Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Turing (TU102/TU104/TU106) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60, 61  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Zonerman
Kreisi kasutaja
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 01.12.2018 11:46 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
RTX Titan confirmed: https://wccftech.com/nvidia-rtx-titan-graphics-card-allegedly-pictured/
Lisaks:
Spoiler Spoiler Spoiler

Arvatavasti full fat TU102 kiip kasutusel aga 3000€ või rohkem hind.
Meeldetuletuseks 2080Ti specid vs RTX Titan:
Spoiler Spoiler Spoiler


Kust kohast sa selle 1050.- eerikut Ti launch hinna välja võlusid? Minu teada isegi dollarites polnud see nii odav.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2018 12:04 vasta tsitaadiga

Zonerman, See põhineb müütilisel, nähtamatul, kauaigatsetud 999$ MSRP hinnal mis Nvidia oma launch eventil Augusti lõpus 2080 Ti kohta välja käis. See 1050€ on lihtsalt EU hind mis põhineb $ hinnal.
Nagu me nüüd teame oli see selge vale, sest mul on raske uskuda, et Nvidia ise tegi kuskil kiirustades vea ja polnud tegelikku MSRP hinda firmasiseselt kooskõlastanud toote väljakuulutamisel.

Hetke odavaim 2080Ti paistab olevat Zotac Twin Fan mudel mille keskmine hind tundub olevat kuskil 1150€ kandis.
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 15:12 vasta tsitaadiga

https://geizhals.eu/?cat=gra16_512&xf=9810_9+11750+-+RTX+2080+Ti
võtab aega, eriti konkurentsi puudumisel.

edit:
titan rtx - $2500
https://www.anandtech.com/show/13668/nvidia-unveils-rtx-titan-2500-top-turing

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 15:16 vasta tsitaadiga

2750€ Euroopas

https://www.nvidia.com/fi-fi/titan/titan-rtx/

_________________
Ultra HD (UHD) 3840 X 2160 <> 4K 4096 x 2160
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 07.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 15:22 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


24GB mälu thumbs_up.gif

_________________
“Always remember that the crowd that applauds your coronation is the same crowd that will applaud your beheading. People like a show.” - sir Terry Pratchett
Kommentaarid: 239 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 15:22 vasta tsitaadiga

No kaart ilmselgelt non gaming suunitlusega et need kes quadro peale 6+ tuhhi ei raatsi kütta võtaks vähemalt säästu variandi.

Kuid erinevalt Titan V kaardist peaks see kaart ka gamingus siiski hästi toimetama kuna ta ikkagi Turing.

_________________
Ultra HD (UHD) 3840 X 2160 <> 4K 4096 x 2160
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 17:07 vasta tsitaadiga

https://www.techpowerup.com/250201/dice-prepares-battlefield-v-rtx-dxr-performance-patch-up-to-50-fps-gains
tsitaat:
The patch enables RTX 2080 Ti users to smoothly play "Battlefield V" with DXR at 1440p resolution, with frame-rates over 60 fps, and DXR Reflections set to "Ultra." RTX 2080 (non-Ti) users should be able to play the game at 1440p with over 60 fps, if the DXR Reflections toggle is set at "Medium." RTX 2070 users can play the game at 1080p, with over 60 fps, and the toggle set to "Medium."

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 17:23 vasta tsitaadiga

anubis kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


24GB mälu thumbs_up.gif


Hea seegi. Arvasin, et panevad jälle 12GB mis oleks pettumustvalmistav. Huviitav kas kiiremat kui 14gbps GDDR6 pole veel saada? See oleks loogiline fit olnud sellele kaardile.
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 17:48 vasta tsitaadiga

16gbps on ka vähemalt nimekirjas olemas. saadavusest ei tea midagi.

edit:
vaatasin video ka ära.
- huvitav, kas filter improvements tähendab, et nad võtsid nvidia tensor coredel töötava lahenduse kasutusele või on ikka nende endi custom filter?
- variable rate ray tracing optimization kõlab nagu seda pidanuks nad algusest peale tegema. huvitav kas nad lihtsalt optimeerisid seda nüüd?
- bugid paistavad paljuski kurja juur olema. destructible kraam ja foliage on paar hetke, kus nad fps counterit näitavad. lammutamise hetkel 40 > 60 fps pole paha. mingi totakas lehtedega stseen 20 > 60 veel vähem.

