Graafilise poole pealt peaks võiks see mäng auhindade jagamisel koore riisuda. CP2077 on DLC , seega see uute mängude seas ilmselt arvesse ei lähe.
Sisu kohalt. Foorumeid sirvides on jäänud mulje, et eelmist osa meeldis inimestele. Ise seda mänginud ei ole.
Eelmise Alan Wake ja selle lisa olen läbi teinud ja kui puisevõitu võitlus välja arvata, siis muus osas oli täitsa nauditava loo ja atmosfääriga mängukogemus, mida võib ka veel praegu täitsa soovitada _________________
viimati muutis DigeBeni 30.09.2023 06:21:53, muudetud 1 kord
Controli proovisin aga see taustal soigumine hakkas tõsiselt häirima ja lasin peale 3.5 tundi mängimist maha mängu. Senimaani olen kõiki teisi Remedy mänge korduvalt läbi teinud aga seda ei suutnud.
Jutt sellest:
Vaenlased ja tulistamine näeb sama r6ve välja nagu esimeses mängus. Kus vaenlased lihtsalt spawnivad mäppi kui mingi triggeri käivitad. Ja enne kui maha saab lasta tuleb seda taskulambi jama teha. Mis näeb eriliselt sitt välja selle n6meda partikle effektiga. Kurat tehku vaenlased nagu RE4. Kus vaenlased ikka realselt kohal mitte mingid viirastused ja spawnivad suva hetkel mäppi. _________________ zero
Näeb igati okei PS5 peal välja võrreldes PC max graafika. Sama kehtib ka RT on/off osas minu arust. Suurt vahet ei paista olevat. Ehk ka minusugused veidi nigelamate kaartide omanikud ei jää silmailust ilma.
Siin üks huvitav näide, kuidas mäng jookseb kaardil, millel puudub Mesh Shader:
Huvitav, et 5700XT jooksutab tegelikult mängu normaalselt, aga RX580 jookseb 1-2fps. Mõlemal ju mesh shader puudu.
HardwareUnboxed, 5700xt/2060S/Titan Xp Alan Wake 2:
käriseb.
Teinekord ei märka, et sama asi on juba postitatud. Eriti siis kui see otse nina alla satub on suht väikeses kirjas ja on pandud kuskile spoileri tagide vahele.
Ausalt öeldes ei arvanud , et ps5 vs pc võrdlus võiks kellegi meelest spoiler olla.
Miks neid youtube linke siin spoilerisse topitakse ?
danny, esimene osa oli väga hea mäng. Lisaks on veel Alan Wake American Nightmare. See oli ka hea.
Mind piinab hetkel küsimus - miks Polaris ja VEGA nii halvasti selle mänguga töötavad võrreldes RDNA1'ga? Kõigil ju puudub mesh shader tugi. Mis seal see põhjus on, miks nVidia Pascal ja RDNA1 siiski märgatavalt paremini asja jooksutada suudavad? _________________
Lugesin ka viimaseid kommentaare seal techpower foorumist. Päris mitmed on pildid pannud võrdluseks, kus selgub, et peegeldused on suht pekkis ka koos RT'ga. Ainult PT'ga läks korda (sellega aga on hit meeletu jõudlusele). Tundub, et bugine värk aga see on nendele, kes mängivad suure erkaaniga ja märkavad graafikavigu.
Kui see kõrvale jätta, siis kannatab mängida. ise jätan vahele hetkel ja vaatan mis patchidega teevad. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Sai paar 6htut mängitud ja mulle ei meeldi nende stiil üldsegi. AW1 ja Control ka ei meeldinud. Stoorid alati sürreaalsed ja igavad. Vaenlased lihtsalt spawnivad minu ümber. Vaenlased ka k6ik inimkollid nagu rohkem viirastused kui t6eline oht. V6itlus on t6mblev ja häiriv. Ja liiga kiire, mis ei sobi chari aeglase juhtimis skeemiga.
Selles AW2 on progress ka väga kindlad rada pidi. Kui ei tee täpselt neid tegevusi mida see p. game disainer tahab siis v6id end lolliks otsida. Sest mäng edasi ei liigu, uks ei ava v6i mis iganes trigger ei käivitu. Nii et peab koguaeg hüppama päris maailma ja tema m6tte maailma vahel. Ehk tekkis mingi uus pildike mida seina panna v6i mingi muu jama vaja seal teha. Ja edasi j6udes tuleb seda suurtel aladel teha. Nagu seal metsas otsi majake üles, otsi majast asju, pane need m6tte maailmas seinale. Siis otsi teine maja ja otsi asju. Ühe sellise asja jätad tegemata siis v6id ennast segaseks joosta seal metsas. Mutt jookseb ka nii aeglaselt nagu püksid oleks täis. Mäng on täis sellist modernsed okse disaini.
Stoori ja dialoogid ka nii lollakad, et ei tekita mingit X-Files fiilingut.
Kuidas see Stuudio veel eksisteerib ma ei saa aru. Töölised seal vist leivast ja veest aint elavadki. Sest siiani k6ik nende mängu müüsid halvasti. See Quantum Pask nendelt p6dratelt oli ka suurim fail nii müügilt kui kriitikalt. Control ka ei müünud. Kust nad raha leivad et neid suuri mänge teha. Palju paremad firmad heade mängudega kui feilivad, pannakse kohe kinni. Aga nendel lastakse neid hunnikuid aina edasi välja lasta. _________________ zero
Kuidas see Stuudio veel eksisteerib ma ei saa aru. Töölised seal vist leivast ja veest aint elavadki. Sest siiani k6ik nende mängu müüsid halvasti. See Quantum piix nendelt p6dratelt oli ka suurim fail nii müügilt kui kriitikalt. Control ka ei müünud. Kust nad raha leivad et neid suuri mänge teha. Palju paremad firmad heade mängudega kui feilivad, pannakse kohe kinni. Aga nendel lastakse neid hunnikuid aina edasi välja lasta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.