Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 29.05.2017 10:27:48 vasta tsitaadiga

atu1234 kirjutas:
Ollaz kirjutas:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas:
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga.

Artikkel 3 kirjutas:
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal.


tsitaat:
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping;


Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada).


Kui aasta vana telefon läheb läheb laadija otsas tuliseks ja pilti enam ette ei võta siis kas ma olen telefoni valesti kasutanud, liiga palju rääkinud, või see ongi normaalne kulumine? Kuidas siis näiteks sõiduauto akudele antakse 2 aastat garantiid? Sellise loogikaga võiks ju iga garantiijuhtumi puhul asjale läheneda nii et sa kasutasid toodet liiga palju, see küll garantiisse ei lähe.

Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta.

Sa ei saanud mu mõttest aru. Telefonile endale antakse tootja poolt pikem garantii, sest tootja on kindel, et nende seade kestab kauem, reeglina ju kestab ka. Esimesena annab üldjuhul saba aku, kuid aku on "kuluosa" (noh, olgem ausad, tegelikult ongi), mina tootjana samuti ei tahaks vastutust selle üle võtta. Ja sõiduauto, nagu sa välja tõid, omab kahte garantiid.. esimene neist on vanuseline VÕI!! teatud kilometraažini. Telefoniaku puhul "kilometraaži" mõõta ei saa.
Aga mis sellest ikka jahuda - enamikel uutel telefonidel pole aku eemaldatav ja selle "juriidlise augu" alla ei lähe ning saad garantiist rõõmsalt uue aku.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atu1234
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 29.05.2017 10:40:17 vasta tsitaadiga

Ma saan väga hästi mõttest aru, kuid mis seadusele tuginedes saadetakse klient garantiis pikalt? Mis vahe on eemaldataval ja mitteeemaldataval akul? Miks peaks sisseehitatud akule garantii teistmoodi kehtima, samamoodi kuluosa ju?
_________________
Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 29.05.2017 11:38:28 vasta tsitaadiga

Antud seadus ju ütleb selgelt, et kuus kuud on see aeg, kui saad teatada "lepingu rikkumisest". Ühesõnaga ütleb tootja, et nii, meil on küll 2 aastat garantiid, AGA erisustest tulenevalt on akul kuus kuud. Kui nad tahavad, võiks nad iseenesest ka telefonile sellise perioodi anda.
Sisseehitatu vs välise vahe on lihtne - ühel puhul vea saab klient likvideerida ainult aku raha eest ja telefoni garantiid rikkumata.
Samas ma lähtun siin ainult ühe tootja huvidest - ma pole teiste garantiikaarte uurinud. Äkki on kord muutunud ja saadetakse pool aastat pärast aku surma pikalt. See pole kõikidel tootjatel kindlasti ühine.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atu1234
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 29.05.2017 13:53:16 vasta tsitaadiga

VÕS § 218. Müüja vastutus asja lepingutingimustele mittevastavuse puhul

(2) Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

_________________
Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 29.05.2017 14:03:07 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
-KRANTS- kirjutas:
Oi nende numbrit ma tean hästi. Kiirvalimise all. Aga ma eeldasin ikka, et kui sa seda nii kindlalt väidad, siis sa tead sellest midagi. Tegelikult ei tea sa muffigi ja lahmid niisama. thumbs_up.gif beer_yum.gif


nuvot. kuna sa HV foorumi jorsside infot nagunii kahtluse alla sead siis ongi mõistlik asjaomase organisatsiooniga suhelda.
Minu kirjutatu on aga siiski seadusandlusega paika pandud.

Lugupidamisga

Muhv.

Pole nagu otsest põhjust nendega sel teemal hetkel suhelda. Niisama ka ei viitsi nende närve sööma hakata. Kes seda paragrahvi väidab, võiks oma väidet suuta ka kinnitada. thumbs_up.gif

atu1234 kirjutas:
Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta.

