Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mina arvan, et Battlefield V saab olema ... |
Äge! |
|
32% |
[ 45 ] |
Keskmine! |
|
29% |
[ 41 ] |
Nõme! |
|
21% |
[ 30 ] |
Ma ei tea! |
|
17% |
[ 24 ] |
|
hääli kokku : 140 |
|
autor |
sõnum |
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
12.12.2018 16:55:07
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
.
Irw Kaido esimest korda pean sulle ütlema, et mees loe ikka ennem tekst läbi ja kas sa siid ütled veel, et UUS muudatus teeb mängu Hardcoreks? Kui ikka killi saamiseks pead kulutama lisa padruni, siis kas mäng läheb raskemaks või hoopis tulemus vastupidine? Minu väidete viite leiad siit: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
|
Ma ei kirjutanud ju, et uus update teeb mängu Hardcoreks. Eilses postituses oli öeldud, et TTK muudetakse aeglasemaks ja see uus aeglasem TTK pannakse tavaserveritesse. See praegune, mis meile kõigile meeldib pannakse eraldi playlisti ja selle baasil hakatakse arendama Hardcore. Seega uus muudatus ei tee üldmängu Harcoreks vaid praegune TTK nimetatakse Hardcoreks ja uus aeglasem TTK saab NORMALIKS. ... said nüüd aru, mis ma mõtlesin? |
. Aitähh selgituse eest, kuid vaatame mõlemad töele näkku, ei olnud vana TTK/TTD ka mingi Hardcore .. ja väita et see selleks saab on vale. .. Isegi BF4 hardcore polnud hardcore vaid poolik lahendus. Kui mäletan õigesti, siis mängite hitpoint nr olid vist 100 asemel 80 , aga see eest tankid ja muud pudi padi oli ikka 100%. Mina ütlen üht, et kui Dice muudab BF5 normaaliks BF1 kogetu, siis lõpetan selle BF mängimise, ei näe enam mingit pointi mängimiseks. Vastus on lihtne, see mida kogesime beta ja alfas tõi meid tagasi päeva kus tundsime , et BF4 kogetud lahingu mõnud on tagasi Ja Dice liigub õiges suunas. Eks peab selle uuenduse ära proovima, kuid kui kogetu on sama mis BF1 siis .. |
Kusjuures mul on suht sama tunne..et kui nad nüüd sellest BF1 sarnase asja teevad...siis vist esimest korda pean tõesti mingi muu mängu leidma...
Pole veel seda COD Black Ops 4 proovinud, aga pidi hea olema... nagu paljud räägivad... või ehk leiab veel midagi huvitavat... |
Proovin õhtul ära kuidas uuendus meeldib või ei meeldi .. aha hetkel on küll selline tunne ..
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
12.12.2018 18:54:49
|
|
|
Päris BF1 ei olnud, aga imelik oli küll. Kui lähedalt lastes ei olnud vahe veel nii väga tohutu, siis kaugemate sihtmärkide mahavõtmine tundus ikka väga vaevaline. Terve salv lase sisse ja midagi ei juhtu...
Tegin küll ainult ühe roundi. Eks õhtul proovib pikemalt aga praegu tundub küll, et mäng muutus uimasemaks ja peab pikalt täristama et vastased kukuksid. Ei ole enam seda tunnet, et kui lased, siis vastased langevad. Peaaegu nagu laseks BF1-e Elite Classi sõdureid.
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Slinky
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2015
|
12.12.2018 19:33:43
|
|
|
pekk, pärast 10h trialit mõtlesin isegi soetada, aga kui nüüd ära nüsitakse siis vast jääb vahele. Kui just ükshetk -60% saab
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
12.12.2018 20:12:33
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
Kusjuures mul on suht sama tunne..et kui nad nüüd sellest BF1 sarnase asja teevad...siis vist esimest korda pean tõesti mingi muu mängu leidma...
