Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
-kasutaja-
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.12.2007
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
07.12.2018 20:10:43
|
|
|
hetkel käimas siis tasuta weekend.
sikutan ise hetkel uuesti alla
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
-kasutaja-
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.12.2007
|
07.12.2018 20:13:34
|
|
|
Proovib ka ära
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
09.12.2018 01:22:12
|
|
|
Annab veel lihvida. Heli on veits paigast ära, sammude cut-off on kuidagi liiga järsk (umbes 100%->0%). Ja kuigi fps on sujuv, siis hiir tundub veidi takerduv, et ei ole ringi vaatamine sujuv. Võib-olla minu viga.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
09.12.2018 02:29:03
|
|
|
Lovvi, fps on sujuv aga selline asi nagu microstutter viskab sihtimise jms täitsa paigast ära. mäng pole lõpuni optimeeritud. praegu kannatab mängida low settingute peal, medium ja high on täitsa pe*ses - kui mitu vastast korraga ekraanile ilmuvad siis hakkab korralikult takerduma.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
09.12.2018 15:01:47
|
|
|
Proovisin Low peal ka, veidi parem oli aga ikkagi suht ebameeldiv sihtimine/vaatamine
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Vihmausss
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.12.2013
|
09.12.2018 22:04:56
|
|
|
not my style of the game, selline hull hardcore campfest ikka... nagu ka esimeses osas
_________________
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
09.12.2018 23:08:07
|
|
|
Tulemas mäng minusugustele. Yle pika aja super mänguelamus! Mäng on hetkel Steamis -20% ja ei pidanud pikalt ostu kaalutlema.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
11.12.2018 00:26:41
|
|
|
Proovis siis keegi betat? Kuidas tundus võrreldes teiste tänapäeval populaarsete mängudega? Kuidas liikumine, graafika, netcode? Kuidas üldine mulje jäi? Mis on positiivset, mis negatiivset?
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
11.12.2018 01:05:26
|
|
|
kambaga mängisime põhiliselt coop checkpointi. võib öelda et AI on võrreldes esimese osaga hulga asjalikum.
performance on vilets veel ja paljud asjad mida eeldaks (üldised kasutajamugavusega seotud asjad, mitte gameplay ise), on puudu või ei tööta.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
23.12.2018 11:53:23
|
|
|
kaido163. Parim mäng aastast 2018 (minu meelest), kui meeldib strateegiline fps mäng (Arma, Squad, Red Orchestra 2 jne...). Negatiivset - mäng ei ole veelgi optimoidu, sellest hoolimata pakub maksimaalse mänguelamuse, mida ei suuda teha minu puhul Battlefieldid jne.
PS. Järgi proovitud lahendus momendil nygimise vähendamiseks. Kuigi see tundub loogika vastane, aitab siiski paljudel (ka minul). Texture Streaming Pool: OF ja Keep Loaded Textures: OF
https://www.youtube.com/watch?v=LA5zl5012S8
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
25.12.2018 23:44:11
|
|
|
video järgi tundub hea, aga kuidas on näiteks relvade ja geari customizationiga? kas saab erinevaid juppe külge toppida ja relva käitmist sellega reaalselt muuta (mitte lihtsalt visuaalset)? recoil tundub igatahes olevat vihane, et päris salve ühte punkti tühjaks täristada ei anna
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
25.12.2018 23:53:24
|
|
|
jupid mõjutavad relvade handlingut. foregrip, muzzle brake, bipod jms lisade abil on võimalik relva stabiilsemaks saada.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
26.12.2018 03:02:40
|
|
|
nice, very nice! meenutab mulle väga tugevalt survariumi...mis on nii mõneski mõttes väga hea sest see on iseenesest seni mu lemmik fps mäng, paraku on seal palju puuduseid, mida ei taheta ära parandada.
