Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Ampere (GA100/GA102/GA104) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 327, 328, 329, 330  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001




sõnum 02.03.2023 19:55:58 vasta tsitaadiga

Kaart 3080. 1440p resol vaadates 1080p 60fps YT videot läks voolu tarve kastil tavalise 110w asemel nii 420w peale ja mulle tundub ka, et pikemal vaatamisel selline voolutarbe erinevus ei õigusta saavutatud paranenud pilti. 1-4 mingit muutust nagu ei andnud. Samas vanu Format Factory programmiga upscaletud (640x480 pealt 720p peale, et Youtubes oleks parem) videosi vaadates on raske tajuda pildi kvaliteedi paranemist icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2023 09:15:45 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Back to this shit again. Mitte ükski mäng pole eales kaotanud Denuvo pärast jõudlust.

Scart kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
Scart, Eales?

Kõva avaldus ikka. Ju siis on mingi muu müstiline põhjus miks mängud kust see sitt välja roogitakse paremini jooksma hakkavad.
Justkui mingi bloated drm kood (ubisoftil oli mingi aeg isegi mitmekordne drm peal) ei mõjutaks midagi. Muidugi mõjutab. Lihtsalt mitte kõigil mängudel.
Täpselt samamoodi nagu kõigil mängudel ei ole shader compilation jama.


Jah, eales. You're free to prove otherwise.

https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2021-resident-evil-village-cracked-performance-beats-official-code
https://wccftech.com/tekken-7-denuvo-drm-performance-issues/
https://www.videogameschronicle.com/news/devil-may-cry-5-drm-performance/
https://www.dsogaming.com/news/capcom-has-removed-denuvo-from-resident-evil-village/
https://www.thegamer.com/resident-evil-4-remakes-denuvo-drm-performance-issues/

"Eales" rofl.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 25.04.2023 14:20:03 vasta tsitaadiga

https://videocardz.com/newz/modded-geforce-rtx-3070-with-16gb-memory-gets-major-1-low-fps-boost
Spoiler Spoiler Spoiler


Edit:
HUB juba tegi video sellest, kasutades A4000't icon_smile.gif

Link
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 25.04.2023 17:58:49 vasta tsitaadiga

Nüüd tulevad jälle teatud isikud siia kirjutama, et mängud on kehvad ikkagi ja teema ammendub kuna you know nvidia....
_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 25.04.2023 19:17:14 vasta tsitaadiga

mängud on ikka kehvad, aga põhiotsus, miks 3070 tuli nagu tuli, oli chipide saadavus:
nvidia valis GDDR6 mäluchippide tootjaks ja partneriks Samsungi. Kaartide supply chain on juba sihuke, et sul on päriselt tootmiseks tegelikult vaja mitu kuud ette orgunnida kogu ahel, et planeerida OEM-ide tooteliine, sh chipid ette koguda. 3070 launchiti sügis 2020. Samsungil EI OLNUD veel 16Gbit kivisid saadaval, need tulid välja alles talv 2021 ja esimesed kaardid, mis neid kasutasid oli 3060d (aka 6x 16Gbit chipid). Kuna GPU disainitakse, siis otsustatakse ka mäluinterfacede arv, mis määrab mälusiini laiuse. kuna laiuseks sai 256bit ja ühe interface laius on 32bit, siis ongi võimalik paigaldada täpselt 8 kivi, ei ole võimalik võtta see number suvalisest pastakast. Heakene küll, äärmisel juhul oli võimalik ka teha 3090-t ja teha lisaloogika-lülitid ja teha kahepoolne kaart 16 kiviga. 3090 oli keda-kotib-see-hind kaart, seal keegi kopkaid ei lugenud. kahepoolne kaart on tunduvalt kallim ja ka mäluchipid ei olnud tol ajal soodsad, ehk launchiks olnuks kahepoolne 3070 julgelt 100USD kallim, mis kindlasti ei sobinud. sealt ka otsus 8GB. Ei olnud lihtsalt teist varianti. A4000 btw launchiti kevad 2021, ju siis olid selleks ajaks juba tihedad mäluchipid saadaval.
6800/6800XT mälu partner oli micron ja neil olid esimesena 16Gbit (2GB) olemas. tough luck muidugi.