Selle jaoks on seadus olemas ja seal pole mingit 3 korra remonti. On korduv remont, mis tähendab et juba peale esimest ebaõnnestunud remonti, võib nõuda seadme vahetamist.
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 29.05.2017 14:11:25 vasta tsitaadiga

atu1234 kirjutas:
VÕS § 218. Müüja vastutus asja lepingutingimustele mittevastavuse puhul

(2) Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

Pretensioon ei ole garantii. Need on erinevad.
Aga põhimõtteliselt on aega neid esitada kaks aastat jah. MTTC ei laseks isegi nädala pärast neid esitada, proovivad leida põhjust, miks just sina oled süüdi.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pluto
HV kasutaja

liitunud: 03.09.2002




sõnum 29.05.2017 14:23:07 vasta tsitaadiga

TSC teenindaja, muidu abivalmis, ütles, et ka tarkvaravea puhul, kui korpusel on väiksemgi kriim, siis Samsung keeldub tasuta parandama.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 29.05.2017 18:24:05 vasta tsitaadiga

pluto kirjutas:
TSC teenindaja, muidu abivalmis, ütles, et ka tarkvaravea puhul, kui korpusel on väiksemgi kriim, siis Samsung keeldub tasuta parandama.


Kontakteeru Samsungi esindusega ja küsi üle. Olen ise LG Baltic kaudu saanud muljumisjäljega isendilegi garantii korras tarkvaralisele seadmele töö tasuta. Ja tegelikult on USA-s ka pretsedent kus Motorola kaotas vaidluse kliendiga garantiitingimuste rikkumise osas rootimise tõttu, kuna Motorola ei suutnud tõestada et riistvaraline viga oli tingitud kasutaja poolse rootimise ja muude muudatuste tagajärjel siis kohtul polnud alust kliendile ebasoodsat otsust langetada. Puudus ka ostutingimustes vastav punkt. Nüüd on see sisse viidud kuid tehnikat jagava inimesena võin kinnitada et tegelikuses on erapooletu firma poolt teha kindlaks kas vea põhjustas kasutaja käitumine või on tegu tootjaveaga. Paraku on aga see ikka nii et kes maksab, see tellib ka muusika ja siin on paraku klient vaeslapse rollis ning tootjad on sõlminud kartellileppe oma kasumite kaitseks. Jah tundub vandenõuteooriana aga see on kuluaaridesse imbunud infoga ka piiratud ringis tõestust leidnud, seetõttu ei ole seadustest tingituna kliendil võimalust nõuda 100% erapooletut ekspertiisi kuna ka hooldusfirmad lömitavad tootjate ees et lepinguid saada.

Keeruline teema see garantii värk aga tootja võib külmalt üle lasta ning kliendil pole ühtegi relva. Klientide õigusi on tootjad müügitingimustes iga aastaga vähendanud ning tarbijakaitse käed jäävad siin lühikeseks kuna tootjad on seadused ostnud. See oleks kogu jama lühikokkuvõte. Lisaks muidugi meie kohalikud kes üritavad klientide teadmatust nende vähestegi õiguste osas ära kasutades veel ka viimase naha kliendilt kätte saada nagu ka siin teemades on pahatihti välja tulnud.

_________________
No ikka täitsa kagu nukas!
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 02.06.2017 16:56:42 vasta tsitaadiga

Küsin , kas on mõtet minna Sony xperia Z5 compactiga garantiisse seoses tagaklaasi tekkinud mõra( tundub et valest pingest, matsu pole saanud) ja laadimis pistiku väsimise pärast ( laadimis juhe loksub, kord laeb-kord mitte) ? Või läheb see loomuliku kulu alla
_________________
Kommentaarid: 315 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2017 17:29:39 vasta tsitaadiga

Wusses kirjutas:
Küsin , kas on mõtet minna Sony xperia Z5 compactiga garantiisse seoses tagaklaasi tekkinud mõra( tundub et valest pingest, matsu pole saanud) ja laadimis pistiku väsimise pärast ( laadimis juhe loksub, kord laeb-kord mitte) ? Või läheb see loomuliku kulu alla

kindlasti on mõtet! aga pane vaim valmis võitluseks oma õiguste nimel icon_smile.gif
MTTC teeb sind esialgu süüdlaseks, aga küll siis -KRANTS- jagab kontakte ja õpetussõnu kuidas Sony endaga suhelda ja MTTC-le nii keerata, et kurgust paistab icon_razz.gif lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2017 01:50:42 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad.

Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust icon_biggrin.gif
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked icon_lol.gif
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2017 04:17:49 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
arm2004 kirjutas:
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad.

Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust icon_biggrin.gif
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked icon_lol.gif
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all.

anna märku kuidas läheb. mul veel novembri lõpuni garantii icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2017 10:49:09 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
arm2004 kirjutas:
lõpptulemusena saad ilmselt X Compacti vast, vaevalt nad vanu Z-e remondivad.

Eks näis. Eile viisin Z3C MTTC-sse. Kaks päeva enne 2 aasta täitumist ostust icon_biggrin.gif
Kirjeldusse pandi, et kasutatud. Kulunud. Kriimud, täkked icon_lol.gif
Kuigi nägi välja kui uus. 95% ajast olnud silikoonümbrises ja panzerglassi all.

anna märku kuidas läheb. mul veel novembri lõpuni garantii icon_biggrin.gif

Lol tuli sõnum, et seade valmis icon_eek.gif . Ma ei teadnud, et nad laupäeval üldse töötavad. Superkiire töö igatahes thumbs_up.gif
tsitaat:
LCD probleem
Töö on lõpetatud
Mehaaniline remont
Tarkvara uuendus
Vahetatud:
Kruvid 6 tk
Korpuse osa 3 tk
Materjalid 7 tk
Displei 1 tk

tsitaat:
2017.06.02


14:39 Vastuvõetud

2017.06.02


. Kasutatud Kulunud, kriimud, täkked,

2017.06.02


15:22 Parandamises

2017.06.02


15:23 Varuosade ootel

2017.06.02


16:08 Tellitud osad on saabunud

2017.06.02


17:20 Töö on lõpetatud

Esmaspäeval lähen järgi.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2017 11:00:07 vasta tsitaadiga

uskumatu! nad on kas foorumit lugema hakanud või tõesti murtud, ning Sony on käskinud sh!t cut-ida icon_lol.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toitsmees
HV kasutaja

liitunud: 28.12.2006




sõnum 20.06.2017 07:41:40 vasta tsitaadiga

Sai läbi Elisa saadetud garantiisse LG G4 "Bootloop" probleemiga telefon. Vastuseks, et kuna nurgas on täke, siis telefon on saanud "tugevalt põrutada" ja garantii ei kehti. Antud täke oli seal juba aasta aega tagasi ning pole tööd kuidagi seganud. Pakuti tasulist emaplaadi vahetust hinnaga 230€. Lahe äri - kirjutada tootja tüüpvead kliendi kraesse ja kasseerida ränka pappi.

Tüüpveast: https://arstechnica.com/tech-policy/2017/03/class-action-lawsuit-targets-lg-over-legendary-g4-v10-bootloop-issues/
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2017 09:39:52 vasta tsitaadiga

toitsmees kirjutas:
Sai läbi Elisa saadetud garantiisse LG G4 "Bootloop" probleemiga telefon. Vastuseks, et kuna nurgas on täke, siis telefon on saanud "tugevalt põrutada" ja garantii ei kehti. Antud täke oli seal juba aasta aega tagasi ning pole tööd kuidagi seganud. Pakuti tasulist emaplaadi vahetust hinnaga 230€. Lahe äri - kirjutada tootja tüüpvead kliendi kraesse ja kasseerida ränka pappi.

