Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia piiramatu mahuga 4G Koduinternet märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 145, 146, 147  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.06.2017 10:24:35 vasta tsitaadiga

maaa, seda mis sagedusel või tugijaamas on su ruuter, kaugelt ei näe. Seda ei tea kas ja kuidas on suunatud väliantenn, kas samal ajal tarbib teenust ka digiboks ja teine arvuti kui kiirusetesti teed, ei tea.

Seda polegi vaja selgitada, Telia pole ka süüdi, et kasutajaid niipalju on, et keegi torrentit rebib ja sellepärast ongi paketi teenus kiirustega KUNI.
Kui see kuni on ikka alla arvestust siis tuleb küsida abi 123 riketest, vajadusel tuleb tehnik ja kontrollib kõik üle, kas saab ringi suunata mõnele teisele, uuele mastile vms.

Kui vastuseks on, et midagi pole teha, siis on otsus kliendi käes.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maaa
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2004




sõnum 15.06.2017 11:11:06 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
maaa, seda mis sagedusel või tugijaamas on su ruuter, kaugelt ei näe. Seda ei tea kas ja kuidas on suunatud väliantenn, kas samal ajal tarbib teenust ka digiboks ja teine arvuti kui kiirusetesti teed, ei tea.

Seda polegi vaja selgitada, Telia pole ka süüdi, et kasutajaid niipalju on, et keegi torrentit rebib ja sellepärast ongi paketi teenus kiirustega KUNI.
Kui see kuni on ikka alla arvestust siis tuleb küsida abi 123 riketest, vajadusel tuleb tehnik ja kontrollib kõik üle, kas saab ringi suunata mõnele teisele, uuele mastile vms.

Kui vastuseks on, et midagi pole teha, siis on otsus kliendi käes.


Sina ei peagi seda teadma, mis mastis ma olen jne. Kui öösel ja varahommikul toimib aga päeval ja õhtul mitte, siis see ei oma tähtsust. Telia süü on see, et ta müüb ühte masti liialt palju teenust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 15.06.2017 11:16:30 vasta tsitaadiga

Indrek tahtis öelda, et kliendi süü on see, et ta ei vaheta operaatorit, kui op.kiirused langevad (oletatava ülemüügi tõttu).
tsitaat:
Kui vastuseks on, et midagi pole teha, siis on otsus kliendi käes.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kasutaja57
HV vaatleja

liitunud: 06.11.2014




sõnum 15.06.2017 11:42:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Jäänud on need keerulised kohad nagu tabasalu ja kiisa vms. kus on lahendused plaanis.


Kas on teada ka, millal need lahendused ellu viiakse?

tsitaat:

Seda polegi vaja selgitada, Telia pole ka süüdi, et kasutajaid niipalju on, et keegi torrentit rebib ja sellepärast ongi paketi teenus kiirustega KUNI.

Kui see kuni on ikka alla arvestust siis tuleb küsida abi 123 riketest, vajadusel tuleb tehnik ja kontrollib kõik üle, kas saab ringi suunata mõnele teisele, uuele mastile vms.


Kes siis süüdi on, klient või? Miks Telia jätkuvalt uutele klientidele seda teenust müüb, kui sagedus on ammu umbes? See jama on juba aasta aega kestnud, et tipptunnil on allalaadimine 0.5-1.5 ning üles 5.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Delta
HV Guru
Delta

liitunud: 31.03.2004




sõnum 15.06.2017 12:42:48 vasta tsitaadiga

kasutaja57 kirjutas:
tsitaat:

Jäänud on need keerulised kohad nagu tabasalu ja kiisa vms. kus on lahendused plaanis.


Kas on teada ka, millal need lahendused ellu viiakse?


Kiisa kohta öeldi mulle, et juuni lõpuks plaanitakse olemasolevatesse mastidesse lisada sagedusi. Uus tugijaam loodetakse käiku anda suve teises pooles.