3070ti on teine asi, see kaart tõesti ei täida ühtegi mõistlikku auku, peale rahakoti oma. ju siis GA104 vahvlid said küpsemaks ja oli lademetes vanu odavaid 8Gbit GDDR6X kivisid, et kiiresti krüptonäljastele penidele kont ette anda. niikuinii osteti kõik ära.

no ja tuleme tänapäeva juurde. odaval kaardil (või siis säästuklassi) ei saagi üle 8GB VRAM tänapäeval olla, sest mitte keegi ei tee tihedamaid kui 16Gbit mäluchippe ja max mis üldse 128bit siiniga ehitada, ongi 8GB (jällegi, välja arvatud kahepoolne või topeltkividega kaart).
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2023 20:48:12 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:
põhiotsus, miks 3070 tuli nagu tuli, oli chipide saadavus: nvidia valis GDDR6 mäluchippide tootjaks ja partneriks Samsungi.

See on selgelt vale. 30 seeria mälukivide peamine tarnija oli siiski Micron oma GDDR6X variandiga.
High-Q kirjutas:
Samsungil EI OLNUD veel 16Gbit kivisid saadaval, need tulid välja alles talv 2021 ja esimesed kaardid, mis neid kasutasid oli 3060d (aka 6x 16Gbit chipid).

See on samuti vale. Samsung pakkus sellel hetkel juba 16Gbps ja 18Gbps 16Gb kive. Juba 2018 aastal tuli Titan RTX mis kasutas 24GB GDDR6 ja seal oli 12 kivi ühel poolel. Tõsi see oli tollal 14Gbps kiirusega.
tsitaat:
In January 2018, Samsung began mass production of 16 Gb (2 GB) GDDR6 chips, fabricated on a 10 nm class process and with a data rate of up to 18 Gbit/s per pin.

See millest sina räägid talv 2021 oli 16Gb GDDR6X kivid mis võimaldasid teha ühepoolse 3090Ti. Micronil tõesti 2020 ei olnud 16Gb GDDR6X kive veel. Samas see ei puutu teemasse, kuna 3070 kasutas tavalist G6 mitte G6X.
High-Q kirjutas:
Kuna GPU disainitakse, siis otsustatakse ka mäluinterfacede arv, mis määrab mälusiini laiuse. kuna laiuseks sai 256bit ja ühe interface laius on 32bit, siis ongi võimalik paigaldada täpselt 8 kivi, ei ole võimalik võtta see number suvalisest pastakast.

Võis kasutada 320bit nagu 3080. Võis kasutada 2GB kive. Nvidial oli valikuid. Tegelik põhjus oli forced obsolescence ja A seeria kaardid: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nvidia_graphics_processing_units#RTX_Ax000_series
Kui Nvidia oleks RTX kaartidele andnud sama palju mälu kui A seeriale, siis poleks inimesed A seeriat ostnud. Ja vaadates A seeria mälumahte on need palju mõistlikumad: 6GB kõige alumises otsas ja edasi läheb juba 12-16-20-24-48 jne.
Eksisteerisid ka 16GB 3070 ja 20GB 3080. Esimest ei väljastatud kunagi aga mõned õnnelikud said 20GB 3080 omale siiski.
High-Q kirjutas:
no ja tuleme tänapäeva juurde. odaval kaardil (või siis säästuklassi) ei saagi üle 8GB VRAM tänapäeval olla, sest mitte keegi ei tee tihedamaid kui 16Gbit mäluchippe

Kas kuskil on reegel, et säästuklassi kaart PEAB olema 128bit? Jah 512bit on keerukas ja seda pole kaua kasutatud aga 256bit või isegi 320bit ei muuda kaarti märgatavalt kallimaks vs 128bit.
Ühtlasi GDDR7 võib muuta seda, et max kivi suurus on 2GB. Lisaks suurem läbilase.
High-Q kirjutas:
ja max mis üldse 128bit siiniga ehitada, ongi 8GB (jällegi, välja arvatud kahepoolne või topeltkividega kaart).

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/?memsize=16%20GB&buswidth=128%20bit&sort=name
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 25.04.2023 23:36:28 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:

no ja tuleme tänapäeva juurde. odaval kaardil (või siis säästuklassi) ei saagi üle 8GB VRAM tänapäeval olla, sest mitte keegi ei tee tihedamaid kui 16Gbit mäluchippe ja max mis üldse 128bit siiniga ehitada, ongi 8GB (jällegi, välja arvatud kahepoolne või topeltkividega kaart).

