Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mina arvan, et Battlefield V saab olema ... |
Äge! |
|
32% |
[ 45 ] |
Keskmine! |
|
29% |
[ 41 ] |
Nõme! |
|
21% |
[ 30 ] |
Ma ei tea! |
|
17% |
[ 24 ] |
|
hääli kokku : 140 |
|
autor |
sõnum |
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
09.12.2018 00:52:03
|
|
|
aff198 kirjutas: |
Proovisin sportlikust huvist HDR off mängida. Stabiilselt tuli umbes 25 fpsi juurde. Korralik fps hit on HDRiga. |
GTX kaardiga on tegu?
Edit:
raixxx kirjutas: |
Mängu kausta tekstifail. GameTime.MaxVariableFPS 75 sisse, “Save As Type > All Files” ja nimeks user.cfg |
Mängisin sellega konsoolis jah, ei muutnud midagi enne patchi. Nüüd 75 muutis 76-78 FPS vahel tõmblevaks. Uuesti muutsin 74 peale siis "jooksis kokku" ja andis ainult 7FPS välja:P
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
aff
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
09.12.2018 15:47:15
|
|
|
Vael kirjutas: |
aff198 kirjutas: |
Proovisin sportlikust huvist HDR off mängida. Stabiilselt tuli umbes 25 fpsi juurde. Korralik fps hit on HDRiga. |
GTX kaardiga on tegu? |
Jah 1080ti Sli.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
kala1
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.12.2006
|
09.12.2018 15:48:59
|
|
|
Sli võib alati probleemiks olla
_________________ The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
09.12.2018 16:35:58
|
|
|
BF V veel ei supporti SLId
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
aff
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
09.12.2018 19:39:36
|
|
|
Out of the box ei toeta jah. Tuleb kasutada BF1 profiili. Sealt edasi on kõik meeldivalt hea. DX12 ei tööta BF5 SLI.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
raixxx
HV kasutaja
liitunud: 21.05.2011
|
10.12.2018 00:48:37
|
|
|
No ma mingil määral mõistlik et fäustiga lennukit enam one shot alla ei saa aga tankiga fighterit? Dice please....
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
10.12.2018 21:33:17
|
|
|
[quote="raixxx"]No ma mingil määral mõistlik et fäustiga lennukit enam one shot alla ei saa aga tankiga fighterit? Dice please....
vastus sinu küsimusele leiad siit:
Reworked the Panzerfaust to be less effective on rear shots on vehicles. Armor angle on vehicles now matter less, and the Panzerfaust now deals a more consistent amount of damage to vehicles. Panzerfausts also deal
more systemic part damage, allowing them to be used more tactically, taking out engines, tracks and turrets, etc.
viide: http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-commerce/Casablanca/Update_Notes/20181205-01/Battlefield_V_Chapter_1_Overture_Update_12052018_FINAL.pdf
Lühidalt selle muudatuse ellu viimine tähedas, et kahurid, tankid ja Panzerfaust teevad tankidele , lennukitele ja muudele liikuvatele objektidele vähem kahju. Nii, et sooviti head aga tuli välja teisiti.
Päris huvitavad ettepanekud Dicele, loodetavasti võetakse kuulda. Kahjuks palju eeldavad juur koodi ja disaini muudatusi. Ei usu, et EA,DICE nii suurt tööd ette võtavad ... soovida võib ju kõike ..
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
10.12.2018 22:11:34
|
|
|
Panzerstormis oleks rohkem tanke vaja, põhiliselt 1-2 tanki ümber 1 punkti ongi. Ülejäänud kaart on nii suur ja lage, et joosta seal küll 1 punktist teise ei viitsi...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
11.12.2018 12:54:52
|
|
|
raixxx kirjutas: |
No ma mingil määral mõistlik et fäustiga lennukit enam one shot alla ei saa aga tankiga fighterit? Dice please....
