Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa ostab Starmani Eesti äritegevuse märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.12.2016 11:24:54 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
RustyZ kirjutas:
Wiltz, see, et sina lepingu ja teenuse kasutamise tingimusi ei loe või nendest aru ei saa, ei tähenda, et iga liigutus on petuskeem. Aga keegi ei keela chemtraili maailmas.elada...


Petuskeem ei ole, JOKK on.
Arvestades, et muu maailm enamasti asetab kliendi rahulolu esimesele kohale, kuna mõistab, et see on kriitiline edutegur, tundub kummaline selline tegevus.

Aga on see siis meie ida-euroopa eripära või turu väiksus, mis sunnib nii klienti pigistama, mingil põhjusel siin on asjad teisiti - normaalseks seda pidada ei saa, isegi kui juriidiliselt on kõik korrektne.

Muu maailm ei ole eriline erand. Kui paber lubab tehakse...
Hetkel on ka kõigi lepingutes sees klausel, et hindu võib muuta. Varem oli kirjas, et paketi muutusest peab teavitama, aga jõumeedet ei kasutatud kuna see lõpetas automaatselt lepingu.
Nüüd igasugu piirangud, erisused tavalised isegi sama paketi siseselt võid muudatuste eest maksta.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 22.12.2016 11:27:28 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
RustyZ kirjutas:
Wiltz, see, et sina lepingu ja teenuse kasutamise tingimusi ei loe või nendest aru ei saa, ei tähenda, et iga liigutus on petuskeem. Aga keegi ei keela chemtraili maailmas.elada...


Petuskeem ei ole, JOKK on.
Arvestades, et muu maailm enamasti asetab kliendi rahulolu esimesele kohale, kuna mõistab, et see on kriitiline edutegur, tundub kummaline selline tegevus.

Aga on see siis meie ida-euroopa eripära või turu väiksus, mis sunnib nii klienti pigistama, mingil põhjusel siin on asjad teisiti - normaalseks seda pidada ei saa, isegi kui juriidiliselt on kõik korrektne.


Kliendirahulolu on ka meite maal esikohal. Lihtsalt meie turuolukord on selline, mis on erinevatel teenusepakkujatel sundinud oma hindu korrigeerima. Seda on teinud ERANDITULT kõik telekomi opekad, püsiühenduse pakkujad jne. Siia võib neid kindlasti veel lisada.

mobiilside koha pealt peksti hinnad mingi hetk nii alla, et me oleme lihtsalt harjunud vähe maksma. Võrdle lõunapoolsemate riikide hinnastamisega. Aru peab saama sellest, et meie igasuguse side kvaliteet on tugevas seoses sellega, kui palju tasuvust teenustesse sisse on kirjutatud.

Ma olen endiselt rahul, et oma 13 euro eest 15 giga saan ja sellest piisab.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2016 13:14:25 vasta tsitaadiga

muus maailmas on asjad täpselt samamoodi. seal räägib kunde kasuks ainult mastaapsus ja sellest tulenevad hüved. eesti pajaääres istujad on sellised näljasemad ja lahjemad rotid, kes peavad koguaeg selle lakke eest võitlema, andmata aru, et ega lobi sellest tõmblemisest (mõnel juba viimased liigutused enne viimast võidmist) rammusamaks muutu. klienti sunnib pigistama omanik, kes tahab elisa netipulga asemel netis käia hea.net -iga kusagil on veel viimsi villa ja nipet näpet mis oma osa nõuavad.
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2016 13:41:08 vasta tsitaadiga

vaata Rusty, kui sa minu juttu mõttega loeksid siis oleksid juba ammu aru saanud, et küsimus pole mitte hinna muutmises kui sellises...või teenusepakkuja vahetamises. ma tean, et tehakse ühte, tehakse teist ja tean väga hästi, et teenusepakkuja võib oma teenuste hindu muuta. see on ju loogiline, et võib - tema võib hinda muuta ja mina võin tema muudetud hinna maksmisest loobuda. ja kui ma oleksin olnud viimasest hinnamuutusest kuidagigi teadlik siis ma oleksin seda ka 110% päeva pealt teinud!
hoopis teine teema on see, et teenuse pakkuja ja teenuse ostja lepivad tavaliselt teenuse kasutamise tingimustes ja selle hinnas kokku ning kinnitavad selle kokkuleppe. kuni see kokkulepe kehtib (ja tähtajatu kokkulepe minuteada kehtib senikaua kuni seda muudetakse?!) ja seda mõlema osapoole nõusolekuta muudetud ei ole, võiks justkui teenuse tingimused ja hind püsida sellised, milles kokku on lepitud - või sulle tundub, et see ei peaks nii olema? äkki siis oleks sinu arvates õige ka see kui mina saadan ühel päeval kuskile elisa info peale maili, milles ütlen, et alates tänasest ma ei kavatse enam teenuse eest x hinda maksta, vaid maksan hoopis y. olen teist osapoolt teavitanud, seega nüüd on jokk ja kui neile ei sobi siis lõpetagu minuga leping, muul juhul osutagu teenust edasi minu pakutava hinna eest icon_lol.gif

