Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
24.08.2017 19:10:10
|
|
|
BMW ja Mercedes märgivad üldiselt mootorikubatuuride järgi mudelid. Siiani toiminud päris hästi. Kuigi, suurem kubatuur ei pea tähendama suuremat võimsust...
Volvo kasutab T/D + number kombinatsiooni lisaks mudelinumbrile. On hea teada ja jääb hästi meelde, et D5 on kõige võimsam diisel ja T6 on antud mudeli kõige võimsam bensiinikas, kuigi D3, D4, D5 ja T6, T5, T4 võivad olla identse kubatuuriga, ütleb see siiski "klassi" ära.
Audi - Kas kuidagi lihtsamalt ei saanud?
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
24.08.2017 20:13:01
|
|
|
Alan kirjutas: |
BMW ja Mercedes märgivad üldiselt mootorikubatuuride järgi mudelid. Siiani toiminud päris hästi. |
Vähemalt BMW puhul küll juba aastaid suurel osal mudelitest ei näita mudelinumber enam mootorikubatuuri, vaid samuti nö. võimsusklassi.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
24.08.2017 20:14:08
|
|
|
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
24.08.2017 20:26:54
|
|
|
Lisaks veel 520i, 530d ja 540i
Rääkimata pea 40 aastaseks saav e23 kere 745i
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
24.08.2017 20:40:32
|
|
|
Et nagu Audi A8, A4, A6 jms mudelinimed tagaluugil ei olnud piisavalt lihtsad siis nüüd vaja mingid numbrikombot hakata välja mõtlema ? Nahhui milleks.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
24.08.2017 20:50:46
|
|
|
Need jäävad alles
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
24.08.2017 22:41:53
|
|
|
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ...
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
24.08.2017 22:44:17
|
|
|
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
24.08.2017 22:48:04
|
|
|
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
528 ja 2,5 mootoriga? Seda kuulen küll esimest korda.
523 on jah 2,5 muidu
_________________ There is no place like 127.0.0.1
viimati muutis Renka 24.08.2017 22:49:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
24.08.2017 22:48:26
|
|
|
Ja kolmnull diisel on tegelikult 2.9
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
24.08.2017 22:50:14
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ja kolmnull diisel on tegelikult 2.9 |
Keda see masuudipress veel huvitama peaks?
Nende numbritest on nagunii savi
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
24.08.2017 22:51:54
|
|
|
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
E39 puhul oli siiski 523i ja 540i numbrist erineva kubatuuriga (2,5L ja 4,4L) ning hilisem facelift 520i (2,2L)
Ülejäänude puhul vastas mootorikubatuur mudelinumbrile.
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
24.08.2017 23:26:16
|
|
|
Renka kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
528 ja 2,5 mootoriga? Seda kuulen küll esimest korda.
523 on jah 2,5 muidu |
528i 2L mootoriga näiteks... F10 vist?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
24.08.2017 23:26:52
|
|
|
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
528 ja 2,5 mootoriga? Seda kuulen küll esimest korda.
523 on jah 2,5 muidu |
528i 2L mootoriga näiteks... F10 vist? |
F10 ei ole E39 ju
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.08.2017 23:28:09
|
|
|
Saksa autode tähistused, 550tsiabsdsg4x4 võiks kogu varustuse kirja panna, ruumi veel jagub.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
24.08.2017 23:37:22
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
E39 puhul oli siiski 523i ja 540i numbrist erineva kubatuuriga (2,5L ja 4,4L) ning hilisem facelift 520i (2,2L)
Ülejäänude puhul vastas mootorikubatuur mudelinumbrile. |
Nagu enne kirjutasin, siis 530d ka mis on 2,9L
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
24.08.2017 23:41:25
|
|
|
525tds on ikka 2,5L - õige värk
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
24.08.2017 23:43:40
|
|
|
Markos kirjutas: |
Saksa autode tähistused, 550tsiabsdsg4x4 võiks kogu varustuse kirja panna, ruumi veel jagub. |
BMW Individual M760Li xDrive Model V12 Excellence THE NEXT 100 YEARS.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
24.08.2017 23:48:31
|
|
|
Hinnakirjas ju kindlasti võimalus ilma mudeli nimeta osta.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
25.08.2017 07:29:12
|
|
|
ja selle otsa veel jeep " limited edition" mille piirangu seadis tootmisliinide suutlikkus.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
25.08.2017 08:12:36
|
|
|
Renka kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
528 ja 523 võivad ka olla 2,5 mootoriga. Või hoopis 3.0 mootoriga... |
528 ja 2,5 mootoriga? Seda kuulen küll esimest korda.
523 on jah 2,5 muidu |
528i 2L mootoriga näiteks... F10 vist? |
F10 ei ole E39 ju |
Amoledi “juba e39 puhul” võiks ju tähendada, et alates sealt läks tähistus valeks. Kui isegi mitte varem...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
25.08.2017 09:30:28
|
|
|
Renka kirjutas: |
Super AMOLED kirjutas: |
Juba e39puhul ei kehtinud see näiteks 525 ja 523 puhul |
Et siis mu 525'l ei olegi 2,5 liitrine mootor?
Passis on samas küll nii kirjas ... |
Selles mõttes, et mõlemad 2.5
Juba e39 tõin teemasse, sest alguses oli jutt “juba mitu aastat ei vasta mudelinr kubatuurile” aga e39 oli juba mingi 20a tagasi
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti112
HV Guru
liitunud: 14.02.2003
|
25.08.2017 10:39:58
|
|
|
Niimoodi võiks öelda ka, et juba E23-ga "läks valeks", kuna siis 745i oli erinevas kubatuuris 3,2->3,4->3,5
Ehk siis erisusi on olnud juba alates sellest ajast kui BMW selle tähistuse kasutusele võttis, samas enamus mudelite puhul varem tõesti sai mootorikubatuuri järeldada mudelinumbrist.
Põhjalikumalt sassi hakkas asi minema ca 5-6 aastat tagasi, kui ka bensiinimootorid läksid üle turbodele.
viimati muutis Anti112 25.08.2017 11:01:13, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
107 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
25.08.2017 10:46:12
|
|
|
novot, mina tean alates e34 bmw, see oli viimane õige
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
25.08.2017 10:52:32
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Niimoodi võiks öelda ka, et juba E23-ga "läks valeks", kuna siis 745i oli erinevas kubatuuris 3,2->3,4->3,5 |
Aga BMW need numbrid ei olegi järelikult väga midagi tähendanud. Mõni number läheb pihta, aga see ei tähenda midagi.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
|