Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Valiheli (Arratt OÜ) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 02.04.2024 18:34:05 Valiheli (Arratt OÜ) vasta tsitaadiga

Otsustasin teema teha selle e-poe ja ettevõtte kohta. https://pood.valiheli.ee/

Tõenäoliselt on ka teisi helitehnika huvilisi, kes on sealt miskit tellinud/ostnud.
Olen ise varasemalt seal ostnud ja tellinud teades, et neil kaupa üldiselt laos ei ole kohapeal ja tellivad edasimüüjatelt.


Viimane tellimus aga ajas harja punaseks, kuna see probleem oli ka ca aasta tagasi umbes. Ise tegelt ka raputan tuhka, et ikkagi lootsin paremat seekord ka.

Lugu siis selline, et tellisin sealt e-poest täpsemini otse live chatist suheldes enne tellimist Allaniga, kes tegeleb ise suures osas seal müügiga ning vastab ka chatis.
Soovisin ühte portable DAC'i, mis ei ole väga kallis. Uurisin siis tarneaja kohta ja Allan lubas cahtis, et 1-3 tööpäeva. Telllimuse tegin siis 21.03 teades, et 22 on suur reede ja seda ei arvesta tööpäeva sisse.

Algas sellest, et kõigepealt peale tellimuse eest maksmist ei tulnud mulle meili peale makse kinnitamise ja tellimuse arvet. Kuna olin chatis veel temaga, siis uurisin, et milles asi. Pakkus mulle kohe, et vaata spam kausta. Ma juba enne seda tegin nagunii, kui tema küsis ja vastasin no ei ole seda kuskil. Okei peale selgitamist vastas, et saadab uuesti minu e-posti peale, äkki mina panin vale e-posti aadressi. Ja oh imet nüüd tuli kenasti läbi FW tagiga.
Seega oli probleem ikkagi nende poolne.

Okei jäin siis ootama tellitud toodet. Eelmise nädala lõpus saaatsin meili , et toodet pole ja mis seis on. Vastasin samale kirjale kust kohast arve tuli. Vastust ei tulnud tänaseni. Täna siis helistasin, et mis selle tellimusega seis on.
Selgus, et ei tea tellitud on aga pole saadetud. Selle peale ma uurisin, et kuidas nii ja miks siis, kui oli tellimise ajal info olemas. Kaupu antud tootja poolt oli saadetud eelmien nädal aga minu toodet mitte. Siis sain aru, et ta ei ole üldse vahepeal uurinud selle seisu ja ei teadnud midagi tarka vastata. Ta polnud isegi minu kirja lugenud, mille ma saatsin. Hea, et ma ise helistasin ja uurima hakkasin, muidu jäänuks ootama niisama.
Okei mainis, et uurib ja helistab tagasi täna. Muidugi mida pole on kõne tagasi.

Täiesti ajuvaba suhtumine. Oleks siis mingi suure e-poega, kus müüakse erinevaid kaupu aga see on helitehnika pood ja üsna spetsiifiline, kus paljud ei osta tihti.

Olgu see infoks teistele, kes sealt tellivad. Minu jaoks igatahes on edaspidi see pood välistatud. Ei ole esimene kord selline asi, kus on vaikus ja kirjadele ei vastata, vaid kui helistada ja uurida.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Azuumin
HV vaatleja

liitunud: 03.09.2021




sõnum 02.04.2024 20:30:29 vasta tsitaadiga

Ise tellisin sealt veebruaris Audeze Maxwell kõrvaklapid.
Ainukesed mis neil poes olid, kuskilt eestist ei leidnudki neid (et kohalpeal oleks).

Tegin tellimuse, valisin makseviisiks Esto 3. Millegipärast lükkas Esto makse tagasi (hiljem uurides, mul oli nendega kliendileping uuendamata, see selleks) ning sai kirjutatud ValiHeli meili peale, et jama, et maksan siis korraga ära, mis seal ikka.
Tuli suht kiiresti meilile vastus, kus kaasas ka arve. Tasusin ära ning paari päeva pärast olid klapid kohal.