_________________
airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
O: Pansonic 14-140 mm
Kommentaarid: 134 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.06.2017 12:48:11 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Telia pole ka süüdi, et kasutajaid niipalju on


Oot mismõttes? Telia müüb ju raha eest kasutamisvõimalust. müüb seda teadlikult et kasutajad võivad ka reaalselt teenust kasutada, deklareerib kõva häälega et piiranguid pole, aetakse mingit mulli et sagedusi saab alati juurde panna, ma saan aru et müügimeestele ei räägita tehnilise ressursi piiratusest, aga justkui tehnilise poole esindaja võiks lõpuks tunnistada et toru on üle müüdud.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avax
HV Guru
avax

liitunud: 10.10.2005




sõnum 15.06.2017 15:15:32 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
indrekp kirjutas:
Telia pole ka süüdi, et kasutajaid niipalju on


Oot mismõttes? Telia müüb ju raha eest kasutamisvõimalust. müüb seda teadlikult et kasutajad võivad ka reaalselt teenust kasutada, deklareerib kõva häälega et piiranguid pole, aetakse mingit mulli et sagedusi saab alati juurde panna, ma saan aru et müügimeestele ei räägita tehnilise ressursi piiratusest, aga justkui tehnilise poole esindaja võiks lõpuks tunnistada et toru on üle müüdud.

Ära liiga paljut nõua, muidu kurjaks aetud PR töötajad tõmbavad valvekommentaatorid liistule ja siis jääb sellest vähesestki teadmisest ilma.
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.06.2017 15:18:09 vasta tsitaadiga

4G teenusel ei saagi süüdlast olla. Kunas see KUNI kohale jõuab?

Küsimus on ilmselt selles kas see on nüüd massiline probleem või kas see on ALATI tugijaama probleem.
Mida ma öelda tahan, et ALATI ei ole see ülekoormus mis kiiruse puudulikkust põhjustab, isegi see kellaajaline küsimus.
Igat olukorda tuleb eraldi hinnata ning kui Telia ise suhtleb kliendiga, näeb, et on ülekoormuse probleem, siis öeldakse eeldatav lahenemise aeg või siis, et lahendust ei tule.
Kliendi jaoks on alati võimalik leida oma asukohas parim levi ja kiiruse pakkuja aga ilmselt ei paku see alati lahendust sest mõned kliendid ütlevad, et kõik on siin juba käinud, Telia on viimane võimalus, tihti see ka toimib kuigi näha on, et kliendid elavad ikka väga sügavates metsades.

Nii nagu kasutaja viitab sellele, et ALATI on teenusepakkuja süüdi, siis teenusepakkuja ei ütle, et ALATI on klient ja tema seadmed või asukoht selles süüdi. ALATI on võimalik välja selgitada milles probleem on ning mitte niisama ennustada.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.06.2017 16:01:10 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
4G teenusel ei saagi süüdlast olla. Kunas see KUNI kohale jõuab?


Siiski võib kasutada terminit põhjendatud ootus. Selge see, et pole mõtet pidevalt speedtesti teha ja röökima hakata, kui kiirus selles kuni kiirusest natukenegi kehvem on, aga kui teenust müüakse püsiühenduse nime all ja kiirusega kuni 20mbit/s, siis on põhjendatud ootus, et ühendus on ikka mõnevõrra parem kui 0,5-1mbit/s.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 15.06.2017 17:05:04 vasta tsitaadiga

Soomes on kiirused Telial 4G 10-100 ja Elisal 5-...

*Netti toimii Telian 3G- ja 4G-verkoissa enintään 100 Mbit/s nopeudella (netti toimii myös 2G-verkossa). Saapuvan liikenteen maksiminopeus on Telian 4G LTE-verkossa 100 Mbit/s (yleinen vaihteluväli 10-100 Mbit/s), 3G-verkossa 40Mbit/s (vaihteluväli 0,4–40 Mbit/s), ) ja 2G-verkossa 0,2 mbit/s (vaihteluväli 0,02–0,2 Mbit/s.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.06.2017 17:41:38 vasta tsitaadiga

p3000 kirjutas:
Soomes on kiirused Telial 4G 10-100 ja Elisal 5-...

