praegune kellaaeg 25.04.2024 09:32:57
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
14.12.2018 12:19:51
|
|
|
https://www.softf1.com/ ajas ka foorumites samasugust hülgemöla kunagi.
Ma loodan, et minu non-free vastane teema ka selliseks ei kujuneks, seega vist osad teemad tuleks mul ära unustada..
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
18.12.2018 12:45:29
|
|
|
Edit:
1. paistab, et hakkab lõpuks talveks minema.
2. seega, mingi päev panen ühe aku õue, nii 24 tunniks.
Siis hakkan üle laadima. Ja vaatan kuidas Exide Smartlaadija siis "Eesti talvel" külma akuga hakkama saab.
Tõenäoliselt läheb "külmavanni" Exide Premium Carbon Boost aku.
Seda põhjusel, et selle aku "täidismaterjal" on Carbon, mitte Calcium.
--------------
Niipalju veel lisaks, et Eesti Autofirmad on ikka veel ühes osas väga andekad:
1. et kui autofirma töötaja annab tööajal välja mingi lubaduse,,,
2. siis selle välja andmisel unustatakse, et firmatöötaja esindab sel ajal autofirmat.
3. ja kui firmatöötaja oma lubadust täita ei suuda, siis sellega tegelikult viib alla ka firma töökultuuri.
4. Ning siit ongi taas näha seesama suur kartus kus firmajuhid ei julge midagi ette võtta selliste töötajatega.
Tallinnas on õnneks lihtne taga ajada / üles otsida firmat ning sellist töötajat.
Kuid kui olla kümneid või sadu kilomeetreid eemal, siis on vägagi tüütu tegevus selline sõitmine ette võtta.
|
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
18.12.2018 13:02:24
|
|
|
Vaata, et tihased su akut õues ära ei noki. Pane ikka pekki ka.
Mu autode akud on muidu 24/7/365 ülimalt ekstreemsetes Tallinna õuetingimustes ja võin juba enne su eksperimenti öelda, et laevad küll. Graafikut ei hakka joonistama.
Carbon on eesti keeles süsinik.
|
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
18.12.2018 13:55:18
|
|
|
Calcium on eesti keeles kaltsium.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
18.12.2018 13:56:38
|
|
|
Ma just tõin korraks oma 6 aastat vana exide tuppa, käivitas ka seal..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
19.12.2018 15:46:29
|
|
|
Edit;
Kohtasin eile järjekordselt olukorda:
- kus oli suurem akumüüja ning Smartlaadijate müüja.
- kuid kellel polnud kopika eesti aimu, et tal on kõik see kaup segamini.
Nii madalama pingega kui kõrgema pingega autoakud.
Kui ka Smartlaadijad milledega pole kusagil kirjas kas laadimispinged on kõrgemad, üle 15V või alla 15V laadimspingetega.
Samuti ei teadnud nad ka seda, et Exide modernsed akud vajavad kõrgema laadimispingega Smartlaadijaid.
Ning, et ainus 100% õige Smartlaadijad on Exide enda Smartlaadijad.
--------------
Selles suhtes on näha kui kohutavalt kardetakse Mugavustsoonist välja tulemist ning akumüügi üleviimist modernsesse ajastusse.
Ei saa enam niisama ennast mugavalt tunda - müües akuostjale suvalist akut ning suvalist Smartlaadijat.
Ja teisest küljest - hiljem on siis näha kuidas see õnnetu ostja siis kusagil. joogi taga, mossitades kõike Maa sisse neab. Aga oma suures kartuses müüjale Proteste mitte tehes.
|
|
tagasi üles |
|
|
cpuboy
HV kasutaja
liitunud: 16.09.2006
|
19.12.2018 21:34:32
|
|
|
Suudad sa mõne lingi ka selle jama toeks anda?
Otsides Exide erinevatelt lehtedelt pole kusagil nõutud spets laadija ja muud su luulud. Exide kirjutab ainult, et nende laadjatega saab akut laadida kiiremini.
