Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 330, 331, 332  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
estdata
Kreisi kasutaja
estdata

liitunud: 27.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 11:41:34 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
Ainult kontoritöötajad?
Varem olid neil väiksemates maakonna piirkondades ja linnades ka tehnikud. Vaatan mehed on kõik kadunud. Nüüd vist ainult maakonnakeskustes on veel väike tehnikute brigaad jäänud. Klient peab tehniku visiiti vahel juba 3 nädalat ootama.


vaidlen vastu et pea kolm nädalat ootama. Ei pea ootama kui oskad seletada ja kirjeldada oma vajadusi. Ja vahest kipub olema kauem ootejärjekord sest tehnikud peavad tegelema ka mobiil-ühendusega ka mitte ainult kortermajades püsiühendusega
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 21.07.2017 11:56:43 vasta tsitaadiga

estdata kirjutas:
seeru kirjutas:
Ainult kontoritöötajad?
Varem olid neil väiksemates maakonna piirkondades ja linnades ka tehnikud. Vaatan mehed on kõik kadunud. Nüüd vist ainult maakonnakeskustes on veel väike tehnikute brigaad jäänud. Klient peab tehniku visiiti vahel juba 3 nädalat ootama.


vaidlen vastu et pea kolm nädalat ootama. Ei pea ootama kui oskad seletada ja kirjeldada oma vajadusi. Ja vahest kipub olema kauem ootejärjekord sest tehnikud peavad tegelema ka mobiil-ühendusega ka mitte ainult kortermajades püsiühendusega

Vaidle kui tahad. Ma ei ütlend, et igakord.
Viimane tehniku ooteaeg pandi täpselt 21 päeva peale täpset vajaduse kirjeldamist.
Paar aastat tagasi oli veel sageli nii, et hommikul helistasid, tehnik tuli peale lõunat või järgmine päev.
Aga ega midagi pole teha, kui töötajate palk hakkab kasumi teenimist segama.
https://www.telia.ee/uudis/-/uudis/uudis-telia-kasumlikkus-jatkas-kasvu
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 21.07.2017 13:11:27 vasta tsitaadiga

estdata kirjutas:
vaidlen vastu et pea kolm nädalat ootama. Ei pea ootama kui oskad seletada ja kirjeldada oma vajadusi.

Ma ei arva, et klient peab olema telekomilase haridusega, et suuta täpselt kõiki nüansse kirjeldada. Selleks on tehnik, kes peaks kliendi mure peale kohale tulema, kui infotelefon ei oska aidata.

estdata kirjutas:
Ja vahest kipub olema kauem ootejärjekord sest tehnikud peavad tegelema ka mobiil-ühendusega ka mitte ainult kortermajades püsiühendusega

Mida tehnikud ettevõttes iganes ka ei tee, hüpaku kasvõi benji köiega mastist alla, klienti see ei ei pea huvitama ja see on klassikaline oma saamatust tõendav esitlus (räägitakse sellest igal asjakohasel koolitlusel, miks mitte nii öelda), mida mitte kunagi ei soovitata kliendile öelda.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
scrife
Kreisi kasutaja
scrife

liitunud: 19.11.2012




sõnum 21.07.2017 18:43:28 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
scrife, Kui teavitad Teliat probleemist on Telia võtnud eesmärgi see lahendada järgmise tööpäeva lõpuks.
küllap on teisigi kliente kes teavitavad, et neil pole terve aasta teenus toiminud. paraku nii ikka asjad ei käi, et kohe raha tagasi.
Kui Telia rike on ja kestab Telia osas rohkem kui kaks päeva, teenustasu ei küsita. see siis näiteks switchi või jaama vms üldrike.
kliendiliini ja korrusmaja kaabli rike on kindlasti kahe päevaga lahendatav, tehnikul on kaablitestrid olemas mis kiirelt probleemi lokaliseerida suudavad.


Teavitasin kord nädalas vähemalt Teliat. Tutkit, sama probleem koguaeg
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 21.07.2017 19:36:18 vasta tsitaadiga

Telia lahendab ärikliendi rikked enamasti samal päeval kuid vähemalt järgneva tööpäeva lõpuks, nagu ka erakliendil.
Tarne ja rikke aegu saab suurema koormuse korral muuta, näiteks äike või siis antud juhul ettenägematu K2 ja TV3 kadumine mis põhjustas suure koormuse ka tarnetele. Need on erand nädalad või kuud millal on koormus tavapärasest suurem.
Tehnikute "brigaadid" on säilinud kõikides piirkondades endised kuid on reguleeritud ringi vastavalt tavapärasele koormusele ja efektiivsusele. Seni on jäänud arusaam, et tehnikuteta ei saa teenust kuidagi kliendile paigaldada.