Link


edit2:
https://www.guru3d.com/news-story/december-4-battlefield-v-raytracing-dxr-performance-patch-released-(benchmarks).html
https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Battlefield_V_Tides_of_War_RTX_DXR_Raytracing/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2018 18:54 vasta tsitaadiga

https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Battlefield_V_Tides_of_War_RTX_DXR_Raytracing/3.html
_________________
Ultra HD (UHD) 3840 X 2160 <> 4K 4096 x 2160
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 07.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2018 12:49 vasta tsitaadiga


Link


https://www.techspot.com/review/1759-ray-tracing-benchmarks-vol-2/

TL:DR
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
“Always remember that the crowd that applauds your coronation is the same crowd that will applaud your beheading. People like a show.” - sir Terry Pratchett
Kommentaarid: 239 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2018 12:57 vasta tsitaadiga

K!NGPIN tulekul: https://www.techpowerup.com/250373/evga-teases-geforce-rtx-2080-ti-kingpin-edition

Ilmselt RTX Titan hinnaga.

https://www.techpowerup.com/250311/nvidia-geforce-rtx-2070-and-2080-mobile-could-make-an-appearance-at-ces-2019

Üllatav, et nad üldse viitsivad refreshi teha kui järgmine aasta tuleb 7nm juba.
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
Kreisi kasutaja
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 09.12.2018 11:52 vasta tsitaadiga

Mnjah kuna Nvidia ei tahtnud, et sotsiaalmeedias levinud Ray tracing nii negatiivne oleks ja suht kasutu juba 1440p siis tehti väike "optimeering cheat" niiöelda. BFV näitel enam ei ray trace'ita kogu liikuvat pilti vaid ainult osa sellest, mis nende arvates ei ole vaja kalkuleerida läbi selle nagu puulehed ja suuremad seisvad objektid.

Seega mis selle peale kosta? Lõikasid omal näppu ja läksid kergemat teed ning filteerivad välja osa asju. Jah saab öelda, et kõike polegi vaja aga point on selles ikkagi, et tervet pilti ei suudetud normaalselt.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2018 13:03 vasta tsitaadiga

milline optimeering? puulehed ja vegetation ei olnud ka enne peegeldustes. nüüd tundub, et aeti need screen-space reflectionist juurde.
ei ole näha, et uus patch pildikvaliteediga midagi teeks, puhtalt jõudluse ja optimeerimise teema.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
Kreisi kasutaja
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 09.12.2018 21:05 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
milline optimeering? puulehed ja vegetation ei olnud ka enne peegeldustes. nüüd tundub, et aeti need screen-space reflectionist juurde.
ei ole näha, et uus patch pildikvaliteediga midagi teeks, puhtalt jõudluse ja optimeerimise teema.



Ma just mainisingi, et pildikvaliteedis ei saagi aru ja pole vahet aga optimeeringut oli vaja ja leiti lahendus, et inimesed seda nagunii ei märka vahet. https://youtu.be/6WtVx_NE9Qg?t=224
Optimeering on selline hea sõna aga kas nad oleks seda reklaaminud alguses nii nagu nüüd on a la Ray tracing mitte terves ulatuses vaid need osad mis on olulised. Vastus ei oleks, sest see pole enam full ray tracing.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.12.2018 21:23 vasta tsitaadiga

Zonerman, what? Pole kunagi olnud full ray tracing. Keegi pole seda isegi korraks väitnud mitte. Tänapäevase riistvaraga on seda täiesti võimatu saavutada reaalajas (e. 60+ FPS).