Spoiler
|
Torn/kahur liiguvad kaugelt liiga kiirelt (realismi mõttes). DICE tõmmaku seda realistlikumaks ja kaob igasugune võime tankikahuriga lennukeid lasta.. Töötab üle elektrimootori poolt käitatava reduktori AFAIK.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
11.12.2018 13:35:49
|
|
|
Jah, aeglustame turret rotationi ja jätame 88mm kahuri damage samaks mis isegi kergtank purustamiseks 3 otsetabamust tahab, kuigi peaks nagu 9mm püstolikuul läbi paberilehe minema nii et terve meeskond saab hukka.
Last Tiger kampaanias said kergtankid 1 tabamusega hukka, shermanidel süttis moon säraküünlana põlema ja leeki purskas tornist.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
11.12.2018 19:16:50
|
|
|
Jälle mingi realismi toppimine battlefieldi mängu jutt
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
raixxx
HV kasutaja
liitunud: 21.05.2011
|
11.12.2018 19:23:06
|
|
|
aht0 kirjutas: |
raixxx kirjutas: |
No ma mingil määral mõistlik et fäustiga lennukit enam one shot alla ei saa aga tankiga fighterit? Dice please....
Spoiler
|
Torn/kahur liiguvad kaugelt liiga kiirelt (realismi mõttes). DICE tõmmaku seda realistlikumaks ja kaob igasugune võime tankikahuriga lennukeid lasta.. Töötab üle elektrimootori poolt käitatava reduktori AFAIK.
Spoiler
|
Realismi mõttes on laskur, laadur ja juht kah erinevad iskud. Aastast aastasse on seda realismi taga aetud. Jõutakse ikka samasse punkti: Battlefield ei ole simulaator...
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
11.12.2018 20:47:14
|
|
|
Ei noh kui igatsetakse taga realismi, siis palun selleks on vajalikud seadmed, riided olemas. Miks mitte kasutada? Hinnakirja leiate siit: http://www.virtuix.com/products/
Väike trenn ei tee kunagi paha. Või mis
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Vihmausss
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.12.2013
|
11.12.2018 21:19:59
|
|
|
niijana kirjutas: |
Ei noh kui igatsetakse taga realismi, siis palun selleks on vajalikud seadmed, riided olemas. Miks mitte kasutada? Hinnakirja leiate siit: http://www.virtuix.com/products/
Väike trenn ei tee kunagi paha. Või mis
Spoiler
|
Mulle sobiks, eipea peale tood igapaev 10km jooksma, tahaks conquestis punktist punkti joosta pigem
_________________
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
zebra1
HV veteran
liitunud: 09.10.2003
|
11.12.2018 22:34:40
|
|
|
Jälle uuendus? ...
_________________ Jätan endale õiguse valida, kellega ja kuidas äri korraldan. |
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
|
simo5555
HV kasutaja
liitunud: 30.12.2007
|
11.12.2018 23:29:03
|
|
|
zebra1 kirjutas: |
Jälle uuendus? ... |
Change List
Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy.
Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife weapon.
Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode.
Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad.
Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu.
Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story.
Fixed broken audio during when watching the tutorial videos.
Esimene punkt võib päris huvitav olla
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
12.12.2018 02:27:38
|
|
|
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada.
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
12.12.2018 11:41:27
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
See on esimene muudatus mis mulle väga vastukarva.
https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
12.12.2018 11:58:06
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
.
Irw Kaido esimest korda pean sulle ütlema, et mees loe ikka ennem tekst läbi ja kas sa siid ütled veel, et UUS muudatus teeb mängu Hardcoreks? Kui ikka killi saamiseks pead kulutama lisa padruni, siis kas mäng läheb raskemaks või hoopis tulemus vastupidine? Minu väidete viite leiad siit: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
Lühidalt võib öelda , et ei tea kas see on EA või Dice idee aga soovitakse mängu päästa vähendamaks kiirete surmade arvu. Me kõik oleme näinud ja kogenud kuidas mängijad vinguvad ja virisevad , et raisk campar või hästi positsioneeritud mängija poolt võetakse jooksikud maha. Kas te pole küsinud , et miks küll see nii on? Lihtsam on ju vinguda kui vaadata tõele silma, et oi äkki tegelt ma ise tegin midagi valesti ja peaksin järgmine kord ennast parandama. Oh ei lihtsam on ju minna BF foorumitesse ja vinguda, et krt TTD on vigane - Ei väida, et ei vajaks parandamist. Kuid kui analüüsida viimast Dice ametliku selgitust miks uue parandusega välja tuldi siis tõesti tundub, et vanadele veteraanidele lastakse ikka kaarega pähe ja pöördume tagasi BF1 aega kus vingujad said oma tahtmise. Well Done Dice
Väike tabel selgitab hästi miks olen vägagi hirmul mida tulevik toob. Kahju kohe medicutest, inseneeridest AGA täna on pidupäev Snaiperitel ja Support classidel. Nii, et vihatud kamparite elu veelgi paraneb ja need kes reaalselt lahinguväljal tegusi teevad surevad nagu koerad ja kannatavad Kui eksin siis parandage.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
12.12.2018 12:24:34
|
|
|
Default olgu nii nagu on, aga hardcore võimekus peaks olema.
