Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  KLICK märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Kaitolen
HV vaatleja

liitunud: 01.07.2014




sõnum 03.02.2017 23:32:40 Probleem klickiga vasta tsitaadiga

Tere.
Probleem siis selles, et sai soetatud endale 2015 jaanuari kuus telefon sünnipäevaks "Sony Xperia Z Ultra", Telefon sai osteud ning kasutatud 3kuud kui avastasin probleemi, nimelt imelikul kombel oli telefoni Docki klemmide juurest metal korpus lahti tulnud, Mõtlesin, et ehk mingisugusest liimist tulnud lahti vms, et viin garantiisse ning lahendatakse probleem kiirelt ära, nüüdseks on möödas juba 2a kui telefon on olnud klicki poes ning käinud mitmeid kordi garantiis kui ka tarbjakaitse istungil. Nimelt esimeses garantiis öeldi, et telefon on deformeerinud ning põhjuseks kuidas see on juhtunud, väideti, et on kantud tagataskus. Naljakas on aga see, et telefon oli sellelajal maailma kõige suurem, ehk siis 6,4tolli mis ei ole üldsegi väike, esiteks sa ei saa seda telefoni tagataskus kanda kuna see ei mahuks sinna, teine probleem oli, et tagaklaas on kriimuline kuid ka sellel oli mul vastus olemas, nimelt sellel ajal ei olnud ÜHESKI eesti poes kaani sellele samusele telefonile kuna telefon oli uus ja eestis äsja välja tulnud, telefon maksis 300€ ning kõige imelikum oli see, et kui telefoni Tartu lõunakeskuse klicki vaatama läksime ning uut avaldust esitama, kui telefon sai karbist välja võetud jäi silma kohe kaks suuremat sorti täket telefoni küljepeal mida enne garantiise viimist ei olnud, õnneks oli olemas pildid mis klicki pood ise enne garantiise saatmist tegi ning seal pilditel samuti polnud neid täkkeid. läks siis teistkorda garantiise ning juba lisandus juurde uus mure, et kust need täkked sinna niimodi said, kuna pildid olid olemas, et varem neid ei olnud, kui telefon tuli tagasi esindusse eksperdiisist siis vastuseks oli see, et nemad seda süüd endapeale ei võta ning nemad ei tea kust need tulid, sellelhetkel oli selge, et midagi on mäda kuna telefon oli koguaeg poes, välja telefone ma ei võtnud kuna teadsin, et siis ajaksid süü minupeale, et mina tekitasin need sinna, ning esitati ka valik, et tehakse korda ning arve oli tohutu. Kirjas oli, et kui soovime telefoni korda saada siis tasu läheks kokku 285€ või oli 265€, igastahes oli summa tohutu kuna natuke juurde lisada oleks saanud täiesti uue telefoni, kummaline oli see, et hind sisaldas TAGAKLAASI (mida ei olnud vaja vahetada) ning küljepaneeli (mis vajas vahetust). Telefon käis mitmeid kordi veel garantiis ning koguaeg tuli sama vastus, korra pakuti lahendust, et sellest summast 285€/265€ pakuvad allahindlust -5% mis on minujaoks kui mingisugune naljakoht. telefon käis tarbjakaitses kus kutsuti kokku eksperdiisi mingisugune juht või juhataja kes oli muidugi kohtunikuga tuttav ning teretasid ja rääkisid juttu seal jne, ning nagu arvata oli juba tuli vastu negatiivne, et ühesõnaga meie oleme süüdi nendes vigades kuigi meil oli klicki teendidaja tunnistus paberil kus tegi avalduse poe vastu, et neid täkkeid ennem seal ei olnud ning see osa mis lahti oli enne garantiise minekut, et peale garantiid oli rohkem lahti, olemas on pildid võrdluseks kus tõesti on näha, et kuidagi rohkem on lahti. Järgmiseks oli plaan kohtusse anda asi kuna öeldi, et kui vastusega rahul pole siis järgmine valik on maakohus, kuna ajad on olnud kiired ja kohtuga läheks samuti aega siis tõesti pole aega olnud, tarbjakaitse oli umbes 15ndal augustil 2016, Täna 03.02.2017 käisime Tartu lõunakeskuses klickis kus mõtlesime, et kaua ikka selle telefoniga saab minna, et peaaegu 2a möödas ning ei jaksa enam oodata, et võtame telefoni välja, sai nimi öeldud ning ütlesime, et tulime telefonile järgi, et 2a oodanud ja aitab küll, teendidaja ja juhataja küsisid selle 2a jutu peale, et mis te teete nalja või tõsiselt räägite, et 2a garantiis olnud või? isegi nende jaoks oli see imelik. ühesõnaga sai siis nimi öeldud ja küsis uuesti, et kas tõsiselt räägite või teete mingit nalja kuna telefoni näha pole, sai öeldud, et täiesti tõsiselt räägime ning lõpuks ütles, et jah leidsin aga telefon on novembri kuus saatetud hävitamisele ühesõnaga, imelik on see, et telefonil sai garantii läbi alles jaanuaris ehk siis eelminekuu ning seaduse järgi on kirjas nii " Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada kauplejale pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.

Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument ja pöördu viivitamatult kaupleja poole. Tee seda hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.

Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada." Ehk on kellelgi olnud sarnane olukord ning oskab mingisugust soovitust anda, et mida teha, ilmselgelt kui telefoni tagasi ei saa siis tuleb järgmine käik kohtus kuid juhataja klickis (vist oli juhataja) lubas esmaspäeval uurida ning teada anda, et mis saab. Kuna 6ndal ehk esmaspäev nüüd on sünnipäev siis loodan, et saan sünnipäevaks enda telefoni tagasi. Lugu on imelik ning naeruväärne klicki ning eksperdiisi poolt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 04.02.2017 14:48:17 vasta tsitaadiga

Tagakaane vahetus ilmselt oleks sinna protsessi läinud, sest tihtipeale on seda lihtsam vahetada kui ühes tükis kätte saada ja tagasi liimida.
Kogu see jant on ilmselt narr küll jah, imelik, et "läks hävitamisele". Aga nagu sulle öeldi, oota esmaspäev ära. Vaata mis saab. Kohus oma aja ja ressursi kulult oleks ilmselt viimane koht, kuhu jõuda tahaks.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 04.02.2017 21:32:42 vasta tsitaadiga

Paraku on nii, et kui mingi aeg telefonile järgi ei tulda ja asi seisab, siis enamus firmasid "saadavad hävitamisele". Ei hoiustata neid asju ju kuid ja kuid... Muidugi kui vaidlus pooleli siis ei tohiks seda ju juhtuda...Klick on ikka klick noh...tuletab meelde aegu kui k-arvutisalongi arvuti käis aasta aega garantii vahet...kasutada praktiliselt ei saanudki.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 05.02.2017 11:59:23 vasta tsitaadiga

No kui seade läks hävitamisele, siis peaks selle kohta neil olema paber. Kindlasti. Kas sa ütlesid neile, et sa pole otsusega rahul ja sa lähed sellega edasi? Kui ei, siis sai see 6kuud v mingi periood täis ja asi läks hävitamisele.
Aga kartulisalong jääb kartulisalongiks...

_________________
Kulli või kirja... Iso kulli
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 05.02.2017 12:44:04 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Paraku on nii, et kui mingi aeg telefonile järgi ei tulda ja asi seisab, siis enamus firmasid "saadavad hävitamisele". Ei hoiustata neid asju ju kuid ja kuid...

Sellest ma saan aru, aga klienti teavitamata nii käituda?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 05.02.2017 13:14:46 vasta tsitaadiga

Ma kahtlen, et klienti ei teavitatud sellest et ta telefon teda ootab. Siin lõhnab "maksku mis maksab ja oli kuidas oli mul peab õigus olema" kliendiga. Ei väida, et keegi valetab ja olen kindel et klicki järelteenindus on saast, aga veits meelevaldne ja arusaamatu jutt.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kkaitolen
HV vaatleja

liitunud: 01.02.2016




sõnum 07.02.2017 02:12:37 vasta tsitaadiga

HotPop kirjutas:
No kui seade läks hävitamisele, siis peaks selle kohta neil olema paber. Kindlasti. Kas sa ütlesid neile, et sa pole otsusega rahul ja sa lähed sellega edasi? Kui ei, siis sai see 6kuud v mingi periood täis ja asi läks hävitamisele.
Aga kartulisalong jääb kartulisalongiks...