Pole veel seda COD Black Ops 4 proovinud, aga pidi hea olema... nagu paljud räägivad... või ehk leiab veel midagi huvitavat... |
Variant, "World War 3"
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
12.12.2018 20:44:46
|
|
|
"deploy point no longer avaible" ja pole muud mu..igi teha kui alt+f4.... mida haige värk ikka tegelikult , sitajunn on see mäng
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
12.12.2018 20:53:54
|
|
|
Kuskilt meenus selline tsitaat, peale seda "võrratut ülistus oodi" siin teemas
"Eesti poisid, tulge üle, saate jõuluks koju ja kõhu ka täis"
Ma rohkem ei torgi, sitt pidi siis eriti haisema minema, antud kontekstsis see pela
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
12.12.2018 21:25:26
|
|
|
Saaks rohkem tanke enda kätte. Panzerstormis terve map 2 seda kiirlaskmisega AA guni+tank-paar passisid D punkti. Saime haledalt pähe, mingi 300-ga. Kaardi lõpuks sain tanki enda kätte, kohe oli 1 maas + AA tankil olin külje peal(mul oli veel tankihävitamis parenddus ka). Oleks puhta töö teind seal künka peal aga map sai otsa.
Aerodrome-s ka, tank passib alguspunktis. Ise sõtsin küll B peale, aga 2 tanki tule all + mitu squadi ka ümberringi. Suht võimatu. Oleks 1 parandaja ja 1 tanki ümber meeste mahanottija, oleks hetkega punkt käes olnud. Aga kõik passivad kusagil 1 kaardi nurgas.
Tekkiski mõte, et oleks kindralit vaja, Kes squadide vahel kaardi ära jagaks. Hetkel käib terve meeskonnaga mõttetu 1 otsast teise jooksmine, kuigi võiks lihtsalt jõud koondada peapunkti ning 2 punkti käes hoida ja olekski mäng tehtud. Jälle üks koht kus dedicated servud oleks kasulikud, õpiks meeskonda tundma ja kokku mängima. Lõpuks saaks selgeks ka...
See eest War of Tide eest saadud VGO niidab küll mõnuga.
Aga jah kui jälle sniperfest tuleb muudatustega, siis võib küll mängu varakult maha kanda. Hea otsus oli ikka 1 kuu Premiumit võtta kui keegi veel mängis ja tühistamine hakkab järjest parem mõte olema.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
13.12.2018 00:28:32
|
|
|
Vael kirjutas: |
Tekkiski mõte, et oleks kindralit vaja, Kes squadide vahel kaardi ära jagaks. Hetkel käib terve meeskonnaga mõttetu 1 otsast teise jooksmine, kuigi võiks lihtsalt jõud koondada peapunkti ning 2 punkti käes hoida ja olekski mäng tehtud. Jälle üks koht kus dedicated servud oleks kasulikud, õpiks meeskonda tundma ja kokku mängima. Lõpuks saaks selgeks ka... |
Keegi ei hakka sul suvalises public serveris suvalise tüübi käske kuulama. Mängin enda lõbuks nii, kuidas soovin ja loodan, et teistel natuke oma mõistust jätkub vastastega vastavalt tegeleda.
Kui peaksin mingi venna käske veel lisaks täitma
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
13.12.2018 02:31:51
|
|
|
Sai täna siis veidi uut TTK versiooni proovitud ja üldiselt EI MEELDI. Lähivõitluses ei ole väga suurt vahet, aga kaugemalt enam vastaseid niisama maha ei saa. Lisaks pole enam võimalik kõrvalt ligi hiilida ja tervet squadi maha võtta. Enne saavad kuulid otsa.
Võibolla on hea, et kui sind tulistama hakatakse jõuad ringi pöörata ja tulistaja maha lasta, aga samas meenutab see päris palju BF1-te.
Kokkuvõttes peab veel proovima ja katsetama aga tundub, et seekord DICE pani ikka täiega puusse. Lisaks pole mõtet teha kahte erinevat TTK lahendust, nagu praegu on. Lubati ju et ei hakata mängijatebaasi lammutama ja lõhestama (normal/hardcore ja premium/non-premium) aga need 2 erinevat TTK lahendust just seda praegu teevadki.
