Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
helpless
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2009
|
09.05.2019 20:01:52
Elektrilised tõukerattad |
|
|
Selline teema siin leidub?
On kellelgi sellega kogemusi? Kui midagi asjalikku müügis on - mitte mingit müügi juttu ainult, siis võiks endalegi osta.
Põhiliselt ostaks töö-kodu teemaks.
Väga väiksed rattad ei sobi. Pole linna ideaalset teed (haahaa)!
Hinna suhtes mingi 500-1000 lagi.
Kui midagi jäi kirjutamata siis küsi julgelt.
Kel kogemusi võib neid julgelt jagada.
_________________ Need to hear louder! |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
raudpits
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.03.2004
|
09.05.2019 22:06:28
|
|
|
Teema huvitaks mindki. Korraks oli plaan yedoo city või mezec baasil ise kokku panna aga plaaniks jäi..akut polnud mõistlikult panna kuhugi
https://gpad.ee/gpad-tourer-white on suts kirves
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
helpless
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2009
|
11.05.2019 21:24:28
|
|
|
Mitte kellelgi pole kogemusi? Justkui järjest rohkem populaarsust see kogub...
_________________ Need to hear louder! |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
11.05.2019 21:51:23
|
|
|
Xiaomi M365 olemas 1a ja 600km.
rula 1a ja 1000km ja ninebot ES2 + lisa akuga 200km.
Mis huvitab?
Tegelikult "päris legal" see ei ole. Pisimopeed, kuni 25km/h ja 1kw on küll seaduses olemas, aga see kehtib ainult siis kui iste/sadul on sõidukil.
Aukus teed ja äärekivid: Väga hea, probleemi ei teki ja see pidurdab sind natuke maha ja pead mõistusega sõitma mitte mootoriga.
Isegi rula läheb üllatavast äärekivist väga ilusti üle kui hooga ei lähe.
Autojuhid ei oska arvestada sinuga niikuinii, jalakäijad ka mitte, ja sa ei saa hetkega seisma.
Kindlasti ei soovita jalakäiate vahel lasta 20+km/h. Enamus keda ma sõitmas näinud olen, on hullemad kui "kileviinerist jalgrattur" kahjuks.
Ja kui neid piisavalt palju tekib siis hakkavad kõik saama politsei käest..
Vastupidavus: nende kõigiga rahul. Aga mida iganes sa ostad: võta selline, millele saab varuosi kasvõi netist tellides. Kõik sõidukid kuluvad ja vajavad remonti. Eriti hea oleks kui kruvikeeraja ja võib-olla ka jootekolb püsiks õiget pidi käes. Akupakis võib keevitus lahti logiseda vms, ja siis hea kui ei pea sadu eurosid maksma, et korda saada.
Üldiselt, sõida mõistlikult ja arvesta teistega, sul on pidurdusmaa ja teised ei oska su kiirust ette näha. Ajavõit tuleb minimaalne niikuinii.
Kui on vaja kaasas vedada siis selline folding mehhanism nagu Ninebotil on oluliselt mugavam. Xiamo voldib kokku küll, aga käe otsas vedamiseks raske ja lohistada ei saa. Transpordiks puhtalt see.
Xiaomil on olemas ka suurema akuga M365 pro nüüd, ja kui kokku voltima ei pea, siis Stigo B1 on ka ca 1k hinnaga, suuremate ratastega kui tõuksi saad.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
11.05.2019 21:52:38
|
|
|
Jah, see xiaomi tõuks on päris hea ja asjalik, pro versioon on nüüd veel kõvem
Soovitan xiaomit igatahes.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
12.05.2019 00:29:52
|
|
|
Kui ei ole vaja poodi kaasa vedada ja trammi ja kokku voldituna käeotsas tarida on xiaomi väga hea. Kui on vaja järel vedada siis on Ninebot ES-i sarnaselt volditavad paremad. Mõlemad on tegelikult sama firma niikuinii.
Xiaomi kasuks räägib see, et igasugu varuosi ja 3rd party paremaid juppe on meeletult palju saada odava hinnaga.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Chime
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.02.2005
|
12.05.2019 09:43:19
|
|
|
Endal ka m365 ja 200 km läbitud. Alguses tasub kodutööd youtube abiga ära teha ja lappida mõned disainivead - tihend kokkuklappimisliigendile, tagatule juhtme probleem ja mitte veekindel power nupp. www.curiousjoe.se on abiks kui ei viitsi alist kraami oodata. Liikluses on õige küll, et eriti keegi ei oska sinuga arvestada. Pealtnäha ju seisad tähtsa näoga, piip suunurgas tossamas, aga tegelikult kulged 25 kmh. Minu 70 kilo kaalu juures on kujunenud akutäiega läbisõiduks 23 kilti ja keskmine kiirus samuti 23. Kui akus on alla poole järel, siis jõudlus hakkab tuntavalt vähenema.