*Netti toimii Telian 3G- ja 4G-verkoissa enintään 100 Mbit/s nopeudella (netti toimii myös 2G-verkossa). Saapuvan liikenteen maksiminopeus on Telian 4G LTE-verkossa 100 Mbit/s (yleinen vaihteluväli 10-100 Mbit/s), 3G-verkossa 40Mbit/s (vaihteluväli 0,4–40 Mbit/s), ) ja 2G-verkossa 0,2 mbit/s (vaihteluväli 0,02–0,2 Mbit/s.


Tea kas peaks mingi soome Telia teema tegema, huvi paistab olevat. Telia Eestiga pole sellel Soneral midagi pistmist peale emaettevõtte.
Kui nii võtta siis hetkel sain ka 5km tugijaamast õunatelefoniga kiiruseks 100/25
Peaks olema 2600Mhz ja sellel hulka koduinternette peal. Koormatud vist.

Hea test tugijaama koormuse põhjenduseks on ka hea leviga mobiiltelefon milles piiramatu 4G.

Seega Telia Eesti puhul on mobiilsed netid piiramatu kiirusega ja koduinternetid vastavate kiirustega.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maaa
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2004




sõnum 15.06.2017 21:34:11 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
4G teenusel ei saagi süüdlast olla. Kunas see KUNI kohale jõuab?

Küsimus on ilmselt selles kas see on nüüd massiline probleem või kas see on ALATI tugijaama probleem.
Mida ma öelda tahan, et ALATI ei ole see ülekoormus mis kiiruse puudulikkust põhjustab, isegi see kellaajaline küsimus.
Igat olukorda tuleb eraldi hinnata ning kui Telia ise suhtleb kliendiga, näeb, et on ülekoormuse probleem, siis öeldakse eeldatav lahenemise aeg või siis, et lahendust ei tule.
Kliendi jaoks on alati võimalik leida oma asukohas parim levi ja kiiruse pakkuja aga ilmselt ei paku see alati lahendust sest mõned kliendid ütlevad, et kõik on siin juba käinud, Telia on viimane võimalus, tihti see ka toimib kuigi näha on, et kliendid elavad ikka väga sügavates metsades.

Nii nagu kasutaja viitab sellele, et ALATI on teenusepakkuja süüdi, siis teenusepakkuja ei ütle, et ALATI on klient ja tema seadmed või asukoht selles süüdi. ALATI on võimalik välja selgitada milles probleem on ning mitte niisama ennustada.


Milline kasutaja viitas sellele, et ALATI on teenusepakkuja süüdi? Mina räägin ikka ainult enda juhtumist ja üldistusi ei tee.

Kordan küsimust:
Palun selgitage kuidas mul päeval ja õhtul on kiirus 8/5 aga varahommikuks on ilma ruuterit restartimata kiirus 20/5?
Kui see ei ole masti ülekoormus siis kuidas seda seletada? Muid tarbijaid peale ühe arvuti taga ei ole. Digiboks jms puudub...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.06.2017 21:51:19 vasta tsitaadiga

indrekp
Palun tee Telia (Sonera) teema.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.06.2017 21:58:14 vasta tsitaadiga

Oisu., miks sa seda ise ei tee? indrekp ei oma siin foorumis kõrgemaid õigusi kui sina ehk igaüks võib teema teha icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Delta
HV Guru
Delta

liitunud: 31.03.2004




sõnum 15.06.2017 21:59:44 vasta tsitaadiga

maaa, tegemist on ülekoormusega. Ega Telia seda üldjuhul eitagi, mis küll ei takista neid teenust samal ajal jätkuvalt üle müümast. Kontakteeru tehnilise toega ja uuri, kas sinu kandis on arendusi plaanis, kui ei ole, saad edasi mõelda.
_________________
airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
O: Pansonic 14-140 mm
Kommentaarid: 134 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 16.06.2017 09:31:21 vasta tsitaadiga

Delta, Telia müüb teenust päeval siis kui speedtest on 100+Mbit/s. Õhtul kui koormus kasvab, enam teenust ei müüda icon_biggrin.gif
See koormuse kõikumine käib võrgu laiendamisega käsikäes, ei saa ju piirata inimeste liikumist ühest tugijaamast teise ning koduinterneti tellimise asukohas näeb alles kohapeal kus tugijaamast teenuse paika panna saab.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2017 15:07:43 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
4G teenusel ei saagi süüdlast olla. Kunas see KUNI kohale jõuab?