kahju on sellest, et paraku vist ka siin mängus on nurgas campimisel päris suur eelis. reviewerid räägivad pidevalt sellest kuidas time to kill on mängus väga kiire. samas kui videoid vaadata siis tundub, et see time to kill ei ole siiski NII kiire, et sa oled automaatselt surnud kohe kui kellegi sihiku ette jääd...seega võibolla siiski on võimalik noob nurgacampereid killida kiire reflexiga.
päris asjalik review https://www.youtube.com/watch?v=594gUd7_7Aw
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
26.12.2018 12:07:43
|
|
|
Nurgas campides su tiim kaotab. Üksi nurgas olled jääd lõpuks alla ja mitmekesi saad naati.
Nauditav mäng. Eriti nendega kes teavad mida teevad ja observeri ja commanderi klassi õigesti kasutatakse.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
26.12.2018 12:09:04
|
|
|
Wiltz, flashbang, frag grenade, smoke grenade. mäng on üpriski realistlik ja campimine on "valid tactic", mis sest et annoying af. kui tiim on sitt, siis camperid võivad jah olla probleem, aga paljud gamemoded soosivad ju campimist anyway, seda tuleb taktikat valides arvesse võtta.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
26.12.2018 17:51:37
|
|
|
kui on palju siseruume või neist läbi liikumist siis igasugu bangid ja fragid ja smokid ju ei aita...või noh, eks nad võivad aidata seni kuni sul neid on. aga lõputult neid tavaliselt ei ole
ei eks ma olen sellega väga hästi kursis, suuremat sorti kogemuse najalt juba eelnevalt mainitud mängu põhjal. eks ole sealgi nii, et 9'l korral 10'st nurgas campijate tiim kaotab. annoying af lihtsalt
ma eristaks ka neid kaht asja siiski, et üks on see kui gamemode soosib campimist aga teine on see kui campitakse sõltumata sellest, kas see tegelikult midagi soosib või mitte. esimesel juhul on üldiselt siis mapi peal teatud kohad, kus nö. campitakse ja see on iseenesest okei. teisel juhul on sul mängus lihtsalt mingi ports vendi, kel puudub igasugune skill reaalselt ringi liikuda, ümbritsevat jälgida ja minna samal ajal vastasmängijaga f2f. ja kuna nad ei tee midagi muud kui istuvad nurgas siis neil ka kunagi seda skilli ei teki...lihtsalt kibestumus aina kasvab kui ka seal nurgas istudes ikka päris tihti ära tapetakse
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
26.12.2018 18:04:51
|
|
|
Wiltz, wallbang on kah võimalik, st lasta läbi seinte ja nurkade - selleks vaja muidugi suuremat kaliibrit.
devvid võiksid implementeerida anti-camp süsteemi, mis killib su ära kui üle teatud aja mingis alas püsid (a la 2 minutit ja 5 meetri raadius) ... vanasti seda pakuti, tänapäeva mängudes paraku enam mitte, ei oska öelda, miks.
teatud gamemodedes jälle ei töötaks - proovi defendida kui anticamp sind ära tahab killida.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
26.12.2018 18:19:20
|
|
|
Olen Insurgencyt mänginud tema esimesest versioonist alates, aastast 2008.
Sandstorm on parim versioon nii minu, kui ka paljude teiste insurgency mängijate meelest. Mäng on lausa erand vörreldes teiste realistlike fps mängudega, rääkimata Call of Duty ja Battlefield sarnaste "naljanumbritega". Seega unustage mängu kriitika puhul söna "camp" jne. Mängule peab lähenema teisiti ja esimene nöuanne on: proovige kuidagi elus pysida ja mängu ideele pihta saada, ning enda meeskonnale kasulik olla. Muide, kasulik oled ainult elavana! Alustage bottidega mängust, mis on selle mängu puhul positiivne väljakutse pea köigile fps mängusöpradele. Häid jöule ja kohtume realistlikul söjatandril.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Vihmausss
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.12.2013
|
26.12.2018 19:00:12
|
|
|
See mis playstiili need vennad mangisid hetkel vnoh open beta ajal oli puhas camp mitte "taktikaline" objectivi katmine.
