Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.06.2017 14:38:07
|
|
|
ranel kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Volum kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Miks juhtplokid katki lähevad siis?
Tavalised müügis olevad kaablid ei suuda nii palju läbi lasta, et videos näidatud viisil käivitada saaks. |
Sest täkku saav auto generaator tõstab pärast käivitust päris kenasti ampreid, sest aku on tühi. Ja isegi siis kui sa seda 5 minti laed, ei ole aku laetavus piisav. Ja kui 170A laks tuleb täkuandjale, siis on nii mõnigi mootori või abs aju kärssama läinud. Näinud, kogenud.
Või pean veel lihtsamalt seletama kellelegi, kes aru ei saa?
|
Mina ei saa aru. Kuidas saab täkuandjale tulla mingi 170A laks.
Las käimaminev auto tõstab ampreid. Amprid tekivad sinna kus on takistus ehk tarbimine. Selle loogika järgi peaks kõik plokid süüte sisse keeramisel maha põlema kuna akust tuleb vabalt 500A.
Ilmselt tõuseb hetkeks pinge mingil põhjusel piisavalt kõrgeks ja põletab maha elektroonika.
Amprid ei ole asjad mida saab kuhugi anda niisama. Kui su auto pirn on 12V 5A pole vahet kas tuleb sult toide on 5 või 500A, pirni läbib ikka 5A. Aga kui sinna 24V sisse surada põleb ilmselt kohe läbi. |
Eks vast genekast tuleb see 170A.
Muidu kõlab rohkem nagu keegi on ajanud + ja - omavahel segi ning nii need legendid tekivad. |
Või oli juba soodumus olemas läbi põlemiseks...
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
27.06.2017 14:44:41
|
|
|
Tuli SMS autojarelmaks24.ee poolt numbrile mida kasutatakse lisakaardina netis käimiseks Tahaks küsida, mida v...?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.06.2017 14:45:16
|
|
|
Saada sms vastu ja küsi
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
27.06.2017 15:51:13
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Volum kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Miks juhtplokid katki lähevad siis?
Tavalised müügis olevad kaablid ei suuda nii palju läbi lasta, et videos näidatud viisil käivitada saaks. |
Sest täkku saav auto generaator tõstab pärast käivitust päris kenasti ampreid, sest aku on tühi. Ja isegi siis kui sa seda 5 minti laed, ei ole aku laetavus piisav. Ja kui 170A laks tuleb täkuandjale, siis on nii mõnigi mootori või abs aju kärssama läinud. Näinud, kogenud.
Või pean veel lihtsamalt seletama kellelegi, kes aru ei saa?
|
Mina ei saa aru. Kuidas saab täkuandjale tulla mingi 170A laks.
Las käimaminev auto tõstab ampreid. Amprid tekivad sinna kus on takistus ehk tarbimine. Selle loogika järgi peaks kõik plokid süüte sisse keeramisel maha põlema kuna akust tuleb vabalt 500A.
Ilmselt tõuseb hetkeks pinge mingil põhjusel piisavalt kõrgeks ja põletab maha elektroonika.
Amprid ei ole asjad mida saab kuhugi anda niisama. Kui su auto pirn on 12V 5A pole vahet kas tuleb sult toide on 5 või 500A, pirni läbib ikka 5A. Aga kui sinna 24V sisse surada põleb ilmselt kohe läbi. |
Täkusaaja generaatorilt tuleb 170A. Auto käivitamisel tekib pingelang 8-9V. Hetk peale käivitamist tekib väga pöörane laadimine (hetk, kus amper tõuseb 170A). See on väga koormav nii täkuandja genekale (dioodikesed teevad plaks ja plaks) kui ka elektroonlistele juhtplokkidele. Ma lootsin, et oled pisut taibukam kui Janis, aga kurat, õpeta nagu oma last.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.06.2017 15:53:55
|
|
|
Kuidas mingi keskmisest 100A genekast tuleb 170A välja? Ning miks läheb see 170A just täkuandja poole, mitte otse täkusaaja tühja akusse?
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
27.06.2017 15:59:36
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kuidas mingi keskmisest 100A genekast tuleb 170A välja? Ning miks läheb see 170A just täkuandja poole, mitte otse täkusaaja tühja akusse? |
Milline tänapäeva auto sul 100A genekas on? Räägime ikka euroopa autodest.
Mismõttes miks? Ega juhtmevabalt täku andmine ei käi? Mul on tunne, et sa mõtled, et see protsess toimub minutite jooksul, aga ei, piisab ainult silmapilgutusest. Elektrit sa ei näe.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
27.06.2017 16:17:21
|
|
|
Volum, seleta palun mis moodi on see koormav täkuandja juhtplokkidele.
Nõus et võib rikkuda geneka pingeregulaatori/dioodid. Sellega pinge tõusta ja maha põletada elektroonika. Aga see jutt on ulme et amprid juhtplokkidese peaks kuidagi minema.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
27.06.2017 16:23:06
|
|
|
Suure tõenäosusega selles järjestuses asi käibki, et põletab täkuandja stabika maha ja siis läheb kõik muu elektroonika takkajärele. Ehk, et kogu loo moraal, kui tahad täkku anda, siis ära tee seda mitte mingil juhul töötava mootoriga, kindluse mõttes võib enda auto massi ka lahti ühendada (mis tähendab, et kogu süsteem läheb resetti). Mul on auto manualis kirjas, et igasugune täkuandmine on keelatud, või noh, kui rahakott lubab. Olen muidugi andnud küll, aga seisva mootoriga ikka.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
27.06.2017 17:27:23
|
|
|
mul päris tänapäeva autot ei ole, aga ma annan täkku alati töötava mootoriga
vaid nõrgad põevad iga asja pärast
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 645 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
502 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
27.06.2017 22:31:09
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Volum, seleta palun mis moodi on see koormav täkuandja juhtplokkidele.