Tundub, et oled omale midagi ette kujutanud ja nüüd oled pettunud, et asju optimeeriti?
Sellist optimeerimist tehakse absoluutselt kõikide detailidega kõigis mängudes. Alati tulebki leida see magus punkt saavutatava kvaliteedi ja selleks kuluva ressurssi vahel.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rmc
HV Guru
rmc

liitunud: 28.06.2005




sõnum 10.12.2018 00:55 vasta tsitaadiga

Lisaks selle eemaldamisele, mida silmaga (väga) ei märganud, võeti ka märgatavat maha, see selge ju.
_________________
Siit saab mänge
Coinbase, kiireim viis 0'st krüptodesse (LHV kontoga ~h). Sealt altcoinidesse Binance.
M: Täiskomplektne Sapphire TRI-X R9 290 OC
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.12.2018 10:31 vasta tsitaadiga

Eks reaalses maailmas on lõpmata hulk valguse peegeldusi mida ei ole võimalik ära renderdada. Nvidia tuli alguses välja jutuga et peegeldame ainult seda osa mis jõuab vaataja silmadesse ja teeme seda 10^9 kiire ulatuses mis peaks andma hästi nähtava tulemuse, sest ka neid vaataja silma jõudvaid footoneid oleks muidu lõpmatata hulk.
Nüüd tuldi välja optimeerimisega kus vähendati/prioritiseeriti peegeldavaid pindasid et jõudlust tõsta. Loogiline kui riistvara ei võimalda, küll aga on nüüd ümbritseva tõlgendus rohkem tsenseeritud. Samas eks tulevikus kui raud lubab saab lubada ka pindade eelistusteta.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 274
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 10:34 vasta tsitaadiga

ei vähendatud ju peegeldavaid pindasid.
prioritiseerimine viitab sellele, et dice jagas kiired kaadris ebaoptimaalselt ja ridade vahelt võib vist lugeda, et liiga palju neist ka sinna, kus kaadris peegeldusi ei olnudki. kiirte efektiivse jagamise jaoks on tehtud palju tööd ja kirjutatud uurimustöid, see ei ole lihtne probleem.

Zonerman kirjutas:
Ma just mainisingi, et pildikvaliteedis ei saagi aru ja pole vahet aga optimeeringut oli vaja ja leiti lahendus, et inimesed seda nagunii ei märka vahet. https://youtu.be/6WtVx_NE9Qg?t=224
Optimeering on selline hea sõna aga kas nad oleks seda reklaaminud alguses nii nagu nüüd on a la Ray tracing mitte terves ulatuses vaid need osad mis on olulised. Vastus ei oleks, sest see pole enam full ray tracing.
videos paistab tüüp ajavat juttu, mida dice/nvidia senine jutt ei kinnita. lehed ei olnud ka enne peegeldustes raytraced, seal oli paar muud putukat. filter/denoiser ei olnud enne kindlasti tensor corede peal, kas nüüd on, ei tea.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 10.12.2018 10:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
Kreisi kasutaja
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 10.12.2018 10:37 vasta tsitaadiga

Eks igaüks näeb asja nii nagu talle meeldib tundub siin foorumis. Renka Näita mulle Nvidia reklaami või RT tudvustust, kus nad väidavad, et nad algusest peale ütlesid, et me teeme Ray Tracingut osaliselt mängudes ja vähesel määral. Isegi mõned päevad tagasi reklaamis Nvidia suurelt, kus nad tegid simulatsiooni näidates, kuidas kogu liikuv pilt on simuleeritud. Selge see, et tegemist polnud mänguga vaid puhtalt RT reklaam tulevikuks.
Fakt on see, et nad peavad hetkel mängudes RT optimeerimise jaoks asju "maha tuunima", et see üldse mõistlikult jookseks. Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.

rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 10:40 vasta tsitaadiga

Zonerman, hybrid ray-tracing on algusest peale jutuks olnud. täielikult raytraced asja ei ole keegi veel lubanud.
Zonerman kirjutas:
Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.
mis vahe neil on?
Zonerman kirjutas:
rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
draiverid on väiksem osa asjast, bugfix või paar. suurem osa perfist tuli frostbite mootorispetsiifilisest optimeerimisest. ja senise jutu põhjal pigem selles võtmes, et kuidas renderdamise andmed tekivad ja liiguvad enne raytracing osale ettesöötmist.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
Kreisi kasutaja
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 10.12.2018 11:03 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Zonerman, hybrid ray-tracing on algusest peale jutuks olnud. täielikult raytraced asja ei ole keegi veel lubanud.

