Avaleht
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
kasutaja profiili vaatamine :: GGertK
avatar Kasutajast GGertK

HV veteran
liitunud:  29.10.2014
postitusi:  2858
[0.05% kõigist / 0.83 sõnumit päeva kohta]
vaata kasutaja GGertK sõnumeid
ID-kaart:  Autoriseeritud ID-kaardiga
kontakt GGertK
lisa ignoreeritav kasutaja: lisa ignoreeritav kasutaja
privaatsõnum: saada privaatsõnum

Kasutajate arvamused :: GGertK
Protsentuaalselt Graafiliselt
Positiivne: 99% 195 häält
Neutraalne: 0% 0 häält
Negatiivne: 1% 1 häält
Sinu arvamus kasutajast [ GGertK ]: puudub

NB! Oma arvamust kasutaja kohta saab lisada/muuta vaid postitades või vana postitust muutes.

autor sõnum
Carlsair
Kreisi kasutaja
Carlsair

liitunud: 27.01.2016


Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnumpostitatud: 01.03.2020 11:33:50    postituse pealkiri: Re: Ebameeldiv inimene vasta tsitaadiga
Arvamus kasutajast [ GGertK ]: Negatiivne

Eino oksele ajab lihtsalt. Inimene leituab lihtsalt valesid välja - Konkreetselt kõige esimene kiri mille ma saatsin sulle peale kaardi kättesaamist algas nii: "Sain kaardi kätte, lasin DDU'ga nvidia driverid maha, vahetasin kaardi, amd driver peale ning cs:go'd alustades teeb häält nagu lennuk..." Kiri oli pikk ja detailne. Lisaks saatsin ma ka videoid, kirjeldusi kus on ka lollilegi selge et ventikas on läbi ja see tekitabki probleeme.
Ütlesin sulle kohe ära et kui müüsid mulle vigase kaardi siis ma ei saa oodata kuu või rohkem kuna mul oli kaarti kohe vaja ja pidin nüüd sinu pärast teise ostma mis oli täiesti ebavajalik väljaminek. Sa ignoreerisid absoluutselt mu soovi kaart tagastada ja raha tagasi saada vaid lihtsalt tuimalt saatsid mulle garantiipaberi ja ma tegelegu ise, su lause: "Et kaart on rikkis ja mina vastutagu?"
Jah, mees. kui sa müüd vigase kaardi siis osta ka tagasi. Garantiiga vigane asi ja korras asi ei ole üks ja sama asi...
Tagatipuks oli see garantiipaber ka vale - mul on ilma OC'ta variant. Oleksid sa seda kaarti testinud siis ilmselt oleks viga ammu juba välja tulnud niiet vaevalt sa seda tegid, võibolla ajad kaarte sassi.
rofl.gif "M*unn kaevur" xD ma ütlesin sulle et m*nn (lüke) on ostjat süüdistada. Mitte vastutuse võtmine teebki põhimõttelislet sama välja mis pettus.

"Olgugi et antud olukord on äärmiselt kentsakas olin nõus inimest korduvalt aitama selle lahendamisel"
vau me saime selle teada et BIOS on õige mitte kaevandamise oma. Viga jäi samaks ja lõpuks saatsid garantiipaberi ja oligi kõik. Lõpuks sain muidugi pahaseks ja kirjutasin vähe kurjemini mõne kirja aga mida veel teha sellise inimesega kes mõistust kuulda ei võta? Võimalusi oli kümneid kompromissi leida aga mingist piirist muutus see juba halenaljakalt selgeks kuidas sa oled kindel et hoopis mina tegin kaardi ventilaatori kuidagimoodi katki ja ala "saadan lihtsalt garantiipaberi ja unustatud teema" suhtumine. Mina kui normaalne müüja oleksin kaardi tagasi ostnud, ise garantiisse saatnud ning siis uuesti müüki pannud.
Ning viimane asi, et minu silmis sina peaksid maksma ka postiraha kinni, mõnelt mõistlikumalt ma seda küsind polekski, minu maailmas tundus aus ja õige postiraha asemel sulle never vajaminevat jubinat kastist küsida mis tõesti sobiks, mis ses niiväga valesti on su arust? eusa_think.gif

Mis siin ikka muud - edaspidi ole targem, taha lahendus leida ja ole valmis ka vastutama kui järjekordselt mõne liiga peenestatud kaardi müüd.
GGertK kirjutas:
Töötav garantiiline kaart sai müüdud, kuid Karl on väga raske inimene ja seega ka teda raske aidata kui sellega probleem tekkis. Veelgi raskem suhelda kui sõimu lendab uksest ja aknast.
Soovitan mõnda suhtlemisteemalist raamatut lugeda või viharavile minna, sellise suhtumisega elus kaugele ei purjeta.

Nagu ikka, on igal asjal siin elus kaks poolt - kodanik Karl, kaart ei olnud sinuni jõudes vigane, sa said sellega suurepäraselt mängida oma soovitud mänge. Kui sa mulle teisel või kolmandal õhtul ütled et kuskilt midagi katki siis on raske mul isiklikult selle eest mingit garantiid anda - kaart toimetas mu enda kastis ja sain CS:GO mängitud ka 1440p peal. Saatsin ka sulle kaardil oleva kehtiva garantiipaberi ning juhised, kuhu saad võimalusel pöörduda. Sellest sa vedu ei võtnud sest et "sul pole aega oodata". Ilmselt kaarti ka arvutitarka tagastades ei pakuta sulle pea 3 aastaseks saavale kaardile kohest asendustoodet.
Olgugi et antud olukord on äärmiselt kentsakas olin nõus inimest korduvalt aitama selle lahendamisel - aga nii raske inimesena, nagu sina oled, et vaja öelda et ma olen "munn kaevur", "tegu on pettusega". Ning kirsil tordiks - ASUSe gpu kastis on ASUSe velcrod millega kaableid kokku tõmmata - tsiteerin: "Et selline lugu on selle kaardiga siis. Ma saadan ta heameelega omal kulul tagasi kui ma karbis olevad cable management krõpsud endale tohin jätta - sobivad build'i hästi".
okse.gif okse.gif okse.gif
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 139
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carlsair
Kreisi kasutaja
Carlsair

liitunud: 27.01.2016


Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnumpostitatud: 29.02.2020 16:14:01    postituse pealkiri: Rx 480 strix vasta tsitaadiga
Arvamus kasutajast [ GGertK ]: Negatiivne

Ostsin videokaardi. Minuni jõudis aga vigane kaart. Müüjaga ühendust võttes hakkas ta aga ainult mind süüdistama iga võimaliku asja peale mis võttis ikka sõnatuks - kui taun sa pead olema kui sa mitu aastat 24/7 lased videokaartite ventikaid peeneks ja siis ilma korralikult testimata saadad kaardid ignorantsuses ostjani ning seejärel vea ilmumisel hakkad ostjat süüdistama et tema on su ventilaatori laagritele kuidagi liiga teinud.. no halloo??
Müüd katkise asja siis osta ka tagasi!
Mina oma raha igatahes ei näe enam ja müüjal on õigust ülegi icon_evil.gif
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 139
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
vasta   Ajatsoon EET » Eesti talveaeg
1/1

GGertK arvab teistest
Protsentuaalselt Graafiliselt
Positiivne: 94% 66 häält
Neutraalne: 0% 0 häält
Negatiivne: 6% 4 häält

näita foorumit:  



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.