12gb uued kaardid on alla 400 euro: https://www.hinnavaatlus.ee/2050428/sapphire-pulse-radeon-rx-6700-xt/
Kasutatud peaks leidma 300 euri ümber. Peaks ju küll hea hind olema?
Nvidia tõi 2016a 8gb mainstreami, mis oli VÄGA HEA. Nüüd 6 aastat hiljem võib rahulikult edasi liikuda beer_yum.gif
Ammu aeg juba.

_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2023 07:10:45 vasta tsitaadiga

sant, liigutaksegi ju edasi aga nagu näed siis osad tegelased võtavad eelmise generatsiooni midrange kaardi ja üritavad sellega 2 aastat hiljem väljatulnud mängu pea maksimum sätetel mängida ja kui ei jookse hästi siis rõõmsalt huilgavad, et nää - megafeil.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2023 08:13:55 vasta tsitaadiga

Auron, Kaugel sellest. 1080p low võib juba võtta 8GB kaardid hingeldama. 6GB on veel ääri-veeri kasutatav ja 4GB peal ei lähe mäng käimagi.
Muljed põhinevad viimasest Tech Yes videost:

Link
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 26.04.2023 08:26:45 vasta tsitaadiga

Auron, Texture Quality on Shadow Q järel kõige kergem seade üldse. Abspluutne max 5FPS. Me räägime et RT sisselülitamine, mis võtab vähemalt 50%FPS ära on kõige vajalikum seadetest. Aga kui Texture Quality soovid max keerata, siis see on big NO bc rohelised prillid.
Ma ei mäleta ühtki mängu kus ma Texture Quality kallale oleks läinud. See jääb alati Ultra p3ale, isegi kui teised mediumi peale keerata, sest see ei maksa GPU jõudluse osas midagi.

Samuti on naljakas kuidas medium ja RT seees perfib 3070 6800XTst kehvemini.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 26.04.2023 15:27:13 vasta tsitaadiga

Räägime asjast ikka õieti.
3070 ja kõik 8 GB VRAM-iga kaardid on täiesti toimivad ja töötavad ka edaspidi. Mõne mehe jutust võib siin välja lugeda, et 3070 peaks kohe minema viskama.

Jensenil on muidugi plaan juba olemas. DLSS 4.0-is paned menüüst medium tekstuurid ja need tehakse automaatselt 4k tekstuurideks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.04.2023 15:43:43 vasta tsitaadiga

DLSS 5.0-iga pidi ka plaan olema, et paned menüüst max tekstuurid ja saab rahus 2GB kaarte edaspidi toota.
Hind pidi ka tänu sellele 5% langema.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002




sõnum 26.04.2023 15:46:04 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Räägime asjast ikka õieti.
3070 ja kõik 8 GB VRAM-iga kaardid on täiesti toimivad ja töötavad ka edaspidi. Mõne mehe jutust võib siin välja lugeda, et 3070 peaks kohe minema viskama.

Jensenil on muidugi plaan juba olemas. DLSS 4.0-is paned menüüst medium tekstuurid ja need tehakse automaatselt 4k tekstuurideks.


See DLSS 4.0 tuleb ainult uuele RTX5000 seeriale icon_biggrin.gif Nagu ikka Nvidial kombeks-persse need vanad kliendid ja nende toetamine.
Praegu DLSS3.0 fragegenerationiga seda näha ju. Seda ka ei ole RTX3000 seerial.
Seega see ei paranda kuidagi praeguste Nvidia RTX 8GB kaartide omanike tuju.