Näita Nvidia dokumentatsiooni, kus öeldakse selgelt hybrid RT. Eraldi on juttu mida RT'itakse kuid mitte selliselt, et seda omakorda tükeldatakse ning optimeeritakse kuidas RT peegeldusi, varje jne kalkuleerib.

Zonerman kirjutas:
Üks asi on mängu graafika optimeerimine teine asi on RT optimeerimine. Kui sa vahet ei sellel, siis pole mõtet edasi arutada.
mis vahe neil on?

AMD/Nvidia driver optimeerimisel graafika jõudluse osas ja RT optimeerimine vist ei ole mingit vahet onju. Iga game developer optimeerib seda samamoodi samadel alustel....

Zonerman kirjutas:
rmc Nii ta on, eks see sõltub kes seda reviewed teeb aga sellist asja ei ole mõtet küll uskuda, et draiveritega saadi puhtalt pea 50% fps'i juurde.
draiverid on väiksem osa asjast, bugfix või paar. suurem osa perfist tuli frostbite mootorispetsiifilisest optimeerimisest. ja senise jutu põhjal pigem selles võtmes, et kuidas renderdamise andmed tekivad ja liiguvad enne raytracing osale ettesöötmist.


"Optimeering" on hea öelda, kui keeratakse mingeid detaile maha konrkeetse mootori osas mis on hetkel frontbyte. Vaatame mida toob tulevik.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 11:30 vasta tsitaadiga

https://devblogs.nvidia.com/nvidia-turing-architecture-in-depth/ kirjutas:
Using new hardware-based accelerators and a Hybrid Rendering approach, Turing fuses rasterization, real-time ray tracing, AI, and simulation to enable incredible realism in PC games, amazing new effects powered by neural networks, cinematic-quality interactive experiences, and fluid interactivity when creating or navigating complex 3D models.
esimene vaste google otsingule. näiteks.
kui mälu ei peta, siis oli hybrid neil ka kohe slidedecki alguses suurelt turingu väljakuulutamise slidedeckis.

Zonerman kirjutas:
AMD/Nvidia driver optimeerimisel graafika jõudluse osas ja RT optimeerimine vist ei ole mingit vahet onju. Iga game developer optimeerib seda samamoodi samadel alustel....
need on erinevad asjad. draiverites tegelevad tootjad nii üldiste kasutusjuhtude või api implementeerimisega, milles on aeg ajalt bugid (nagu näiteks antud juhul), kui ka konkreetsete mängude probleemsemate osadega.

developeri poolt mängu optimeerimine käib osalt sarnaselt aga veidi teises lõikes. rt optimeerimine käib lisaks rt-spetsiifilistele aspektidele paljuski sarnaselt ja seotud muidu renderdamise optimeerimisega. nagu öeldud, antud juhul paistab, et suurem osa lisajõudlusest tuli mitte niivõrd rt-spetsiiflisest optimeerimisest kui mõnest frostbite enda bugi parandamisest ja andmete modifitseerimisest rt-le ettesöötmiseks paremini sobivaks.

milliste detailide maha keeramist sa silmas pead?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 12:37 vasta tsitaadiga

https://wccftech.com/nvidia-geforce-rtx-mobility-max-q-rtx-2080ti-rtx-2080-rtx-2070-rtx-2060/

2080Ti läpakas icon_lol.gif . Nojah siis on confirmed 5k hind kah kui juba 1070 jne on 2k.
Ärge unustage ka generaatorit kaasa tassimast siis icon_lol.gif
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 13:16 vasta tsitaadiga

"Gameri läpakad" - mitte ei saa aru kelle jaoks. Mängida tahad pead ikka juhtme seina ajama. Maksad hingehinda mobiilsuse eest ja igasugune CPU/GPU upgrade võimalus puudub nii et 2 aasta pärast kui miskit asisemat väljas pead terve sülearvuti välja vahetama.
_________________
Ultra HD (UHD) 3840 X 2160 <> 4K 4096 x 2160
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Turing (TU102/TU104/TU106) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60, 61  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.