Muud vahet pole. Või Exide ise ka ei tea oma toodete hingeelu?
|
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
19.12.2018 21:38:38
|
|
|
cpuboy kirjutas: |
Suudad sa mõne lingi ka selle jama toeks anda?
Otsides Exide erinevatelt lehtedelt pole kusagil nõutud spets laadija ja muud su luulud. Exide kirjutab ainult, et nende laadjatega saab akut laadida kiiremini.
Muud vahet pole. Või Exide ise ka ei tea oma toodete hingeelu? |
Selle hullu käest küsimustele vastuseid ei saa...
|
|
tagasi üles |
|
|
cpuboy
HV kasutaja
liitunud: 16.09.2006
|
19.12.2018 22:49:06
|
|
|
Ta on vist harjunud oma keldrilaboris endaga ainult rääkima.
hkurujo88r kirjutas: |
cpuboy kirjutas: |
Suudad sa mõne lingi ka selle jama toeks anda?
Otsides Exide erinevatelt lehtedelt pole kusagil nõutud spets laadija ja muud su luulud. Exide kirjutab ainult, et nende laadjatega saab akut laadida kiiremini.
Muud vahet pole. Või Exide ise ka ei tea oma toodete hingeelu? |
Selle hullu käest küsimustele vastuseid ei saa... |
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
22.12.2018 22:23:28
|
|
|
Edit:
Kuna Eestis paaniliselt kõik uut ning modernset kardavad siis tegin korraliku tuulamise ning vaatasin, et mis paanikad välismaal toimuvad...
Ja täesti on näha kaks paanikat:
1. Paanika: "ära osta uut kehva akut.
Vaid võta ja taasta oma vana aku ära. Ning võid saada mitu aastat tema "eluea pikendamist".
2. Ja teine paanika on siis see:
- hangitakse uus, moderne aku.
- siis avastatakse, et auto ei oska seda laadida.
- ning siis käib paaniline Altenuaatorite (generaatorite) mahatirimine ning väga tihti ka paaniline osadeks lõhkumine.
Et ehk äkki hakkab tööle.
3. Ja mitte keegi ei tule selle peale, et see autos olev laadimissüsteem, selle ülesehitus ning laadimisalgoritm, ei peagi Modernseid autoakusid õigesti laadima.
Sama, mida olen ka eespool kirjutanud - kes tahavad olla rõõmasad ja õnnelikud, need siis peavad une pealt teadma:
- nüüd on Boss autos hoopis Moderne autoaku, mitte enam Autoomanik.
- ning kuna nüüd on autoomanik hoopis tema Teener, siis peab teener täitma kõike seda mida Boss Moderne autoaku saada tahab.
|
|
tagasi üles |
|
|
cpuboy
HV kasutaja
liitunud: 16.09.2006
|
23.12.2018 00:56:30
|
|
|
Olgem ausad siin suures maailmas tundud küll paanikas ainult sina ja su väljamõeldud probleemid.
Üritad siin paanikat külvata ilma ühegi tõendi ja viiteta.
See, et kaubanduskeskustes enne pühi palju rahvast on ja parkida keeruline, ei tähenda see siiski seda et nad seal oma akumuresid üritavad lahendada.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
25.12.2018 13:43:08
|
|
|
Edit;
Mõned "kurvad sõnumid" ka lisaks.
Tõsi, kes on Moderne inimene ning saab sellest "pealetambitud Moderni-värgist aru ning suudab sellega kaasas käia", see siis ei saa infarkti. Teised, "uskumatud" võivad järgeva peale kokku kukkuda küll. Nii, et enne edasi lugemist pange suhkruvesi valmis.
1. Millalgi varem kirjutasin, et Exide moderniseeris - vastavalt Euroopa Komisjoni käskudele (direktiividele) oma akusid ning tõi need novembris turule.
Ja nüüd, Exide suurim konkurent, Johnson Controls teatas samuti, et toob turule samuti modifitseeritud akud.
Näiteks kaubanärgid: (kaksikud) Varta ning Bosch.