Täna helistati ning sai kohapeal lõunakeskuses käidud, prinditi välja paber mis Tallinnast oli tulnud ja paberil oli kirjas, et tallinna saadeti hävitusse "Kapp" (ei oska öelda täpselt mis nad kapi all mõtlesid) aga ühtegi sõna polnud seal mis oleks väitnud, et hävitamisele oleks saadetud telefon vms... käisime uuesti kohapeal, et klienditeenindaja kirjutaks oma sõnadega sinna paberile, et tema printis selle välja ja edastas meile, et hiljem ei tuleks probleeme, et meie oleksime selle välja printinud, paber oli täiesti tavaline, ei olnud seal ei mingit templit ega mingisugust asjandust mis oleks tõestand, et selle klickist saime.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaitolen
HV vaatleja

liitunud: 01.07.2014




sõnum 09.04.2017 21:36:52 Avaldus vasta tsitaadiga

Väga targemaks polegi saanud nüüd, sai helistatud tarbjakaitsesse ning seal öeldi, et oleksid ikkagi pidanud teavitama kui telefon ära viidi, kui oleks puudunu email või telefoni number siis oleksid pidanud saatma tähitud kirjana, tegime avalduse politseisse esimesena, et ootame vastust, kuna telefon varastati minult ära põhimõtteliselt ning kui telefon saadeti hävitamisele aga vaidlus moment oli aktiivne või töös siis minujaoks on see juba asitõendite hävitamine mis on seadusega karistatav. Niisama ei taha telefoni ega raha kinkida klickile.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 09.04.2017 23:40:57 vasta tsitaadiga

Aa hoolduslepingus on kirjas ju et kui ei tulda 3 või 6 kuu jooksul järgi läheb utiliseerimisele? Või tänapäeval enam pole?
Ja klick on ainult vahendaja. Garantiiotsuse teevad hoopis kolmas(tootja tehase poolt volitatud) osapool, nii et siin müüjaga kohut käia... no ma ei tea.
Odavam oleks isegi see hooldusettevõte munadega vahele võtta. Ehk siis nood hakkavad ka vastutama. Praegu saadetakse seade poodi tagas, kus klient järgi tuleb ja pood süüdi ja söögu seda mudru.
Liiga ülbeks läinud need hoolduskeskused. Tegelegu ise pahurate klientidega. Hakkavad ka ehk mõtlema ja asjadest aru saama kui igasugune si.a laviin kaela sajab.
Praegu on nii et nemad ütlevad; "Nii on" ja siis poodnik seletagu kliendile, et "nii on". Ja hooldemehed muhelevad kohvitopsi taga vaikselt terve päeva.....

PS Vahetasin telefonil ekraani: 20 eur. Hooldusest öeldi et 160 eur ja et muudmoodi ei saa kui pool telefoni peab ringi vahetama.
Natike ikka liiga üle hindavad ennast...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran
NightStriker

liitunud: 24.07.2007




sõnum 10.04.2017 04:14:51 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
Aa hoolduslepingus on kirjas ju et kui ei tulda 3 või 6 kuu jooksul järgi läheb utiliseerimisele? Või tänapäeval enam pole?
Ja klick on ainult vahendaja. Garantiiotsuse teevad hoopis kolmas(tootja tehase poolt volitatud) osapool, nii et siin müüjaga kohut käia... no ma ei tea.
Odavam oleks isegi see hooldusettevõte munadega vahele võtta. Ehk siis nood hakkavad ka vastutama. Praegu saadetakse seade poodi tagas, kus klient järgi tuleb ja pood süüdi ja söögu seda mudru.
Liiga ülbeks läinud need hoolduskeskused. Tegelegu ise pahurate klientidega. Hakkavad ka ehk mõtlema ja asjadest aru saama kui igasugune si.a laviin kaela sajab.
Praegu on nii et nemad ütlevad; "Nii on" ja siis poodnik seletagu kliendile, et "nii on". Ja hooldemehed muhelevad kohvitopsi taga vaikselt terve päeva.....

