Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 953, 954, 955 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?
Ei, ei suitseta üldse
80%
 80%  [ 104 ]
Ei suitseta autos, mujal küll
12%
 12%  [ 16 ]
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi
3%
 3%  [ 4 ]
Jah, suitsukonid viskan aknast välja
4%
 4%  [ 6 ]
hääli kokku : 130

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 27.06.2017 14:38:07 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Volum kirjutas:
Janis kirjutas:
Miks juhtplokid katki lähevad siis?
Tavalised müügis olevad kaablid ei suuda nii palju läbi lasta, et videos näidatud viisil käivitada saaks.

Sest täkku saav auto generaator tõstab pärast käivitust päris kenasti ampreid, sest aku on tühi. Ja isegi siis kui sa seda 5 minti laed, ei ole aku laetavus piisav. Ja kui 170A laks tuleb täkuandjale, siis on nii mõnigi mootori või abs aju kärssama läinud. Näinud, kogenud. thumbs_up.gif
Või pean veel lihtsamalt seletama kellelegi, kes aru ei saa?


Mina ei saa aru. Kuidas saab täkuandjale tulla mingi 170A laks.
Las käimaminev auto tõstab ampreid. Amprid tekivad sinna kus on takistus ehk tarbimine. Selle loogika järgi peaks kõik plokid süüte sisse keeramisel maha põlema kuna akust tuleb vabalt 500A.

Ilmselt tõuseb hetkeks pinge mingil põhjusel piisavalt kõrgeks ja põletab maha elektroonika.
Amprid ei ole asjad mida saab kuhugi anda niisama. Kui su auto pirn on 12V 5A pole vahet kas tuleb sult toide on 5 või 500A, pirni läbib ikka 5A. Aga kui sinna 24V sisse surada põleb ilmselt kohe läbi.

Eks vast genekast tuleb see 170A.

Muidu kõlab rohkem nagu keegi on ajanud + ja - omavahel segi ning nii need legendid tekivad.

Või oli juba soodumus olemas läbi põlemiseks...
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 14:44:41 vasta tsitaadiga

Tuli SMS autojarelmaks24.ee poolt numbrile mida kasutatakse lisakaardina netis käimiseks icon_eek.gif Tahaks küsida, mida v...?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 27.06.2017 14:45:16 vasta tsitaadiga

Saada sms vastu ja küsi icon_rolleyes.gif
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.06.2017 15:51:13 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Volum kirjutas:
Janis kirjutas:
Miks juhtplokid katki lähevad siis?
Tavalised müügis olevad kaablid ei suuda nii palju läbi lasta, et videos näidatud viisil käivitada saaks.

Sest täkku saav auto generaator tõstab pärast käivitust päris kenasti ampreid, sest aku on tühi. Ja isegi siis kui sa seda 5 minti laed, ei ole aku laetavus piisav. Ja kui 170A laks tuleb täkuandjale, siis on nii mõnigi mootori või abs aju kärssama läinud. Näinud, kogenud. thumbs_up.gif
Või pean veel lihtsamalt seletama kellelegi, kes aru ei saa?


Mina ei saa aru. Kuidas saab täkuandjale tulla mingi 170A laks.
Las käimaminev auto tõstab ampreid. Amprid tekivad sinna kus on takistus ehk tarbimine. Selle loogika järgi peaks kõik plokid süüte sisse keeramisel maha põlema kuna akust tuleb vabalt 500A.

Ilmselt tõuseb hetkeks pinge mingil põhjusel piisavalt kõrgeks ja põletab maha elektroonika.
Amprid ei ole asjad mida saab kuhugi anda niisama. Kui su auto pirn on 12V 5A pole vahet kas tuleb sult toide on 5 või 500A, pirni läbib ikka 5A. Aga kui sinna 24V sisse surada põleb ilmselt kohe läbi.