Eks aeg annab arutust...aga esialgu tundub küll et pigem tehku oma netcode korda (TTD)...... aga võibolla nad ise ka enam ei oska ja seetõttu otsustasid selle lahenduse kasuks.
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
13.12.2018 09:31:18
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
Sai täna siis veidi uut TTK versiooni proovitud ja üldiselt EI MEELDI. Lähivõitluses ei ole väga suurt vahet, aga kaugemalt enam vastaseid niisama maha ei saa. Lisaks pole enam võimalik kõrvalt ligi hiilida ja tervet squadi maha võtta. Enne saavad kuulid otsa.
Võibolla on hea, et kui sind tulistama hakatakse jõuad ringi pöörata ja tulistaja maha lasta, aga samas meenutab see päris palju BF1-te.
Kokkuvõttes peab veel proovima ja katsetama aga tundub, et seekord DICE pani ikka täiega puusse. Lisaks pole mõtet teha kahte erinevat TTK lahendust, nagu praegu on. Lubati ju et ei hakata mängijatebaasi lammutama ja lõhestama (normal/hardcore ja premium/non-premium) aga need 2 erinevat TTK lahendust just seda praegu teevadki.
Eks aeg annab arutust...aga esialgu tundub küll et pigem tehku oma netcode korda (TTD)...... aga võibolla nad ise ka enam ei oska ja seetõttu otsustasid selle lahenduse kasuks. |
On küll vaja, sest minusugustele ei sobiks mängida "normal" mängurežiimis, sest see on liiga igav, lihtne.
Nagu varasemaltki ütlesin, siis mulle meeldib hardcore, kus TTK on lühike, HUD puudub, 3D spotting samuti - ehk näed, seda mida näed.
BF3 ja BF4 asi eksisteeris ning teatud kontingent täitsa mängis, s.h mina, ning väga meeldis. Normalit väga ei puutunudki.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
13.12.2018 11:49:43
|
|
|
LKits kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
Sai täna siis veidi uut TTK versiooni proovitud ja üldiselt EI MEELDI. Lähivõitluses ei ole väga suurt vahet, aga kaugemalt enam vastaseid niisama maha ei saa. Lisaks pole enam võimalik kõrvalt ligi hiilida ja tervet squadi maha võtta. Enne saavad kuulid otsa.
Võibolla on hea, et kui sind tulistama hakatakse jõuad ringi pöörata ja tulistaja maha lasta, aga samas meenutab see päris palju BF1-te.
Kokkuvõttes peab veel proovima ja katsetama aga tundub, et seekord DICE pani ikka täiega puusse. Lisaks pole mõtet teha kahte erinevat TTK lahendust, nagu praegu on. Lubati ju et ei hakata mängijatebaasi lammutama ja lõhestama (normal/hardcore ja premium/non-premium) aga need 2 erinevat TTK lahendust just seda praegu teevadki.
Eks aeg annab arutust...aga esialgu tundub küll et pigem tehku oma netcode korda (TTD)...... aga võibolla nad ise ka enam ei oska ja seetõttu otsustasid selle lahenduse kasuks. |
On küll vaja, sest minusugustele ei sobiks mängida "normal" mängurežiimis, sest see on liiga igav, lihtne.
Nagu varasemaltki ütlesin, siis mulle meeldib hardcore, kus TTK on lühike, HUD puudub, 3D spotting samuti - ehk näed, seda mida näed.
BF3 ja BF4 asi eksisteeris ning teatud kontingent täitsa mängis, s.h mina, ning väga meeldis. Normalit väga ei puutunudki. |
Enne patchi olnud TTK oligi lühike ja kiire, 3D spotti põhimõtteliselt ei ole ja HUDi saad ise konsoolikäsklusega kinni keerata. Ongi nagu HARDCORE.