selle summa eest, mis elisa kuus maksma pidin, ma isegi mingit suurt viisakust ei oota, aga ärilist korrektsust ootaks küll by default...muidu oleks ju nii, et noh kaupmehe käest (no näiteks toidupoest) varastada on täitsa okei, oma asi kui te iga kord ei kontrolli, kas mul on midagi põues või mitte icon_neutral.gif

ja see, et mobiilside hinnad on "alla pekstud" mind kui klienti küll kuskilt otsast ei huvita. elisa on teenusepakkuja, kes omal vabal valikul soovib siin meie turukonkurentsis, siinsetel tingimustel oma teenuseid pakkuda. vähe sellest, elisa ISE helistas mulle kui kunagisele telia kliendile ja tegi oma "alla pekstud" hinnaga pakkumise, et tule aga meile üle, meil on ODAVAM! icon_lol.gif ja nüüd mingi mees tuleb ja räägib mulle, et me siin oleme lihtsalt harjunud vähe maksma ja ei peaks üldse kurtma??? allow me to laugh out loud tõepoolest

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 22.12.2016 13:44:56 vasta tsitaadiga

Sa peaks enne veidi rahunema ja kord uuesti mõtlema, mida ma üldse ütlesin. Seinaga ma vaielda enam ei viitsi.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AM1986EST
HV vaatleja
AM1986EST

liitunud: 22.02.2016




sõnum 22.12.2016 16:13:39 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Draqula kirjutas:
RustyZ kirjutas:
Wiltz, see, et sina lepingu ja teenuse kasutamise tingimusi ei loe või nendest aru ei saa, ei tähenda, et iga liigutus on petuskeem. Aga keegi ei keela chemtraili maailmas.elada...


Petuskeem ei ole, JOKK on.
Arvestades, et muu maailm enamasti asetab kliendi rahulolu esimesele kohale, kuna mõistab, et see on kriitiline edutegur, tundub kummaline selline tegevus.

Aga on see siis meie ida-euroopa eripära või turu väiksus, mis sunnib nii klienti pigistama, mingil põhjusel siin on asjad teisiti - normaalseks seda pidada ei saa, isegi kui juriidiliselt on kõik korrektne.


Kliendirahulolu on ka meite maal esikohal. Lihtsalt meie turuolukord on selline, mis on erinevatel teenusepakkujatel sundinud oma hindu korrigeerima. Seda on teinud ERANDITULT kõik telekomi opekad, püsiühenduse pakkujad jne. Siia võib neid kindlasti veel lisada.

mobiilside koha pealt peksti hinnad mingi hetk nii alla, et me oleme lihtsalt harjunud vähe maksma. Võrdle lõunapoolsemate riikide hinnastamisega. Aru peab saama sellest, et meie igasuguse side kvaliteet on tugevas seoses sellega, kui palju tasuvust teenustesse sisse on kirjutatud.

Ma olen endiselt rahul, et oma 13 euro eest 15 giga saan ja sellest piisab.