Tüüpveast: https://arstechnica.com/tech-policy/2017/03/class-action-lawsuit-targets-lg-over-legendary-g4-v10-bootloop-issues/


Pöördu Eesti LG poole (FB?). Idiootsus kuubis, bootloop on üle maailma tuntud LG probleem.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 04.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2017 09:55:42 vasta tsitaadiga

Ise ka maadelnud MTTC ja G4-ga. Eesti LG polnud ka siinkohal abiks.
Loetakse lihtsalt füüsiliseks vigastuseks ja kõik. Mis sest, et tüüpviga.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toitsmees
HV kasutaja

liitunud: 28.12.2006




sõnum 20.06.2017 11:33:45 vasta tsitaadiga

LG Eestiga suheldud. Seal vastus ümmargune: iga probleem on individuaalne ja nemad ei kahtle hoolduskeskuse otsuses jne. Pika pressimise peale sain küll kinnitust, et tunnistavad "bootloop" probleemi olemasolu. Ilmselt on ka MTTC "juhendatud" kuidas selliste probleemidega tegeleda, sest suhtumine paistab olevat sama. Otsitakse miski visuaalne kasutusjälg ning sellega lõpetatakse garantii. Kui küsida kuidas on see kasutusjälg seotud konkreetse teadaoleva tüüpveaga siis seda põhjendama ei suvatseta hakataki. Klient on süüdi ja sisuliselt ei huvita. Siuksed businessid siis. Ilmselt peab tarbijakaitse poolt uurima.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zelee
HV vaatleja

liitunud: 02.01.2014




sõnum 20.06.2017 12:08:29 vasta tsitaadiga

Minu saaga lõppes ka nii, et LG Baltic ütles sorry, aga usaldavad koostööpartnerit ehk täpselt samad põhjendused mis eelmistelgi. Rohkemate kannatanutega ei annaks suuremat kära tekitada? Siin foorumis neid juba 5-6 vähemalt kui mitte rohkem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indur
HV vaatleja

liitunud: 17.10.2003




sõnum 20.06.2017 13:49:25 vasta tsitaadiga

Sama siin. LG G4. Alguses loopis natuke ja nüüd ei võta üldse pilti ette.
Viisin Teliasse, sealt saadeti läti mttc'sse. Maksin veel neile 18€ ka, et teada saada, et garantii alla ei lähe kuna ekraan on servast katki.
Telefon tuli tagasi, võtsin sealt enda paigaldatud ekraanikaitsekile ära (mis tösi, oli servast täkkega) ja ekraan oli ideaalses korras icon_smile.gif
Värdjakari.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 20.06.2017 16:23:30 vasta tsitaadiga

Loodan et MTTC esindajad ka loevad antud teemat icon_lol.gif
_________________
Kommentaarid: 315 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NiFF
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2007



Online

sõnum 20.06.2017 22:21:30 vasta tsitaadiga

Endal käis läbi elisa G4 bootloopiga garantiis ning nädala pärast oli töötav telefon tagasi käes. Umbes 4 - 6 kuud tagasi.
Rääkisin teenindajale, et olen teadlik milles probleem - lahendus emaplaadi vahetus ja et LG on ametlikult kinnitanud, et kõik bootloopiga mudelid parandatakse garantiikorras ning see läks saatelehel selgituseks kaasa.
Ei ole muidugi kindel, et samas firmas käis, aga see vist on ametlik LG remondikoht.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2017 07:56:06 vasta tsitaadiga

Kas mitte mingi Fujitsuga seotud firma ei tegelenud samuti LG telefonidega?
Kommentaarid: 685 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 531
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 21.06.2017 17:37:21 vasta tsitaadiga

LG puhul pange Tarbijakaitse ka teksti sisse ja siis suhelge otse LG Balticuga. Ma sain oma Flex 2 vahetatud niimoodi kakeldes. Mul oli muidugi keeldumise põhjuseks rootimine aga kuna sain telo poolikult kätte ja originaal ekraan oli asendatud mingi hullema kräpiga, siis lubasin kohtusse välja minna kui vaja enda õiguste kaitseks. Kulus küll 2 kuud või isegi enam aga asi oli seda väärt. Kui muudmoodi ei saa siis LG Mobile otse kas FB võ siis e-mail kaudu oma mure. LG Balticule tuleb ka selle tehase ülestunnistusega selga lennata, seal on 1 asjalik kutt ja siis paar sellist otukest.
_________________
No ikka täitsa kagu nukas!
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H4PP3NS
HV vaatleja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 22.06.2017 09:00:45 vasta tsitaadiga

LG-ga soovitan ka ise pigem Fujitsusse minna, MTTC-sse vabatahtlikult uuesti ei lähe.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.