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
13.12.2018 17:08:11
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
Enne patchi olnud TTK oligi lühike ja kiire, 3D spotti põhimõtteliselt ei ole ja HUDi saad ise konsoolikäsklusega kinni keerata. Ongi nagu HARDCORE. |
Võib öelda, et kui vana TTK pealt muudetakse mäng hardcore mänguks, siis mul on teist kohe kahju. Ei ole seal midagi hardcore vaid vastase saad kiiremalt likvideeritud ja kõik. Kui oled osav siis võtad vabalt medicuna 4-5 tk jne, aga pead arvestama, et mägu keskkond on palju kordi kiirem, kui seda vana BF4, BF3 oli. Mina seda hardcoreks ei loe ja strateegilisest kaeviku, positsiooni sõjast võid unistada .
Eile sai võrreldud kahte erinevat TTK võimalusi ja võin öelda ainult üht. Vana TTK pakub rohkem mängu rõõmu ja naudingut. Mida täheldasime, et enamus klanni liikmeid olid koondunud vanasse TTK serveritesse, sest see pakub mängijatele rohkem rahuldust ja funi. Pidevalt jooksis läbi sõnum, et Dice on võtnud vale suuna ja kui selline olukord jätkub, siis paljud lahkuvad või mängivad vana TTK serveritel edasi.
Miks siis vana vs uus TTK valmistab rohkem mängu rõõmu on selgemast selge. Arvestades asjaolusi,siis kui medicu Tompsoniga ei saa 3-4 vastast maha võetud ja pean vahepeal varusi täiendama, siis tõesti kaob igasugune mängu mõnu ära. Miks siis peaksin järgmine kord vaeva nägema, et vastast seljatagant või ootamatult rünnata? Fakt on see et iga üritus lõppeb kindlasti kaotusega. Järgmine kord parem istun põõsas suppordi või snipering edasi. Sellise mängu tulevik on selge tagasiminek ja kahjuks meenutab see väga BF1 kogetut. Või mida teie teeksite ise?
Dice väide, et parandatud TTK abistab nõrgmaid ja algajatel kauem elus püsida on ka poolik tõde. Aega, varustust tapmiseks kulub tõesti kauem, aga kas see tagab sulle mängu ja soovi edasi mängida? Kahtlen väga selles väites ja minule isiklikult see mingeid oskusi juurde ei toonud. Pigem sain selgeks et tuleb keskenduda lähi võitlustele ja hoida ennast võimalikult lao varudele lähedal. Oi kui palju vastaseid käis moona täiendamas ja oi kui kerged killid sealt tulid.
Positiivse nurga pealt uus TTK serverites esines väga vähe netcode probleeme - Ei saanud ootamatult seina taga surma - võibolla ongi Dice tegelik soov sedasi probleemi(de)st vabanemiseks . Kokkuvõtvalt võib öelda, et uus TTK on mängitav, kuid ei pakku sellist mängu rõõmu nagu seda vana TTK puhul kogesime ja lõpuks mängijad hääletavad ikkagi jalgadega .
Toome ka häid uudiseid: Dice hakkab koos Battlenonsence'ga TTD/netcode testima. Eks parem hilja kui mitte kunagi .
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
aff
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
14.12.2018 00:54:54
|
|
|
Proovisin ka selle uue teema ära. Assaultiga peab nuppu natuke kauem peal hoidma, et vastane sureks. Kaugelt oli enne oluliselt parem. Paar korda proovisin ja sain umbes -44 ,-58 rohkem ei mäleta, igatahes loobusin nö tappimisest. Tempo minu jaoks muutus oluliselt kiiremaks kuna surma saada on imo raskem.
Selle uuenduse pärast mäng mängimata ei jää aga enne oli minu meelest parem. Eks harjub ära.
Edit: kuidagi palju on vastased support classiga jooksma hakanud võibolla kes selles segasummasuvilas compi taga ajavad on see muutus saatanast, kuid ise jään veel kindlasti mängule truuks .