Küsimus on ilmselt selles kas see on nüüd massiline probleem või kas see on ALATI tugijaama probleem.
Mida ma öelda tahan, et ALATI ei ole see ülekoormus mis kiiruse puudulikkust põhjustab, isegi see kellaajaline küsimus.
Igat olukorda tuleb eraldi hinnata ning kui Telia ise suhtleb kliendiga, näeb, et on ülekoormuse probleem, siis öeldakse eeldatav lahenemise aeg või siis, et lahendust ei tule.
Kliendi jaoks on alati võimalik leida oma asukohas parim levi ja kiiruse pakkuja aga ilmselt ei paku see alati lahendust sest mõned kliendid ütlevad, et kõik on siin juba käinud, Telia on viimane võimalus, tihti see ka toimib kuigi näha on, et kliendid elavad ikka väga sügavates metsades.

Nii nagu kasutaja viitab sellele, et ALATI on teenusepakkuja süüdi, siis teenusepakkuja ei ütle, et ALATI on klient ja tema seadmed või asukoht selles süüdi. ALATI on võimalik välja selgitada milles probleem on ning mitte niisama ennustada.

... et siis kuidas, kui klienditeenindaja saadab kliendi puu taha juba siis, kui klient ei suuda öelda talle kõike seda, mis on vajalik teenindajale mingite lahtrite täitmiseks? Probleem pole probleem, kui formaalsused pole täidetud, eks ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2017 15:19:28 vasta tsitaadiga

DigeBeni, tegelikult võib indrekp jutust ka aru saada, kui seda mõttega lugeda. Piltlikult näiteid tuues kui klient kurdab, et arvuti on aeglane ja mingit lisainfot ei anna, siis ei tähenda ju ka see automaatselt, et süüdi on arvuti või tarkvara tootja. Kui klient ei ole võimeline detailsemat infot andma, siis selgubki tõde siis kui spetsialist asja üle on vaadanud. Kui tegemist on teenusepakkuja palgal oleva spetsialistiga, siis loomulikult võib ka nii olla, et sealt tulev tagasiside pole päris erapooletu, samas võib siiski eeldada, et teenusepakkuja siiski püüab mõistlikuse piires endast oleneva teha, et teenus kvaliteetsem oleks.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2017 16:15:24 vasta tsitaadiga

napoleon, me ei otsi praegu klaviatuurilt "anykey" taga, vaid meil on üsna konkreetne probleem, mida üritatakse ümmarguseks rääkida. Minu jutu ilmestamiseks näide: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9504800#9504800 kui ei saa TÄPSELT seda, mida tahetakse, siis ilmselt läheb kogu jutt /dev/null ja saab jälle kilgata, et neil ju probleeme pole, keegi ei kurda. Polegi mõeldav, et kõik kliendid suudaks oma probleemi edastades puhast kulda pritsida. Telia asjapulgad mõistavad seda väga hästi ja peaks omama piisavalt professionaalset võimekust, et vajalik informatsioon kätte saada ja seda mitte raisku lasta. Juhul, kui see üle jõu käib, siis pole küll kedagi teist süüdistada, ilmselgelt lastakse kuskil üle jala ja sellest ka probleemid ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 16.06.2017 22:17:50 vasta tsitaadiga

Näide, klient kurdab, et kõik on aeglane ja eeldab, et internet on aeglane.
Samal ajal arvuti käivitub 15 min ja kui lõpuks brauser ette tuleb siis ei suuda see oma fläshiga üle 1Mbit speedtestigi teha.
Paraku ei aita siin ka antenn ja uuem ruuter aga delfisse võiks ikka uudise teha ja foorumiski saaks pikalt naerda.