Mina näiteks ainult seal mängingi - ei mingit "HUD"-i, tabamused reaalselt ka notivad mitte ei ole mingid mänguasjad, mäng on kohe kordades strateegilisem mitte lihtsalt "rush-and-pray" fest.
Jah, kämpereid on rohkem.
Jah, mäng on aeglasem.
Jah, hala on rohkem, et arengut ei toimu, vaid nii öelda seisab.
Jah, close-quarter-combat on pinget pakkuvam.
Kui tahan rumalalt ringi joosta, siis mängin CoD-i.
_________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
12.12.2018 13:16:00
|
|
|
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
.
Irw Kaido esimest korda pean sulle ütlema, et mees loe ikka ennem tekst läbi ja kas sa siid ütled veel, et UUS muudatus teeb mängu Hardcoreks? Kui ikka killi saamiseks pead kulutama lisa padruni, siis kas mäng läheb raskemaks või hoopis tulemus vastupidine? Minu väidete viite leiad siit: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
|
Ma ei kirjutanud ju, et uus update teeb mängu Hardcoreks. Eilses postituses oli öeldud, et TTK muudetakse aeglasemaks ja see uus aeglasem TTK pannakse tavaserveritesse. See praegune, mis meile kõigile meeldib pannakse eraldi playlisti ja selle baasil hakatakse arendama Hardcore. Seega uus muudatus ei tee üldmängu Harcoreks vaid praegune TTK nimetatakse Hardcoreks ja uus aeglasem TTK saab NORMALIKS. ... said nüüd aru, mis ma mõtlesin?
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
niijana
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2012
|
12.12.2018 13:33:01
|
|
|
kaido163 kirjutas: |
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
.
Irw Kaido esimest korda pean sulle ütlema, et mees loe ikka ennem tekst läbi ja kas sa siid ütled veel, et UUS muudatus teeb mängu Hardcoreks? Kui ikka killi saamiseks pead kulutama lisa padruni, siis kas mäng läheb raskemaks või hoopis tulemus vastupidine? Minu väidete viite leiad siit: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
|
Ma ei kirjutanud ju, et uus update teeb mängu Hardcoreks. Eilses postituses oli öeldud, et TTK muudetakse aeglasemaks ja see uus aeglasem TTK pannakse tavaserveritesse. See praegune, mis meile kõigile meeldib pannakse eraldi playlisti ja selle baasil hakatakse arendama Hardcore. Seega uus muudatus ei tee üldmängu Harcoreks vaid praegune TTK nimetatakse Hardcoreks ja uus aeglasem TTK saab NORMALIKS. ... said nüüd aru, mis ma mõtlesin? |
. Aitähh selgituse eest, kuid vaatame mõlemad töele näkku, ei olnud vana TTK/TTD ka mingi Hardcore .. ja väita et see selleks saab on vale. .. Isegi BF4 hardcore polnud hardcore vaid poolik lahendus. Kui mäletan õigesti, siis sõdurite hitpoint nr olid vist 100 asemel 80 , aga see eest tankid ja muud pudi padi oli ikka 100%. Mina ütlen üht, et kui Dice muudab BF5 normaaliks BF1 kogetu, siis lõpetan selle BF mängimise, ei näe enam mingit pointi mängimiseks. Vastus on lihtne, see mida kogesime beta ja alfas tõi meid tagasi päeva kus tundsime , et BF4 kogetud lahingu mõnud on tagasi Ja Dice liigub õiges suunas. Eks peab selle uuenduse ära proovima, kuid kui kogetu on sama mis BF1 siis ..
