Aga Otil oli antud kurv 5-na kirjas, latvalal kui õieti kuulsin 3-na. Eks sealt ka kiirusevahe
kui see oli Otile 5na kirjas, siis ega sealt polnudki muud tulemas
juba visuaalselt oli see vähemalt 4
puhas kaardikirjutamise praak siis _________________ ☠
Aga Otil oli antud kurv 5-na kirjas, latvalal kui õieti kuulsin 3-na. Eks sealt ka kiirusevahe
Kui vaadata, mis seal juhtus, siis "tänu" libedusele ta vastu läks valli läks, mis omakorda lükkas esiosa vasakule metsa suunda ning tulemust teavad juba kõik. Kuiva ilmaga olekski sealt ilmselt 5-da käiguga läib tulnud.
Kontakt kirjutas:
Ebaõnnega pole midagi pistmist, puhas sõiduviga. Neuville'l samas kurvis hoog palju väiksem ja kaardilugeja andis teada, et libe kurv ja puu väliskurvis. Järveojal sellist asja legendis polnud. Põhimõtteliselt oli aja küsimus, millal laksu ära paneb. Seesama video ralli algusest (esimene katse v üldse testlõik, ei mäleta), kus Ott mööda sõitis ja mingid fännid pöördesse läksid, näitas ära, et liiga uljalt sõidab. Jäi seal pidurdamisega hiljaks ja tuli külg ees kurvi, samal ajal kui teised tulid suht sujuvalt läbi. Tulge nüüd sõimama
Muidugi tee kohe ühe kurvi pealt hull järeldus ralli kohta... Momente oli seal kõigil sõitjatel. Ma ise oli näiteks kohas, kus Neuville oleks oma ralli ära käkkinud, kui tal oleks seal veidi rohkem ebaõnne olnud. Sain selle tagant poolt kaadrisse, mis siit ei tundu nüüd väga hull aga netis on ka videosid eestpoolt ja ütleks, et ei olnud palju puudu. Ja tal oli neid momente veel ja veel. Ehk mida ma öelda tahan on see, et kiirused mida Ott ja Neuville seal arendasid olid metsikud ning oligi väga palju momente, hulle hüppeid jms. Muud moodi vist seda võita poleks saanud.
Sa muidu mingi salafänn ikka jah? Vaatan, et ilmselt WRC+ tellitud (kuidas muidu said öelda, et mida kaadilugejad rääkisid, mis kiirused antud kohas Otil, Neuvillel ja Latvalal olid), teed väikest analüüsi, tuleb juba selline konstruktiivsem kriitika, mitte lambi kahe sõnaline sõim
viimati muutis kimi 03.07.2017 11:14:34, muudetud 3 korda
Ka kodus, eile kui katsel info tuli ja Ott mööda sõitis- sõitsime ka majutusse ja asjad kokku ning koju. Päev varem kui planeeritud aga mis seal ikka ega ilm ka seal chillimist ei soosinud. Kahju, eks järgmine aasta paremini. _________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene!
Minuteada sõitis Neuville ka mingi roika otsa mis ta rehvi ära lõhkus.
Ise ei näinud ja videot ei ole, seega nö. väidetavalt asja pealt näinud inimeste jutt.
Viimane napikas Neuvillel oli ju 100 meetrit ennem PS-i finišit. Nägin ise pealt.
Ma olin SS16 seal, kus Latvala oma sõidu "lõpetas". (https://t.co/ILVV3uJ6AA) Seal samas tuli Neuville juba oma tagant vasakult katkise autoga ja pääses napilt puust- rehvi parktiliselt enam polnud vaid ainult velg. _________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene!
Seekord oli ikka päris jama korraldus, mingit sööki rajaääres ei pakutud, prügi lendas seal samas põllule maha ning meeletud ummikud katsetele pääsemisel, seega rahulikult võttes saigi päevas 2-l katsel käidud.
Ralli põnevus oli samas koguaeg väga kõrgel ning see oli hea. Ilm oli kehva kuid laupäeval sai käidud katsetel kus kenasti kuivalt sai ära oldud.
Ma olin ühel katsel kus konkreetselt saadi kiviga otsaette, minu vaatamiskohast küll kaugel aga aru oli saada ja seejärel juba saabus mees kiirabiautosse. Loomulikult olid nad seal kus ei olnud ametlik publikutsoon, tõenäoliselt keelualas - trampliini tipul umbes. Väiksemat kivirahet sai ka lindi ääres ametlikus publiku alas olles. Ausalt tunnistan, et viibisin tõenäoliselt siin-seal isegi keelualades kuna need olid niigi massiliselt rahvast täis. Samas oli täiesti jaburaid keelualasi kus rahvas oleks rahulikult võinud olla lindi taga piisaval kaugusel rajast.
