Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
20.11.2017 13:15:31
|
|
|
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
Kui keegi näeb, et oled väljaspool tööaega firma kirjadega autoga Rimi toidupoes, siis suur tõenäosus, et teed erasõite.
|
pole ainult toidupood, sealt saab ka muud vajalikku. ilma naljata, viimased tööriistakastid said oma sisu prismast, sest olid täpselt nii kaua lahti kui mujalt enam asju ei saanud. pirnid, puurid, mutrivütmed, kruvikeerajad on viimasel ajal kõik saanud sealt osta.. vähemalt sellised, mida on vähe aga kiiresti vaja. naljatilgad oma kaebamisega.. teine teema on muidugi sellega, et oma esinduskuut kõikvõimalikku logo täis võõbata. tehke oma kuudi kujundus mingi paljusid autosid omava firma oma sarnaseks kui tahate hirmsasti seda valget kuuti tuunida. "nägime teie Telia autot seal ja seal parklas!" " aga mul pole sellist autot ju.. ahsoo.. |
Eraisikuna olen korduvalt Prismas käinud ehitusmaterjali ostmas. Näiteks kui korteri temonti tehes pühapäeva õhtul pahtel otsa sai, kust juurde saaks? Loomulikult Prismast.
Minu pettumuseks küll viimane kord kui vaja oli, Prismas enam pahtlit polnud...
Aga maksuteemasse: Tuttav elab Portugalis ja ütles, et seal see üldse ei toimiks. Keegi ei hakkaks riigile ette kandma, kui palju keegi maksmata jätab. Ja arvestades, et seal enamikes poodides on ainult sularahamajandus, siis see pole kindlasti väike osa. Aga noh, sellepärast Lõuna-Euroopa ongi selline
Samuti pole Portugalis sellist autokultust, nagu meil. Inimestele ei lähe seal eriti korda, millega sa sõidad. Vahet pole, palju mõttetuid hobuseid kapoti all on. Pigem eelistatakse väikseid punne, millega paremini parkima mahub.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
20.11.2017 14:05:11
|
|
|
Auron kirjutas: |
Tegelt oleks ka lihtsam lahendus olemas mis hoiaks kõvasti raha kokku - nimelt lõpetaks selle käibeka tagastamise üldse ära ja ostku kõik ilusti asjad välja ja polegi vaja midagi jälgida ja nuhkida. |
Kui sa ostad auto firmale, mitte oma palga eest, siis lisaks käibekale hoiad kokku ka tulu ja sotsiaalmaksu.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Kopz
HV kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
21.11.2017 02:41:21
|
|
|
Laiendan natuke teemat. Mis siis saab, kui ma jalgratta firma arvele ostan? Olen reaalselt jalgrattaga kliendiga kohtumisel käinud. Ennem helistasin ja küsisin, kas on okei kui ma jalgrattaga tulen. Sain jaatava vastuse ja veeresingi rattaga kohale. Samamoodi kui mul töö jaoks vaja pisitarvikuid osta, siis võin vabalt ja hea meelega need sõidud jalgrattaga teha.
Teisalt ei näe mingit vahet, mis autodega töösõite tehakse. Suvel avanees vaatepilt, kus töömehed lõpetasid objektil töö, tõstsid oma tööriistakohvrid Land Rover Range Roversse ja sõitsid minema. Kui neile sobib selline sõiduk tööautona, siis las sõidavad. Tuttav teeb elektritöid ja sõidab uuemapoolse BMWga ringi. Viskab vajalikud materjalid peale ja sõidab objektile.
Kättemaksuamet võiks pigem tegeleda suurte "kahjuritega" nagu Autorollo, Panamasse registreeritud firmadega jms. Aga nende peale hammas hästi ei hakka ja siis otsitaksegi paaniliselt kohta, millega hõlpsasti riigi kassat täita.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
21.11.2017 06:09:11
|
|
|
Kopz kirjutas: |
Teisalt ei näe mingit vahet, mis autodega töösõite tehakse. Suvel avanees vaatepilt, kus töömehed lõpetasid objektil töö, tõstsid oma tööriistakohvrid Land Rover Range Roversse ja sõitsid minema. Kui neile sobib selline sõiduk tööautona, siis las sõidavad. Tuttav teeb elektritöid ja sõidab uuemapoolse BMWga ringi. Viskab vajalikud materjalid peale ja sõidab objektile.
