02.04.2022 14:13:55
Apple ID parooli taastamine ei toimi
Aitan sõbra lapsel uut M1 Mac Minit uuesti tööle saada.
Põhjus lihtne, laps unustas parooli! Ehks siis ei saa ligi ei Apple ID-le ega arvutile. Kuna Mac tähtsat datat ei sisaldanud siis tegi ka tehaseseadete taastamise, aga seal vaja uuesti Apple ID konto sisestada, sest seade on seotud. Eelinfoks, et tegemist kasutaja ainsa Apple seadmega, seega teise seadme abil kuidagi autentida ei saa. Ainus võimalus, telefoni sms abil. Sinna tuleb 6-kohaline kood, sisestad selle Mac'i. Mac teeb hetk hiljem restardi ja kõik algab otsast peale! Mida piixu!
Proovisime ka iforgot.apple.com kaudu. Esmalt soovitab teist Apple seadet, aga seda ju ei ole! Alternatiivina, et saadab seotud meilile, aga see on sama mis Apple ID ju ja sinna ligi ei pääse. Lõpuks pakkus välja sms kehtivale telefoninumbrile, sinna tuleb 6-kohaline kood. Peale selle sisestamist lükatakse 24-ks tunniks ootele - oodake kuni telefonile tuleb lisainfot. No ei tule! Kuu aega jännanud selle juraga.
Täitsa tigedaks ajab. Apple ei oska kontohaldust teha ja support on ka olematu... Kui sa omad ainult ühte Apple riistvaralist toodet, siis on ikka kehv lugu, kui abi vaja on.
Mis valikud veel on? Poodi tagasi?
PS! Läksin täna, ca 18 tundi peale ooteaja lõppemist staatust kontrollima - 12 päeva pärats saate parooli taastada! Vot see on tase! Saaks ka kiiremini, kui oleks emailile ligipääs, aga seda ju ei ole. _________________ - censored -
Apple supporti toimib väga mugavalt ja kiirelt numbril - 8000 044333, suhtlus ainult inglise keeles. Ise inglise keelt ei oska, siis mine mõnda apple reseller poodi (iDeal või Valgeklaar) ja suhtlevad sinu eest.
Tavaliselt kui konto avamine pole võimalik või on lukus, siis saab arve alusel selle lahti teha aga kogu info saad supporti kaudu.
Jah see kõik oleks mugav ja kiire kui see minu arvuti/konto oleks. Pere keda aitan, elab lahus - pereisa (arvutites ise "tume", tahtis parimat - lapsel huvi videograafia vastu) tegi lapsele jõulukingi. Kõiki osapooli reselleri juurde korraga kohale saada keeruline. Inglise keelega, et supporti helistada on neil jah kehvavõitu.
Mugavast ja kiirest on, siin konnatiigis elades, asi kaugel .
Eriijuhtum.
PS! Proovisin ise Apple'i toele helistada. Ei, ei ole mugav. Robotit kuulata ja menüü mumbreid valida (5x?), lõpuks kuulasin osa Apple playlistist läbi ja ei midagi. Eks siis tuleb loota, et reselleri juurde õnnestub neil kiiremini saada kui 12 päeva jooksul...
Eks "tore" ongi see osa, et mina soovitasin huvidega lapsele Maci osta... Sest endal on 3 erinevat Apple seadet ja seni pole sellise jama otsa komistanud.
PS2! Võtsin ühendust Premium Reselleriga iDeal - nemad ei paku Apple ID koha pealt tuge, pöörduge (juba tuttava numbri vahendusel) Apple'i Suppordi poole, kahjuks Eesti keele tuge ie ole... Eks siis tuleb uurida, mida tarbijakaitse kostab... _________________ - censored -
Mida sa tarbijakaitsest üritad saada?
iDeal on edasimüüja, mitte Apple klienditugi
Tööpäeviti ei ole mina kauem kui 5min oodanud telefoni otsas
Et tarbijat kaitstaks . Ega muud midagi, kui õigusselgust. Leian, et ei ole ok, kui Eestis pean asju ajama inglise keeles. Lihtne.
iDeal pakub tuge ka seadmetele. Seadet kasutada ei saa. Sidugu seade lahti, saab ju uue ID teha. Seadme omandiõigus on ju tõendatav.
Aga mitte seda ei tahtnud ma siin tegelikult arutada. Lootsin, et ehk on veel mõni mõistlik viis, mida pole leidnud/märganud. _________________ - censored -
Läheb see isa lapsega kusagile iDeali või Valgesse klaari kohale ja küll tal aidatakse see korda teha. _________________ There is no place like 127.0.0.1
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.