Täkusaaja generaatorilt tuleb 170A. Auto käivitamisel tekib pingelang 8-9V. Hetk peale käivitamist tekib väga pöörane laadimine (hetk, kus amper tõuseb 170A). See on väga koormav nii täkuandja genekale (dioodikesed teevad plaks ja plaks) kui ka elektroonlistele juhtplokkidele. Ma lootsin, et oled pisut taibukam kui Janis, aga kurat, õpeta nagu oma last. icon_neutral.gif

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 27.06.2017 15:53:55 vasta tsitaadiga

Kuidas mingi keskmisest 100A genekast tuleb 170A välja? Ning miks läheb see 170A just täkuandja poole, mitte otse täkusaaja tühja akusse?
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.06.2017 15:59:36 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kuidas mingi keskmisest 100A genekast tuleb 170A välja? Ning miks läheb see 170A just täkuandja poole, mitte otse täkusaaja tühja akusse?

Milline tänapäeva auto sul 100A genekas on? Räägime ikka euroopa autodest.
Mismõttes miks? Ega juhtmevabalt täku andmine ei käi? icon_lol.gif Mul on tunne, et sa mõtled, et see protsess toimub minutite jooksul, aga ei, piisab ainult silmapilgutusest. Elektrit sa ei näe.

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 16:17:21 vasta tsitaadiga

Volum, seleta palun mis moodi on see koormav täkuandja juhtplokkidele.
Nõus et võib rikkuda geneka pingeregulaatori/dioodid. Sellega pinge tõusta ja maha põletada elektroonika. Aga see jutt on ulme et amprid juhtplokkidese peaks kuidagi minema.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 27.06.2017 16:23:06 vasta tsitaadiga

Suure tõenäosusega selles järjestuses asi käibki, et põletab täkuandja stabika maha ja siis läheb kõik muu elektroonika takkajärele. Ehk, et kogu loo moraal, kui tahad täkku anda, siis ära tee seda mitte mingil juhul töötava mootoriga, kindluse mõttes võib enda auto massi ka lahti ühendada (mis tähendab, et kogu süsteem läheb resetti). Mul on auto manualis kirjas, et igasugune täkuandmine on keelatud, või noh, kui rahakott lubab. Olen muidugi andnud küll, aga seisva mootoriga ikka.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 27.06.2017 17:27:23 vasta tsitaadiga

mul päris tänapäeva autot ei ole, aga ma annan täkku alati töötava mootoriga icon_cool.gif
vaid nõrgad põevad iga asja pärast thumbs_down.gif icon_mad.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.06.2017 22:31:09 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Volum, seleta palun mis moodi on see koormav täkuandja juhtplokkidele.
Nõus et võib rikkuda geneka pingeregulaatori/dioodid. Sellega pinge tõusta ja maha põletada elektroonika. Aga see jutt on ulme et amprid juhtplokkidese peaks kuidagi minema.

Miks ulme - Vooluallikast väljuv vool on võrdne vooluallikasse saabuva vooluga.

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omg
HV kasutaja

liitunud: 14.04.2006




sõnum 27.06.2017 22:45:34 vasta tsitaadiga

Vooluallikas on genekas või aku või misiganes kondensaator - teised peaksid nagu tarbijad olema , juhtplokid jne. Vool tekib tarbimisest. Kust kuhu siis see võrdne vool satub? Pigem on pinge järsk muutumine asja süüdlane.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.06.2017 22:46:19 vasta tsitaadiga

Ma näen ka pigem süüdlast pinge muutumises.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 27.06.2017 22:48:27 vasta tsitaadiga

Keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on auto täkku andes otsad andnud?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 27.06.2017 22:54:56 vasta tsitaadiga

Mul ei ole. Olen tavaliselt korralikult pöördesse ajanud, siis läheb käivitatav paremini/kiiremini käima. Juhtmeid panen kuidas juhtub peale, ei mäleta igakord kui korra paari aasta tagant vaja läheb...
Korra usaldasin pimesi teise auto omanikku, mis oli viga kuna ta pani juhtmed enda akul vahetusse ja mul põles klemmile täke sisse. Peale seda ei lase teisel juhtmeid panna, kontrollin ise plussi ja miinuse üle.
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 27.06.2017 23:00:09 vasta tsitaadiga

