praegune kellaaeg 23.04.2024 23:46:57
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
30.11.2018 23:31:38
|
|
|
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
vaidlus ühe suurema Automüüjaga Eestis.
|
per.se kaudu parandad hambaid. mine ja nuta jõgi TOOTJA puu all.. vaata mis kostetakse. |
Ei ole olemas. Kõik need autod, esindused, vead jne on fantaasia ja välja mõeldud. Mitte ühtegi konkreetset nimetust pole kunagi välja toodud. Ega ei olegi. Inimest oleks vaja aidata.
|
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
30.11.2018 23:47:30
|
|
|
Sellist inimest ei aita enam miski. Väga hull ikka.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
01.12.2018 18:23:16
|
|
|
Edit - järg eile kirjutatule veel kaks keissi:
1. Sellel kohtumisel oli juttu ka erinevate firmade akudest.
Kuuldes nime "Exide", algas selline väike "vehkimine", et ei-ei, meie autofirma ei kasuta selliseid akusid mida saab suvalisest toidupoest osta. Ning meie autodel on peal autofirma enda poolt pakutavad akud.
Nii, täna oli aega, väike internetiga "ralli välismaal".
Ning nagu võiski ette oletada:
- See konkreetne Autofirma toodab autosid kus on peal Exide akud. Samuti nagu on ka paljud teised analoogsed akud.
- Ja siis - vaadates mis tootjate akud on ametlikult lubatud kasutada asendusakudena, siis seal, teiste akude tootjate hulgas oli samuti Exide täiesti olemas.
Ehk siis sama mida olen ka varem tähendanud - Eestis valitseb ikka täielik peataolek ning segadus.
Kuigi soliidne, suur Autofirma võiks olla sealmaal, et eestlased saavad vajaliku, uusima ning õige info Eestist kätte. Mitte ei pea mööda maailma ringi rallima.
2. Ning teise teemana siis see - et ka see on jätkuvalt huvitav, et Autofirmade tehnikud ei suuda avastada probleeme. Või kui avastavad, siis on igaks juhuks vagusi - et ülemused sellest kohe mitte teada ei saaks.
Ja ülemused ei tule selle peale, et töötajatele maksta Ratsionaliseerimis-preemiaid kui tehnikud mingi jama avastavad ning selle siis päevavalgele tirivad.
Sellesama jama, mille ma juba eelmise aasta suvel avastasin, selle oleks pidanud iga autotehnik samuti avastama.
Ning veel kiiremini kui mina selle avastasin sest nüüd jäävad nad Ratsionaliseerimis-preemiast ilma...
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
01.12.2018 18:26:01
|
|
|
halloooo, kosmoooos..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
03.12.2018 10:06:14
|
|
|
Edit:
Selle aasta suurimad vestlused-vaidlemised näitavad siis ikkagi järgmist - ning millele - huvitaval kombel - keegi tulla ei oska.
Kuigi peaks. Sest Euroopa Komisjoni direktiivid "pööravad elu ikka korralikult 180 kraadi ringi".
Peamine, mida Autoomanikud ning Autodirmad ei märka, on siis see, et:
- kui vanasti oli Boss kas siis autoomanik või autofirma ning auto oli kõigest kas teener või siis väga tihti ori
- siis nüüd on Boss hoopis auto ning tema teener või ori on nüüd hoopis autoomanik või autofirma.
Ja nii on, ainuüksi Moderne autoaku ise juba ütleb autoomanikule või autofirmale mis kõik ette-taha ära teha tuleb, et see Moderne autoaku oleks sõber autoomanikuga.
Ja nii see ka reaalselt on, tuhanded tehtud testimised sel aastal näitavad seda selgelt mis olukordades on auto autoomaniku parim sõber ning mis olukordades ikka korralikult "trikitab", et autoomanikku korralikult närvi ajada.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
03.12.2018 11:00:37
|
|
|
Tuhanded testimised selle ühe õnnetu pereautoga? Ja kogu teema taandub sellele, et tauf▪ misiganes uusi autosid müüv asutus tahab oma klientidele närvidele käia?
