Välp on savi...peaasi, et mingit brändi peale ei suruta. See škoda/VW castroli teema on ikka suht jura.
Viiks neile shelli plänni ja tehku siis 20K pealt.
Välp on savi...peaasi, et mingit brändi peale ei suruta. See škoda/VW castroli teema on ikka suht jura.
Viiks neile shelli plänni ja tehku siis 20K pealt.
just oli superbil esimene 15k hooldus ja mobil1 valati castroli asemele... kas see just castrolist parem on..
Probleem on sellega, et töösoojust ei saavutata. Ja seda ka testid näitanud. Ilmaasjata seda DPF kasutusele ei võeta. Ehk ideaalis pead uimama linnapiirini ja siis koju vajutama, siis kõik ok.
Saavutab, ja päris kiiresti kusjuures. Sõidan RAV4 hübriidiga, auto on hommikul maksimaalselt 5 minutiga soe. Selle ajaga ei jõua isegi naist tööle viia veel, rääkimata ise tööle jõudmisest.
Saab sõita ka ainult elektri jõul, kuid sellisel juhul on distants üsna piiratud (1-2km umbes), see on pigem siiski plug-in hübriidide pärusmaa.
2,5 mootor 5min-ga on päris hea saavutus. Aga see selline tilu lilu hübriid ka - eriti kui sõiduulatus mõttetu 1-2km.
Juba see annab jaburusest aimu:
tsitaat:
You'll save up to $500 per year on gas with the RAV4 Hybrid, but the RAV4 Hybrid costs $6,435 more than the Forester, so it will take you over 12 years to recoup your costs.
Ulatus peaks olema 50km. Ehk siis hetkel pistikhübriid.
Solar roof pole laadimiseks ka lahendus, sest siis on vihmase ilmaga topeltsudu
Sõpruse puiestee ja Vabaduse puiestee sõidab pea 100% elektri pealt ära, mõne pidurduse korral regenereerib energiat jällegi. See ei olegi mõeldud ainult elektri pealt sõitmiseks, see lihtsalt aitab linnas kütusekulu kontrolli all hoida. See 1-2km oli siis kui sõita AINULT elektrienergia pealt.
Kusjuures, keskmist küttekulu näitab mul hetkel üsna raske jalaga sõites 7.1L/100km kohta kompuutri järgi (ca 50% linnasõitu), läbisõidu ja kütusekulu arvutus nõustub sellega. Kui võtta, et siin on keskmine kulu märgitud kusagil 11,5L/100km kohta, siis olen hetkel kütuse pealt 9 kuu peale üle 900 euro kokku hoidnud, seega liisinguperioodil jääks nagu igati plussi, arvestades, et keskmine hinnavahe on hetkel 3k kandis sama varustuse puhul. Mingeid lisakulusid hübriid endaga ei too, hoolduse hind on sama (kiire pilk Elke kodulehele ütleb, et isegi odavam ) ning garantii on kogu süsteemile.
Mariine koduleht annab muidugi RAV4 ja Foresteri hinnavaheks oluliselt väiksema summa kui $6,435, seega tasub arvestada kohalikku turuseisu
Kõigile muidugi hübriid ei sobi, ei väidagi seda. Kui suuremalt jaolt on siiski maanteesõitu siis seal kaotab hübriidsüsteem oma mõtte, pigem on sellest linnaliikluses kasu, kus iga pidurdus laeb akusid. Plug-in oleks muidugi kütusekulu suhtes veel parem süsteem. Mulle see aga masina soetamise hetkel kahjuks ei sobinud, kuna valik on üsna piiratud ja kõrge hinnaga ning laadimine oleks väga suur logistiline probleem.
Pätu kirjutas:
DanelM kirjutas:
Magic kirjutas:
Probleem on sellega, et töösoojust ei saavutata. Ja seda ka testid näitanud. Ilmaasjata seda DPF kasutusele ei võeta. Ehk ideaalis pead uimama linnapiirini ja siis koju vajutama, siis kõik ok.