Kokku klapituna tassimine ei ole tegelikult ülemäära raske, igapäevaselt tarvis koju kolmandale korrusele vedada ja tööl teisele. Eks inime harjub.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
ivokas
HV veteran
liitunud: 14.10.2006
|
12.05.2019 10:29:25
|
|
|
Xiaomil seda "gaasipedaali" vasakule poole ringi tõsta ei saa lenksul?
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
12.05.2019 11:18:05
|
|
|
Chime kirjutas: |
Kokku klapituna tassimine ei ole tegelikult ülemäära raske, igapäevaselt tarvis koju kolmandale korrusele vedada ja tööl teisele. Eks inime harjub. |
Just, selleks see sobib, aga kui on vaja 100meetrit, või 500 meetrit, vedada järel, siis see mehanism ei ole hea.
Siis on teistsugune folding parem.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
helpless
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2009
|
13.05.2019 10:17:26
|
|
|
hans kirjutas: |
Xiaomil on olemas ka suurema akuga M365 pro nüüd, ja kui kokku voltima ei pea, siis Stigo B1 on ka ca 1k hinnaga, suuremate ratastega kui tõuksi saad. |
Tänud tagasiside eest.
Kannatab sellega muidu vähe kehvematel teedel ka sõita?
Või peab mingi ideaalne tee olema?
_________________ Need to hear louder! |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
13.05.2019 14:19:37
|
|
|
Olen ise ka ostumõtteid mõlgutanud, kuival suvepäeval võib päris mõnus kulgeda olla.
Küll olen mõelnud, et kui hästi need 250W-350W mootoritega pillid siis ikkagi mäest üles lähevad.
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Jann1
HV Guru
liitunud: 03.12.2005
|
13.05.2019 14:27:42
|
|
|
Ostsin ka omale M365 eelmine nädal ja see on ikka palju lahedam kui arvasin. Uus tarkvara peale ja käib edasi nii, et asfaltil esiratas käib ringi.
20km ühe akutäiega ringi ka vuranud. Muidugi eriti lahe on see, et ise lükates või mäest alla sõites laeb akut ka. Proovisin huvipärast seni lükata kui saab 5% juurde. Ei läinudki väga raskelt.
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
13.05.2019 14:37:30
|
|
|
LKits kirjutas: |
Jälgin.
Kas on mõni selline, millel maksimaalne kiirus väga ulme ei ole või saaks piirata?
Pigem teekonna pikkus, kui kiirus oluline.
Samuti on mõni, mida saaks ka tõuksina kasutada, kui aku tühjaks saab? Olen kuulnud, et paljudel ropp takistus. |
Kui aku tühi siis eks hädaga lükkad viimase kilomeetri ära jah, aga see trenn rohkem. Suur ja raske kolakas on. Eks nad kõik on. kui sa just pisikeste ratastega 5kg tõuksi ei võta, Aga need muidu mõttetud jälle.
Kiirus: sul on hoob, ei ole on/off, saab täitsa ise kiirust valida
Ja piirata saab xiaomil/ninebotil ka. Ninebotil isegi äppist valida, aga siis millegipärast piiratakse ka väändemoment nii alla, et väga mäest üles ei taha minna.
Mäkketõus: sõltub väga. Eks pead paar korda võibolla juurde lükkama, Watid väga ei loe, aga nendel pole ülekannet vaid mootor veab, ja väändemoment on olematu. 1500W rula ka ei taha igast mäest üles minna kuigi võimsust ja kiirendust on.
Samas kui sa mõistlikult sõidad sellega, teistega arvestades, siis käib jalg maas niikuinii tihti, asi siis paar korda juurde lükata on
Lisaks on 250-300W enamusel püsi nimivõimsus, peak power võib olla 2x suurem.
Akude kohta ka: Arvuta, palju sul päevas vaja sõita on ja võta julgelt 2x rohkem.
Sport või eco on vahe. 5 kraadi või 20 kraadi on tohutu vahe. Lisaks akud vananevad ka
m365 lubatud range on 30km/h, mina saan 16-22. Rulal lubatud range on 30km, mina saan 12-15.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
13.05.2019 14:50:11
|
|
|
Xiamil on low 18km/h. aga vääne kaob ära.
Ninebotil saab low tõmmata 5-15km/h peale (eeldusel, et sport nuppu ei vajuta). Kui väga huvitab, võin uurida mis väändest alles jäi.