Mis puudutab seda toredat uudist siis on selge, et kui leivatehases pannakse liin tööle automaatikaga, pole seal pätsimeistreid vaja. Küllap leiab ka Telia võimalusi efektiivsemalt toimetada ja see pole midagi erilist.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 19:43:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:

näiteks äike või siis antud juhul ettenägematu K2 ja TV3 kadumine mis põhjustas suure koormuse ka tarnetele

force majeure-i ja juba aastaid vindunud teemat kuudepikkuse ettehoiatusega nüüd küll ei maksa võrrelda icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 19:43:24 vasta tsitaadiga

indrekp, enda ametikoht pole ohus ?
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atari_
HV kasutaja
atari_

liitunud: 09.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 20:21:22 vasta tsitaadiga

Tuttaval selline huvitav lugu Teliaga. Veidi alla aastane lenovo laptop ei tahtnud aku pealt töötada, viis garantiisse, leiti ,et emaplaat vajab parandust, aga kuna korpusel on ühest nurgast tükk plastikut murdunud, on garantii kehtetu. Anti valik ,et kas 200 paranduse eest maksta või 36.-(käitlemis kulud) et masin tagasi saada.
_________________
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 21.07.2017 20:37:35 vasta tsitaadiga

Pätu kirjutas:
indrekp, enda ametikoht pole ohus ?


Mul on mitmeid ameteid ja ohtu küll ei tunne. Nagu eelnevalt kirjeldasin, tehniku tööd automaat või robot ära teha ei saa.
Ise uskusin küll, et fiiber, ainult vase dsl ja iptv toovad koormuse vähenemise tänu digi ja analoogtelefonidele või ISDN ja wimax raadiolahendustele aga kahjuks mitte.
Tehnoloogia areng on nii kiire, et kui üks asi aegub, tulevad uued lahendused peale. Kindlasti optimeeritakse vastavalt koormustele töökohti aga selle pärast ei ole mõtet ka muretseda, tööd on alati olnud ja leiab alati sarnaselt alalt.
Pigem on oht, et ise vahetan ametit või ettevõtet, areng ja liikumine on alati positiivne. Eks peab kaaluma tulude ja kulude baasil.

atari_ kirjutas:
Tuttaval selline huvitav lugu Teliaga. Veidi alla aastane lenovo laptop ei tahtnud aku pealt töötada, viis garantiisse, leiti ,et emaplaat vajab parandust, aga kuna korpusel on ühest nurgast tükk plastikut murdunud, on garantii kehtetu. Anti valik ,et kas 200 paranduse eest maksta või 36.-(käitlemis kulud) et masin tagasi saada.


Nii see paraku on, emaplaat on kinnitatud süleri ainsale korpusele ja kui selle nurk juba puruneb on tõenäoliselt tegemist kergemat sorti põrkumisega mingile pinnale. Emaplaat on ühes suuremas ja mitmes väiksemas skeemis ning kui see painata, on joodis kerge purunema, kindlaim viis on vahetus ja see on veerand süleri hinnast.
Telia on müüja ja garantii ning hoolduse vahendaja sinu ja hoolduspartneri vahel. Siin pole tähtis millisest poest sa süleri ostsid, remontija ja hinnangu andja on tõenäoliselt sama.
Mis küsimuse tekitab, kas esindus kes seadme hooldusesse võttis, märkis aktile, et nurgas tükk puudu ning teavitas klienti võimalikust käitlemiskulust?
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 20:41:13 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Pigem on oht, et ise vahetan ametit või ettevõtet, areng ja liikumine on alati positiivne. Eks peab kaaluma tulude ja kulude baasil.

sa pole ammu vist tööandjat vahetanud, sugugi mitte alati see pole positiivne. ja ainult tulu-kulu arvestusega seda ka teha ei saa. kui hakkad tõsiselt kaaluma, siis tõmbuvad valikuvõimalused üsna ruttu kokku, eriti väikelinnas.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 21.07.2017 20:44:57 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
tsitaat:

Pigem on oht, et ise vahetan ametit või ettevõtet, areng ja liikumine on alati positiivne. Eks peab kaaluma tulude ja kulude baasil.

sa pole ammu vist tööandjat vahetanud, sugugi mitte alati see pole positiivne. ja ainult tulu-kulu arvestusega seda ka teha ei saa. kui hakkad tõsiselt kaaluma, siis tõmbuvad valikuvõimalused üsna ruttu kokku, eriti väikelinnas.


oled ju viimaseid uudiseid kuulnud küll kuidas erinevad sideettevõtted laienevad, mul on kutsed juba mitu aastat soolas aga pole otsustanud neid veel kasutada. Samuti on oma äriplaan laual aga mitte päris sellel alal.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 20:53:21 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
arm2004 kirjutas:
tsitaat:

Pigem on oht, et ise vahetan ametit või ettevõtet, areng ja liikumine on alati positiivne. Eks peab kaaluma tulude ja kulude baasil.

sa pole ammu vist tööandjat vahetanud, sugugi mitte alati see pole positiivne. ja ainult tulu-kulu arvestusega seda ka teha ei saa. kui hakkad tõsiselt kaaluma, siis tõmbuvad valikuvõimalused üsna ruttu kokku, eriti väikelinnas.


oled ju viimaseid uudiseid kuulnud küll kuidas erinevad sideettevõtted laienevad, mul on kutsed juba mitu aastat soolas aga pole otsustanud neid veel kasutada. Samuti on oma äriplaan laual aga mitte päris sellel alal.

no sel juhul palju õnne! anna siis ikka märku kas ootus ja reaalsus ka ühtivad icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 21.07.2017 21:01:31 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
arm2004 kirjutas:
tsitaat:

Pigem on oht, et ise vahetan ametit või ettevõtet, areng ja liikumine on alati positiivne. Eks peab kaaluma tulude ja kulude baasil.

sa pole ammu vist tööandjat vahetanud, sugugi mitte alati see pole positiivne. ja ainult tulu-kulu arvestusega seda ka teha ei saa. kui hakkad tõsiselt kaaluma, siis tõmbuvad valikuvõimalused üsna ruttu kokku, eriti väikelinnas.


oled ju viimaseid uudiseid kuulnud küll kuidas erinevad sideettevõtted laienevad, mul on kutsed juba mitu aastat soolas aga pole otsustanud neid veel kasutada. Samuti on oma äriplaan laual aga mitte päris sellel alal.

fantastica.
indrekp, ma tõesti hoian sulle pöialt, et peale puhkuselt tulekut sul kõik on alles.
Aga kui ei. Hakkame Raplas seeni kasvatama?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 21:26:13 vasta tsitaadiga

seeru, stamani teemase kolib icon_lol.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 11.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 22:04:57 vasta tsitaadiga

Vahetan kodus ära juhtme korterist kuni korrus allpool Telia kapini. Tellisin esimesel võimalusel tehniku ühendama. Näis millal saabub.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 21.07.2017 22:10:16 vasta tsitaadiga

Ise ei saa?
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 11.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2017 22:20:15 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Ise ei saa?

Lukus ja ei tea milline ühendus seal minu oma on. See vana ühendus kahe klemmiga nagu vanal ajal kasutati.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
scrife
Kreisi kasutaja
scrife

liitunud: 19.11.2012




sõnum 22.07.2017 08:02:59 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Telia lahendab ärikliendi rikked enamasti samal päeval kuid vähemalt järgneva tööpäeva lõpuks, nagu ka erakliendil.
Tarne ja rikke aegu saab suurema koormuse korral muuta, näiteks äike või siis antud juhul ettenägematu K2 ja TV3 kadumine mis põhjustas suure koormuse ka tarnetele. Need on erand nädalad või kuud millal on koormus tavapärasest suurem.
Tehnikute "brigaadid" on säilinud kõikides piirkondades endised kuid on reguleeritud ringi vastavalt tavapärasele koormusele ja efektiivsusele. Seni on jäänud arusaam, et tehnikuteta ei saa teenust kuidagi kliendile paigaldada.

Mis puudutab seda toredat uudist siis on selge, et kui leivatehases pannakse liin tööle automaatikaga, pole seal pätsimeistreid vaja. Küllap leiab ka Telia võimalusi efektiivsemalt toimetada ja see pole midagi erilist.