Ei ole midagi, üks aasta suudeti rally estonial teha pealtvaatajate ala sellisesse kohta kus peale iga auto möödumist kivirahet sai. Ja ikka nii mõnusalt, et nii mõnegi härra auto sai tabamusi (aga nojh enda mure, kui ei suudeta 200m kõndida)
EDIT:
Spoiler
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Ei ole midagi, üks aasta suudeti rally estonial teha pealtvaatajate ala sellisesse kohta kus peale iga auto möödumist kivirahet sai. Ja ikka nii mõnusalt, et nii mõnegi härra auto sai tabamusi (aga nojh enda mure, kui ei suudeta 200m kõndida)
Tartu rallil ka, 1 sõitis otse autoga alase
Aga muidu mõtlesin selliseid suuri teepõhja kive mida tihti plögasel ajal täiteks kasutatakse ja siis ralli käigus välja kaevatakse ja võivad nii rehvi kui keredetaile lõhkuda.
Magic, mina selliseid ei märganud, ega mingeid hulle matku mööda rada ei teinud ka.
Soomes on on kive kõvasti mis tee seest välja kaabidakse, ka kaljunukke on välja nühitud.
Ma olin ühel katsel kus konkreetselt saadi kiviga otsaette, minu vaatamiskohast küll kaugel aga aru oli saada ja seejärel juba saabus mees kiirabiautosse. Loomulikult olid nad seal kus ei olnud ametlik publikutsoon, tõenäoliselt keelualas - trampliini tipul umbes. Väiksemat kivirahet sai ka lindi ääres ametlikus publiku alas olles. Ausalt tunnistan, et viibisin tõenäoliselt siin-seal isegi keelualades kuna need olid niigi massiliselt rahvast täis. Samas oli täiesti jaburaid keelualasi kus rahvas oleks rahulikult võinud olla lindi taga piisaval kaugusel rajast.
Hetkel Youtubest ei leia aga mälujärgi auto24 rallil sai vilemees kiviga munadesse Ei taha küll õel olla aga naljakas vaatepilt oli, samas eks ole ka ise väiksemat kivi saadud ja mõnus pole. Ühesõnaga sellega nalja pole kui suuremaga pikki pead saad...
Poola ralli turvameetmed on koguaeg so and so olnud. Vahitakse keeluaalas ja ära ei kiputa minema. Vaatasime ka paaril katsel trampliine ja rahvas raja ääres, oleks kellelgi lappama läinud oleks mitu pannkooki. Samal katsel tuli lõbus pooalaks meie juurde küsis, et mitme minuti pärast autod sealt tagasi hakkavad tulema Tõsine rallifänn
Samas osad keelualad võivad olla ka seotud maaomanikega kellega näiteks kokkuleppeid ei saada (vähemalt Eesti kogemuse põhjal) _________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene!
Samas osad keelualad võivad olla ka seotud maaomanikega kellega näiteks kokkuleppeid ei saada (vähemalt Eesti kogemuse põhjal)
No edu nendega eestis. Isegi korra kogenud keset pärapõrgut. Põhimõtteliselt oli selles kohas mingi 7-8 inimest vaid, seisime suht teeotsas mitte ei tammunud kuskil viljapõllul, kuniks omanik kohale jooksis ja röökis, et tema maal ei või viibida. Nah ma ei saa aru, kahju on kui teeotsas seisame? Puhtalt jala kh, ei parkinud enda autosi sinna ega midagi. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Samas osad keelualad võivad olla ka seotud maaomanikega kellega näiteks kokkuleppeid ei saada (vähemalt Eesti kogemuse põhjal)
No edu nendega eestis. Isegi korra kogenud keset pärapõrgut. Põhimõtteliselt oli selles kohas mingi 7-8 inimest vaid, seisime suht teeotsas mitte ei tammunud kuskil viljapõllul, kuniks omanik kohale jooksis ja röökis, et tema maal ei või viibida. Nah ma ei saa aru, kahju on kui teeotsas seisame? Puhtalt jala kh, ei parkinud enda autosi sinna ega midagi.
See, et Sina korralik oled ei tähenda ei teised on. Poolas oli muidki asi hullem aga meilgi osse, et kui midagi tühjaks saab siis kõik laga jääb maha. Saagi tallamine on eraldi teema, väike siht niita on mõistlikum, rikutakse põldu vähem.
Üleeelmine aasta saime Poolas õiendada mingi kuuse taadi käest- ilus nõlv väikeseid kuuse istikuid täis. Lõpuks tegime käte ja jalgadega selgeks, et saame aru ja ei talla neid. Samas tee pool oli näha kuidas neid räsitud oli jalutades. _________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.