Aga vanemale inimesele kasutamiseks soovitaks siis, kui tegemist on muidu aktiivse inimesega. St ära võta seda, kui mobility scooter. Kui sa rolleri annaks talle, siis on tõuks ka okei anda. Muidu ehk mitte. Youtube täis neid "electric scooters are dangerous" videosid, kuidas ilma tasakaalutunnetuseta sõidetakse inimestele otsa, või täisgaasiga järsust äärekivist alla ninali jne. Sellega on päris korralik võimalus endale palju haiget teha, isegi 10km/h liikudes autole ette näiteks.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Klooose
HV vaatleja
liitunud: 14.12.2007
|
13.05.2019 14:50:17
|
|
|
+1 Xiaomile. Kasutanud mõned kuud ja väga rahul - igatahes pigem halvema ilmaga sellega kui ühistranspordiga.
Muidugi siin kõlanud jutt, et teistega arvestades peab jalg maha käima - vot ei tea. Ise panen jala ainult punase tulega maha ja rohkem nagu põhjust ei näe selleks. Inimeste vahel saab kontrollitult vaikse hooga ka sõita, jalga maha panemata.
_________________ Ära arva kunagi, et see on täiuslik. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Chime
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.02.2005
|
13.05.2019 17:26:44
|
|
|
Veel tähelepanekuid Xiaomist - mu meelest ta sisse lülitatuna kõrval lükates ei rekupereeri, st veereb täitsa vabalt. Ehk täitsa kenasti käekõrval jalutatav. Ehk oleneb ka firmware versioonist, mu oma eelmise aasta oktoobris toodetud. Kiiremini veeredes pidurdab mootoriga küll kenasti, rekuperatsioonienergia on kolmes astmes reguleeritav. Kolmandat astet nineboti äpp, mida kasutan, ei soovita. Pidavat hakkama andma liiga suurt pinget tagasiside kohta ja elektroonika satub ohtu. Kenasti malemängurina sõites tegelikult polegi vaja käsipidurit kulutada, kui midagi ootamatut ette ei satu.
Hea asi on püsikiirushoidja, kui kümmekond sekundit ühtlaselt "gaasi" peal hoides sõita, siis piiksatab ja võid lüliti lahti lasta, läheb valitud st tippkiirusega edasi. Ning pidurduse alustamiseks klõpsad korra vastu lülitit ja võtab hoo maha kui seismajäämiseni. Samas jalakäija kõrval sõita ja kiirus sellele parajaks timmida on suht võimatu.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
13.05.2019 18:00:08
|
|
|
Huvitav teema - jälgima jään
Viskaks paar tk autole ja reisile. Hea linnas ringi vurada.
|
|
Kommentaarid: 956 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
761 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
13.05.2019 18:06:07
|
|
|
Ma võtsin eelmine kord endale venemaalt kaasa, head odavad seal
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.05.2019 18:39:39
|
|
|
Milline neist ka nö krobelisemalt asfalti kannatab või vurate kõik siledal kõnnitee asfaltil.
Maal tuleb siin ikka enamasti mööda autotee seeva sõita pinnatud asfaltil.
kuidas nii aga rehvid kestavad?
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
13.05.2019 18:45:53
|
|
|
indrpo, Sa ei kujuta ette, millisel teekattel ma sõidan enda omadega ja rulaga.. Päris kruusale muidugi ei roniks. Aga xiamo õhkrehviga võib hakkama saada küll ettevaatlik olles.
Flab, soovitan tutvuda kohaliku seadusandlusega.
Nagu ma enne ütlesin, siis pisimopeedi alla nad ei lähe ja päris legal ei ole. Eestis õnneks pole suuremat õnnetust veel juhtunud, siis ei võeta ära.
Tšehhis olid kõik tänavad täis + rendikad ka ja võimudel tähtsamaid probleeme.
Hollandis/saksas jääd ilma ja saad mitme eesti keskmise palga ulatuses trahvi ka sitemal juhul
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
13.05.2019 18:53:57
|
|
|
Hea tähelepanek
Vurasin sellise rendikaga Viiniss ringi ja tôesti oli tunne, et jube ohtlik asi, kui mingile jobule kätte anda
|
|
Kommentaarid: 956 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
761 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
13.05.2019 19:03:09
|
|
|
Juutuubis Tehnika tv testis mingi aeg hoogsalt neid tõukse/rulasid.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
helpless
HV kasutaja
liitunud: 28.08.2009
|
13.05.2019 20:58:00
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Milline neist ka nö krobelisemalt asfalti kannatab või vurate kõik siledal kõnnitee asfaltil.
Maal tuleb siin ikka enamasti mööda autotee seeva sõita pinnatud asfaltil.
kuidas nii aga rehvid kestavad? |
Ma ise mõtlesin sama asja aga tundub, et saab hakkama jutu järgi.
_________________ Need to hear louder! |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|