Edit:
Nvidia puhul lihtsalt ei saa kindel olla, et juhuk kui tuleb mingi uuem featuur välja siis ei pruugi seda kasutada saada, ilma et peaks jälle raskelt teenitud raha raiskama uue kaardi näol!
Kui RTX3070 seeria puhul said veel mõistliku hinnaga x070 seeria kätte, siis uue seeria saad +300$ kallimalt.
Ning see ajalooline perf/raha suhe kaob ära, kus uue seeriaga said X070 segmendis 1-2 klassi kõrgema perfi. Nüüd saad kõrgema perfi kuid maksad täpselt samapalju protsentides otsa.
AMD ei ole siin ka puutumata oma RX7900XT'ga, mis peaks olema 599€ max, sest on tegelikult RX6800XT järglane.


viimati muutis Viilutaja 26.04.2023 16:30:40, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 26.04.2023 16:02:22 vasta tsitaadiga

Tegelikult seletas Nvidia ise ära miks nad ei saa FG-d vanematele põlkvkondadele teha. Kõlas üsna usutavalt.
Mälu järgi on DLSS 3 ja FG kood githubis lahti ja igaüks võib seda ise lähemalt uurida.

Loomulikult ootame me ära AMD poolse tõe kontrolli, aga kui nad ikka õigust räägivad ,siis on AMD-l jälle väga suured probleemid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 26.04.2023 16:25:20 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tegelikult seletas Nvidia ise ära miks nad ei saa FG-d vanematele põlkvkondadele teha. Kõlas üsna usutavalt.
Mälu järgi on DLSS 3 ja FG kood githubis lahti ja igaüks võib seda ise lähemalt uurida.

Loomulikult ootame me ära AMD poolse tõe kontrolli, aga kui nad ikka õigust räägivad ,siis on AMD-l jälle väga suured probleemid.
selle seletamisega on natukene nii ja naa.
optical flow acceleratorid on olnud gpu-des sees alates turingust. küll aga liigutati ada-s rauda ka osa seonduvat loogikat-töötlust. seda viimast ka nvidia poolt küsimuse vastusena välja öeldi, et eelmiste põlvkondade ofa jääks jõudluse osas pigem hätta.
https://docs.nvidia.com/video-technologies/optical-flow-sdk/nvfruc-programming-guide/index.html
https://developer.nvidia.com/blog/harnessing-the-nvidia-ada-architecture-for-frame-rate-up-conversion-in-the-nvidia-optical-flow-sdk/
https://docs.nvidia.com/video-technologies/optical-flow-sdk/nvofa-application-note/index.html#nvofa-quality-and-performance

võimatut ei ole midagi, loomulikult võib ka puhtalt shaderitel kõiki selliseid asju teha. küsimus on jõudluses, eriti mängimise seisukohast, kus räägime selleks saadaval olevast võrdlemisi väiksest hulgast millisekunditest.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2023 17:38:03 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tegelikult seletas Nvidia ise ära miks nad ei saa FG-d vanematele põlkvkondadele teha.

Nad seletasid, et selle perf oleks kehvem vanematel RTX kaartidel, sest nagu londiste juba täpsustas omavad ka vanemad kaardid OFA rauda.
Muidugi mingeid numbreid või benchmarke/pilte Nvidia sellest ei jaganud mis probleemid vanematel kaartidel esineks. Seega see võib vabalt ka vale olla segmenteerimise ja uute müügi nimel nagu nt RTX Voice puhul oli.
GTX kaardid suudavad isegi shaderitel RT teha aga vähemalt seal saab igaüks ise veenduda, et see on aeglane, kuna Nvidia lubab seda.
SirAskAlot kirjutas:
Loomulikult ootame me ära AMD poolse tõe kontrolli, aga kui nad ikka õigust räägivad ,siis on AMD-l jälle väga suured probleemid.

Kui AMD'l pole OFA rauda, siis nad teevad seda kuidagi teisiti. Hetkel ei tea veel milline saab tagasiühilduvus ja perf/kvaliteet olema.
FSR suutsid küll päris vanadel kaartidel edukalt tööle panna. Nvidia nõuab selle jaoks Tensor tuumasid.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Overkilla
HV veteran

liitunud: 11.04.2004




sõnum 10.06.2023 21:26:23 vasta tsitaadiga

Rebar kadus ära, soovitusi? Vajalik oli teha BIOS-ile nullimine, muu kõik töötab ja "Resizeable bar" valitud "auto". CSM keelatud. Above 4G lubatud.

Ok, las olla. Tegin Bios uuenduse, nüüd töötab sama seadistusega.
Manus

Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
skyTronic
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2023 22:22:24 vasta tsitaadiga

Overkilla, mis programmist see screenshot pärit?
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2023 23:22:27 vasta tsitaadiga

skyTronic, GPU-Z.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kevvare
Kreisi kasutaja
Kevvare

liitunud: 02.06.2010




sõnum 01.08.2023 19:22:28 vasta tsitaadiga

RX 6700 XT või 3060ti?

