Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Rail Balticu, Eesti raudteede ja Soome-Eesti tunneli teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.11.2018 12:37:34 Rail Balticu, Eesti raudteede ja Soome-Eesti tunneli teema vasta tsitaadiga

https://www.forbes.com/sites/kayvannikjou/2018/11/13/this-is-the-e15-billion-tunnel-connecting-helsinki-to-tallinn/amp/

Eks kopad hakka varsti Läti->Leedu->Poola->Berliin-> suunas kaevama icon_biggrin.gif
Soomlased hakkavad nende seljataga mere alt ligi hiilima icon_razz1.gif


Link


Rail Baltica trass
icon_arrow.gif https://gis.railbaltica.org/portal/apps/webappviewer/index.html?id=5e16198d4016497dbfc826d3b99b1467

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 13:08:05 vasta tsitaadiga

Märk maha.
_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.11.2018 13:21:07 vasta tsitaadiga

Viide projekti Eesti poolsele kodulehele-> http://www.railbaltic.info/et/

Kodanikuühenduse veebileht Avalikult Rail Balticust-> http://avalikultrailbalticust.ee/framework/index.php

Maa-ameti kaardirakenduses saab vaadata Rail Balticu trassi-> https://www.maaamet.ee/et/uudised/maa-ameti-kaardirakenduses-saab-vaadata-rail-balticu-trassi

Meediakajastus sarjast Rail Baltic Postimehes-> https://www.postimees.ee/term/150489/rail-baltic

Meediakajastus sarjast Rail Baltic Delfi vahendusel -> http://www.delfi.ee/teemalehed/rail-baltic

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 13:30:01 vasta tsitaadiga

Tunnel oleks lahe ja mugav lahendus. Pärast tunnelit võivad laevafirmad end põhimõtteliselt kokku pakkida?

Rail Balticu kohta oman pigem negatiivset hoiakut. Ei ole endiselt aru saanud, mis on RB peamine eesmärk. Kaubavedu? Reisijad? Jääb mulje, et RB lihtsalt suruti läbi ja keegi(?) saab kasu. Kes? Eestlased? Minu hinnangul kaalub projekti majanduslik kahjumlikkus üle sotsiaalse/regionaalse kasu. Ning kui vaadata, kui kiirelt RB läbi suruti, siis jääb üle vaid imestada, mille kuradi pärast pole Eestil IKKA VEEL neljarealist Tallinn-Tartu maanteed või näiteks Tallinn-Narva-Tartu-Pärnu neljarealist teedevõrgustikku. Kõlab palju vajalikumana kui RB.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 13:37:53 vasta tsitaadiga

MarttiX0, rong pigem igapäevastele kommuteerijatele (ühe-otsa pilet 50€, aastapilet 2000€) või kes Vantaa lennujaama kasutavad.
Autod, rekkad jms endiselt ikka laevade peal.

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 13:49:16 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
MarttiX0, rong pigem igapäevastele kommuteerijatele (ühe-otsa pilet 50€, aastapilet 2000€) või kes Vantaa lennujaama kasutavad.
Autod, rekkad jms endiselt ikka laevade peal.

Õigus-õigus. My bad - ei lugenud esimese hooga artiklit läbi ning peas oli mingi väärarusaam, et Tallinn-Helsingi tunnel tuleb maantee vormis.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 13:55:01 vasta tsitaadiga

Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.

Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 14:06:22 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?

RB tasuvusarvutus on arvutatud valedel alustel.
Ehk siis EL võib selle rahastust vähendada (meie osa vastavalt suureneb) kui ka tulevikus selle ülalpidamine neelab metsikult meie endi raha.

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.11.2018 16:34:06 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:

Sama asi Est-For/megakanala kohta.
Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.


Lihtsalt..


..mujale aga palun, tehke..

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 17:59:24 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.

Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.


Selline kraaklemine oli adekvaatne 2013, mitte aga 2018. Kogu see roosamanna kiiretest reisirongidest ja Riiga ooperisse minekust on ammu unustatud. Langesid kiirused, trass ise leiab otsa Poola soos ja läheb meile maksma mitmekümneid protsente rohkem ning lisaks alatasa tõusev eeldatav ekspluatatsioonikulu, millest rääkijaid armastas üks osapool vandenõuteoreetikuteks pidada.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.11.2018 18:17:27 vasta tsitaadiga

eesti, innovatsiooniriik, tahavad hyperloopi, hüppad kapslisse ja kohal.
mitte mingit rongi ja tunnelit.

okok, tegelikult on viimased hea mõte aga tonnide viisi raha mida maksavad inimesed lõpuks.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hirff
HV kasutaja
Hirff

liitunud: 26.05.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 21:25:54 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.

Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.

Kusjuures Est-For/megakanala ärajäämine on äärmiselt kahetsusväärne. Kust kohast töökohad ja rahavool Eestisse peaks tekkima? Est-For/kanala regiooni inimestelt ei tahaks kuulda mitte ühtegi undamist töökohtade puudumise kohta.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.11.2018 22:42:19 vasta tsitaadiga

MarttiX0 kirjutas:
Leinö kirjutas:
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?
Sama asi Est-For/megakanala kohta.

Järgmisena tahetakse ette võtta turbavälja rajamine.

Kusjuures Est-For/megakanala ärajäämine on äärmiselt kahetsusväärne. Kust kohast töökohad ja rahavool Eestisse peaks tekkima? Est-For/kanala regiooni inimestelt ei tahaks kuulda mitte ühtegi undamist töökohtade puudumise kohta.


Eesti ei vaja reostajaid. Metsa raiutakse juba praegu rohkem kui juurde kasvab. Tööd on praegugi rohkem kui tegijaid. Nojah, estfor oleks oma töölised ukrainast toonud, limiidiväliselt muidugi.

Ja railbaltik. Rahaliselt ei tasu kindlasti aga militaarses mõttes on muidugi hea. Seega ühe käega poolt.


viimati muutis SSD 14.11.2018 22:45:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2018 22:44:24 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?

Ehitada lihtne, ülal pidada...oi oi kui kallis. Reisijate numbrid suht umbluu prognoosides jne

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 15.11.2018 08:16:05 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Leinö kirjutas:
Aru ma ei saa, mis inimestel RB vastu on?

Ehitada lihtne, ülal pidada...oi oi kui kallis. Reisijate numbrid suht umbluu prognoosides jne


täpselt nii, oht on, et kui kaupa siit läbi ei hakka minema tuleb samasugune miinusprojektid nagu meie oma rahvuslennufirma - ehk korralikult miinust teenima.
Kardan, et raudtee puhul veelgi enam.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 20.11.2018 08:01:17 vasta tsitaadiga

Tasuline ärilehe artikkel, http://arileht.delfi.ee/news/uudised/rail-balticu-uus-kallis-uuring-jatab-kaubavoogude-kusimuse-ikka-segaseks?id=84341703 kus kirjutatakse kallist uuringust, mis pidanuks selgusele jõudma just kaubavooguide liikumises kuid mis jäi ikka segaseks ja arusaamatiuks. thumbs_down.gif
Need uurungu tegijad oleks pidanud esmalt Mangilt laskma avamise tega ja siis Pauksonilt saanud vastuse ka vastuse.

Aga jah, kui Eurotunnelis Prantsusmaa-Inglismaa vahel liigub aastas umbes 1,5 miljonit tonni kaupa, siis siinsed "ennustajad" prognoosivad 2025 aastaks 4,62 tonni kaupa, tõusvas joones 10,45 miljonit tonni 2055 aastaks, Muuga sadamast, kuhu see sisenev kaup peaks tulema kustkohast?
Uuringu tellija probleemi muidugi ei näe, kui tahetakse teada, kust see kaup tulema peaks, mis RB kaudu liikuma väidetavalt hakkab. Väidetakse enda sabaalust kergitades, et tegu on põhjaliku ja korraliku uuringuga, kuid olulistele punktidele jäetakse vastamata. thumbs_down.gif
Seega, Rail Balticu uus kallis uuring jätab kaubavoogude küsimuse ikka segaseks

Lambakari ma ütlen.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2018 17:53:46 vasta tsitaadiga

Vaadates Balti raudteemahtude numbrit, pole see nii väga ulmeline midagi.

Eurotunnelis käivad kaubarongid, või pannakse rekkad rongile? Lisaks siis ka see, et see 1.5mil tonni on mõeldud "freight ton" , mitte 1000kg - ton.


E:
https://www.getlinkgroup.com/uk/eurotunnel-group/operations/traffic-figures/

Paistab, et käivad. 1.22mil freight ton kaubarongidega ning 21.3mil on kaubarekkad shuttle rongide peal (2017).