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
jules
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
14.12.2018 11:08:30
|
|
|
Peab ka tõdema, et see TTK muudatus teeb meelehärmi - lased ja lased, kus varem oleks saanud ammu killi, hetkel muudkui kügeled. Kõige valusam on mu meelest see, et kuni sa seal üritad ikka vastaseid maha saada, ilmub su selja taha keegi ning sured ikkagi silmapilguga. Ehk siis TTD osas ma ei näe, et väga suur edasiminek oleks tulnud.
Tõmblemine DICE poolt misiganes põhjusel selles vallas ei ole hea. Casuali see mängu juurde tagasi ei too.
Energiat võiks pigem kulutada bugide paranduse kui suurte gameplay muudatuste peale.
- uued assignmendid ja nende trackimine on täiesti random, vahest toimib, vahest ei toimi. tundub nagu nad ei suuda infot süngis hoida oma serverites/gamemodedes.
- allied bomber ei reloadi kuulipritsi moona, sisuliselt kui oled oma lasud ära teinud oled suur aeglane märklaud. bomberid üldse said liiga tugeva nerfi. spawn delay oli piisavalt hea meede alguse spawnkill vastu. see pommide laadimine hetkel võtab igaviku.
- medic kastid kukuvad enamus ajast läbi maa/põranda. ainult täiesti sileda koha peal on lootust... ja ega keegi neist endale elu ei võta. tundub et enamus on lambad mängus kes ei teagi et healtpack on olemas ja kuidas seda kasutada.
- relvade jubinate unlock. näitab asja kas üldse mitte või väga kaugel väiksena.
- lvl 50 ja cc'ga on kõk. suht nutune seis on asjade upgrademisega juba.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
14.12.2018 11:56:02
|
|
|
Viimased infokillud ütlevad, et TTK muudetakse edasi, et jõuda soovitud tulemuseni.
NEWS: The current #Battlefield Time to Kill (TTK) is NOT final. According to DICE, we can expect things to change from where we're currently for sure.
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
14.12.2018 12:34:44
|
|
|
Mind TTK muutus ei häiri, küll need vastased maha lastud saab. Pigem häirib see lennukite karm nerf. Viskad pommi ära, käid reloadimas ja siis ootad veel oma 45? sekundit, et uuesti midagi teha. Samal ajal lihtsalt tiirutad ja loodad, et alla ei lasta.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
14.12.2018 14:34:38
|
|
|
jules kirjutas: |
- medic kastid kukuvad enamus ajast läbi maa/põranda. ainult täiesti sileda koha peal on lootust... ja ega keegi neist endale elu ei võta. tundub et enamus on lambad mängus kes ei teagi et healtpack on olemas ja kuidas seda kasutada. |
Mida sa kasutad, kui kast on põranda all..
Kastid kastideks, ma olen ise päris mitmes kohas mäppidest läbi kukkunud...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
viimati muutis Etz 14.12.2018 16:33:10, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
14.12.2018 15:52:06
|
|
|
Etz kirjutas: |
jules kirjutas: |
- medic kastid kukuvad enamus ajast läbi maa/põranda. ainult täiesti sileda koha peal on lootust... ja ega keegi neist endale elu ei võta. tundub et enamus on lambad mängus kes ei teagi et healtpack on olemas ja kuidas seda kasutada. |
Mida sa kasutad, kui kast on põranda all..
KAstid kastideks, ma olen sie päris mitmes kohas mäppidest läbi kukkunud... |
No kui maast läbi kukud, siis vähemalt tead, et maa on lame...
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
chatro
HV kasutaja
liitunud: 09.05.2011
|
14.12.2018 22:25:45
|
|
|
"We know many in the Battlefield community have concerns about the recent changes to TTK.
We’ve outlined our reasoning in a letter to you, and confirmed new “Core" playlists with the original TTK values are coming to Battlefield V.