2. Ning teine nukker uudis selles valguses on siis see, et:
A. kuna akude tootjad on Modernsete akude arendamise-tootmise alla matnud sadu miljoneid dollareid, siis tehakse ka Ameerika ning Kanada turul täpselt samasugune üleminek kus vanad, klassikalised akud lähevad tootmisest-müügist maha ning asemele tulevad samuti Modernsed AGM-EFB-Geel akud.
Eks näis mida selle peale pealik Trump ütlema hakkab. Trump millalgi lubas, et Ameerikas jäävad endiselt alles vanad, head, klassikalised WET-happeakud.
|
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
25.12.2018 14:20:25
|
|
|
Kas nüüd peab destvee asemel suhkruvett akusse lisama?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
cpuboy
HV kasutaja
liitunud: 16.09.2006
|
25.12.2018 16:44:24
|
|
|
Kas tal on kõik HV kasutajad blokeeritud, et rahus ilma tõendite/faktida/viideteta monoloogi pidada?
|
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
07.01.2019 22:56:16
|
|
|
Ühe asja kordan veel kord üle - ja selle võib ka igaüks enda koju või kontorisse seina peale riputada:
1. Seda siin avaldatud infot võib igaüks kasutada niipalju kui suudab.
Sellel infol pole mitte mingeid piiranguid olemas.
2. Olen selle jama Esmaavastaja Euroopas ning siiamaani olen endiselt ainus kes teab:
- mis on põhjus ning tagajärg
- ning seda kuidas seda põhjust likvideerida saab.
3. Ilma põhjuse likvideerimiseta - jääb tagajärg alatiseks alles.
Räägitagu või makstagu selle eest palju tahes.
------------------------
Seda luban - kui Ratsionaliseerija - kindlasti, et see Karm Show läheb järgmisel aastal edasi.
Ning kestab niikaua kuni Autofirmade ning Akufirmade tehnikud oma mugavustsoonist välja tulevad. Ning aru saama hakkavad, et 20-40 aastat testnud muretu elu on möödas ning nüüd tuleb usinasti ümber õppida ning hoopis teistmoodi mõtlema hakata.
Ning hakatakse aru saama lihtsast asjast - kui Autotootjate insenerid on teinud omal ajal ühe totra vea...
...siis nüüd tuleb hakata seda viga parandama.
Ning kulu peab katma Autotootja. Mitte veeretades seda, küllaltki suurt, rahalist kulu autoomanike turjale.
PS: Selle kordan üle, et loodetavasti kusagil kevadel saan välja tulla ka ühe oluliselt odavama lahendusega ning selline millega saab vajadusel ka iga autoomanik ise hakkama. Näiteks autod mida omanikud nagunii iga päev "lammutavad, et paremaks teha".
-------------
Edit:
Üheks vüikseks hoiatuseks - neile kellel kas on vanematüübiline auto või neile kes selliseid fännavad.
Sattus ühe vanema "Aasia (Täpsemalt Jaapani) autotootja vanema autotüübi n-ö originaalaku. Vanust ei tea, mingi a 15 aastat vms.
1. Ning see aku ei ole mitte "Käivitusaku".
2. Vaid see on hoopis: "Mahtuvusaku".
Mahtuvusakud on siis need akud millest Automüüjad ning Akumüüjad midagi rääkida ei taha.
Ning need on tavaliselt ka siis peidetud hoopis kõikvõimalike: "Vaba aja akude, süvatühjenemisakude, paadiakude, karavani-matkaautode akude" alla.
Probleem on siis selles, et leidub vanemaid auotsid mis tahvadki ainult mahtuvusakut ning ei tööta korralikult kui on kasutusel käivitusaku.
Kui hästi läheb, siis ehk järgmine nädal õnnestub sellist vanakest autot näha. Juhul kui see auto veel alles on ning pole autolammutusse veetud.. Selle autoga oli nii,
- et osteti poest käivitusaku ning see auto sellega käima ei läinud.
- Siis kaevati välja üks vanake "tavaaku", sellega käis ning sõitis kohe.
-------------
Edit:
Ühe varasema hoiatuse kordan igaks juhuks üle ja see käib uusimate Exide Smartlaadijate kohta.