Saavutab, ja päris kiiresti kusjuures. Sõidan RAV4 hübriidiga, auto on hommikul maksimaalselt 5 minutiga soe. Selle ajaga ei jõua isegi naist tööle viia veel, rääkimata ise tööle jõudmisest.
Saab sõita ka ainult elektri jõul, kuid sellisel juhul on distants üsna piiratud (1-2km umbes), see on pigem siiski plug-in hübriidide pärusmaa.
Miks sa praegu sooja autosse pead puhuma hommikuti ? Külm on w ?
2018 BMW M5: Here It Is, With 600 HP and All-Wheel Drive
With a 4.4-liter twin-turbo V8 and a clever new xDrive system, the new M5 is different than any M car before it.
Klassikalise automaatkäigukastiga
tsitaat:
this one is getting an eight-speed automatic with a proper torque converter
XR, parem tunne, odavam hooldus, parem vastupidavus? Ei pea kohaltvõtul sidureid libistama ning saab sujuvamalt seda teha. Kuna hüdrosidur on lukustatav, siis võimsusekadu ka pole.
no see kõik kehtiks hästi just tavalise viiese puhul, aga jutt on ju M5 autost. Mulle endale meeldib ka igapäevaselt just tavaline automaat, aga mingi sportasja puhul eeldaks pigem ikka dual clutchi. _________________ www.estonia1918.com
Ilmselgelt on uus M5 rohkem mugavusele suunatud.
99% sõidetakse autobahnil ja seal on automaat omal kohal.
Pealegi kui käiguvahetus on timmitud ülikiireks, pole nüüd nii suurt vahet.
Eks insenerid teavad paremini.
Tsiklil hea ilma sidurita käiguvahetus, miks autosid ei võiks nii teha? _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kui nüüd su trollivast postitusest kaugemale vaadata, eks saabki teoreetiliselt ka ilma sidurita käike vahetada, tuleb vaid õiget pööretevahemikku tabada, et hammasrattad hambuksid.
Aga mis sellest käigukastist niimoodi järgi jääb. _________________ HV valuutakalkulaator
Sorry, pidasin silmas eri kiirusega pöörlevaid hammasrattaid, et nad sujuvalt haakuksid.
Või mis see õige sõna ongi? _________________ HV valuutakalkulaator
Kusjuures, keskmist küttekulu näitab mul hetkel üsna raske jalaga sõites 7.1L/100km kohta kompuutri järgi (ca 50% linnasõitu),
istuge selle asja peale omale sisse see ähbriid. ma saan ilma selle ähhbriidita oma per.se ja asjad liigutatud a) combo 1,7 vabalthingava diisli 47kw keskmine kulu paberil on 5,2. focuse 1,8 tdi 66kw keskmine kulu paberil on 5,7 ja isegi see kuradi õnnetu 2.0 ine galaksi pensukas annab hetkel paberil 7,2.. ma peaks olema peast puhta dibiilik kui ma maksan asjade ja enda liigutamise eest veel mingi 25+k selleks, et saada asjad liigutatud suurema kuluga kui praegustel roimadel on.
ma saan aru, et antud tingimustel on see õnnetu ähhbriid argumendiks ainult neile, kes muidu on harjunud jootma oma kolmeliitriseid. " saab kuludelt ehk maha ja mõne liitri sajale ka alla".. kui 50-60kw vahemik ee-mu.nni väiksemaks ei tee saab sama säästu juba 20 aastat vana roikagi pealt. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
viimati muutis laurx 22.08.2017 12:23:55, muudetud 1 kord
Sa sõida roikaga ka ju. Mõnele meeldib lihtsalt mugavalt kulgeda. _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
ja jälle on mees platsis, kelle jaoks " mugav" on si süteemi põhiühik.
mis see mugav on? mul on kolm autot, millele püsikiirusehoidja aktiveerimine ja lisamine tähendaks oomipoest kahe meetri juhtme ostmist, kahe lüliti külge jootmist ja ajusse surkima minekut. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.