Paari kunagise Raven Software arendaja poolt algatatud projekt teha vanakooli tulistamismäng Doomi ja Quake stiilis tänapäevaste vahenditega.
Mängule on sisse ehitatud mapeditor, millega on kõik mängu kaardid tehtud ja mida mängijad saavad oma kaartide loomiseks kasutada.
Pildi poole pealt emuleerib pikselgraafikat, mille taset peaks saama oma maitse järgi seadistada või välja lülitada, kuigi ma hetkel seda võimalust ei näe.
Märul on kiire ja verine, kõik, kes on vanu tulistamismänge mänginud, peaks end juba paari esimese minuti järel koduselt tundma.
Mitmikmäng peaks olema kuni 4 mängijaga co-op või 16 mängijaga deathmatch, CTF jm variandid ka, aga ma pole neid veel proovinud.
Arvustus mõningase gameplayga (paari aasta tagusest early accessist ja tundub, et arendajad on üht-teist juba muutnud):
Väike update, sain just kampaania läbi. Completioni % näitab ainult 56%, aga see on ilmselt üles korjatud orede pealt, millega saab osta relvi, boostereid ja laskemoona.
Early accessis oli sellest vist saadaval vaid kolmandik. Lugu ise jääb pisut segaseks, aga tundub huvitavam kui alguses paistis. Kõigepealt on kaos, zombied ja whatnot,
kuskil tulevad mängu Prodeuse tegelased ja viimane kolmandik mängust toimub laias laastus Prodeuse dimensioonis, mis on üsna erinev muust mängust.
Raske seletada, aga väga korrapärane mesilaskärje tüüpi geomeetriline arhitektuur, ja tundub, et Prodeuse tüübid võitlevad nende tegelaste vastu, kellega sina oled
terve mängu kakelnud, nad tulid lihtsalt (enda) korda looma. Loomulikult ei ole sinu sõber keegi.
Korraliku tulistamismängu alustala on muidugi head relvad, Prodeuse dimensioonis hakkad hindama Arc Raili (mis on põhimõtteliselt mängu ainus snaiperrelv),
sest kaardid on suured. Snaiperlask tapab pea kõik vastased 1 lasuga, võtab küll lasu kohta rohkem moona, aga selle hea külg on see, et kui mingid pisilased
snaipimise ajal külje alla tikuvad, saab need maha võtta ilma eriti sihtimata primary firega, mis vähem tõhusamaid välgunooli välja laseb.
Kui ülevaates räägiti toredast vanakooli shooterist, kus pole double jumpi ja muud mambojambot, siis päris nii see siiski pole, dash (sööst) ja double jump
saab levelite vahel leiduvatest poodidest korjatud ore eest soetada, kuigi neid on peamiselt vaja secretite ja orede kättesaamiseks. Üldiselt soosib mäng
levelite mitmekordset läbimängimist, et kõik ored kätte saada. Samas pole peale seljakoti ja autoshotguni suurt midagi mõtet osta - seljakott laseb rohkem
moona kaasas kanda ja autoshotgun on parem kui teised kaks - laseb ja laeb sama kiiresti kui tavaline shotgun, alt fire on samamoodi 4-lasuline nagu
neljaraudsel super shotgunil ja hoiab trumlis 12 lasku supershotguni 4 asemel. Väike etteheide selle koha pealt, et relvad nii hilja kätte saab, sest kuigi
mängu võib võrrelda vanakooli Doomiga, siis ei kujuta ju nagu ette, et Doom2's kaheraudse kuskil poole mängu peal kätte saaks.
Tore mäng, mille üle võiks nuriseda, on see, et minumeelest ei ole seal ükski level multiplayeri jaoks sobiv. Aga kuna editor on sisse ehitatud, siis ehk
näeme kunagi ka remakesid legendaarsetest MP mängudest/kaartidest. Arendaja (või pigem väljaandja) on korraldanud ka vähemalt ühe auhinnalise
võistluse kaartide loomiseks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.