Juhtub, mis sest ikka. Teinekord kui on tõesti võrgu probleem, siis saab ausa vastuse ja asi selge.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maaa
HV vaatleja

liitunud: 12.09.2004




sõnum 16.06.2017 23:43:11 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Näide, klient kurdab, et kõik on aeglane ja eeldab, et internet on aeglane.
Samal ajal arvuti käivitub 15 min ja kui lõpuks brauser ette tuleb siis ei suuda see oma fläshiga üle 1Mbit speedtestigi teha.
Paraku ei aita siin ka antenn ja uuem ruuter aga delfisse võiks ikka uudise teha ja foorumiski saaks pikalt naerda.

Juhtub, mis sest ikka. Teinekord kui on tõesti võrgu probleem, siis saab ausa vastuse ja asi selge.


Ega sa isegi ei suuda eriti infot edastada. Olen siin esitanud mitu konkreetset küsimust aga vastust pole saanud. Ainult mingi ümmargune mula, kui lollid kliendid teil on. Kui klient ei anna piisavalt infot, on see sinu asi seda küsida.
Lisaks veel tore arvamus, et enamus kliente ei võigi oma arvamust siin avaldada, kuna neil ei ole konkreetset ruuterit, antenni, arvutit jne.
Millegipärast ei usu, et siin foorumis neid kasutajaid on, kelle arvuti käivitub 15 min icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avax
HV Guru
avax

liitunud: 10.10.2005




sõnum 17.06.2017 00:51:19 vasta tsitaadiga

maaa kirjutas:
Millegipärast ei usu, et siin foorumis neid kasutajaid on, kelle arvuti käivitub 15 min icon_smile.gif

Ma pole küll kellaga mõõtnud, aga nii mõnigi jalus vedelev üsna kobe kettakast/server käiab end umbes selle ajaga üles.
Parem ei hakka irisema, et suvalise Juniperi/Cisco märgiga rauatüki käivitusaeg veel pikem on...
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.06.2017 16:18:10 vasta tsitaadiga

mida teil seal arvutis nii missioonikriitlist on mida peab suiti tingimata ketrama. (missioonirkiitiline nett on siis selline, mida 4g nett üldse ei võimaldagi) vahelduseks võiks 5 minutiks õue ka minna, kui just päike silmist pimmeks ei löö. mrtg näitab uppi , mõnedsajad kilod ja downi praktiliselt null.
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2017 15:57:11 vasta tsitaadiga

RCC, ära nüüd hakka jälle seda missioonikriitiline või mitte iba ajama. Oletame et lähed kinno filmi vaatama ja näed ainult pool filmi. Kui kobisema lähed, siis teatab kino esindaja, et meil on siin teisi huvilisi ka ukse taga ootamas, ei saa hetkel kõikidele filmi täispikkuses näidata ning peab sinna otsa loengu teemal, et film on meelelahutus ja selle nägemine pole ju missioonikriitiline, mine parem õue linnulaulu kuulama ja ära kobise. Oleks ok?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sander989
Kreisi kasutaja
sander989

liitunud: 18.12.2009




sõnum 18.06.2017 19:43:02 vasta tsitaadiga

Olen kasutanud seda teenust sellest testperioodist saadik. Mitte mingeid probleeme polnud (20/5 oli koguaeg) kuniks mai kuuni. Hea kui 5mbit alla kätte saan, klienditoega on ka ühendust võetud aga sealt sai seda tavapärast mulli kuuldud, et viga ikka minupoolne ja saadame tehniku jne, mis sest et sõber kes elab linnulennult 2km kaugusel ja kusjuures mastile lähemal on sama kala või kui isegi mitte veel hullem. Asukohas, siis Pärnumaa Vändra vald.
_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia piiramatu mahuga 4G Koduinternet mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 145, 146, 147  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.