Kättemaksuamet võiks pigem tegeleda suurte "kahjuritega" nagu Autorollo, Panamasse registreeritud firmadega jms. Aga nende peale hammas hästi ei hakka ja siis otsitaksegi paaniliselt kohta, millega hõlpsasti riigi kassat täita. |
Rah. min. kirjeldab oma blogis üsna hästi, miks nad üldse sellega tegelevad. Toon kaks lõiku välja.
https://blogi.fin.ee/2016/07/firmaautode-erakasutuse-maksustamisest/
tsitaat: |
Täiendavalt on vastavalt EMTA 2013. aasta andmetele 5700 ettevõtet ilma sisulise tegevuseta, kuid nende arvel ligi 7000 autot, ehk kümnendik kõigist firmaautodest. Ettevõtetesse ostetakse keskmiselt võrreldes eraisikutega ligi 30% kallimaid kasutatud autosid ning ligi 70% kallimaid uusi autosid (allikas: Eesti Panga liisingustatistika, EMTA tehingustatistika, Rahandusministeeriumi arvutused). Lisaks on keskmine ettevõtete autode võimsus vastavalt maanteeameti sõiduautode registri andmetele ja rahandusministeeriumi arvutustele suurem kui eraautodel (89 kW vs 114 kW). Vastavalt tööjõu-uuringule käib firmaautoga peamise transpordiliigina tööl üle 70 000 inimese, firmaautosid kehtiva liikluskindlustusega on kokku vaid 75 000 (Maanteeamet, EMTA, liikluskindlustusregister). Erisoodustust sellelt deklareeritakse palju vähem. Teiste riikide kogemuse põhjal on firmaautode erasõitude osakaal 60-80% (sellele viitab ka MNT läbisõidu-uuring). Eesti on uute autode CO2 emissiooni ja võimsuse poolest ELis esimene (s.t kõige keskkonnakahjulikum).
Eestis on firmaautode maksustamisega seotud ka teatud spetsiifilised majanduslikud moonutused. Näiteks viitab Eesti Panga uuring, et ettevõtlusega tegelevate ja tavaliste leibkondade tulud ja tarbimine on väga erinevalt kajastatud. Leibkonnad, kes oma toidutarbimise harjumustelt on sarnased, kuid vähemalt üks liige on ettevõtte juhatuses, on oodatust 2,6 korda väiksema sissetulekuga. See viitab selgelt kas maksustava sissetuleku varjamisele, muu tarbimise tegemisele läbi ettevõtte, või mõlemale. |
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
21.11.2017 07:48:40
|
|
|
Ühesõnaga bürokraadid kadedad.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
21.11.2017 10:45:49
|
|
|
Varastatakse palju. Hqs, tuttaval oli gsr600 firmas. Oli vaja kiirelt suurte traktorite juppe viia..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. 13.05 Pärnus kui midagi huvitab. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
hitimees
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2003
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
21.11.2017 11:42:47
|
|
|
Kopz kirjutas: |
Laiendan natuke teemat. Mis siis saab, kui ma jalgratta firma arvele ostan? Olen reaalselt jalgrattaga kliendiga kohtumisel käinud. Ennem helistasin ja küsisin, kas on okei kui ma jalgrattaga tulen. Sain jaatava vastuse ja veeresingi rattaga kohale. Samamoodi kui mul töö jaoks vaja pisitarvikuid osta, siis võin vabalt ja hea meelega need sõidud jalgrattaga teha.
Teisalt ei näe mingit vahet, mis autodega töösõite tehakse. Suvel avanees vaatepilt, kus töömehed lõpetasid objektil töö, tõstsid oma tööriistakohvrid Land Rover Range Roversse ja sõitsid minema. Kui neile sobib selline sõiduk tööautona, siis las sõidavad. Tuttav teeb elektritöid ja sõidab uuemapoolse BMWga ringi. Viskab vajalikud materjalid peale ja sõidab objektile.