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kaido163
HV kasutaja
liitunud: 31.07.2008
|
12.12.2018 13:33:45
|
|
|
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
niijana kirjutas: |
kaido163 kirjutas: |
Homme tuleb jälle serverite uuendus. Ja seekord minnakse siis TTK/TTD kallale. Lisaks pannakse eraldi playlist neile, kellele praegune süsteem meeldib. Ja sellest plaanitakse edasi arendada Hardcore mode. Eks näis, mis sellest asjast lõpuks välja tuleb, kas tavamäng muutub rohkem BF1 sarnaseks ja ülejäänud kellele meeldib praegune seis, peavad hakkama siis Hardcore mängima? Varsti saame teada. |
.
Irw Kaido esimest korda pean sulle ütlema, et mees loe ikka ennem tekst läbi ja kas sa siid ütled veel, et UUS muudatus teeb mängu Hardcoreks? Kui ikka killi saamiseks pead kulutama lisa padruni, siis kas mäng läheb raskemaks või hoopis tulemus vastupidine? Minu väidete viite leiad siit: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
|
Ma ei kirjutanud ju, et uus update teeb mängu Hardcoreks. Eilses postituses oli öeldud, et TTK muudetakse aeglasemaks ja see uus aeglasem TTK pannakse tavaserveritesse. See praegune, mis meile kõigile meeldib pannakse eraldi playlisti ja selle baasil hakatakse arendama Hardcore. Seega uus muudatus ei tee üldmängu Harcoreks vaid praegune TTK nimetatakse Hardcoreks ja uus aeglasem TTK saab NORMALIKS. ... said nüüd aru, mis ma mõtlesin? |
. Aitähh selgituse eest, kuid vaatame mõlemad töele näkku, ei olnud vana TTK/TTD ka mingi Hardcore .. ja väita et see selleks saab on vale. .. Isegi BF4 hardcore polnud hardcore vaid poolik lahendus. Kui mäletan õigesti, siis mängite hitpoint nr olid vist 100 asemel 80 , aga see eest tankid ja muud pudi padi oli ikka 100%. Mina ütlen üht, et kui Dice muudab BF5 normaaliks BF1 kogetu, siis lõpetan selle BF mängimise, ei näe enam mingit pointi mängimiseks. Vastus on lihtne, see mida kogesime beta ja alfas tõi meid tagasi päeva kus tundsime , et BF4 kogetud lahingu mõnud on tagasi Ja Dice liigub õiges suunas. Eks peab selle uuenduse ära proovima, kuid kui kogetu on sama mis BF1 siis .. |
Kusjuures mul on suht sama tunne..et kui nad nüüd sellest BF1 sarnase asja teevad...siis vist esimest korda pean tõesti mingi muu mängu leidma...
Pole veel seda COD Black Ops 4 proovinud, aga pidi hea olema... nagu paljud räägivad... või ehk leiab veel midagi huvitavat...
_________________ EBV |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Lovvi
HV veteran
liitunud: 20.01.2009
|
12.12.2018 15:07:44
|
|
|
LKits kirjutas: |
Default olgu nii nagu on, aga hardcore võimekus peaks olema.
Mina näiteks ainult seal mängingi - ei mingit "HUD"-i, tabamused reaalselt ka notivad mitte ei ole mingid mänguasjad, mäng on kohe kordades strateegilisem mitte lihtsalt "rush-and-pray" fest.
Jah, kämpereid on rohkem.
Jah, mäng on aeglasem.
Jah, hala on rohkem, et arengut ei toimu, vaid nii öelda seisab.
Jah, close-quarter-combat on pinget pakkuvam.
Kui tahan rumalalt ringi joosta, siis mängin CoD-i. |
Võid ju defaultis ka siis rumalalt ringi joosta, ei pea eraldi mängu ostma
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
|