Mu kogemus on vastupidine. Vōin saata sulle PMi oma endisest aadressist, juhul kui Te saate ja/või tahate kontrollida mu jutu legitiivsues
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 22.07.2017 09:31:15 vasta tsitaadiga

scrife, kuna need tähtajad on eesmärgid mitte lubadused siis ei ole mul mõtet sinu fakte kontrollida. küllap nii oli sest töökoormus on piirkonniti varieeruv, istuvaid tehnikuid ju ka ei ole vaja. ühesõnaga tavakoormusel kui ei ole FMJR siis on rikked paari tööpäevaga lahendatud ja tarned nagu kirjutasin.
SLA teenus on veel eraldi lahenduse protsess, seal on tunnid kokku lepitud ja lähim tehnik lendab kohale.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 11.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2017 19:29:42 vasta tsitaadiga

Osiris kirjutas:
Magic kirjutas:
Ise ei saa?

Lukus ja ei tea milline ühendus seal minu oma on. See vana ühendus kahe klemmiga nagu vanal ajal kasutati.

Telia vastas mulle, et nad saaks ühendada küll aga iga alustatud 15 minutit on mulle 10€.
Kahe juhtmeotsa ühendamise eest millega saaks ma ise ka hakkama kui teaks milline ühendus minu oma on ja kapi lahti saaks eusa_think.gif
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scott
Kreisi kasutaja
Scott

liitunud: 09.08.2016




sõnum 23.07.2017 06:31:24 vasta tsitaadiga

indrekp, kui puhkus lõppeb, võiksid asjaomastele instantsidele info edastada, et Telia võtaks vaevaks Simpel.ee lehe sisu kaasajastada. See leht on küll väga kergesti navigeeritav, aga info on vananenud. Näiteks interneti osas põhjalik jutt Surfportist koos sinna suunamisega, aga seda keskkonda juuni lõpust enam pole.

...

tsitaat:
Kuutasuta Telia internet 1 MB* 2,55
...
* Kuutasuta Telia Interneti makseviisis kehtib päevalagi 1 €, mis sisaldab piiramatult* andmemahtu – surfa julgelt nii palju kui jaksad!
* Kehtib Mõistliku Kasutuse Põhimõte. Pärast 200 MB täitumist päevas piiratakse kiirus 64 kbit/s allalaadimisel ja 32 kbit/s üleslaadimisel. Uue kalendripäeva alguses piiramatu kiirus taastatakse.


Kuidas peaksin aru saama "interneti päevalagi 1 euro" ja megabaidi hind 2,55 (mida, kas eurot või senti, rublat või naela; ühtegi rahaühikut Simpeli koduleht ei nimeta) mõistete omavahelisest seosest?

Kui päevas ei saa netiarve minna üle ühe euro, siis kuidas õnnestuks maksta 2,55 megabaidi eest? Kas euro täitumiseni arvestatakse kilobaidi hinda 2,55-st megabaidist ehk vähem kui euro kulutamisel päevas maksab kilobait 0,00255 eurot? Saab euro täis, siis k***dile see MB-hind ja surfa palju tahad 24 tunni jooksul 200 megabaidi ulatuses täiskiirusel, 200+ piiratud kiirusel?

Nii et siin on ka üheselt mõistetava selguse saavutamiseks vaja sõnastust parandada.

(On võib-olla vaja vähese mahuga andmesidet veidikeseks ajaks, aga annab mõistatada, kas odavam on päevalagi või võtta 1 euro eest 30 päevaks 250 MB mahupakett.)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 23.07.2017 09:22:10 vasta tsitaadiga

Scott, tänud, info edastatud.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2017 14:13:33 vasta tsitaadiga

Küsimus, kas Arrise digiboks tõesti ei näita kanaleid ilma Telia ruuterita? Teliast vastati, et peate kasutama Telia ruuterit, ilma selleta ei oska garanteerida, kas hakkab telekanaleid näitama.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004




sõnum 27.07.2017 14:16:25 vasta tsitaadiga

MinuTV režiimis näitab ikka.
_________________
- censored -
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 234
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjmrc
Kreisi kasutaja
kjmrc

liitunud: 31.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2017 14:20:14 vasta tsitaadiga

mega kirjutas:
MinuTV režiimis näitab ikka.


Kasutuses on tavaline Telia põhikanalite pakett.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 330, 331, 332  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.