1. Exide Smartlaadijad laevad nüüd akusid laadimispingega 15,4V.
2. Ja ei pöörata mingit tähelepanu millist laadimispinget aku reaalselt välja kannatab.
- ehk siis "karm sõda" kus autoomanik peab ise valima "õige poole selles karmis akusõjas" - kas siis kõrgema laadimispingega, üle 15V, akud või siis madalama, alla 15V, laadimispingega akud.
3. Kolmandaks siis see, et see kõrge laadimispinge püsib pikki tunde.
Pildinäiteks on siis selleks 5 tundi, 15,4V. Ning "laadimise lõpp", natuke üle 1 tunni. Kokku: a 6 tundi.
Ning akuks on Exide Carbon Boost 3DX aku.
- neile kes ei usu, et pildil on 5 tundi, siis:
A. graadiku all on mõõtmiste arv, mõõtmissagedusega: 2 mõõtmist sekundis.
Ning mõõtmiste arv kokku: 41 168.
|
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
09.01.2019 00:59:41
|
|
|
Pane voolu graafik kah siis saaks aru kas laadija on katki või suudab aku selle valu vastu ka võtta.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
11.01.2019 14:35:54
|
|
|
Edit:
Kaks "märksõna" (carbon / graphite) toon siis igaks juhuks uuesti välja.
Seda siis seetõttu, et taas õnnestus lugeda sama keissi, et carbon hakkab järjest rohkem calciumi välja tõrjuma.
Ning seda tehakse lootuses, et akude laadimisprotsess olhttps://www.upload.ee/image/9411325/karboon1.pngliselt kiireneks.
Eriti esmane laadimisprotsess mis tuleb teha enne esmast kasutamist. Kuid mille kestus on nii a 20-40 tundi.
Üks pilt siis ja loodan, et ehk vasti on taolise kirjaga ka testimiseks olemas. On tekkinud hhttps://www.upload.ee/image/9411325/karboon1.pngvi katsetada kuna tema hind on üsnagi ahvatlev...
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
11.01.2019 14:50:27
|
|
|
lingid on katki.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
17.01.2019 00:23:04
|
|
|
Edit:
Kohtasin taas seda "toredat seika", kus:
1.aku on nii tühi, et starter enam ei käivitu korralikult.
2. Siis, akumüüja paneb sellele modernsele akule testri peale.
Näeb seal akupinget: 12,6V
Ning siis ütleb omanikule: "See aku on korras, täis laetud. Mine nüüd ja vaheta selle auto starter välja."
---------------
Antud seik lõppes mitte uue starteri ostmisega vaid hoopis selle õnnetu aku täislaadimisega.
Nii, et kui kellelgi veel sama totter olukord - kus ei suudeta tuvastada kas modernte aku on täis või tühi, siis võin ka ise mõne aku üle mõõta jja lisalaadida.
Pean siis silmas 1-2 aastat toodetud modernseid akusid. Need siis mis on "ilma silmata akud".
---------
Edit:
Seekord ühest sellisest ohust millest ei taha mitte üks Akumüüja avalikult rääkida.
Vist kusagil ka varem mainisin:
KuiModernse autoaku mahtuvus on alla 20%, siis sellise akuga autot käivitada ei tohi. Vaid aku tuleb lahti ühendada, siis täis laadida, siis tagasi ühendada.
Ning siis ühest olulisest kaasnevast põhjusest - kirjutatakse selllest vähe ning nagu öeldud, Akufirmad vaikivad sellest kui haud.
Nimelt siis see, et võib tekkida totter olukord kus "aku polaarsus" vahetub. Ei ole "uulme", moderne akuehitus seda ka täiesti võimaldab.
Järgmises näites: "mustalt tõlgituna" - kuid kes tahab, see saab aru.
Juhtus minu jaoks halvim stsenaarium.
Parkisin auto, külma ilmaga ning unustasin tuled tööle.
Kui tagasi tulin kolme päeva pärast siis oli “karm olukord”: aku oli oma polaarsuse ära vahetanud.
