Miks ei võiks autoga sõitmine mugav olla? _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Sorry, pidasin silmas eri kiirusega pöörlevaid hammasrattaid, et nad sujuvalt haakuksid.
Või mis see õige sõna ongi?
Veetatava ja vedava võlli kiirused peavad ühtlustama. Sellejaoks on sünkronisaatorid mis kiirendavad või aeglustavad friktsiooni teel võlli kiirust, et lülitus muhv saaks haakuda ja vabalt pöörleva hammasratta lukustada võllile. _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
mugav autoga sõitmine on tagapingil. ees on kandik millel on šampust ja kaaviari. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Isegi su roigaste tagapingid läheksid arvesse? _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
seal pole kandikule alust. tegelikult galaksil on keksmiste istmete ees mingi topsihoidjaga lauake. konditsioneeritud tuuleke puhub, nelja kõlariga helisüsteem on üsna puhas..
enivei, soetasin galaktilisele plekkveljed + bridgestone 15" d 180€ eest. nüüd võib selle panni jaoks ka talv tulla. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Sorry, pidasin silmas eri kiirusega pöörlevaid hammasrattaid, et nad sujuvalt haakuksid.
Või mis see õige sõna ongi?
Veetatava ja vedava võlli kiirused peavad ühtlustama. Sellejaoks on sünkronisaatorid mis kiirendavad või aeglustavad friktsiooni teel võlli kiirust, et lülitus muhv saaks haakuda ja vabalt pöörleva hammasratta lukustada võllile.
a moileed tuleb kohe seletama, et pohhjolo. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kuidas see video seletab sidurita käiguvahetust? Üks tark mees on öelnud bikeri foorumis, et koguaeg sidurit lapates lõhute vaid siduritrossi ära _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
aga kui mul hüdrauliline sidur on..? _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Sorry, pidasin silmas eri kiirusega pöörlevaid hammasrattaid, et nad sujuvalt haakuksid.
Või mis see õige sõna ongi?
Veetatava ja vedava võlli kiirused peavad ühtlustama. Sellejaoks on sünkronisaatorid mis kiirendavad või aeglustavad friktsiooni teel võlli kiirust, et lülitus muhv saaks haakuda ja vabalt pöörleva hammasratta lukustada võllile.
Tüüp pole vist sünkrodest kuulnudki, tuimalt laotakse neljandalt teisele ilma vahegaasita ja ainus mis kulub on sidur _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
elukaz, selleks ajaks kui tänapäevasel autol sünkro ära kulub, on see masin ammu utiil juba. Ja kellel on aega vahegaasi on, sekundid lähevad kohe kaduma _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kusjuures, keskmist küttekulu näitab mul hetkel üsna raske jalaga sõites 7.1L/100km kohta kompuutri järgi (ca 50% linnasõitu),
istuge selle asja peale omale sisse see ähbriid. ma saan ilma selle ähhbriidita oma per.se ja asjad liigutatud a) combo 1,7 vabalthingava diisli 47kw keskmine kulu paberil on 5,2. focuse 1,8 tdi 66kw keskmine kulu paberil on 5,7 ja isegi see kuradi õnnetu 2.0 ine galaksi pensukas annab hetkel paberil 7,2.. ma peaks olema peast puhta dibiilik kui ma maksan asjade ja enda liigutamise eest veel mingi 25+k selleks, et saada asjad liigutatud suurema kuluga kui praegustel roimadel on.
ma saan aru, et antud tingimustel on see õnnetu ähhbriid argumendiks ainult neile, kes muidu on harjunud jootma oma kolmeliitriseid. " saab kuludelt ehk maha ja mõne liitri sajale ka alla".. kui 50-60kw vahemik ee-mu.nni väiksemaks ei tee saab sama säästu juba 20 aastat vana roikagi pealt.
Milleks on vaja igal võimalusel tuua teemaks "roigas vs uus auto"? E-peeni vaja pikendada sellega? Kellele ema, kellele tütar.
Sama loogika järgi võiks küsida, et miks kõik ei söö ainult kartulit ja jahukastet iga päev, rahaliselt kõige odavam ju, saad sama palju energiat kordades väiksema kuluga. "istuge selle asja peale omale sisse see lõhefilee. ma saan ilma selle lõhefileeta oma per.se ja asjad liigutatud" - sellist argumenti aga millegipärast ei näe.
Laurx on lihtsalt kade _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
selleks ajaks kui tänapäevasel autol sünkro ära kulub, on see masin ammu utiil juba.
Vabalt kulub, hooletu käiguvahetusega, ehk siis, kui ei lahuta sidurit korrektselt ja lased sünkrol kõvasti tööd teha. Kui tavakasti puhul kasutada ka vahegaasi (ehkki vajadus puudub) on sünkrod tõesti igavesed. Rallikatel olid vanasti kõik ilma sünkrodeta otsehambuvuskastid, tänapäevaseid arenguid ei tea.
Hiid, hübriid on teemaks. eesmärk on vähem saastada.. härra kirjutas, et tervelt/ainult 7.1l sajale kulutab.. vanast vabalthingavast diislist eristab teda suuresti ainult see, et filtreid on ilmselt rohkem vahel aga ainet, mis tuleb mõlema aparaadi paaki, mis mõlema mootori töötaktis põleb ja sellesttulenevalt osakesi eraldab, kulub vana aparaadi puhul ca 2l vähem..
focusel kont töötab. galaxyl kont töötab. ühel combol on kont tühjaks saamas.. seda ilmselt sellel aastal ei täida ja edaspidi ilmselt on auto vanametalliks minemas. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
viimati muutis laurx 22.08.2017 15:36:46, muudetud 1 kord
laurx, , no mis neil su masinapargil siis väga vahet on uuema ajastu odavate masinatega? _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kütusele kuluv raha on ju kõige väiksem osa autoga seotud kuludest. Eur liiter _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
ranel, neid mugavuse ja asjadega seotud eneseteostuselisasid on keeruline osta Super AMOLED, sa oled üsna kenijaalne oma hetkevälgatusega. vanal heal krooniajal oli hea arvutada: 100k eeguga ostetud autoga sõitsid 100k km, andis soetusmaksumus ühe eegu läbitud kilomeetrile juurde. tänapäeval on asi natukene keerulisem, sest sente me ju ei loe. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
prtv, mul on mõlemal pereroikal mingil põhjusel töötav jahutusseade olemas. ma omal algatusel seda seisundit muutma ei hakka. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.