Minul pigem positiivne kogemus, kuid klapid olid ka kohapeal olemas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
woozy
HV Guru
woozy

liitunud: 09.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2024 20:47:40 vasta tsitaadiga

Eelmine aasta ostsin sealt vinüülimängija. Kaup oli kohe laos olemas ja sain kohe kätte ka. Polnud ühtegi probleemi.
_________________
{ Talu/suvila blogi }
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 02.04.2024 21:40:11 vasta tsitaadiga

Kui kaup on reaalselt tal kohapeal olemas, siis ei saagi probleme olla. Minu ostetud kaubad pole tal kunagi laos kohapeal, vaid tellib. Sellepärast ma iga kord ka küsin kaua see kaup tuleb ja kas see on partneri laos olemas, et ei pea ootama teadmatuses. E-poes oli tal ka 1-3 Tööpäeva kirjas kodukal.
Teine teema on, et tellimusi ta ei jälgi selgub. Kui kaup tuleb talle, siis teavitab klienti. Minu puhul ma maksin veel transa eest lisaks, et ei peaks Viimsi sõitma väikse asja pärast. Aga kuna kaupa ei saadetud, siis klient ootab isegi kirjale ei reageeri ja uurida järgi.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2024 22:02:59 vasta tsitaadiga

Ilmselt halbade asjaolude kokkulangemine.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 03.04.2024 15:45:55 vasta tsitaadiga

Võis olla jah.
Sain kõne täna, et kiirkulleriga pannakse teele kust iganes ta tellis selle. Ehk siis loo moraal asjad saaks palju kiiremini lahendatud, kui oleks ülevaade tellitud asjadest süsteemselt. Kui tarnija ei saada või unustab vms, siis klient jääbki ootama.
Võrdlen seda näiteks hiljutist kogemust saksa e-poest tellides. Seal sain ma iga kord e-maili selle kohta, kui tarnija ei suutnud lubatud kuupäevaks poele kaupa saata. Vabandati ning mainiti uus tarnekuupäev millal selle mina Eestis kätte võiks saada.
Siin on näha kuhu investeeritud on või kas üldse. Valihelis pole mingit trackingut ka, et ise kontrollida saaks.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2024 21:30:09 vasta tsitaadiga

Zonerman kirjutas:
Võis olla jah.
Sain kõne täna, et kiirkulleriga pannakse teele kust iganes ta tellis selle. Ehk siis loo moraal asjad saaks palju kiiremini lahendatud, kui oleks ülevaade tellitud asjadest süsteemselt. Kui tarnija ei saada või unustab vms, siis klient jääbki ootama.
Võrdlen seda näiteks hiljutist kogemust saksa e-poest tellides. Seal sain ma iga kord e-maili selle kohta, kui tarnija ei suutnud lubatud kuupäevaks poele kaupa saata. Vabandati ning mainiti uus tarnekuupäev millal selle mina Eestis kätte võiks saada.
Siin on näha kuhu investeeritud on või kas üldse. Valihelis pole mingit trackingut ka, et ise kontrollida saaks.

Saksa e-poel on ka käive (ehk ostujõuline klientuur), mis seda investeeringut lubab teha. Eestis, kohaliku käibe juures, tõenäoliselt jääb tegemata.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2024 22:28:53 vasta tsitaadiga

erko kirjutas:
Zonerman kirjutas:
Võis olla jah.
Sain kõne täna, et kiirkulleriga pannakse teele kust iganes ta tellis selle. Ehk siis loo moraal asjad saaks palju kiiremini lahendatud, kui oleks ülevaade tellitud asjadest süsteemselt. Kui tarnija ei saada või unustab vms, siis klient jääbki ootama.
Võrdlen seda näiteks hiljutist kogemust saksa e-poest tellides. Seal sain ma iga kord e-maili selle kohta, kui tarnija ei suutnud lubatud kuupäevaks poele kaupa saata. Vabandati ning mainiti uus tarnekuupäev millal selle mina Eestis kätte võiks saada.
Siin on näha kuhu investeeritud on või kas üldse. Valihelis pole mingit trackingut ka, et ise kontrollida saaks.

Saksa e-poel on ka käive (ehk ostujõuline klientuur), mis seda investeeringut lubab teha. Eestis, kohaliku käibe juures, tõenäoliselt jääb tegemata.