Negatiivne oli muutunud positiivseks, positiivne negatiivseks.
Smartlaadija hakkas selle peale “koheselt protestima”, teatades, et “mul on laadija ühendatud tagurpidi”.
Olukorra päästis vanamoodne “Rumal akulaadija” . Suutis tagasi tekitada õige polaarsuse.
Ning laadides akut 12 tundi.
Õnn oli minu poolel – õnneks midagi maha ei põlenud.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
17.01.2019 00:36:06
|
|
|
tsitaat: |
1.aku on nii tühi, et starter enam ei käivitu korralikult.
|
ära neid katseid tee ei bmw ega volvoga.
koostööpartneril on "tester" mis reaalselt koormust rakendades mõõdab aku "tühijooksu" ja pinget siis kui koormus rakendatakse. mu auto peal olev vana exide on tühijooksul 12,7 aga stareeri rakendusel jääb sellest järele 11,4 auto käivitub probleemideta.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
15.10.2019 13:40:22
|
|
|
Edit:
Välismaalt siis veel üks - karm seik. Ning millest siis samuti kohalikud Akumüüjad vaikivad.
Kuigi, nendega otsesuhtlemisel on näha, et nad seda vähemalt osaliselt teavad.
Probleem on siis selles, et paljude vanemate autode akulaadimis-süsteemid ei suuda õigesti laadida AGM-akusid.
Laadimispinge on liialt madal.
Konkreetne seik - välismaalt - on kurb-naljakas kuid karmilt tõsi.
1. Vanemale autole tehti akuvahetus.
2. Akuks valiti AGM-aku.
3. Siis avastati, et auto laadimissüsteem seda akut laadida ei suuda.
4. Siis vahetati mitu korda generaatorit.
Tulemus: täpselt sama - ei lae seda AGM-i.
5. Siis alles tabati ära, et ette tuleb võtta laadimise juhtplokk ning muuta selle skeemi, et tekiks kõrgem laadimispinge.
Niipalju lisaks, et samalaadse laadimisprobleemi käes vaevlevad tegelikult ka veel paljude elualade esindajad - kus samamoodi on vana akutüüp asendatud AGM-akuga. Ja neid elualasid on tegelikult üsna palju olemas.
------------------
Edit:
Juba eelmisel aastal ennustasin, et:
1. akumaailm "rebitakse käimasolevas akusõjas kaheks".
- Ühel pool rindejoont on: madalamat laadimispinget taluvad autoakud
- ning teisel pool rindejoont on: kõrgemat laadimispinget taluvad autoakud
2. Järgmisel pildil on see värk nüüd siis üheselt näha:
- madalama pingetaluvusega autoakud: laadimispingega kuni 14,8V
- ning kõrgema pingetaluvusega autoakud: laadimispingega kuni 16V.
3. Nii, et Akumüüjad võivad rahulikult võtta paberi, pliiatsi ning liimi:
- ning siis igale akule peale kleepida paberi kus on kirjas selle konkreetse aku maksimaalne laadimispinge.
Pilt siis, head vaatamist - üleüldse ei hammusta.
--------------
Edit:
1. Ja väga karm Edit.
Seda järgnevat ennustain ma juba kusagil eelmise aasta kevadel või suvel:
Ja see probleem seisneb siis selles, et uhiuutel autodel on peal - 20-30 tundi - eellaadimata AGM-akud.
ja mille tulemusena ei ole need AGM-akud laetud mitte a 70-80%. Vaid on nii 20-30%.
Ning siit tuleb siis see saladus - millest mitte üks akumüüja või automüüja ei räägi. Vaid ollakse haudvait:
Vastus on pildil: sellise laetuse korral - tuleb akut koheselt lisalaadima hakata.
2. andud probleem ujus välja juhuslikult:
2.1 selle aasta veebruaris ostetud Start-Stop auto, peal AGM-aku.
2.2. ja nüüd sai huvi pärast vaadatud kas ja kuidas see AGM-aku on vastu pidanud.
2.3 ning suureks üllatuseks oli see aku "silmini tühi". akupinge on: 12,3V... selle asemel, et olla nii 12,9V-13V...