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
04.12.2018 10:47:20
|
|
|
Edit:
Eespool kirjutatud teema kohta: "tänapäeval on hoopis auto see tähtis Boss, mitte enam autoomanik" - veel lisaks:
Mina pole seda välja mõelnud. Need kes lugeda oskavad ning ei karda arvutit ega Googlet, need leiavad kümneid lugusid sellelaadse pealkirjade alt:
Autoaku on auto süda ning autoomanik peab hoolt kandma, et see Süda oleks alati korras ning töövõimeline. Mitte mingi pooltõbine, kes ei suuda enam oma tööd teha.
Ning lisada võin ka seda, et osadel autodel on see ka täiesti kuulda kui "autol on südamega probleemid".
Mina ise korjaks sellised autod liiklusest maha ning saadaks "autohaiglasse südant ravima".
Mõned esimesed näited:
1. The Heart of Your Vehicle’s Electrical System is The Battery
2. Love Is Like A Car Battery
3. Keep the Heart of your Vehicle Beating
PS: Midagi lohutavamat kah - mõningad enda uurimised näitavad, et on olemas ka mõned lihtsamad-odavamad lahendused selleks, et paremini sobitada Modernset akut autoga.
Ning teisest küljest - needsamad ideed peaks mingi % pikendama samas ka vanakese aku eluiga.
Katsed käivad, eks kunagi kevadel kui soojem, saab selle versiooniga ka reaalselt lagedale tulla.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
04.12.2018 14:02:10
|
|
|
Kui uus aku on liiga kallis, on ka auto kallis.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
04.12.2018 14:09:47
|
|
|
Mingit lühemat kokkuvõtet ka siin kuskil vahel on? Mis vahe on, et lähen poodi ja ostan 100eumi eest uue aku vs kulutan 1000tundi eksperimenteerimisega milline aku/generaator/led tuled kombinatsioon paremini toimib?
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
04.12.2018 14:18:10
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Mingit lühemat kokkuvõtet ka siin kuskil vahel on? Mis vahe on, et lähen poodi ja ostan 100eumi eest uue aku vs kulutan 1000tundi eksperimenteerimisega milline aku/generaator/led tuled kombinatsioon paremini toimib? |
Siin on üks haige inimene. Mine osta poest aku. That's it.
|
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
04.12.2018 14:21:01
|
|
|
Vahetasin hiljuti 2004 aastast pärit originaalaku ära autol (polnud talve näinud, kahe talvega otsustas maha surra). Poes üritati selgeks teha, et mingi poola aku karakteristika ja näitajad on paremad kui Boschidel, sealjuures odavama hinna eest. Saatsin pikalt, ostsin Boschi - auto käivitub ja tuled põlevad. M.O.T.T.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
tagasi üles |
|
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
05.12.2018 11:13:45
|
|
|
Kui tahanteada teksti lugeda, siis on tunne, et homme on maailma lõpp ja euroopa ühendriigid on kõik akude happed poes juba ära lahjendanud..
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
05.12.2018 11:27:07
|
|
|
Autopoed on boschi, delphi, seimensi jt. Tootjate lahendused ka klientide närvi ajamiseks tuksi keeranud. Ning eitavad ja mängivad lolli tehniku ja juhtkonna tasandil..
12 ahvi.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
08.12.2018 17:34:16
|
|
|
Edit:
Selline info lisaks - seda on siis katsetatud mitme erineva Modernse Exide akuga.
1. Hoidisin akusid garaažis, temperatuuril 6-7 kraadi.
2. Siis vedasin need temperatuuri 22 kraadi.
3. Ning vaatasin, millal, kui pika aja pärast muutuvad need akud taas õigesti laaditavaks.
Vastus sama number mida ka Exide kasutab.
Enne laadimist hoia akut temperatuuril 22-25 kraadi. Alles siis hakka tegemist laadimist.
Exide Smartlaadija näitas selle ilusti ära, et lühema hoidmise korral veel vajalikku laadimis-algoritmi kasutama ei hakatud.
-------------
Ning veel ka see asi mis ka eelmisel talvel näha oli:
Et ka see jutt vastab tõele:
Exide mittekasutatavad / seisvad Käivitusakud vajavad igakuiselt 1-2 korda ülelaadimist.