Mis teema nende nvidia 3..seeriate termopatjadega on? Mingi tüüpviga? Päris mitmetel kuulutustel olen märganud selle mainimist.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
skyTronic
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2023 20:42:57 vasta tsitaadiga

3060 ti + DLSS oli minu meelest hea 1440p resoga. Nüüd kasutan 4070 ti + DLSS 4k gamingu jaoks.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2023 07:08:12 vasta tsitaadiga

Kevvare kirjutas:
RX 6700 XT või 3060ti?

Mis teema nende nvidia 3..seeriate termopatjadega on? Mingi tüüpviga? Päris mitmetel kuulutustel olen märganud selle mainimist.

Mina valiks 6700XT. DLSS-st pole kasu kui tulevikus 8GB mälu väheks jääb.
Ja kui tingimata on DLSS vaja, siis 3060 12GB on mõistlikum ja odavam (kuigi aeglasem) variant.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kevvare
Kreisi kasutaja
Kevvare

liitunud: 02.06.2010




sõnum 03.08.2023 12:30:48 vasta tsitaadiga

Ma väga rumal selle koha pealt ja nüüd oleks huvitav teada, et kui FPS erinevus on seal pea 30 mõne mänguga siis kuidas 12gb parem oleks kui 8gb? Või mis eelise ta annaks.

DLSS teeb siis pildi ilusamaks? On see mingi featuur mida saab on/off panna või automaatselt rakendub ükskõik mis seadetes mäng on?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
skyTronic
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2023 12:43:10 vasta tsitaadiga

Kevvare kirjutas:
Ma väga rumal selle koha pealt ja nüüd oleks huvitav teada, et kui FPS erinevus on seal pea 30 mõne mänguga siis kuidas 12gb parem oleks kui 8gb? Või mis eelise ta annaks.

DLSS teeb siis pildi ilusamaks? On see mingi featuur mida saab on/off panna või automaatselt rakendub ükskõik mis seadetes mäng on?

12 GB annab eelise siis kui mäng on arendatud selliselt, et vajab rohkem mälu max seadetega. Siis jääb 3060 ti alla 6700XT-le. Aga ma valiks nende mängude järgi, mida praegu mängid.

DLSS renderdab madalama resoultsiooniga (rohkem FPSi), aga silub pixlid ära suurema reso jaoks nii et tihti pole aru saada, et madalam reso on baasiks. Selle jaoks peab mängul tugi olema ja eraldi sättima.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 03.08.2023 16:02:05 vasta tsitaadiga

Kevvare, kui väga lihtsalt panna siis on tegu AI poolt tehtava AntiAliasinguga. efekt on kohati nagu SSAA lükkaks sisse, ainult kui SSAA ähendas FPS 30%, siis DLSS saab samapalju juurde. Mäng peab toetama kõige viimast ver. selleks(vanemad on oma vigadega).

Aga üldiselt jah tasub vaadata näiteks HUB videot 30/50 mänguga. Ja siis vaadata kas need mängud mida praegu mängid/mängiks on paremad VRAMmuga või DLSSga. Mul näiteks AMD mängud satuvad esikümnesse pidevalt. DLSS mänge ei mängigi, või on FPS nagunii piisav ilmagi @1440p.

Tekstuurid on need mis teravuse ja detailsuse annavad mängule, samas FPS ei mõju pea üldse. VRAM suurus olulisem. Kohati annab Tekstuuride ULTRA peale keeramine parema tulemuse kui muud vidinad, samas kui nüüd VRAM väheks jääb tekstuuride mällu talletamiseks, siis võib välja hõigatud DLSS powerist alles jääda 8FPS. Alati saab tekstuure alla ka keerata, aga mingi hetk tuleb Low piir ette ja mälu ikka vähe.
Isiklik maitseeelistus, ma korra juba ämbrisse astusin FuryX, õnneks enam seda probleemi pole siinpool rindejoont;)

Mängud mis dlss + rt näiteks kasu saavad- Spiderman
VRAM- Harry Potter
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Ampere (GA100/GA102/GA104) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 327, 328, 329, 330  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.