See on ju põhikooli füüsika. Ampreid ei saa anda. Pinget saab.
Mõne mehe loogika järgi peaks kogu elektroonika maha põlema, kui ma autoakule silla peale teen. Lühisvool võib ulatuda 1000 amprini, aga see vool ei läbi ju auto elektrisüsteemi.
WTF nagu!? Mõistusevastane on see amprite andmine ja sellega tapmine...
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 23:02:22 vasta tsitaadiga

täna foori alt minnes jäi mõnus sinine pilv üles.. peab vist kaalule viima varsti icon_sad.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 23:18:10 vasta tsitaadiga

Valvejoodik kirjutas:
Keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on auto täkku andes otsad andnud?


sõber kunagi käivitas oma gsx750f i kirjeldatud valel viisil. tulemuseks oli surnud pingeregulaator + suur osa juhtmestikust tuli uuesti vedada.

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mcmudakäkk
HV vaatleja

liitunud: 08.12.2012




sõnum 27.06.2017 23:33:21 vasta tsitaadiga

Tuli Audi, öeldi et ABS aju on läbi. Küsimuse peale, et mis juhtus, vastati, et boosteri klemmid pandi vale pidi külge. Peale kaitsme vahetust hakkas ABS tööle. Teine lugu, tuttav vahetas Golf 3'l sidurit ja pani starterile lisaks voolujuhtmele ka massijuhtme, mis peaks käigukasti poldi külge minema, külge. Oi seda tulemöllu, mis lahti läks kui akuklemmid ükskord peale tagasi said icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 27.06.2017 23:46:41 vasta tsitaadiga

omg kirjutas:
Vooluallikas on genekas või aku või misiganes kondensaator - teised peaksid nagu tarbijad olema , juhtplokid jne. Vool tekib tarbimisest. Kust kuhu siis see võrdne vool satub? Pigem on pinge järsk muutumine asja süüdlane.

Pingelangust juba kirjutasin. Need on kõik omavahel seotud. Ma pean ikka homme enda vana raamatu üles otsima, seal oli üks väga hea lause mis kirjeldas antud olukorda. See pole enam põhikooli füüsika, vaid autoelektroonika.

_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 23:56:29 vasta tsitaadiga

Ampreid saab ka hulgim anda, kui juhtme ristlõige suurem?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 23:58:44 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Ampreid saab ka hulgim anda, kui juhtme ristlõige suurem?

Ampreid endiselt ei anta vaid võetakse.
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2017 00:50:11 vasta tsitaadiga

Üldiselt "krokodillidega" kellelegi voolu andes on peamine häda see, et kontaktpind väike ja korralikku laksu ei saa anda.
Seega see amprimöll eriti suur olla ei saa, just selle sama väikse kontaktpinna pärast.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 28.06.2017 10:36:18 vasta tsitaadiga

Kas keegi suudab teema kokku võtta ja selgust tuua, et mis protsess siis täku andja / saaja elektroonikale ohtlik on. Step by step sündmuste järjekord, mis põhjustab millegi mahapõlemise.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.06.2017 10:44:52 vasta tsitaadiga

Ei tea, pole mitte kunagi täkuandmise tulemusena midagi maha põlenud.
Ja kas eelnevalt nimetatud teadmised elektrist ongi BMW teeninduse tase? icon_rolleyes.gif Kahtlane värk.

_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2017 11:38:37 vasta tsitaadiga

Kõigil ilmselt vanad roikad mis taluvad igasugu lollusi paremini. Ei tea kas keegi nt F seeria BMWga hakkaks iga traktorit kohe käivitama tõttama...
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 953, 954, 955 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.