvitav kogemus, mida pigem tasuks vältida.
Viisin neile ühe Delli (600€) monitori remonti, millel garantii sai eelmine aasta läbi. Kontrollisid ja uurisid kuu aega ning järeldasid et nemad küll asja, mis muudab voolu vahetada ei suuda - Dell-i varuosasid ei saa enam sellele mudelile :O. Arvele kirjutasid, et klient loobus ning käitlustasu tuli ikka maksta. Samas kliendiga, st minuga ei olnud küll keegi konsulteerinud ega küsinud kas ma ikka tõesti loobun parandamisest.
Kuivõrd tegu on Delli ametliku garantii-remondi esindusega, siis kuidas saab nii olla et nibin-nabin garantiiajast üle läinud tootele ei ole võimalik Delli ametlikul esindajal varuosa hankida? Rahateenimise mõttes muidugi otstarbekas käitumine - milleks jännata ja remondimehele palka maksta kui niisamagi targa näo ja töö tegemise teesklemise eest saab raha küsida.
|
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
06.03.2018 22:20:53
|
|
|
faustus, kusjuures nii ongi
Varuosasid pole päris vanadele mudelitele saada, samuti uuematele (garantiilistele) mudelitele. Ilmselt asi selles et kui mingi tüki laoseis on väike siis ostukanalisse asju ei lasta, et tagada piisav varustus garantiiremondile.
Delli varuosad liiguvad isegi siis jube kehvasti "saadaval" on.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
xheix1712
HV Guru
liitunud: 24.06.2006
|
06.03.2018 22:30:09
|
|
|
Ma isiklikult pole näinud ühtegi Delli monitori, mis ei oleks parandatud, vaid lihtsalt uus antud. Võiks viidata sellele et varuosasid on saada. Isegi vanemad mudelid, ala 2412m
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
07.03.2018 14:01:04
|
|
|
No 2412M on ka monitor mida siiani toodetakse ja seda teiste vanemate mudelitega ühte patta panna ei saa.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
faustus
HV vaatleja
liitunud: 14.08.2012
|
28.03.2018 11:25:27
|
|
|
Mudelile, mille tootjagarantii sai läbi alles 2017 lõpus on siis vanem mudel? Tõenäoliselt on see konkreetne varuosa (toiteplokk) ka üsna universaalne - aga ei leia varuosa?!!!
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
28.03.2018 12:07:34
|
|
|
Mis mudelist me räägime üldse? Nagu saladus oleks.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
28.03.2018 15:25:52
|
|
|
faustus kirjutas: |
Mudelile, mille tootjagarantii sai läbi alles 2017 lõpus on siis vanem mudel? Tõenäoliselt on see konkreetne varuosa (toiteplokk) ka üsna universaalne - aga ei leia varuosa?!!! |
See on järelikult just "uuem" mudel, mida ilmselt tuleb veel garantii korras remontida. Ei saa ju varuosasid laost maha müüa ja siis garantii kliendile pärast käsi laiutada.
Universaalne mõni monitori "toiteplokk" vaevalt on, olen näinud isegi sama tootja sama mudeli sees mitut erinevat varianti toiteid (konkreetselt küll mitte Delli mudel, see üleüldiselt)
Aga kui ütleksid millega täpsemalt tegemist, vaataks ise ka huvi pärast järele.
Ma ei püüa kuidagi teema pealkirjas viidatud ettevõtet kaitsta ega vastupidi ning ei ole sellega kuidagi seotud. Isiklikult olen nendega kokku puutunud, siiani saanud asjad varem või hiljem lahendatud. Minu jutt on rohkem igasuguse tootja seisukohast mõeldes.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
faustus
HV vaatleja
liitunud: 14.08.2012
|
29.03.2018 09:00:42
|
|
|
Mudel on Dell U2713H, seda enam tootmises tõesti pole. Samas võib turul veel olla kehtiva garantiiga asju.