See on ka üks põhjustest miks Akumüüjad müüvad Eel-laadimata modernseid akusid. Sest neil pole mingit soovi ega tahtmist igakuiselt seisvaid akusid ülelaadida. Seda enam, et protsess kestab 20-30 tundi.
- Seda on mulle ka otse öeldud, et akuostja oma probleem - ostetud aku Eel-laadimine.
|
|
tagasi üles |
|
|
cpuboy
HV kasutaja
liitunud: 16.09.2006
|
08.12.2018 18:04:26
|
|
|
Tahanteada sobiks Delfisse tööle, dramaatilisu pealkirju välja mõtlema.
Selle iba järgi on kogu autondus kohe hukas. Kõik meie senised autod tuleb kokku lükata ja hakata uusi ostma. Ja loomulikult tuleb üle küsida kas auto toetab tahanteada algoritme või mitte.
Talvised autosõidud tuleb samuti unustada, kuna aku pole nii soe, et sõidu ajal akut laadida. Tõenäoliselt tuleb uutel autodel aku lihtsamalt eemaldatav, nagu portfelli võtmine pakiruumist, et saaks peale sõitu kiiresti sooja laadima.
Ja kuna laadimine kestab 20-30 tundi, ostke varuaku, muidu peab ülepäeva bussiga tööl käima.
Üldiselt mul on siiski väga kurb meel, meie hulgas on selline tehniliselt üliarenenud inimene ja ükski autondus ega akundus hiid pole teda endale tööle võtnud. Ainule mees maailmas kes oskaks krahhi ennetada ja kahjuks peab ennast ainult siin välja elama. Kurb.
Kui keegi teab kedagi kusagil kõrgel akunduses töötvat, siis kogu MAAILMA nimel, palun andke tahanteada kontakt talle, et ta saaks oma elutöö akunduses edasi anda ja meid ja meie autosid päästa.
|
|
tagasi üles |
|
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
09.12.2018 07:56:57
|
|
|
Ühe korra laed täis ja siis auto laeb edasi. Tänapäeval on autol mikroelektroonikaseadmed edasi arenenud- programm teab, kuidas laadida ja kui palju kütust mootorisse pritsida.
Tahanteada, avastas endale keemilised-füüsilised seadused! See on nagu hull saata ülikooli. Nagu Noale ehitada laev.. Piiblis on neid hulle küll, näiteks Jeesus Kristus.. löödi risti, et oli Jumala Poeg.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
10.12.2018 08:58:28
|
|
|
Edit:
Kuna garaažis on nüüd temperatuur 5 kraadi siis sai korra katsetatud - kas käivituspinge on OK, ehk siis üle 11V.
- see siis: muudetud elektriskeemiga kuna pole mõtet modenset akut piinata mingi vanamoodsa laadimisega.
Ning meenutuseks:
Autos olev elektrimootor (vana nimega starter) on 12V elektrimootor.
Ning 12V elektrimootori kõige suurem jõud on pingel 12V (-10%).
Nii nagu on suvalise 12V elektrimootori korral.
Tulemus: 100% OK.
Exide 13V EFB vrla aku:
Graafiku legend:
- töötamine: a 1 minut.
- käivituste vaheline aeg: a 1 minut.
|
|
tagasi üles |
|
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
10.12.2018 09:06:02
|
|
|
Proovin järgi.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
13.12.2018 08:54:22
|
|
|
Edit:
Kuna praegu on uhke jõuluaeg - ning kõik kõigile, kingituseks, kõiksugu legosid tassivad siis Modernsed autoakud on ka nagu "Legod" - kus õnnelik autoomanik peab siis ise see tegija olema kes sellest "Legost siis Autoaku ehitab ning siis ka veel ise oma auto ümber ehitab".
Õnnestus mingi päev tagasi pikemalt vaielda - kulus ikka mitu tundi selgitamist, et miks - ta kui autofirma esindaja - samamoodi peab hakkama akusid 20-40 tundi Eel-laadima, enne kui ta selle aku auto peale tõstab.