12.27 DCV V
12.27 DCV V
12.27 DCV V
2.4. siis läks peale tester ning arvuti - ja salvestatud pilt käivitamisest-laadimisest on ikka väga kohutav:
- Laadimine on täiesti vale. 14,8V asemel on 14,4V laadimine.
Ja sellest siis ka see "silmini tühi" AGM-aku mida auto laadida ei suuda / ei oska.
2.5. Järgmise graafiku peal on kõik see näha.
- nii see, et laadimine on vale
- ja ka see, et see aku on väga-väga tühi...
2.6. praegu käib kõva mõttetöö, et kuidas see aku õigesti saaks ülelaetud. Ehk siis ära teha see puuduva 20-30 tunnine laadimine.
Tõenäoliselt tuleb selleks ajaks teha akuvahetus kuna seda pikka laadimist ei saa teha siis kui aku on autoga ühendatud.
Lisaks see probleem, tegemist on pidevalt sõidus oleva tööautoga.
2.7. selge on ka see, et autot müünud firma sellega hakkama ei saa - ma ei tea mitte ühtegi auto-tehnikut kes tahaks istuda selle aku kõrval 20-30 tundi, et seda laadimisprotsessi jälgida...
------------
Edit - ja taas üsna karm.
meenutuseks - eelmisel aastal juba kirjutasin, et käib kõva "akusõda" ning et Exide ja tema fännid ning sõbrad said hakkama sellega, et:
Smartlaadijad laevad pingega üle 15V.
Ja millega võib kaasneda siis see oht, et konkurentide madalama laadimispingetega akudest "keedetakse akuvedelik akust välja".
Oli ka reaalne juhus: Exide Smartlaadija kohtus Varta akuga ja siis sellest Varta akust lendaski hape välja.
Nüüd siis praegusesse aega:
1. tekkis ühe tuntuima tootja Professionaalne Smartlaadija.
2. ja on näha, et ka see tootja on astunud "Exidega sama rindejoone taha".
3. Järgmiselt pildilt on siis näha, et see 4 tundi kestev laadimine pole enam mitte 14,3V vaid on samuti 15,3V.
Seega: laadimisalgoritmid laadimispingetele 14,3V ning 14,8V on "üle parda visatud"...
4. Juurde lisan veel niipalju, et kui see uus laadija oli ühendatud autos oleva akuga, siis oli nii:
4.1. laadmispinge oli piiratud pingega 14,4V - et mitte tappa autoelektroonikat.
4.2. ja laadimisest töötas ainult lühiajaline kiirlaadimine.
4.3. ei mingit pikki tunde kestvat autoga ühendatud autoaku täislaadimist.
See mingi 40-50% mis autoakus parajasti oli, see selleks ka jäi.
|
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
15.10.2019 20:44:20
|
|
|
Upitus vahele, muidu te ei märka et tahanteada on vahepeal väärt infot lisanud
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
16.10.2019 00:29:40
|
|
|
kas seda teemat vaikselt selliseks ei saaks muuta, et ainult tt saab siia postitada ning ainult tt ka näeb, et selline teema üldse eksisteerib? see kokku genereeritud jama on ju tegelikult päris piinlik. tuleb mingi uus kasutaja ja satub veel lugema ning tõsiselt võtma äkki...sellisest asjast võib kogemata lahti minna mingisugune järjekordne korgijoogi fanaatikute ususekt
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
16.10.2019 01:03:48
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
kas seda teemat vaikselt selliseks ei saaks muuta, et ainult tt saab siia postitada ning ainult tt ka näeb, et selline teema üldse eksisteerib? see kokku genereeritud jama on ju tegelikult päris piinlik. tuleb mingi uus kasutaja ja satub veel lugema ning tõsiselt võtma äkki...sellisest asjast võib kogemata lahti minna mingisugune järjekordne korgijoogi fanaatikute ususekt |
See on jah täitsa tuksis, et üks tüüp laob siia ilukirjandust faktide pähe ja keegi midagi ette ei võta.
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|