Seega see 1.5mil ton väide ei päde.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 20.11.2018 18:24:38 vasta tsitaadiga

Leinö, no kuidas ei päde. Selle väite eest maksti ju tsirka 350 000$$$, ja nagu artiklis kirjas, töö tehti hoole ja armastusega icon_lol.gif
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2018 19:06:35 vasta tsitaadiga

jägaja, 1.22mil kaubarongiga +21.3mil rekkadega, mis on shuttlerongide peal, kokku siis 22.52mil ton (ma loodan, et mõlemad on freight tonnides).

Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 20.11.2018 20:17:03 vasta tsitaadiga

Leinö kirjutas:
Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi?

Artiklist ei tulene see info, on keegi kirjutanud, et võrdluseks...

Küll aga vastavad logistikafirmad, et Tallinnast ühte Saksamaa linna, kliendi ukseni, maksab vedu veoautoga 1500-1600euroraha ringi, raudteed mööda aga 3000 raha ümber.
Miks peaks klient eelistama kallimat lahendust?
Et nagu raudtee on lahe? icon_rolleyes.gif

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 12.06.2002



Online

sõnum 20.11.2018 20:18:15 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Leinö kirjutas:
Kuskohast see 1,5mil arv sinna artiklisse saadi?

Artiklist ei tulene see info, on keegi kirjutanud, et võrdluseks...

Küll aga vastavad logistikafirmad, et Tallinnast ühte Saksamaa linna, kliendi ukseni, maksab vedu veoautoga 1500-1600euroraha ringi, raudteed mööda aga 3000 raha ümber.
Miks peaks klient eelistama kallimat lahendust?
Et nagu raudtee on lahe? icon_rolleyes.gif


Millist trassi mööda sulle seda Tallinn - Saksamaa raudeetransporti pakutakse?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 20.11.2018 20:27:45 vasta tsitaadiga

Killer85, eks ikka mööda RB trassi, mis alles paberil on? Raudtee ise läheb ka täna saksamaa poole aga mitte nii lihtsat ja kiiret rada pidi, kui tulevikus seda RB väidetavalt tegema hakkab.
Ära pärii, ajakirjanik küsis ja tark inimene lehelugeja jaoks vastas icon_cool.gif

Panen sulle lingi ka, Tallinn->Bremen, 43 tundi rongiga ja oled kohal thumbs_up.gif
https://www.rome2rio.com/map/Tallinn/Bremen

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karumaru
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2018




sõnum 20.11.2018 22:21:19 vasta tsitaadiga

Mina teeks selle raudtee ära.

Kunagi kui ehitati raudteed Tallinnast Tartusse (seda ehitati etapiliselt), siis ka toona kaotas keegi oma maja või küüni, kartulimaa. Kui täna sõita rongiga Tartust Tallinna ei mõtle sellele mitte keegi, raudtee on normaalsus.
Hiina kombib sadamaid juurde, sest kõikidel sadamatel on lossimise piir ja kaubalaevadel ei ole väga vahet kas sõita 200 km ühele poole või teisele poole. Eesti sadamad, raudee oleks Hiinale kindlam variant kui vene sadamad, raudteed.
Raudtee kasumisse saamisel ongi rõhk eestil endal ka, ise peab selle eest seisma, et kaubaveod ja reisijate veod toimiks. Aga kui EL annab enamuse rahast, siis võiks ära teha küll. Võib-olla EL laguneb 10 aasta pärast ära, raudtee on siis ikkagi meie (kui keisriajal poleks raudteesid ehitatud, siis meil neid poleks).
Muidugi kui eesti ei oska raudteed kasulikuks muuta, siis eesti nõrk maa?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 13:36:27 vasta tsitaadiga

https://www.aripaev.ee/uudised/2018/11/30/vesterbacka-ei-anna-tunneliga-alla
https://www.err.ee/881221/tallinna-helsingi-tunneliprojekti-arendaja-taotleb-riiklikku-eriplaneeringut

https://www.err.ee/881779/helsingi-tallinna-tunneli-projekti-rahastab-100-miljoni-euroga-dubai-firma

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2018 17:51:03 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif
https://www.err.ee/881834/toomas-peterson-uhendame-muhu-ja-mandri-veealuse-ankurtunneliga

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Rail Balticu, Eesti raudteede ja Soome-Eesti tunneli teema mine lehele 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.