Meie oleme harjunud vähem maksma? icon_biggrin.gif Saksamaal keskmine inimese palk sinna 3000-3500 euro kanti ja püsiühenduste hind oli seal 100/100 eest 32 eurot kuus eestis on 26 eurot kuus ja palju sul siin keskmine Juhan kuus kätte teenib? Eestis on hinnad lihtsalt sellised kuna siin on turg nii väike ja mingigi kasumi teenimiseks ongi vaja hinda kergitada. Meie kogu kliendibaas ei anna suurlinna linnajao elanike arvugi välja ja seetõttu pole ka turule uusi suuremaid tulijaid oodata kes siin hindasi maha lööks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.12.2016 16:26:05 vasta tsitaadiga

Tegelikult Elisa, Telia kasum on väga korralik. Mingit hala ei tohiks olla.
Kes räägib, et vähe teenivad on ikka eriti loll... mujal on kasumi % tihti väiksem kui meil.
Telia näiteks: Kasumimarginaal 2015 on 16,83 %
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2016 17:18:16 vasta tsitaadiga

Tõsi, olles ise ühes neist asutustest ka töötanud, võin samuti kinnitada, et ega need kasumid nüüd kuidagi kehvakesed küll ei ole. See, et "mingi suur juht" kuskil imedemaal tahab alati saada rohkem ja seab üsna laest võetud eesmärke kasumi tõstmiseks ei puutu siinjuures ka väga asjasse - ehk siis sellesse, et reaalselt teenitakse igati korralikku kasumit!

Aga einoh, ma siis rahunen icon_lol.gif mitte, et miski mind endast välja oleks ajanud...ja täielikult rahunenuna ütlen endiselt, et kui üks asutus on omale võtnud nõuks ausa ja läbipaistva äri asemel tegeleda sellise coinimisega siis minul on selle jaoks üks ja üsna konkreetne nimetus. Mida sina Rusty siin ütled on sisuliselt see, et me rotid eestlased peaksime olema rahul, et "nii väikse raha eest" üldse midagi saame ja muudkui lepinguid läbi lugema ning juristidega arutama igat punkti, et kas nüüd ikka on nii või on naa või on kuskil seal vahepeal. Reaalselt - palju edu selle suhtumisega, tubli mees oled thumbs_up.gif Kahjuks või õnneks kõik siiski päris sellist seisukohta ei jaga...paljud aga paraku küll ja eks osaliselt seetõttu vist mõni firma ka julgelt oma klientidele pähe istubki monkey.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 22.12.2016 22:37:12 vasta tsitaadiga

AM1986EST, mine vaata palju maksab paar giga netti telefoni kuskil saksamaal vms.

Magic, ma ei ole kedagi lolliks sõimanud, igaühel on õigus omale arvamusele. Kedagi lolliks tembeldada on veits madal, aga see selleks.

Wiltz, sinu postitustest lausa pritsib emotsioone. Surud enda arvamust peale ja kõigi teiste arvamused on valed. Katsusin rahulikult enda vaatevinklit selgitada, sina peksad rusikaga näkku. Selle suhtumisega, tubli mees oled thumbs_up.gif

Äriettevõtete eesmärk ongi kasumit teenida ning muideks ka kasumit suurendada. Kui sa oled mingi ettevõtte juhtimisega seotud ja sul sellist eesmärki ei ole, siis good luck with that.

ja PS, ära pane mulle sõnu suhu. See, mida sina ridade vahelt loed on sinu enda arvamus.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2017 16:37:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Konkurentsiamet andis täna loa Elisa ja Starmani ühinemiseks
Täna Konkurentsiametilt ühinemisloa saanud Elisa ja Starmani eesmärgiks on üheskoos luua juhtiv kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõte Eestis.
Elisa Eesti AS tegevjuhi Sami Seppäneni sõnul annab tänane otsus võimaluse hakata looma ühisettevõtet, mis on suuteline pakkuma klientidele nii kommunikatsiooni- kui ka meelelahutusteenuseid. „See on väga suur samm edasi kogu turu ja klientide seisukohast vaadatuna. Turule tekib pea 1000 töötajaga suurettevõte, mis pakub oma klientidele laia teenusvalikut, sealhulgas mobiilside, interneti püsiühendust, TV-teenuseid koos järelevaatamise, salvestamise ja videolaenutuse võimalustega, pilvekontori teenust, lugemiselamusi Elisa Raamatus, Google Play maksevõimekust, m-id teenust ja palju muud,“ andis Sami Seppänen ülevaate tekkinud laiaulatuslikust tootevalikust.
Starmani ja Elisa ühinemine on Seppäneni sõnul väga loomulik samm ja asjade kulg, sest kommunikatsioon ja meelelahutus on tänapäeval üha enam lõimumas. „Piirid hägunevad järjest rohkem, nutitelefonis on üha olulisemaks muutunud videote vaatamise kogemus ning televisioon omakorda on kolimas nutiseadmetesse,“ osutas Sami Seppänen turul tekkinud trendile. „See on ka põhjus, miks Elisa ostis Starmani, tulevikus on nutiseadmed ja videote vaatamine mis iganes vormis väga tihedalt omavahel seotud ning terviklikus ühisettevõttes oleme valmis kliendile meelepäraseid meelelahutuse elamusi ka pakkuma.“
Seppänen ütles, et täna on eesmärgiks võetud luua uus terviklik ettevõte aastaga. „Kaks edukat ettevõtet on üheskoos veelgi tugevamad ning sünergiat on palju. Kõige olulisem sünergia ongi teenusvaliku laienemine kliendile,“ rääkis Elisa tegevjuht. “Hiljemalt aastaga tulemegi turule ühendatud teenuste ja uute lahendustega,“ lubas ettevõtte juht.
Elisa allkirjastas ostutehingu Starmani omanike, Polaris Invest`i ja Com Holding`uga eelmise aasta lõpus, 13. detsembril 2016, mille kohaselt sai Elisa 100% ulatuses AS Starman omanikuks. Tehingu hinnaks oli 151 miljonit eurot.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2017 23:17:45 vasta tsitaadiga