PS Vahetasin telefonil ekraani: 20 eur. Hooldusest öeldi et 160 eur ja et muudmoodi ei saa kui pool telefoni peab ringi vahetama.
Natike ikka liiga üle hindavad ennast...



Kust telefon ostetud: Poest
Kuhu garantiiremonti viidud: Poodi
Kellega on ostu müügi suhe telefoni ostjal: Poega
Kes võttis telefoni garantiisse ja andis vastu garantiilipiku: Pood
Kes saatis telefoni remonti teostavasse ettevõttesse: Pood.
Kes annab remondist tulnud telefoni uuesti kliendile: Pood
Telefon läheb ümbervahetamisele: Poe asi uus telefon anda ja tootjaga majandada.
Telefon läheb mahakandmsele ja raha tagasi: Pood teeb tagasimakse ja vaatab ise kuidas tootjaga tasa arveldab.
Tere tulemast kapitalismi varjuküljele, kus iga tehinguga käib kaasas risk mille müüjana võtad ja ise maandama pead.

See mis diil poel, tootjal ja hooldust pakkuval ettevõttel omavahel on, pole kliendi mure. Oled poe klient siis pretesioone lahendab pood. Mingid kolmandad ettevõtted, kes pakuvad teenust oele ei ole sinuga ostu müügi tehingut teinud või sulle teenust pakkunud.
Kui ise oma telefoni otse remonti viid siis on teine teema. Valid ise kuhu ja kelle kätte viid. Ulatad telefoni üle remondi leti oled automaagiliselt remondi klient.

Üks peamiseid põhjuseid miks ma klientidega ise otse ei tegele on just seesama risk. Logistika paneb pidurit ja transa tähtaeg lendab ventilaatorisse: edasimüüja mure. UPS viskab paki lennukitrepist alla ja kaup on sees katki: edasimüüja mure. Klient puterdas telefonis ja kohale saadeti vale toode: edasimüüja mure. Mina olen ostu/müügi/garantii lepingulises suhtes ainult edasimüüjatega. Tema on minu klient. Tema kliendid on tema kliendid. Tema kliendid ei ole minuga ostu/müügi/garantii suhtes.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vulc4nus
HV vaatleja

liitunud: 07.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2017 13:09:29 vasta tsitaadiga

Klick.ee "ladu tühjaks" hinnad... icon_biggrin.gif

Täna sattusin lehele, soodustused "eesti" moodi ikka moes... kõigepealt paneme hinnale ikka otsa, et saame näidata soodukat!

näide: Samsung J7 soodus hind 269.99€ (vana hind pandud 349.99€) vapustavalt hind 80€ alla!
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elumees
HV vaatleja

liitunud: 11.07.2008




sõnum 04.12.2017 21:56:17 vasta tsitaadiga

Ma sattusin ka neid hindu vaatama ja kohe jäi uus Apple silma icon_biggrin.gif
Apple iPhone X 256GB, mille vana hind oli siis 1999.- ja soodushind siis 1699.-
Saate soodustust 300€

Mujal maksab see telefon ligi 1399€ tavahinnaga.
Äkki see 300 alla näitab hoopis, palju nad kellegi pealt koorida tahavad.

Enne ostmist tuleb alati teiste poodide hindadega võrrelda ikka.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2017 00:56:55 vasta tsitaadiga

Elumees kirjutas:
Ma sattusin ka neid hindu vaatama ja kohe jäi uus Apple silma icon_biggrin.gif
Apple iPhone X 256GB, mille vana hind oli siis 1999.- ja soodushind siis 1699.-
Saate soodustust 300€

Mujal maksab see telefon ligi 1399€ tavahinnaga.
Äkki see 300 alla näitab hoopis, palju nad kellegi pealt koorida tahavad.

Enne ostmist tuleb alati teiste poodide hindadega võrrelda ikka.