Kurb aga tõsi. Seda enam peaks kohalik pood pingutama, et kliendi eest hoolitseda ja vajadusel teavitama, et miks/kaua kaup viibib ja millal jõuab.
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2024 23:06:16 vasta tsitaadiga

Mul oli ka suht nigel kogemus nendega, vajasin kõlarijalgasid ja leidsin nende poest, epoe järgi on kohal, ei olnud meeletult kallid, tüüp teiselpool toru arvas, et tema ei tea millal tal on aega neid otsima hakata, et ta pole kindel kas kohal on või ei ole.
Annab tunda, et läheb ilmselt liiga hästi, et väikeste ostude pärast ei viitsita tegeleda.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2024 23:16:02 vasta tsitaadiga

Olen sealt poest igasugu kraami ostnud, tavaliselt asju, mis kohapeal olemas. Probleeme pole olnud.

Tegu siukse väikse ühe mehe firmaga, Allan Remmelg on see tüüp kellega eluaeg seal suhelnud olen ja ühtegi teist töötajat
ega tegelast näinud seal pole. Tüübil on hommikust hilusõhtuni käed-jalad nii tööd täis, et üldse mahti pole süveneda
paljudesse asjadesse ja olen ka tähele pannud, et teinekord lihsalt tal pole aega mingi väikse asjaga tegeleda.

Tohutu segadus valitseb seal pidevalt, peaks omale kedagi appi palkama sinna.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 04.04.2024 00:09:14 vasta tsitaadiga

IceUul, Ma olen ka kohapeal käinud mõned korrad, kui tellisin väga kallist kraami sealt - uued kõlarid.
Kui järel käisin, siis oli seal 2 inimest tol ajal. See oli ca aasta tagasi. Siis üks askeldas arvuti taga ja teine tõi käruga asjad alla ja aitas auto peale laadida. Allan ei olnud seal nendest kumbki. Seega päris nii ei olnud, et vaene ühemehe firma tal. Register näiteb ka hetkel 3 töötajat endiselt. Seega sama seis.Mõlemad interneti lehed on olnud ka muutumatuna juba vähemalt 5-6 aastat.
Aga näha on jah, et iga kord kui ma küsisin, kui kaugel tellimus on, siis arvutist läheb aega leida üles ja ta ei tea ka mis seis on. Vastus on kas ei tea ja uurib ning siis unustab tihti ära.
No kellele selline teenindus meeldib, siis vaba valik.

On jah näha, et läheb hästi ja väikeste ostude pärast ta väga ei tõmble. Laoseis jne on paras segadus seal, kuna ta peab ise kõike mingis süsteemist vaatama teadmata kes kui kaua on oodanud oma kaupa ja mida lubatud sai.

Ega mul rohkem polegi midagi arutada. Tegelt oli võimalus see toode osta ka mujalt, hind oleks olnud marginaalselt kallim vb. Isegi Amazonist oleks saanud, lihtsalt koos transaga oleks veidi rohkem maksnud aga kätte saanuks ka kiiremalt.

Kuna mul oli mõned aastad tagasi seik, kus ma otsisin uut ressiiverit ja hea hinanga, siis tal oli pakkuda üks kohapeal, mis vist pidi demoks minema vms. Tegi möönduse, et saan selle endale järgi minnes. Sellest ka positiivne kogemus ja tahtsin ka edaspidi sealt osta. Aga just viimased ostud on olnud väga halvad kogemused ja sestap teema tegingi. Võibolla muutub mingi aeg paremaks kes teab.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.04.2024 10:49:51 vasta tsitaadiga

Aastaid juba sealt ostnud, pole mingeid probleeme olnud. Eks see epood ongi neil selline rohkem informatiivne asi. Lepid kokku, lähed kohale, vaatad- kuulad ja tellid või võtad otse laost.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2024 10:50:39 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Aastaid juba sealt ostnud, pole mingeid probleeme olnud. Eks see epood ongi neil selline rohkem informatiivne asi. Lepid kokku, lähed kohale, vaatad- kuulad ja tellid või võtad otse laost.


Sama siin... icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.04.2024 16:41:26 vasta tsitaadiga

Zonerman kirjutas:
IceUul, Ma olen ka kohapeal käinud mõned korrad, kui tellisin väga kallist kraami sealt - uued kõlarid.
Kui järel käisin, siis oli seal 2 inimest tol ajal. See oli ca aasta tagasi.

Ma pole peale seda, kui nad lasnamäelt viimsisse kolisid seal kohapeal käinud, seega mul veidi aegunud info töötajate kohta.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paadialune
HV vaatleja
Paadialune

liitunud: 11.08.2012




sõnum 04.04.2024 21:09:50 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:
Olen sealt poest igasugu kraami ostnud, tavaliselt asju, mis kohapeal olemas. Probleeme pole olnud.