Kättemaksuamet võiks pigem tegeleda suurte "kahjuritega" nagu Autorollo, Panamasse registreeritud firmadega jms. Aga nende peale hammas hästi ei hakka ja siis otsitaksegi paaniliselt kohta, millega hõlpsasti riigi kassat täita. |
Ka mina kasutasin aastaid metallifirmas töötades maasturit kauba vedamiseks. Tagaistmed alla klapitud ja siis auto nagu kaubik. Tagaruumi ladusin metallikola täis, vahel läks 500kg isegi peale.
Aga selle maasturi eest olid erisoodustusmaksud makstud, nii et võisin sellega vabalt ka väljaspool tööaega sõita. Võtsin seda kui palga lisa.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
kempi
HV veteran
liitunud: 13.01.2002
|
21.11.2017 13:16:32
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Kui sa ostad auto firmale, mitte oma palga eest, siis lisaks käibekale hoiad kokku ka tulu ja sotsiaalmaksu. |
Toome kõvale ka näite.
26 000.- EUR (käibemaks sees) maksva auto ostmiseks on riik saanud 22 425.- EUR makse (sots maks 10 725.- tulumaks 6 500.- käibemaks 5 200.-).
Päris korralik... Räimekarp vs paremat sorti kalamari.
_________________ All there is to do - recon... |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
21.11.2017 16:24:04
|
|
|
Krt nüüd läheb raskeks. Polegi äkki mõtet kaubikuks ümber ehitada
Naambrimees hakkab tõmblema ja paneb kitse et ala vead "Ferrariga" kaupa
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
23.11.2017 06:38:05
|
|
|
Ehituse puhul oli tuttaval N1-ga 90% töösõit ja max 10% era
Selge pseudo sellisel juhul.
Ehk nendes nn. elustiilifirmades asi tõesti hull ja muidu raha kokku ei korja.
Kuni 10K sõitev tööauto viitab pigem huvile Premiumit võimalikult soodsalt pidada
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
24.11.2017 20:27:00
|
|
|
Kuna ma kohati töötan 24/7 siis palju õnne naabritele kes üritavad minupeale kitse panna..... ja loomulikult teen ma 90% sõitudest tööautoga, väljaarvatud läti ja Tallinna "visiidid".
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
Kopz
HV kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
25.11.2017 02:01:03
|
|
|
Küsimus on muidugi ka selles, kust naaber peaks teadma, kas luksusmaastur või mõni muu kallihinnaline sõiduk on ostetud firma nimele või mitte? Kas isegi EMTA sellist asja saab kontrollida? Käsi püsti, kes on näinud firma kleepsudega Porsche Cayennesid, S-klassi Mercedeseid või muid sarnases hinnaklassis sõidukeid, millede omanikele jahti peetakse.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
25.11.2017 03:44:17
|
|
|
kempi kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
Kui sa ostad auto firmale, mitte oma palga eest, siis lisaks käibekale hoiad kokku ka tulu ja sotsiaalmaksu. |
Toome kõvale ka näite.
26 000.- EUR (käibemaks sees) maksva auto ostmiseks on riik saanud 22 425.- EUR makse (sots maks 10 725.- tulumaks 6 500.- käibemaks 5 200.-).
Päris korralik... Räimekarp vs paremat sorti kalamari. |
Need maksud on palgamaksud. Ettevõtja poolt vaadates oleks 26 000 eurise masina hinnaks eraisikuna ostes (koos kõigi kohustuslike maksudega) 32500.00.
Vihjeks dividendid
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks. |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
wiinanina
HV kasutaja
liitunud: 27.02.2003
|
25.11.2017 11:09:57
|
|
|
Kopz kirjutas: |
Küsimus on muidugi ka selles, kust naaber peaks teadma, kas luksusmaastur või mõni muu kallihinnaline sõiduk on ostetud firma nimele või mitte? Kas isegi EMTA sellist asja saab kontrollida? Käsi püsti, kes on näinud firma kleepsudega Porsche Cayennesid, S-klassi Mercedeseid või muid sarnases hinnaklassis sõidukeid, millede omanikele jahti peetakse. |
Loe esimest posti.
tsitaat: |
Uuest aastast alates saab igaüks liiklusregistri avalikust andmebaasist kontrollida... |
Tekib kusagile autoregistri või maksuameti lehele kastike kuhu sisestad numbrimärgi ja saad teada, kas vihjed on oodatud
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|