Read it in full: https://bit.ly/2LgGFYK "
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Stabby
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.04.2007
|
15.12.2018 12:08:49
|
|
|
ehk siis alguses nad soovisid mitte lõhestada playerbase premiumi/non-premiumiga
viimati muutis Stabby 09.05.2021 13:42:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
15.12.2018 12:55:38
|
|
|
Stabby kirjutas: |
chatro kirjutas: |
"We know many in the Battlefield community have concerns about the recent changes to TTK.
We’ve outlined our reasoning in a letter to you, and confirmed new “Core" playlists with the original TTK values are coming to Battlefield V.
Read it in full: https://bit.ly/2LgGFYK " |
ehk siis alguses nad soovisid mitte lõhestada playerbase premiumi/non-premiumiga, aga nüüd pmst ikkagi seda teevad, küll teise viisi kaudu |
Keegi ei keela j mõlemat modi proovida. Premiumiga oli paywall ees.
ETs näiteks üldse igale maitsele oma serveriseaded- HC, PROmod(comp), jaymod(pub), lisaks kamaluga lõbusaid lisasid. Mängijaid jagus omal ajal igalepoole, kõik said endale meeldiva valida ja seega on siiani veel fänne.
Staghound paistab, peale squad punktide eest teenitud monstrumite, kõige mõttekam sõiduk. Tankivastase täiendusega nopib tanke lihtsalt, kuuliprits teeb puhta tööjalaväe sees. Lisaks on veel hea kiire, AA rakettidega vaenlane istus künka otsas, rallisin selja taha ning tegin puvta töö. Raketid ka veel peale, siis võtab vastaste rasketankid ka hoobilt maha. Eriti kui selja taha hiilida.
Tundub, et pf/ kahuri laskemoona trajektoori on kõvasti muudetud. Varem sai poole mapi peale hetkega sihitud, nüüd ei oska nina all olevat sihtmärkigi tabada...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
15.12.2018 13:10:36
|
|
|
Staghoundil on täpne kuulipildujatulo, teistel tankidel on kuulipilduja nagu ma ei tea misasi - kuuli lend on üliaeglane ja lisaks pole ka eriti täpne.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
16.12.2018 17:13:05
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Staghoundil on täpne kuulipildujatulo, teistel tankidel on kuulipilduja nagu ma ei tea misasi - kuuli lend on üliaeglane ja lisaks pole ka eriti täpne. |
Tankide front gun-ga annab ka veel sihtida, aga muidu on jah väfa ebatäpne.
Sai ka i5 3570k i7 3770k vastu vahetatud. Def seades i7 palju stabiilsemaks FPS ei muutnud. Keskmine seal vb küll tõusis, aga kukub ikka 60 peale. OC ka, aga palju usku pole. RAM sai ka 1600->1866 peale lükatud ei miskit.
Ühesõnaga, i5 kärab küll, kui FPS piiraja peale saaks.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
rauli24
HV vaatleja
liitunud: 10.08.2010
|
16.12.2018 17:40:23
|
|
|
Vael kirjutas: |
heretic666 kirjutas: |
Staghoundil on täpne kuulipildujatulo, teistel tankidel on kuulipilduja nagu ma ei tea misasi - kuuli lend on üliaeglane ja lisaks pole ka eriti täpne. |
Tankide front gun-ga annab ka veel sihtida, aga muidu on jah väfa ebatäpne.
Sai ka i5 3570k i7 3770k vastu vahetatud. Def seades i7 palju stabiilsemaks FPS ei muutnud. Keskmine seal vb küll tõusis, aga kukub ikka 60 peale. OC ka, aga palju usku pole. RAM sai ka 1600->1866 peale lükatud ei miskit.
Ühesõnaga, i5 kärab küll, kui FPS piiraja peale saaks. |
mul endal ka i7 3770k ddr3 2200mhz 80 fps lukus ei kuku 60 peale ,varem kasutasin i5 2500 ja kukkus alla 60 fps, i7 parandas selle vea
(future frame rendering on ja console kirjuta renderdevice.renderaheadlimit 1 ja gametime.maxvariablefps 80)
|
|
tagasi üles |
|
|
|