Tegu siukse väikse ühe mehe firmaga, Allan Remmelg on see tüüp kellega eluaeg seal suhelnud olen ja ühtegi teist töötajat
ega tegelast näinud seal pole. [...]
Allan Rümmel äriregistri järgi.
IceUul kirjutas:
Zonerman kirjutas:
Ma olen ka kohapeal käinud mõned korrad, kui tellisin väga kallist kraami sealt - uued kõlarid.
Kui järel käisin, siis oli seal 2 inimest tol ajal. See oli ca aasta tagasi.

Ma pole peale seda, kui nad lasnamäelt viimsisse kolisid seal kohapeal käinud, seega mul veidi aegunud info töötajate kohta.

Olen kaks korda kaupa tellinud, seda mis kohapeal olemas. Probleeme pole olnud. Viisakas ja asjakohane suhtlus. Selle põhjal olen neid soovitanud. Kui küsida teevad soodustust ka thumbs_up.gif
Avalike andmete järgi on neil palgal 3 inimest. Aasta käive kusagil miljon. Tarbijavaidluste komisjonis ühtegi otsust ei näe.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 04.04.2024 23:26:10 vasta tsitaadiga

Natuke lappama läheb. Teema ei ole sellest, et ettevõtel oleks probleeme oma kohustustega. Täidetud on kõik saanud ja probleeme sellega pole. Lihtsalt tahtsin teada, kas ma olen ainus, kes tellib kaupa ja siis mitmeid kordi pean ise pinda käima, kui lubatud ajaks on vaikus.
Kui toode on kohapeal olema, siis ei saagi probleeme olla jätame selle nüüd lõpuks.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2024 18:05:44 vasta tsitaadiga

Endal juba üle 10a Valiheliga kogemusi ja pole kunagi saadavusega probleeme olnud. Pigem on tellitud kaup isegi algselt lubatust kiiremini kohale saabunud.

Üldiselt asjad mida tahetakse kiirelt saada tellitakse kohast kus need on kohapeal laos olemas.
(Kuigi viimati oli IKEA-ga kogemus, et kodust vaadates oli neil kaup poes olemas aga 30min pärast poodi jõudes oli keegi juba selle ära ostnud icon_lol.gif)

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 06.04.2024 10:53:46 vasta tsitaadiga

Olen ValiHelist viimase 10 a jooksul ressiivereid, kõlareid ja igasugu pudipadi tellind. Hinnad on teistega võrreldes nii head olnud, et kui vahel harva mingi kõrvalekalle on olnud, pole ma sest välja teind. Allan pingutab kundele kauba kättetoimetamise nimel kõvasti, isegi siis kui tal mingi tajutav probleem ja paha tuju on.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 06.04.2024 11:55:20 vasta tsitaadiga

Eile sain kirja, et tellitud toode on kullerile antud üle. Võib lugeda saaga lõppenuks. Oli aru saada, et ta pingutas selle nimel nüüd palju rohkem. Arusaadavalt mingi arusaamatus tekkis ja üritas omalt poolt seda kiirendada nüüd. nagu kokku lepitud sai telefoni teel.

Ehk siis probleeme ei olegi, lihtsalt ta ise näeb vaeva palju, kuna süsteem on manuaalne seal ja kõike peab ta ise jälgima. Eks see on tema otsus selle käibe juures. Mingi asisem süsteem juurutada ja ei peaks nii palju vaeva nägema iga tellimusega. Kusjuures ma kujutan ette, kui palju talle kirju saadetakse iga toote päringu kohta. Olen ise ka pidanud palju tegema nii tema kaudu, sest tal on "kogu maailma tootjate hinnakiri" tavalisel lehel, mitte e.poes. Päris julm on nii kõigile vastata ja siis jälgida tellimusi.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 06.04.2024 11:57:16 vasta tsitaadiga

Iga ettevõte vaatab ikka ise, kuidas ta oma äri korraldab.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
er
HV kasutaja

liitunud: 19.11.2002




sõnum 07.04.2024 10:34:12 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Markos kirjutas:
Aastaid juba sealt ostnud, pole mingeid probleeme olnud. Eks see epood ongi neil selline rohkem informatiivne asi. Lepid kokku, lähed kohale, vaatad- kuulad ja tellid või võtad otse laost.


Sama siin... icon_rolleyes.gif


Ka siin sama kogemus icon_smile.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Valiheli (Arratt OÜ)
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.