02.04.2020 17:59:51
Kaks Tartu IT-firmat lõid lahenduse, mis aitab restoranidel vältida Bolti ja Wolti kasutamist
Kaks Tartu tehnoloogiaettevõtet lõid lahenduse, mis aitab igal restoranil oma olemasolevat tööjõudu kasutades käivitada toidu kojukande teenuse, vältides vajadust Bolti või Wolti järele.
Lahenduse, mis võimaldab restoranidel veebis nii tellimusi kui makseid vastu võtta ning kõik tellimused seejärel tööülesannetena kulleritele jagada, on üheskoos loonud Fleet Complete Eesti ja Voog.
Voog on veebipoodide ehitamise tööriist, mille abil saab internetis tellimusi ja makseid vastu võtta. Telemaatikaettevõtte Fleet Complete tugevuseks on mobiilsete tööülesannete — nt kulleriteenus — haldamise lahendused.
Ettevõtete teatel aitab nende loodud lahendus säästa nii Wolti kui Bolti vahendustasu ning puudub vajadus ka lõppkliendilt kojukande eest raha küsida.
Aga kes need kullerid siis on? _________________ www.internetikaubamaja.ee - Müüa LIIVAKASTE ja PEENRAKASTE!
www.whykaren.com - üle 120 miljoni kasutatud varuosa! Vaata järgi!
Aed ja aia auk, s1c2i3m4m5.
Ega küsimus ei ole hinnas lõpptarbijale.
Woldil-boldil on rasvased komisjonid, nendest lahti ütlemine käibe languseta on ilmselt iga restorani unelm.
Kulleriteks, nagu artiklis mainitud, soovita(ta)kse olemasolevat tööjõudu. Ehk teenindajad, kes on varnast võtta. Mis neid ikka puhkama sundida, annad ratta ja lased toitu laiali vedada.
Wolt küsib praegu 1,9€ tellimuse eest. Kahtlen et sellest soodsamalt läbi ajab.
Wolt küsib kliendilt 1.9-10.9€ (kõrgeim, mis olen mälu järgi näinud) kulleriteenuse eest. Komisjon restoranilt sõltub individuaalsest kokkuleppest, kuid ega see osa ka just marginaalne pole. Wolt-Bolt end selle kulleritasuga kindlasti ei elata.
Wolt võttis vist restoranilt komisjoni 20% takeaway ja 25% kullerteenuse eest.
Bolti kohta ei tea, aga ilmselt hinnavahe tarbija kasuks maksavad kinni restoranid. _________________ eriti julm
Äge värk on tehtud. Tubli. Loodeme, et keegi seda ka kasutama hakkab. Ägedaid äppe on ennegi tehtud, mis ilma tõsise müügita on ära surnud.
Bolti-Wolti turunduse vastu ei saa nad iial. Miks on autodel Bolti logod? Et nad Sul kogu aeg meeles oleksid, unes ja ärkvel. Kui ma süüa tahan, siis ma ei viitsi meenutama hakata, mis krt selle Tartu poiste leiutise nimi on vaid avan Bolti äpi. That's it.
Aga äge ikkagi, et keegi vähemalt üritab restosid aidata.
Wolt võttis vist restoranilt komisjoni 20% takeaway ja 25% kullerteenuse eest.
Bolti kohta ei tea, aga ilmselt hinnavahe tarbija kasuks maksavad kinni restoranid.
Bolt ja Wolt puhul tegelikult ju ei asenda sealt tulevad tellimused söögikoha tavakliente. Need on lisa müügikanalid ju siiski ja saad sealt kaudu uusi kliente omale.
Selge see, et igaüks tahab vähem eri tasusid maksta kuid see 20% sisaldab ju päris mitut asja: makse teenustasud (~2% summa pealt kusagil), kliendi leidmine/müük ise (marketingi kulu sisuliselt), klient ei hõiva söögikohas lauda ega kasuta sealseid teenuseid (nõudepesu, ettekandja, wc külastus).
Lisandub samas muidugi ühekordse pakendi kulu.
See uudises mainitud lahendus tundub, et võib toimida ainult praeguses kriisiolukorras kus on vaja inimestele kuidagi tööd leida. Potentsiaalseteks kasutajateks on aga inimesed kes väga spetsiifiliselt sellest restoranist tahavad hetkel miskit tellida.
Kui ma oma Wolti kasutamise harjumust analüüsin siis ma väga harva kasutan seda mõnest konkreetsest kohast tellimiseks. Pigem otsin selle kaudu midagi uut ja huvitavat mida tellida - enamasti kohast kuhu ma muidu kunagi ei satuks ja võibolla olemasolust ei teakski. _________________ There is no place like 127.0.0.1
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.