nüüd võiks veel infot tilkuda, mis Tele2 ja Starmani umbes aasta kestnud "abielust" saab...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2017 20:45:53 vasta tsitaadiga

vast minnakse tagasi elisa võrku läbustama ja tele2 kliendid saavad paremaid kiirusi nautida
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2017 11:51:59 vasta tsitaadiga

Starmani senine juhatus vabastati täies koosseisus ametist.

tsitaat:
Äriregistrisse eile jõudnud muudatuse kohaselt ei kuulu Starmani juhatusse enam senine esimees Aivo Adamson ega ka juhatuse liige Piret Aava.

Uuteks juhatuse liikmeteks on aga Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen ning lisaks veel Andrus Hiiepuu, Merike Mumme, Toomas Polli, Jüri Teemant ja Kaija Teemägi. Kõik nad on Elisa juhid, seega on toimunud juhtimise täielik ülevõtmine.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.05.2017 12:08:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Elisa pressiteade
30. mai 2017

Elisa ja Starmani ühendstruktuur on koostatud, ettevõttest lahkuvad Toomas Tiivel ja Jaanus Erlemann

Elisa ja Starmani ühendstruktuur on koostatud ning kuna pole mõistlik funktsioone dubleerida lahkuvad ettevõttest Starmani Eesti äriüksuse juht Toomas Tiivel ja tehnoloogiadirektor Jaanus Erlemann.

Elisa ja Starmani juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on ettevõtete ühinemise järgselt kinnitatud kõiki juhtimis- ja funktsioonide tasandeid puudutav ühendstruktuur ning see jõustub alates 1. juunist 2017.

“Uue struktuuri koostamise käigus lähtusime soovist ühendada mõlema ettevõtte tugevused ja vältida dubleerivate funktsioonide teket ning eesootavad muudatused lähtuvadki uuest ühendstruktuurist,” lausus Sami Seppänen.

Ühisettevõtte struktuur toetab ettevõtte suunda luua kliendile lisaväärtust ning pakkuda talle nii kommunikatsiooni- kui ka meelelahutusteenuseid üle Eesti. „Elisa ja Starmani ühinemisest tekkiv sünergia teenuste ja võrkude tasandil annab võimaluse teenuste valikut ja ulatust oluliselt laiendada,“ kinnitas Sami Seppänen. „Ühisettevõtte hakkab kliendile pakkuma mobiilside, interneti püsiühendust, TV-teenuseid koos järelevaatamise, salvestamise ja videolaenutuse võimalustega ja palju muud. Ühisettevõtte tehnoloogiaüksus jätkab jõulist liikumist 5G suunas samuti 10G kiirust võimaldava optilise püsiühenduse väljaehitamist.“
“Tahan omaltpoolt väga tänada Toomast ja Jaanust hea töö eest Starmani arendamisel viimastel aastatel,“ avaldas Sami Seppänen tänu lahkuvatele kolleegidele. Jaanus Erlemann lahkub ametist 31. mail ning Toomas Tiivel 30. juunil.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Elisa ostab Starmani Eesti äritegevuse mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.