Nõus et võib rikkuda geneka pingeregulaatori/dioodid. Sellega pinge tõusta ja maha põletada elektroonika. Aga see jutt on ulme et amprid juhtplokkidese peaks kuidagi minema. |
Miks ulme - Vooluallikast väljuv vool on võrdne vooluallikasse saabuva vooluga.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
omg
HV kasutaja
liitunud: 14.04.2006
|
27.06.2017 22:45:34
|
|
|
Vooluallikas on genekas või aku või misiganes kondensaator - teised peaksid nagu tarbijad olema , juhtplokid jne. Vool tekib tarbimisest. Kust kuhu siis see võrdne vool satub? Pigem on pinge järsk muutumine asja süüdlane.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
27.06.2017 22:46:19
|
|
|
Ma näen ka pigem süüdlast pinge muutumises.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
27.06.2017 22:48:27
|
|
|
Keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on auto täkku andes otsad andnud?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
27.06.2017 22:54:56
|
|
|
Mul ei ole. Olen tavaliselt korralikult pöördesse ajanud, siis läheb käivitatav paremini/kiiremini käima. Juhtmeid panen kuidas juhtub peale, ei mäleta igakord kui korra paari aasta tagant vaja läheb...
Korra usaldasin pimesi teise auto omanikku, mis oli viga kuna ta pani juhtmed enda akul vahetusse ja mul põles klemmile täke sisse. Peale seda ei lase teisel juhtmeid panna, kontrollin ise plussi ja miinuse üle.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
27.06.2017 23:00:09
|
|
|
See on ju põhikooli füüsika. Ampreid ei saa anda. Pinget saab.
Mõne mehe loogika järgi peaks kogu elektroonika maha põlema, kui ma autoakule silla peale teen. Lühisvool võib ulatuda 1000 amprini, aga see vool ei läbi ju auto elektrisüsteemi.
WTF nagu!? Mõistusevastane on see amprite andmine ja sellega tapmine...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
27.06.2017 23:02:22
|
|
|
täna foori alt minnes jäi mõnus sinine pilv üles.. peab vist kaalule viima varsti
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
27.06.2017 23:18:10
|
|
|
Valvejoodik kirjutas: |
Keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on auto täkku andes otsad andnud? |
sõber kunagi käivitas oma gsx750f i kirjeldatud valel viisil. tulemuseks oli surnud pingeregulaator + suur osa juhtmestikust tuli uuesti vedada.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
mcmudakäkk
HV vaatleja
liitunud: 08.12.2012
|
27.06.2017 23:33:21
|
|
|
Tuli Audi, öeldi et ABS aju on läbi. Küsimuse peale, et mis juhtus, vastati, et boosteri klemmid pandi vale pidi külge. Peale kaitsme vahetust hakkas ABS tööle. Teine lugu, tuttav vahetas Golf 3'l sidurit ja pani starterile lisaks voolujuhtmele ka massijuhtme, mis peaks käigukasti poldi külge minema, külge. Oi seda tulemöllu, mis lahti läks kui akuklemmid ükskord peale tagasi said
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
27.06.2017 23:46:41
|
|
|
omg kirjutas: |
Vooluallikas on genekas või aku või misiganes kondensaator - teised peaksid nagu tarbijad olema , juhtplokid jne. Vool tekib tarbimisest. Kust kuhu siis see võrdne vool satub? Pigem on pinge järsk muutumine asja süüdlane. |
Pingelangust juba kirjutasin. Need on kõik omavahel seotud. Ma pean ikka homme enda vana raamatu üles otsima, seal oli üks väga hea lause mis kirjeldas antud olukorda. See pole enam põhikooli füüsika, vaid autoelektroonika.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
27.06.2017 23:56:29
|
|
|
Ampreid saab ka hulgim anda, kui juhtme ristlõige suurem?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
27.06.2017 23:58:44
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Ampreid saab ka hulgim anda, kui juhtme ristlõige suurem? |
Ampreid endiselt ei anta vaid võetakse.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
28.06.2017 00:50:11
|
|
|
Üldiselt "krokodillidega" kellelegi voolu andes on peamine häda see, et kontaktpind väike ja korralikku laksu ei saa anda.
Seega see amprimöll eriti suur olla ei saa, just selle sama väikse kontaktpinna pärast.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2009
|
28.06.2017 10:36:18
|
|
|
Kas keegi suudab teema kokku võtta ja selgust tuua, et mis protsess siis täku andja / saaja elektroonikale ohtlik on. Step by step sündmuste järjekord, mis põhjustab millegi mahapõlemise.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.06.2017 10:44:52
|
|
|
Ei tea, pole mitte kunagi täkuandmise tulemusena midagi maha põlenud.
Ja kas eelnevalt nimetatud teadmised elektrist ongi BMW teeninduse tase? Kahtlane värk.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
28.06.2017 11:38:37
|
|
|
Kõigil ilmselt vanad roikad mis taluvad igasugu lollusi paremini. Ei tea kas keegi nt F seeria BMWga hakkaks iga traktorit kohe käivitama tõttama...
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
|