Delli support ka selgitas, et nnde tooteid ei remondita, vahetatakse välja. Kui garantii läbi, siis vaata ise mis peale hakkad.
|
|
tagasi üles |
|
|
scrife
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.11.2012
|
07.12.2018 17:47:47
|
|
|
Äärmiselt negatiivne. Viisin neile monitori garantiisse. Tekkis mustem triip keset ekraani. Monitor alla asta vana. Sain vastuseks et monitoril füüsilised vigastused ja garantii ei kehti. Samuti pildid kus ääres on täke ja ekraanil kaks musta laiku, kust pilti enam ei näinud. Samuti käsitlustasu 20€+KM. Maksin arve ära, tegin pildi nende hinnakirjast kus seda tasu (käsitlustasu ei ole peale märgitud). Jätsin monitori neile, võtsin oma arved ja tulin tulema. Täna läheb avaldus tarbijakaitsesse.
See ei ole OK kui viid neile seadme ja saad veel katkisema tagasi + kasseeritakse illegaalselt raha
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
-antero-
HV kasutaja
liitunud: 18.12.2006
|
20.12.2018 10:17:45
|
|
|
Hirmuäratavad jutud siin kirjas
Endal hetkel seal garantiiremondis üks MSI emaplaat, mis ei võtnud voolu sisse. Tänasega tiksub 2 nädalat täis.
Eilsest olen ühe nende teenindajaga ka kirjavahetuses, mis aga kahjuks pole väga produktiivne. Nõuavad mingisugust RMA numbrit mida mul pole ja arvutitargast antud garantii nr neile ei sobi
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
mikrom
HV kasutaja
liitunud: 11.03.2007
|
20.12.2018 14:59:31
|
|
|
Soovitan ka ettevaatusega suhtuda. Äärmiselt negaviitne kogemus ja mitme asjaga.
Viimase asjana oli tagasi saadetud AIO ekraan mõras. Meie viga oli kaupa mitte kontrollida kohe, kui kuller veel ruumis oli.
Karbil oli peal ka purunemisohtlik kleeps. Lubati alguses teha DPD'le kahjunõue, paluti vabandust ja jäime ootama. Poolteist nädalat hiljem sooviti uuesti pilte kastist ja seejärel andis meiega suhelnud sekretär asja üle ülemusele (Hr. Smirnov), kes kirjutas
ühe lause: "Saame pakkuda remonti soodsa hinnaga." Remondi maksumus oli 70% AIO hinnast
Lõpuks nad ikkagi tegid ise selle ära, aga pea 3 kuud ootamist ja uue ekraani serv oli teist värvi. Üleni valge aio komplekt on nüüd musta servaga. Selle elab üle, nendega rohkem tegemist teha ei taha.
_________________ As the great warrior poet Ice Cube once said: "if the day does not require an AK, it is good" |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
-antero-
HV kasutaja
liitunud: 18.12.2006
|
26.12.2018 14:19:25
|
|
|
Update:
Emaplaat on hetkel riigist väljas distribuutori hoolduses, otsuse ootel.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
27.05.2020 16:12:20
|
|
|
Firma tegevuse lõpetanud?
Igatahes märgid seda näitavad. Krediidiinfo annab vastuseks:
tsitaat: |
SERVISA ICT OÜ
Ettevõte on kustutatud
Ärinimi
Servisa ICT OÜ
Registrikood:
11454721
Asutatud:
13.12.2007
Kustutatud:
08.01.2020 |
Kodulehel on vale meiliaadress ja telefoninumber. Isegi kui otsida õiged välja tulevad meilid tagasi ja telefonile hetkel keegi ei vastanud.
Aadressiks on märgitud Sepise 10. Minuteada on seal MTTC hoopis kes tegeleb ainult nutitelefonide remondiga. Kas MTTC siis võttis tööd üle?
Jõle kummaline . Oleks vaja uut varuosa Lenovo läpakale ja nüüd ei saa volitatud garantiiteenust kätte...
EDIT: Tundub nii jah. MTTC võttis asja käsile. Kummaline lihtsalt, et Servisa leht veel töötab üldse ja MTTC lehel ainult poole sõnaga mainib ka arvutite remonti. Lisaks kõik teised poed kes viitavad olematule firmale nüüd Lenovo puhul (ja teiste puhul kelle tooteid Servisa teenindas).
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|