_________________
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
26.12.2018 23:37:30
|
|
|
Ei tea jah, mis see minu kui kellegi kolmanda mängule teisiti lähenemine siin aitab kui sul igas nurgas ja põõsas üks camper passib Ei saa ka aru, miks selle sõna kriitika puhul unustama peaks...campimine on lihtsalt reaalsus, mingil määral ilmselt igas sellises mängus. Aga mängu ülesehitusest sõltub kui efektiivne või ebaefektiivne see mängija jaoks on. Ja sellest omakorda, et kui paljud seda harrastavad. Eks näha ole kui halb või hull asi antud juhul on, kuna plaanis on see mäng ära proovida. Samas, ükskõik kui hull campimine ka ei ole, ma arvan, et selle kannatan enne välja kui täiesti kohutava hit regi ja muu netcode jura
"devvid võiksid implementeerida anti-camp süsteemi, mis killib su ära kui üle teatud aja mingis alas püsid (a la 2 minutit ja 5 meetri raadius)" absoluutselt. ja minumeelest pole probleem ka defendida. ega siis defendimine ei pea tähendama seda, et sa istudki lihtsalt tuimalt ühe pisikese ala sees a'la 5 minutit järjest. kui ta seda tähendab siis ilmselt on põhjuseks sitt level disain ja/või sitt mängu ülesehitus.
muidugi tegelikult see anticamp peaks olema väga kaval sest pole ju probleemi iga paari minuti tagant korraks kuskile 3m eemale joosta ja siis kohe tagasi istuma minna. kokkuvõttes tuleks ikkagi mapid ja gamemode'd nii üles ehitada, et campimine ei annagi sulle mitte midagi muud kui heal juhul kõrge KD ratio...ja samas ka täiesti kindla kaotuse igas matsis. näiteks spotid, kus keegi vastane mõne oma tiimi tegelase ära on tapnud võiks olla võimalik peale surma saamist optionally kaardile üles märkida. kohe näha, kus mingi vend istub. kui on liikuv mängija või kasvõi kaval camper siis teda see ei morjenda aga kõik dumbassid saaks nii ilmselt üsna kiirelt kõrvaldada...või siis lihtsalt jääksid nad sinna auku pikalt omaette istuma
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
27.12.2018 00:03:44
|
|
|
Wiltz. Osta köigepealt mäng ära ja mängi, kui realismile suunatud fps mängud meeldivad! Olen kindel, et saad kiiresti aru mida "campimise" söna unustamise all silmas pidasin (näide: oma meeskonnalt saad kiiresti noomida, kui objekti kaitsmise asemel hoopis ringi jooksma hakkad). Yle yldse peata kiire ringijooksmine vördub selles mängus idiootsusega, mis löpeb kiire surmaga. . Mäng on hästi tehtud ja hästi läbimöeldud. Omad arvamused ja soovid vöid mänguvalmistajatele ajaga edasi anda. Köik vöetakse arvesse ....
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
27.12.2018 02:51:39
|
|
|
selles mängus ma ei pane tähele et kellegi campamine häiriks. Defensive side peab enamasti positsioone hoidma v.a. mõned klassid ala observer ja commander kes peaks leidma parimaid positsioone et supporti tellida. Kui surutakse juba maja on loog et sa ei lähe sealt välja jooksma vaid oled majas et keegi ei saaks seda võtta ja kasutad ära oma eelist kuskil nurgas.
Enamasti kaotatakse punkte selletõttu et kedagi pole punktis ja kui keegi on ja maha lastakse ei kaeta seda punkti enam piisavalt kiiresti.
Heade mängijate koos on väga nauditav mängida. Voicechat jne on teemas.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Avot
Lõuapoolik
liitunud: 13.03.2011
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|