Aga vot keegi ei käsi sealt osta, otseselt ei koori keegi kedagi, senikaua kui on valiku võimalust kust osta. Sest kui sealt ostad ja kuskil odavam tuleks ilmselt peeglisse vaadata.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elumees
HV vaatleja

liitunud: 11.07.2008




sõnum 14.12.2017 20:45:21 vasta tsitaadiga

Ära ole nii üleolev oma peegliga. Valikuvõimalus on muidugi olemas, aga kui firma teeb "soodushinna", mis tegelikult tavahinnast oluliselt kallim, siis minu silmis on see küll koorimine või siis kliendi petmine. Just sellepärast, et paljud ei ole sellise asjaga kursis ja maksavadki ettenähtust rohkem raha.
Pole mõtet öelda, et lollidelt tuleb raha ära võtta.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus4
Kreisi kasutaja
nexus4

liitunud: 01.03.2012




sõnum 15.12.2017 08:41:07 vasta tsitaadiga

et siis kõikdel müüjatel peaks olema sama suured marginaalid/lõpphinnad? icon_lol.gif hind tuleb vastavalt turule
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.12.2017 01:25:47 vasta tsitaadiga

asi polegi selles, võin öelda et apple on neil peaaegu 0 kasumiga müügil.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vulc4nus
HV vaatleja

liitunud: 07.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.12.2017 19:25:28 vasta tsitaadiga

raimzu kirjutas:
asi polegi selles, võin öelda et apple on neil peaaegu 0 kasumiga müügil.

Kindel see! icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UnknowFunk
Kreisi kasutaja
UnknowFunk

liitunud: 06.09.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.12.2017 19:40:25 vasta tsitaadiga

Vulc4nus kirjutas:
raimzu kirjutas:
asi polegi selles, võin öelda et apple on neil peaaegu 0 kasumiga müügil.

Kindel see! icon_biggrin.gif


Mis "kindel see", raimzu räägib õigust.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Klooose
HV vaatleja
Klooose

liitunud: 14.12.2007




sõnum 19.12.2017 21:37:13 vasta tsitaadiga

UnknowFunk kirjutas:
Vulc4nus kirjutas:
raimzu kirjutas:
asi polegi selles, võin öelda et apple on neil peaaegu 0 kasumiga müügil.

Kindel see! icon_biggrin.gif


Mis "kindel see", raimzu räägib õigust.


Mis nad ostsid need telefonid Euronicsist, et neil katet pole? Kui jah, siis polegi midagi öelda. icon_rolleyes.gif

_________________
Ära arva kunagi, et see on täiuslik.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2017 01:09:56 vasta tsitaadiga

Kas iphone x'il alguses mitte saadavuse probleemid polnud? Võibolla osteti toona kõrge hinnaga sisse ning nüüd müüakse nulliga kuna igalpool mujal odav.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 28.12.2017 22:53:06 vasta tsitaadiga

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9700396#9700396

Huvitav, kas kõik ostud canceldati? icon_lol.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2017 23:40:47 vasta tsitaadiga

Henry kirjutas:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9700396#9700396

Huvitav, kas kõik ostud canceldati? icon_lol.gif




Sisuhalduri bläkk, sellise hinnaga neid välja ei läinud icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 30.12.2017 00:03:06 vasta tsitaadiga

Tegelt mida kartulisalongist ikka tahta?
Allahindluste ajal ajavad "hind enne" icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crashromeo
HV Guru
crashromeo

liitunud: 04.09.2011




sõnum 30.12.2017 00:07:11 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif

_________________
Valguslahendused eramajadele.
Kommentaarid: 165 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2017 01:23:11 vasta tsitaadiga

crashromeo kirjutas:
icon_biggrin.gif



pole neist ükski aus sellisel juhul icon_biggrin.gif ei 1a, klick ega ka arvutitark icon_biggrin.gif sest viimase aasta jooksul neil kõigil juhtunud selliseid asju kahes firmas ise töötanud see aeg icon_biggrin.gif alati on vabandus et kaup on otsas icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  KLICK mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.