Ning seda siis ka täiesti uute autode korral.
Selliselt siis, et Autoostja ootab auto kõrval või firma kohvikus 20-40 tundi.
Siis näidatakse talle kuidas tema auto peale see laetud aku pannakse.
Ning siis algabki see tore autosõitmine.
Nii, et soovitan soojalt otsida raamaturiiulist üles mõni paksem raamat - selleks ajaks kui uue aku ostmisega on tegemist.
|
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
13.12.2018 09:49:28
|
|
|
Pole elusees ühegi autoga sellist nu**i olnud. Ime ei autofirmad pikalt ei saada käbe...
|
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
13.12.2018 09:54:07
|
|
|
Iga uue postitusega imestan kui loll võib üks inimene olla. Ei ole ühelgi uuel autol akuga probleeme.
|
|
tagasi üles |
|
|
libu
Aeg Maha 1k
liitunud: 15.09.2018
|
13.12.2018 09:56:56
|
|
|
Minu arust on mõned asjad paremaks läinud: akupangad. Ma saan isegi 12v telekat vaadata ja 19v sülekat laadida.
|
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
13.12.2018 13:42:51
|
|
|
libu kirjutas: |
Kui tahanteada teksti lugeda, siis on tunne, et homme on maailma lõpp ja euroopa ühendriigid on kõik akude happed poes juba ära lahjendanud.. |
Tere tulemast 21. sajandisse! Igaüks saab sõna, olgu tal nii mööda seisukoht kui tahes. Tegelikult on skisode osakaal rahvastikust ikka sama, ainult vanasti olid nad silma alt ära.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
14.12.2018 10:11:24
|
|
|
Edit:
Selle, enda ringisebimise, suhtlemise käigus on tegelikult näha veel üks probleem - ning mis näiliselt on tore - kuid tegelikult halvab nii Autofirmade kui seal töötavate autotehnikute tööd, Tekitades kvaliteetse töö asemel üsna lihtsalt olukorra vähemkvaliteetse töö tegemiseks.
Pean silmas siis seda, et:
1. töötajad krabavad endale "tööfronte" mis on nende jaoks "liialt suured, et neid ületada". (liialt palju tööd krabatakse kokku).
2. Ning firmajuhid kohe mitte ei oska seda näha, et nende töötajad liigselt rabelevad. Pannes sellega ohtu ka enda tervise.
Seda kõike näitavad "pidevalt kõlavad loosungid": a la: Meil pole aega, me oleme tööga ülekoormatud....
Kuid sellega koos kaasneb tegelikult siis kaks olulist lisaprobleemi:
- sellise ülekoormuse tingimustes töötamise korral pole enam aega täiend- ega ümberõppeks.
- täiend- ning ümberõppe puudumine tähendab jällegi, päris kindlalt seda, et:
A. raisatakse firma tööaega
B. pannakse veel rohkem kliente olukorda kus ei suudeta viga avastada või pannakse usinasti valediagnoose.
- ja mida siis kartlikud autoomanikud muudkui ise kinni maksavad.
Hiljem patja nuttes - kui pahad ikka need autotehnikud on - ei suutnud õiget viga üles leida.
Ning ma muudkui maksin ja maksan aga autot korda ei saa....
Ei ole nali - nädalatepikkused või ka kuudepikkused järjekorrad näitavad selgelt kuidas "liigne ajakulu möllab". Ning firmajuhid ei tule selle peale, et tihti on selle taga töötajate kas liigväsimus või ümberõppimatus...
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
14.12.2018 10:33:24
|
|
|
Sa veidi spetsiifilisema tüki tarneprobleemist ka kuulnud oled? Järjekorra moodustumisest töökoja poole peal tead midagi? Seda ka tead, et "klient valetab alati" oma auto vea kohta millest tulenevalt tuleb järjekorras pidevalt aegadega ümber laveerida otsides auku kuhu ilmnenud pronleemi eeldatava ajakuluga tööd tõsta?
Kui ma oleks see "autofirma" kellele sa koguaeg midagi tõestada üritad, saadaks ma su mujale isa lapsi tegema õpetama.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|