Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
ponier
HV kasutaja
liitunud: 07.11.2001
|
18.12.2018 10:54:06
|
|
|
100% ostangi. Eestis pole ammu autot ostnud, aga USAs käisin esinduses ainult proovisõitu tegemas ja pabereid vormistamas. "Müügimehed" olid sealjuures vaid ääretult häiriv faktor, sest autode kohta nad praktiliselt ühelegi mind huvitavale küsimusele vastata ei osanud, ainult viitsid aega mõttetult ja segasid autoga tutvumist oma lobaga.
Oma praegust autot otsides ja erinevaid esindusi külastades mõtlesin tihti, et esindused võiks täiesti ära kaduda. Selle asemel võiks autotootjad teha koostööd autorendifirmadega, mille kaudu saaks korraldada proovisõite. Kogu muu vajaminev info on internetis ja ääretult mugav oleks ju see, et tellid omale meeldiva auto ära, vormistad paberid online ja see tuuakse koju/tööle kätte. Tesla kogemust vaadates muidugi võitlevad need vahendajad viimase veretilgani, et see leib ei kaoks ...
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Voro
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.05.2003
|
19.12.2018 03:36:25
|
|
|
ponier kirjutas: |
100% ostangi. Eestis pole ammu autot ostnud, aga USAs käisin esinduses ainult proovisõitu tegemas ja pabereid vormistamas. "Müügimehed" olid sealjuures vaid ääretult häiriv faktor, sest autode kohta nad praktiliselt ühelegi mind huvitavale küsimusele vastata ei osanud, ainult viitsid aega mõttetult ja segasid autoga tutvumist oma lobaga.
Oma praegust autot otsides ja erinevaid esindusi külastades mõtlesin tihti, et esindused võiks täiesti ära kaduda. Selle asemel võiks autotootjad teha koostööd autorendifirmadega, mille kaudu saaks korraldada proovisõite. Kogu muu vajaminev info on internetis ja ääretult mugav oleks ju see, et tellid omale meeldiva auto ära, vormistad paberid online ja see tuuakse koju/tööle kätte. Tesla kogemust vaadates muidugi võitlevad need vahendajad viimase veretilgani, et see leib ei kaoks ... |
Mõte hea, aga arvan et nii lihtne see kahjuks pole. Kes näiteks vastutab ja parandab tehnilised vead, mis garantii alla lähevad (lisa nüansse on kindlasti veel)? Tootja tehasesse vaevalt hakkab saatma. Kas "autorendifirma" võtab selle vastutuse enda peale ja teeb siis eraldi hooldeala või neid pigem huvitab müük ja teise järgulised keerulisemad (hoolde/remondi) küsimused tuleb siis suunata kolmandasse firmasse? Alati on võimalik tootjal leida volitatud remondikohad. Aga lõpuks tootjal on tähtis ka lihtsus ja vähem peavalu ehk on üks firma kes vastutab nii hoolduse kui ka müügi eest ning müügiinimesi tuleb lihtsalt korrektselt välja koolitada.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
19.12.2018 14:54:05
|
|
|
Asi siis igal autotehasel liikmesriigis ära määrata garantiiremondi töökoda.
Paraku nii lihtsa asjaga siiski autotehased maha saada ei oska. Nad on kinni eelmise sajandi ärimudelis, kus garantiid teostatakse klassikalises müügiesinduses, viimane aga teostab garantiid vaid sealt müüdud autodele.
|
|
tagasi üles |
|
|
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
20.12.2018 12:17:55
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Nad on kinni eelmise sajandi ärimudelis, kus garantiid teostatakse klassikalises müügiesinduses, viimane aga teostab garantiid vaid sealt müüdud autodele. |
Päris nii ikka ei ole. Garantiid teostatakse ikka kõigile esindatavatele autodele olenemata kust ostetud. Garantii on esinduse kõige magusam tükk - garantiitööde eest maksab tehas teise hinnakirja järgi kui kohalik klient remonditööde eest.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
20.12.2018 12:40:51
|
|
|
No kõik auto esinused on eestis ajalehtede veergudel raiunud nagu rauda et nad teostavad ainult oma esinduses müüdud autodele garantiid ja näiteks tsehhist ostetud tuttuue autoga sealsest poest pole mõtet eesti esindusse isegi tulla. Interneti auto on täielik punane rätik.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
20.12.2018 12:42:47
|
|
|
Amazon pidi hakkama Euroopas (k.a Eestis) müüma autosid. Kehtib tehasegarantii ja ilmselt tehas/esindus klaarivad seda omavahel.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
20.12.2018 14:01:11
|
|
|
kalvis kirjutas: |
No kõik auto esinused on eestis ajalehtede veergudel raiunud nagu rauda et nad teostavad ainult oma esinduses müüdud autodele garantiid ja näiteks tsehhist ostetud tuttuue autoga sealsest poest pole mõtet eesti esindusse isegi tulla. Interneti auto on täielik punane rätik. |
Siis tuleb ahelat mööda edasi liikuda.
Amserv tuleb vastu küll kui suudad ära tõestada, et hooldused jms tööd on vastavalt tehase eeskirjadele tehtud. Ei ole küll ise kasutanud aga uurisin vahepeal kui garantii esimene osa läbi sai.
Nende enda poolt pakutav lisagarantii eeldab tõesti seda, et käid autoga hoolduses jms töid tegemas ainult nende juures.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
20.12.2018 15:58:23
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Amazon pidi hakkama Euroopas (k.a Eestis) müüma autosid. Kehtib tehasegarantii ja ilmselt tehas/esindus klaarivad seda omavahel. |
Ära liialt sinisilmne ka ole.
Kaks asja:
1. Nende internetis müüdavate autode garantii ning hooldus hakkab olema välismaal.
Kas siis Soome-Rootsi või siis Leedu-Poola.
Samamoodi nagu oma Teslat käid hooldamas-remontimas kas Soomes või Rootsis. Treiler kimab järgi ning siis lohistab selle auto välismaale, ametlikku Tesla esindusse.
2. Sellel kõigel, et läheb värk välismaale, on üks oluline põhjus.
A. arendused-muudatused on nii kiired, et ilma ümberõppeta pole enam võimalik uusi autosid hooldada ega remontida.
B. ja nii ongi lihtsam teha seda ümberkoolitust, varustada uute tehnoloogiaseadmetega Supersuuri remondikeskuseid.
Ja seda kuidas Eestis "autofirmad siplevad selle käes, et töötajad ei suvatse ümber õppida" - on täiesti reaalselt näha.
Olen sel aastal ise esindanud, "Auto-advokaadina" kahte erinevat autot.
Mõlema korral ise tegelikku viga ette välja otsides ning siis jättes Esindustele ainult parandus-rõõmud.
Mõlemal korral sama probleem: probleem on olemas kuid vea põhjust avastada ei suudeta.
Ja ei saa rahule jääda ametliku teatega:
"me ei suuda selle vea põhjust avastada".
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
20.12.2018 16:06:02
|
|
|
Ametlik margiesindus remondib garantii korras ja hooldab kõiki seda marki tehasegarantiiga masinaid.
Kohalik lisagarantii on jah ilmselt müüja poolt antud ja müüja poolt teostatav. Aga mitte tehasegarantii.
Enamusel tootjatel on tänapäeval elektrooniline hooldusraamat ning ametlikud esindused seda ka täidavad.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
HPN
HV veteran
liitunud: 26.06.2007
|
20.12.2018 16:26:48
|
|
|
Jutu jätkuks üks video (neile, kes veel näinud pole):
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
|